-edit- Goede topicquote:Op zondag 12 december 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Wat een leegloop aan mods de laatste tijd weer..
Wie gaat er nu weer weg dan ?quote:Op zondag 12 december 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Nee, ik wil alleen in SHO, IDO of daarop lijkende fora.quote:Op zondag 12 december 2004 12:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
-edit- Goede topic
En jij blijft maar mailtjes sturen zeker.
Sinds ik ben gestopt is het gewoon niet zo leuk meer in de crew.quote:Op zondag 12 december 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Lijkt me geen goed idee. Krijg je allemaal baggertopics over verschillende acteurs / personages...quote:Op zondag 12 december 2004 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Een GTST-Forum vind ik nog steeds een goed idee trouwens..
..Seborik.. Die er al 3 jaar zatquote:
Ik denk dat als dat goed gemodereerd zou worden dat het best een leuk forum zou kunnen worden. Eventueel met ONM erbij.quote:Op zondag 12 december 2004 12:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee. Krijg je allemaal baggertopics over verschillende acteurs / personages...
BVO als mod van VBL of ONZ ofzoquote:Op zondag 12 december 2004 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen in SHO, IDO of daarop lijkende fora..
Maar die zijn er dus niet..
Een GTST-Forum vind ik nog steeds een goed idee trouwens..
ONZ-mod lijkt me écht verschrikkelijk.quote:Op zondag 12 december 2004 12:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
BVO als mod van VBL of ONZ ofzo![]()
Nee ONM niet dat is veel minder dan gtst. Dan kan je gelijk de kindersoap Zoop er bij doen!quote:Op zondag 12 december 2004 12:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat als dat goed gemodereerd zou worden dat het best een leuk forum zou kunnen worden. Eventueel met ONM erbij.
Ok, het zal nooit gebeuren, maar ik denk dat het met goede mods goed zou kunnen lopen..
Dat is gewoon overal slotjes plaatsenquote:Op zondag 12 december 2004 12:32 schreef BVO het volgende:
[..]
ONZ-mod lijkt me écht verschrikkelijk..
ONM is kwalitatief zeker niet minder dan GTST hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ONM niet dat is veel minder dan gtst. Dan kan je gelijk de kindersoap Zoop er bij doen!
Ah. Daar kijk ik dus nooit.quote:Op zondag 12 december 2004 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik stop met het modden van muziek
Brennie?!?quote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef BVO het volgende:
[..]
ONM is kwalitatief zeker niet minder dan GTST hoor.
Mij ook. Echt, ergere fora heb je niet. Ja, B&H misschien (wat wil je met een mod alsquote:
Wat is er met Roel_Jewel dan?quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mij ook. Echt, ergere fora heb je niet. Ja, B&H misschien (wat wil je met een mod als. Roel_Jewel.
.), maar bij ONZ doe je het zeker nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |