If downloading is evil, then this is not a world I want to live in!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar.. een DVD speler heb je al voor 50 euro
Downloaden is strafbaar!!! Kopen is goed!
Oooh, das met Johnny Depp als Wonkaquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:33 schreef Zhenar het volgende:
Hee, er is een trailer uit van Charlie and the Chocolate Factory... eindelijk!
http://movies.yahoo.com/m(...)olatefactoryqt1.html
Hilarisch! (voor degenen die het interessant vinden)
Oempa Loempa's rule!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oooh, das met Johnny Depp als Wonka
Ga ik kijken als ik thuis ben
Oempa loempa's
"Sticky" is een bijvoeglijk naamwoord. Dus je bedoelt: "Waarom is dit topic nog niet sticky?"quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:15 schreef Orginial het volgende:
Hoi mensen.![]()
Waarom is dit topic nog geen sticky?
En zij maar zeggen dat we door het broeikaseffect warme winters krijgen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:30 schreef Zhenar het volgende:
Dat schijnt inherent te zijn aan de winter.
Ze liegen!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zij maar zeggen dat we door het broeikaseffect warme winters krijgen..
Sneeuw is okay.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze liegen!!!
Alhoewel het nog niet echt gesneeuwd heeft, wat ik wel jammer vind.
Ze zouden warme sneeuw moeten uitvinden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sneeuw is okay..
Alleen die kou niet..
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze zouden warme sneeuw moeten uitvinden.![]()
Het kan natuurlijk dat hij bedoelde: Waarom is dit topic nog geen sticky topic, maar dat hij te lui was om topic nog te typen. Dan klopt het ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Sticky" is een bijvoeglijk naamwoord. Dus je bedoelt: "Waarom is dit topic nog niet sticky?"
Weer wat geleerd.![]()
Ik wil wel 2 mailtjes naar je sturen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zit hier nu dusalleen
en ik kan niet weg want ik moet 2 mailtjes krijgen en dan nog wat doen, en die mensen die moeten mailen zijn sloom
In ieder geval géén borrel vanavond
Idd en dan mag je bij mij op school niet eens naar binnen in de pauzequote:
Wat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Idd en dan mag je bij mij op school niet eens naar binnen in de pauze![]()
Oeh, Bupaquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil wel 2 mailtjes naar je sturen. [afbeelding]
Duh.. maar waarom niet in godsnaam?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat je bij ons op school niet naar binnen mag in de pauze !
Er is geen toezicht meer in de aula zins er een leeraar is ontslagenquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Duh.. maar waarom niet in godsnaam?
Hoi Taniaquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi TaniaHoi Buppie
Leuke dag gehad?Nee
![]()
Ik nietIk dus ook niet
Het was keikoudidd
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:58 schreef Orginial het volgende:
Ik moet zo eten.Maar er eet hier zo`n 2.15 lange gast.Die vreet altijd alle friet op.En hij woont hier niet eens.![]()
Als ik ergens een hekel aan heb.![]()
Nou oke 2 meter dan.Maar in ieder geval hij is 15 en keigroot.Hij vreet altijd al mijn eten op.quote:
go to your mummyquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou oke 2 meter dan.Maar in ieder geval hij is 15 en keigroot.Hij vreet altijd al mijn eten op.![]()
Ik bedoel: Wat doet die kerel bij jullie thuis?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou oke 2 meter dan.Maar in ieder geval hij is 15 en keigroot.Hij vreet altijd al mijn eten op.![]()
"zijn eten opvreten"quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel: Wat doet die kerel bij jullie thuis?
ik voel me vandaag mistigquote:
Nou-houquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef niksan het volgende:
[..]
"zijn eten opvreten"
snap het dan Bupi!
Pff...Dan wil ik je niet meemaken als je je stormachtig voelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |