Met borsthaar!quote:
quote:
Om mij te zienquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
ik ga vanavond![]()
-en
begin nu wel in te kakken.....
en over een half uur wordt ik opgehaald
waarom ben ik nog hier??![]()
ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil het er wel voor haar uitzuigen.
quote:
quote:
Die ging ook een stukje verder he.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Tom!
en dan verbaasd zijn over dat plaatje van gisteren
Nou ja, ik zie anders aardig wat van onze 'Carolien'quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die ging ook een stukje verder he.
Wat ben je aandoenlijk als je naief bent.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou ja, ik zie anders aardig wat van onze 'Carolien'
en ik had netjes ge-edit
Bahquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerst neuken met de buurman, nu dit..
[afbeelding]
Ik had Caroline ook tussen aanhalingstekens gezet, ze mocht willen dat ze er zo uit zagquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat ben je aandoenlijk als je naief bent..
Dat is Caroline helemaal niet, dat is een fake..
Ik vind Caroline er mooi uitzien voor haar leeftijd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik had Caroline ook tussen aanhalingstekens gezet, ze mocht willen dat ze er zo uit zag
Christine van der horst en die gekke travo zijn inderdaad meesterlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind Caroline er mooi uitzien voor haar leeftijd..
Oh jeej, zometeen weer Nachtsuite kijken. Je lacht je dood bij dat programma.
Dat heb ik vorige week gezien met het 'exclusieve interview' met het nichtje van Maxima. Dat hebben ze wel 30 keer aangekondigt van te voren en toen het eindelijk kwam, vroegen ze: 'hoe vindt je het hier?' Zij zei: 'ja leuk' en dat was het interviewquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind Caroline er mooi uitzien voor haar leeftijd..
Oh jeej, zometeen weer Nachtsuite kijken. Je lacht je dood bij dat programma.
Dat was echt heel erg ja! Ik dacht een diep interview, maar ze stelden echt 1 kutvraag.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat heb ik vorige week gezien met het 'exclusieve interview' met het nichtje van Maxima. Dat hebben ze wel 30 keer aangekondigt van te voren en toen het eindelijk kwam, vroegen ze: 'hoe vindt je het hier?' Zij zei: 'ja leuk' en dat was het interview
Maar nu ga ik echt
Ooooh.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Je denkt echt dat ik heel naief ben he
* opgenomen op de video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |