Er valt niks te TVP'enquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:35 schreef Dada het volgende:
TVP
Zegt de meneer met deze fantastische uitspraak:quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?wat een sloerie met zulke uitspraken.
quote:He neeeee, lief, dat is slecht voor mijn imago. Ik ben slecht schatje. Met mij moet je niet fokken, dat loopt verkeerd af Ik versier je, neuk je, ga vreemd en dump je. Zo ben ik, slecht. Ook wel beestachtig genoemd, kansloos is een ander woord dat me te binnen schiet.
EDIT: Die zielige kutsmilie doet het niet![]()
Ok, ik geef het gewoon toe.. ik had altijd al een oogje op Babette21 en ik zie dit als een oppertunityquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
En Dizer: ik bedoelde dat ik weet dat Duiveltja zn pik niet in niksan heeft gestoken
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zegt de meneer met deze fantastische uitspraak:
[..]Wat een eikel met zulke uitspraken
dus zij moet dit als een hint zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik geef het gewoon toe.. ik had altijd al een oogje op Babette21 en ik zie dit als een oppertunity
Nou ben ik "weer bezig". Tssssssssss ik hou wel opquote:
Ach jah, het was anders toch nooit wat geworden.. ik weet nog steeds niet hoe je heet...alleen maar 3 letters die in je naam voorkomenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:43 schreef niksan het volgende:
[..]
dus zij moet dit als een hint zien
be a man en stap op haar af
zie je nou wel...we passen niet bij elkaar
Was bedoeld als in van je leuke aktiesquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou ben ik "weer bezig". Tssssssssss ik hou wel op
Tip: Lees eens PI's En denk je nou echt dat als Dizer zegt: Ooh niksan we hebben zulke lekkere sex gehad (o.i.d) dat dat dan ook zo is??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef Dada het volgende:
[..]Dat was een geintje ik zeg nog waar is die lachende huilsmilie. Jij zet er een hartjessmilie achter alsof je net een romantisch iets hebt neergekrabbelt.
Europalaan?quote:Neeee mevrouw van de Europalaan ik heb het helemaal gehad met jou.
quote:En al helemaal met jou fotoboek praktijken
Niksan en ik hebben echt wel sex gehad. Lots of lots of sexquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:45 schreef ZOWIEE het volgende:
En denk je nou echt dat als Dizer zegt: Ooh niksan we hebben zulke lekkere sex gehad (o.i.d) dat dat dan ook zo is??![]()
* Zhenar hapt wat popcorn weg.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
Dada is weer bezig...
* Dizer pakt doritos met dip
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:46 schreef BVO het volgende:
.:W.
Oke, jullie zijn dan een uitzonderingquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niksan en ik hebben echt wel sex gehad. Lots of lots of sex
Niksan is heel goed in bed
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niksan en ik hebben echt wel sex gehad. Lots of lots of sex
Niksan is heel goed in bed
We kunnen misschien niet met elkaar een relatie aan.. maar de sex was altijd goedquote:
Ross was in het begin met Rachel niet echt een held in bed, als ik mij hun gesprekken goed herinner. (Als ze het later weer een keer doen zegt Rachel nl: "You're better at it then before!")quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
We kunnen misschien niet met elkaar een relatie aan.. maar de sex was altijd goed
We lijken wel Ross en Rachel
Ooooooh I like the idea of thatquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou zeggen dat jullie meer een Spike en Buffy zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi.
Ze moet met der gore ranzige kut mond van dat paard afblijvenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat vind je hiervan, Dizer? Die vrouw wil het paard een kusje geven.
Als dat paard met z'n pik maar uit haar gore ranzige kut afblijft.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:13 schreef Dizer het volgende:
Ze moet met der gore ranzige kut mond van dat paard afblijven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als dat paard met z'n pik maar uit haar gore ranzige kut afblijft.
Optyften. Er is maar één echte spinnenman.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Dizer het volgende:
Wij kennen allemaal de lieve svensational die ons heeft verlaten om glazen te gaan wassen in een kroeg in Australie. Ik heb helaas geen goed nieuws over Svensational. Hij is daar gebeten door een giftige spin. Maar door een geboorteafwijking van Svensational, heef hij een immuum systeem opgebouwd en is getransformeerd in een spidermanachtige hero. Nu heeft hij een nieuwe doel in zijn leven, de onschuldigen helpen en de slechteriken straffen. In zijn menselijk vorm werkt hij nog steeds in de kroeg en in zijn spider-vorm toont hij zijn ware krachten. Svensational is dan Spidersational!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Optyften. Er is maar één echte spinnenman.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef Zhenar het volgende:
Jee, ik heb LOTR:ROTK-EE binnen!
Misschien toch maar die afspraak voor vanavond cancellen
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Optyften. Er is maar één echte spinnenman.![]()
[afbeelding]
Ik ga hem straks halenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef Zhenar het volgende:
Jee, ik heb LOTR:ROTK-EE binnen!
Misschien toch maar die afspraak voor vanavond cancellen
Lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb alleen een videorecorder, geen DVD speler. Tja, zo wordt ik gewoon gedwongen om het te downlaoden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:25 schreef niksan het volgende:
[..]ik wil ooit nog eens de hele box aanschaffen
Zhenar.. een DVD speler heb je al voor 50 euroquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb alleen een videorecorder, geen DVD speler. Tja, zo wordt ik gewoon gedwongen om het te downlaoden.
het kan altijd nogquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb alleen een videorecorder, geen DVD speler. Tja, zo wordt ik gewoon gedwongen om het te downlaoden.
AH.X is zoooooo goed! Edward Nortonquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:29 schreef niksan het volgende:
[..]
het kan altijd nog
ik denk dat ik vanavond American History X ga kijken
Hij zit nog in het plastic...al een paar wekenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
AH.X is zoooooo goed! Edward Norton
If downloading is evil, then this is not a world I want to live in!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar.. een DVD speler heb je al voor 50 euro
Downloaden is strafbaar!!! Kopen is goed!
Oooh, das met Johnny Depp als Wonkaquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:33 schreef Zhenar het volgende:
Hee, er is een trailer uit van Charlie and the Chocolate Factory... eindelijk!
http://movies.yahoo.com/m(...)olatefactoryqt1.html
Hilarisch! (voor degenen die het interessant vinden)
Oempa Loempa's rule!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oooh, das met Johnny Depp als Wonka
Ga ik kijken als ik thuis ben
Oempa loempa's
"Sticky" is een bijvoeglijk naamwoord. Dus je bedoelt: "Waarom is dit topic nog niet sticky?"quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:15 schreef Orginial het volgende:
Hoi mensen.![]()
Waarom is dit topic nog geen sticky?
En zij maar zeggen dat we door het broeikaseffect warme winters krijgen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:30 schreef Zhenar het volgende:
Dat schijnt inherent te zijn aan de winter.
Ze liegen!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zij maar zeggen dat we door het broeikaseffect warme winters krijgen..
Sneeuw is okay.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze liegen!!!
Alhoewel het nog niet echt gesneeuwd heeft, wat ik wel jammer vind.
Ze zouden warme sneeuw moeten uitvinden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sneeuw is okay..
Alleen die kou niet..
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze zouden warme sneeuw moeten uitvinden.![]()
Het kan natuurlijk dat hij bedoelde: Waarom is dit topic nog geen sticky topic, maar dat hij te lui was om topic nog te typen. Dan klopt het ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Sticky" is een bijvoeglijk naamwoord. Dus je bedoelt: "Waarom is dit topic nog niet sticky?"
Weer wat geleerd.![]()
Ik wil wel 2 mailtjes naar je sturen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zit hier nu dusalleen
en ik kan niet weg want ik moet 2 mailtjes krijgen en dan nog wat doen, en die mensen die moeten mailen zijn sloom
In ieder geval géén borrel vanavond
Idd en dan mag je bij mij op school niet eens naar binnen in de pauzequote:
Wat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Idd en dan mag je bij mij op school niet eens naar binnen in de pauze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |