quote:Persbericht
Bush is niet welkom in Brussel
Brussel, 9 december 2004 - Voor het bezoek van George W. Bush aan Brussel kondigen vredes-, milieu- en mensenrechtengroepen reeds aan dat ze geweldloze protestmanifestaties organiseren tegen het misdadige unilaterale beleid van de Amerikaanse president. President Bush heeft in zijn eerste ambstermijn bewezen dat de V.S. vandaag de grootste bedreiging vormt voor de mensheid.
In tal van dossiers heeft Bush voor een unilaterale koers gekozen, met het Internationaal Strafhof, het Kyoto Protocol en de oorlog in Irak als trieste dieptepunten. President Bush komt naar Brussel om de banden met de EU en de NAVO terug te versterken. Daarvan kan geen sprake zijn zolang de V.S. zijn unilaterale koers verderzet. We willen geen Europese medeplichtigheid!
Op vele vlakken is het VS-beleid een groot gevaar voor de stabiliteit in de wereld:
* Ontwapening (ontwikkeling nieuwe kernwapens; Irak; verdrag op landmijnen, nieuwe kernproeven;...)
* Mensenrechten (Internationaal Strafhof; martelingen in gevangenissen; terugdringen burgerrechten in de V.S., ...)
* Milieu (Kyotoprotocol; WTO dispuut GGO's, ...)
Er worden vandaag protest acties gepland op maandag 21 februari om 17u00 voor de Amerikaanse ambassade te Brussel
Tijdens het bezoek, op dinsdag 22 februari worden kleurrijke protesten aangekondigd te Brussel. Plaats en uur zal later worden bekendgemaakt. Een aantal groepen blijft ook oproepen tot een economische boycot van de V.S. zolang Bush zijn unilaterale politiek verderzet.
Initiatiefnemers voor het protest zijn Voor Moeder Aarde vzw, Vrede vzw, Bond Beter Leefmilieu, Greenpeace, Stop USA, CNAPD en Forum voor Vredesactie. Ze hebben er vertrouwen in dat vele tientallen organisaties zich bij het geweldloos protest zullen aansluiten.
-spam verwijderd-
bush is nog altijd welkom in america, volgens het meerendeel van de kiezers.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef mien-moeke het volgende:
Bush nergens welkom als t aan mij zou liggen.
Oprotten met die [Zelfcensuur]
ten voordele van moeder aarde!quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:03 schreef pberends het volgende:
spam
Wheheh, dat valt nog te bezien..quote:Voor het bezoek van George W. Bush aan Brussel kondigen vredes-, milieu- en mensenrechtengroepen reeds aan dat ze geweldloze protestmanifestaties organiseren tegen het misdadige unilaterale beleid van de Amerikaanse president.
quote:
Whehehe, ze zijn wel bereid veel op te geven voor hun principes.quote:Tijdens het bezoek, op dinsdag 22 februari worden kleurrijke protesten aangekondigd te Brussel. Plaats en uur zal later worden bekendgemaakt. Een aantal groepen blijft ook oproepen tot een economische boycot van de V.S. zolang Bush zijn unilaterale politiek verderzet.
Heb je dat handelstekort van hun nooit gezien?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:16 schreef maartena het volgende:
Maar ondertussen spekken we de oorlogskas van Bush door geimporteerde kleding, muziek, technologie en etenswaren te kopen uit Amerika!
En de staatsschuld!quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:18 schreef pberends het volgende:
Heb je dat handelstekort van hun nooit gezien?
Tja, dat leeft hier in Nederland ook wel een beetje ja, die Amerikaanse staatsschuld. Een geval van de pot verwijt de ketel noem ik het maar.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef maartena het volgende:
[..]
En de staatsschuld!Blijven kopen dus daar in Europa! Graag! We hebben dat gedeelte dat naar de belastingen gaat keihard nodig.....
Je vergeet denk ik ook de schuld die afzonderlijke staten hebben? Hoe dan ook lijkt het me een slechte zaak, zowel voor de EU als de VS.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:26 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Tja, dat leeft hier in Nederland ook wel een beetje ja, die Amerikaanse staatsschuld. Een geval van de pot verwijt de ketel noem ik het maar.
Nederland heeft een staatsschuld die als percentage van het BNP niet veel lager is. De mensen die dat Bush vaak aanrekenen, zijn dezelfde mensen die hier voorop staan met de mening dat Nederland die 3% norm maar moet vergeten en dus niet moet bezuinigen.
Anti-Amerikanisme met oogkleppen op zullen we maar zeggen.
En de staatsschuld in de VS is voor het grootste deel buitenlandse schulden waarbij de rente dus naar het buitenland stroomt, waar wij in Nederland onze pensioenfondsen financieren en voornamelijk binnenlandse bedrijven en personen uitbetalen. Zo houden we het geld dus binnen de Nederlandse economie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je vergeet denk ik ook de schuld die afzonderlijke staten hebben? Hoe dan ook lijkt het me een slechte zaak, zowel voor de EU als de VS.
Wij importeren veel meer vanuit de VS dan er Amerikaans geld naar Nederland toekomt. Nederland is een van de weinig landen waarvan de VS juist profiteert.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En de staatsschuld in de VS is voor het grootste deel buitenlandse schulden waarbij de rente dus naar het buitenland stroomt, waar wij in Nederland onze pensioenfondsen financieren en voornamelijk binnenlandse bedrijven en personen uitbetalen. Zo houden we het geld dus binnen de Nederlandse economie.
Democratisch gekozen????quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:06 schreef Tikorev het volgende:
Is het niet een bezoek aan de Europese Unie i.p.v. een staatsbezoek aan Belgie? Schandalig dat een klein clubje Belgen denkt voor de rest van Europa wel even te kunnen uitmaken of een democratisch gekozen president welkom is in Europa of niet.
Nou, niet door Belgen.quote:
Nee, dat snap ik ook niet. Maareh, ik snap de hele actie al niet, want het maakt geen ene fluit uit of er gedemonstreerd wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:36 schreef Sidekick het volgende:
Nou, niet door Belgen.
Maar verder zie ik geweldloze protestacties niet als onwettig, ook al is het een actie tegen de komst van een democratisch gekozen president. Ik snap de hypocriete houding van Tikorev niet die voor een groepje Belgen wil bepalen tegen wie zij mogen protesteren.
De mini-kernbommen (waar ze hier waarschijnlijk op doelen) is niet door het congress gekomen. En als ze dingen als 'WTO dispuut' gaan aanvoeren is de EU een vele malen grotere overtreder. En dan nog niets over dingen als Kyoto wat compleet fout is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 07:49 schreef CeeJee het volgende:
Nieuwe kernproeven ? Heb ik wat gemist of heeft Bush een kernproef ergens gehouden, misschien wel midden in een natuurgebied ?
quote:
Dat zullen wel diezellfde mensen zijn als die een paar maanden terug op hun Nikes tegen het kapitalisme en de VS demonstreerden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:09 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Whehehe, ze zijn wel bereid veel op te geven voor hun principes.
Hoezo wil ik dat gaan bepalen? Stap ik naar de rechter voor een verbod ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik snap de hypocriete houding van Tikorev niet die voor een groepje Belgen wil bepalen tegen wie zij mogen protesteren.
Bush zal in Brussel de EU, de NAVO en premier Verhofstadt (dus België) bezoeken. Vorige keer is hij zelfs op het koninklijk paleis geweest, en dat is waarschijnlijk deze keer ook weer zo. Meestal bezoeken de staatshoofden die in Brussel de NAVO of EU-instellingen bezoeken ook de koning.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:06 schreef Tikorev het volgende:
Is het niet een bezoek aan de Europese Unie i.p.v. een staatsbezoek aan Belgie? Schandalig dat een klein clubje Belgen denkt voor de rest van Europa wel even te kunnen uitmaken of een democratisch gekozen president welkom is in Europa of niet.
Is de drang om het slachtoffer uit te kunnen hangen nou zo groot dat je niet meer in staat bent om begrijpend te lezen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:45 schreef Frederic het volgende:
Trouwens, Brussel is nog steeds in de eerste plaats de hoofdstad van België. Het is dus niet aan de andere Europeanen om uit te maken of wij in onze EIGEN hoofdstad mogen protesteren of niet!
De vraag of ik een demonstratie schandalig vind is een compleet andere dan de vraag of ik vind dat een demonstratie verboden moet worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:26 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het schandalig vind dat een klein clubje Belgen meent een bezoek van een democratisch gekozen president aan de volksvertegenwoordigers van heel Europa te moeten verstoren.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:52 schreef Tikorev het volgende:
De vraag of ik een demonstratie schandalig vind is een compleet andere dan de vraag of ik vind dat een demonstratie verboden moet worden.
Dit vind ik schandalig:quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:58 schreef Frederic het volgende:
[..]
Maar waarom is een democratische protestactie 'schandalig'?
En dat zouden een paar ultralinkse clubjes uit Belgie voor de rest van Europa wel even gaan bepalen?quote:President Bush komt naar Brussel om de banden met de EU en de NAVO terug te versterken. Daarvan kan geen sprake zijn zolang de V.S. zijn unilaterale koers verderzet.
Denk jij nu werkelijk dat zo'n protestacties gaan verhinderen wat Bush in Brussel komt doen? Wees gerust, de EU, NAVO en Verhofstadt zullen héél vriendelijk zijn. Hij zal dineren in het sjiekste hotel van Brussel met de beste wijnen. Hij zal weinig of niks merken van de acties. Die ziet hij wel op CNN later die avond.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:05 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dit vind ik schandalig:
[..]
En dat zouden een paar ultralinkse clubjes uit Belgie voor de rest van Europa wel even gaan bepalen?
Dat verwacht ik niet. Maar het gaat natuurlijk om het principe.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:15 schreef Frederic het volgende:
[..]
Denk jij nu werkelijk dat zo'n protestacties gaan verhinderen wat Bush in Brussel komt doen?
Oh je bedoelt die sloebers van de CPN met nikes aan, vrolijk zwaaiend met hamer en sikkel.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:15 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat zullen wel diezellfde mensen zijn als die een paar maanden terug op hun Nikes tegen het kapitalisme en de VS demonstreerden.
Omdat het anti-bush is? Omdat het je niet aanstaat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet om persoonlijk tegen jou te flamen sidekick, maar ik vind het onzin dat dit topic enig bestaansrecht heeft op fok.
Maar daar blijkt juist het hypocriete uit. Ik noem een mijnheer Kabila, die heel wat meer op zijn kerfstok heeft dan Bush, daar komen misschien een paar honderd mensen tegen demonstreren, de mensen met echte principes. Bij Bush lopen die paar honderd er ook, maar daaromheen lopen duizenden meelopers die bij het horen van de naam Bush een soort Pavlov-reactie vertonen, en en masse gaan demonstreren. Waarom alleen tegen Bush? Demonstreren ok, maar blijf dan bij je principes en pak dan alle "snoodaard'"s" aan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:32 schreef Frederic het volgende:
Er is niks mis met het principe van democratisch protest. Kijk, Brussel krijgt bijna wekelijks hoge persoonlijkheden over de vloer. Er zal dus altijd wel iemand zijn die omwille van een aantal redenen niet blij is met zo'n bezoek, en mag dus protesteren. En dat gebeurt ook, alleen komt dat niet altijd in de (buitenlandse) media. Bij Bush ligt dat natuurlijk anders. Daar springt de media op.
Een tijdje geleden was president Kabila van Congo in Brussel. Toen waren er ook protestacties. Niks mis mee, dat mag.
Eergisteren was Colin Powell in Brussel voor een gesprek met buitenlandminister De Gucht. Toen waren er geen protestacties...
Waar is hier het discussievoer dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat het anti-bush is? Omdat het je niet aanstaat?
Het is tenminste discussievoer, wat je over 80% vd topics niet eens kunt zeggen..
als ik een advertentie voor een Nieuw Rechts-demonstratie plaats is dat ook discussievoer, maar ik verwacht dat daar gewoon een slot op komt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat het anti-bush is? Omdat het je niet aanstaat?
Het is tenminste discussievoer, wat je over 80% vd topics niet eens kunt zeggen..
Ik zie iig een gezonde discussie hierquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar is hier het discussievoer dan?
Ja, en dan zou het leuk zijn als jullie daaraan ook deelnemen, in plaats van elkaar te flamen. Dat doe je maar op msn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie iig een gezonde discussie hier
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:00 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja, en dan zou het leuk zijn als jullie daaraan ook deelnemen, in plaats van elkaar te flamen. Dat doe je maar op msn.
Hou toch op man...quote:Democratisch gekozen????
Waarom herverdelen ze dan om de paar jaar de kiesmannen als ze de oppervlakte laten stemmen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, in Amerika wel. En dankzij D66(6) krijgen we straks ook dat "geweldige" systeem.
oh oh oh, wat geweldig zijn we weer met onze prutdemonstratietjes.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Frederic het volgende:
Op 22 januari 2005 zal Bush voor de tweede maal een bezoek brengen aan België. Dit kan en mag niet onopgemerkt voorbij gaan. (nuja, die kans is klein)
Vanaf het ogenblik dat Air Force One landt op Zaventem tot het ogenblik dat het toestel Brussel weer verlaat zullen er protestacties plaatsvinden. Iedereen die zich dus geroepen voelt: naar Brussel!
[..]
Het zijn geen Belgen maar Euopeanenquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:06 schreef Tikorev het volgende:
Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:25 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Het zijn geen Belgen maar Euopeanen![]()
Nou fantastischquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan. [afbeelding]
Ja. In 2000 mischien niet, maar in 2004 helaas wel...... 59 miljoen stemmen tegen 56 miljoen stemmen. Een verschil van 3 miljoen Amerikanen dus.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef andromeda1968 het volgende:
Democratisch gekozen????
Dus maar 1 op de 3 Amerikanen stemt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja. In 2000 mischien niet, maar in 2004 helaas wel...... 59 miljoen stemmen tegen 56 miljoen stemmen. Een verschil van 3 miljoen Amerikanen dus.....
Klopt helemaal..... als Khadaffi naar de EU komt, dan komen er een paar verworpen libiërs demonstreren terwijl de acties die dat heerschap in de afgelopen 30 jaar in Libië heeft uitgevroten een stuk erger zijn dan wat Bush in de afgelopen 4 jaar heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:37 schreef Kopstoot het volgende:
Maar daar blijkt juist het hypocriete uit. Ik noem een mijnheer Kabila, die heel wat meer op zijn kerfstok heeft dan Bush, daar komen misschien een paar honderd mensen tegen demonstreren, de mensen met echte principes. Bij Bush lopen die paar honderd er ook, maar daaromheen lopen duizenden meelopers die bij het horen van de naam Bush een soort Pavlov-reactie vertonen, en en masse gaan demonstreren. Waarom alleen tegen Bush? Demonstreren ok, maar blijf dan bij je principes en pak dan alle "snoodaard'"s" aan.
Amerika kent een kiesregistratiesysteem. Dit houdt in dat Amerikanen zelf zich moeten registreren als kiezer, en niet zoals in Nederland waar er een Burgerlijke Stand is en bij het 18e levensjaar er automatisch een stembiljet wordt verzonden als er weer verkiezingen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef pberends het volgende:
Dus maar 1 op de 3 Amerikanen stemt?
Ik voel mij Westerling en zeker geen Euroeaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef NightH4wk het volgende:
Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan. [afbeelding]
Sorry, ik zou wel heel dom zijn. Maar waar haalt u deze conclusie vandaan. Als Bush een totaal van 59 miljoen stemmen heeft en Kerry 57 miljoen, dan is het verschil toch 3 miljoen. Dat er ook Amerikanen niet stemmen doet aan dit verschil toch niks af?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus maar 1 op de 3 Amerikanen stemt?
Ik had geen zin in gelul van hippies dus ik postte het maar voorzichtig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik voel mij Westerling en zeker geen Euroeaan![]()
Omdat de oppervlakte stemt hoe de kiesmannen dat moeten doen en dat is dus meestal niet in het voordeel van de zittende president. Anders zou er niets wijzigen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:07 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Waarom herverdelen ze dan om de paar jaar de kiesmannen als ze de oppervlakte laten stemmen?
Typisch de hippies van nu die demonstreren: een dagje uit, beetje bier zuipen en domme spelletjes doen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:51 schreef andromeda1968 het volgende:
slagroomtaarten!
ik wil een pipo die zo'n taart met een flinke baksteen erin verwerkt, in zijn gezicht zou willen gooien.
Europeaan zijn is niets. Europeaan is een juridische omschrijving voor verschillde volken die slechts geografisch gezien iets met elkaar gemeen hebben. Voor de rest is het net zo'n holle term als 'wereldburger'.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:25 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Het zijn geen Belgen maar Euopeanen
"Domme spelletjes doen" is veels te hoog gegrepen voor deze mensen. Het blijft beperkt tot wat schuimbekkerij en gedrag waar geestelijk gehandicapten zich nog voor zouden schamen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:53 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Typisch de hippies van nu die demonstreren: een dagje uit, beetje bier zuipen en domme spelletjes doen.
Er is totaal niets verkeerd met de TS zijn OP, vind ik wel gepast.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef more het volgende:
Wat een misleidende kop heeft jouw topic.
Dat een paar linkse gasten hem niet welkom vinden, daar ligt geen hond wakker van.
[afbeelding]
As if...................quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Wij importeren veel meer vanuit de VS dan er Amerikaans geld naar Nederland toekomt. Nederland is een van de weinig landen waarvan de VS juist profiteert.
Punt een heeft iedereen het recht te demonstreren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:06 schreef Tikorev het volgende:
Onzin, ik vind Bush gewoon een goede president. Op bepaalde punten ben ik het ook niet met hem eens, maar dat mag geen reden zijn om een paar loze figuren die gefrustreerd zijn over hun slechtbetaalde baan en moeilijke jeugd het diplomatieke apparaat te laten blokkeren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een voorspelbaar topic. Het heeft wel een hoop van de klassieke "links ="-users verenigd in één topic. Nog even en het ontaardt in een redneck-orgie waarbij iedereen simultaan klaarkomt wanneer iemand de naam Bush laat vallen.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:14 schreef Speth het volgende:
[..]
Onzin, ik vind Bush gewoon een goede president.
Dus omdat de V.S. ooit iets goeds heeft gedaan, moet je het nu eens zijn met wat Bush doet?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:39 schreef livetothegoal het volgende:
Belachelijke belg,als de usa jullie niet bevrijd had zat jij als homo allang in een concentratiekamp maar dit is weer zo'n verkapt"kijk eens hoe belangrijk belgie is,iek ben zooo fier"topic.Homo en vlaming noem ik dubbelgenaaid.Je zou naar Irak moeten gaan met je homorechten,broekpoeper.
Inderdaad. De man was al zo gestoord als een deur... en dan ook dit nog:quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:45 schreef Modwire het volgende:
Laat hem aub uit Nederland wegblijven.![]()
Ik had het eigenlijk niet over jou.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:14 schreef Speth het volgende:
[..]
Onzin, ik vind Bush gewoon een goede president. Op bepaalde punten ben ik het ook niet met hem eens, maar dat mag geen reden zijn om een paar loze figuren die gefrustreerd zijn over hun slechtbetaalde baan en moeilijke jeugd het diplomatieke apparaat te laten blokkeren.
Ik heb helemaal niets met die Bush mongool maar nog minder met jankvlamingen die kritiek hebben op de vs,jammer genoeg is Belgie geen wereldmacht,hahaha.Daar kunnen ze hun eigen smurfenlandje nog niet eens fatsoenlijk besturen en dan zeiken over de vs,waarom arresteren jullie hem niet en brengen hem voor de rechter voor oorlogsmisdaden?Ohja die wet hebben ze weer ongedaan gemaakt wegens broek vol gepoept.Ze zouden Bush wat van Belgie moeten laten zien,dan zal ie zijn ogen niet geloven en denken dat ie in Roemenie is en krijgen jullie vast wel ontwikkelingshulp.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een voorspelbaar topic. Het heeft wel een hoop van de klassieke "links ="-users verenigd in één topic. Nog even en het ontaardt in een redneck-orgie waarbij iedereen simultaan klaarkomt wanneer iemand de naam Bush laat vallen.
Eenschquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:14 schreef Speth het volgende:
Onzin, ik vind Bush gewoon een goede president. Op bepaalde punten ben ik het ook niet met hem eens, maar dat mag geen reden zijn om een paar loze figuren die gefrustreerd zijn over hun slechtbetaalde baan en moeilijke jeugd het diplomatieke apparaat te laten blokkeren.
Mooi eindresultaat van een goed onderbouwd argument.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:44 schreef scanman01 het volgende:
De man is een gevaar voor de hele wereld.
Helaas heb ik dan weer niets met janknederlanders.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:38 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met die Bush mongool maar nog minder met jankvlamingen die kritiek hebben op de vs,jammer genoeg is Belgie geen wereldmacht,daar kunnen ze hun eigen smurfenlandje nog niet eens fatsoenlijk besturen en dan zeiken over de vs,waarom arresteren jullie hem niet en brengen hem voor de rechter voor oorlogsmisdaden?Ohja die wet hebben ze weer ongedaan gemaakt wegens broek vol gepoept.Ze zouden Bush wat van Belgie moeten laten zien,dan zal ie zijn ogen niet geloven en denken dat ie in Roemenie is en krijgen jullie vast wel ontwikkelingshulp.
Dat argument onderbouwt zichzelf dagelijks op het nieuwsquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi eindresultaat van een goed onderbouwd argument.
Vreemd. Het nieuws lijkt juist het tegenovergestelde te onderbouwen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat argument onderbouwt zichzelf dagelijks op het nieuws
Je bedoelt dat het zo goed gaat in Amerika en in Irak? Ja, dat is waar...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vreemd. Het nieuws lijkt juist het tegenovergestelde te onderbouwen.
Daarom hangen jij en de rest van die wannabe nederlanders zeker op dit forum rond of is dat omdat er vrijwel geen vlaamse sites bestaan?Zoals er vrijwel niks vlaams bestaat,wanhoop niet,over een paar maanden is er weer eurosong,nieuwe ronde,nieuwe kansen en ondertussen is er vast ook nog wel een miss boerinverkiezing in je krottendorp.wel een brave belg zijn ondertussen en je groentjes opeten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Helaas heb ik dan weer niets met janknederlanders.Dan houdt het op, hè.
Amerika heeft nog steeds een sterkere economische groei dan hier in Europa. En het is nu eenmaal laagconjunctuur, daar heeft de hele wereld last van, dus ook Amerika.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het zo goed gaat in Amerika en in Irak? Ja, dat is waar...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:20 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Daarom hangen jij en de rest van die wannabe nederlanders zeker op dit forum rond of is dat omdat er vrijwel geen vlaamse sites bestaan?Zoals er vrijwel niks vlaams bestaat,wanhoop niet,over een paar maanden is er weer eurosong,nieuwe ronde,nieuwe kansen en ondertussen is er vast ook nog wel een miss boerinverkiezing in je krottendorp.wel een brave belg zijn ondertussen en je groentjes opeten.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:20 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Daarom hangen jij en de rest van die wannabe nederlanders zeker op dit forum rond of is dat omdat er vrijwel geen vlaamse sites bestaan?Zoals er vrijwel niks vlaams bestaat,wanhoop niet,over een paar maanden is er weer eurosong,nieuwe ronde,nieuwe kansen en ondertussen is er vast ook nog wel een miss boerinverkiezing in je krottendorp.wel een brave belg zijn ondertussen en je groentjes opeten.![]()
Bush is natuurlijk ook verantwoordelijk voor de Al Zarqawi's (een Jordanieer nota bene) die het in het land voor de rest verkloten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Je bedoelt dat het zo goed gaat in Amerika en in Irak? Ja, dat is waar...
Jep.. Bush is idd op dit moment varantwoordelijk voor wat er in het land gebeurt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bush is natuurlijk ook verantwoordelijk voor de Al Zarqawi's (een Jordanieer nota bene) die het in het land voor de rest verkloten.
Natuurlijk heeft hij alle terroristen aan een touwtje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Jep.. Bush is idd op dit moment varantwoordelijk voor wat er in het land gebeurt.
You wish.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Bush is idd op dit moment varantwoordelijk voor wat er in het land gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |