abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23878137
Bush is bij mij van harte welkom
quote:
Democratisch gekozen????
Hou toch op man...

[ Bericht 51% gewijzigd door Speth op 10-12-2004 14:29:59 ]
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:27:22 #52
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23878385
Natuurlijk mag er gedemonstreerd en geprotesteerd worden tegen beleid waar je tegen ben. Dit moet wel geweldloos gebeuren, en er zijn vast weer allerlei lieden die de boel gaan lopen verzieken. Maar om te gaan verkondigen dat Bush niet welkom is, is reinste onzin imo. Hij is nog steeds democratisch gekozen.

Het enige impact dat het heeft is toch dat hij weer een quasi-grappige opmerking maakt over de geweldige warme hartelijke ontvangst.
pi_23880518
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja, in Amerika wel. En dankzij D66(6) krijgen we straks ook dat "geweldige" systeem.
Waarom herverdelen ze dan om de paar jaar de kiesmannen als ze de oppervlakte laten stemmen?
pi_23880684
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Frederic het volgende:
Op 22 januari 2005 zal Bush voor de tweede maal een bezoek brengen aan België. Dit kan en mag niet onopgemerkt voorbij gaan. (nuja, die kans is klein )

Vanaf het ogenblik dat Air Force One landt op Zaventem tot het ogenblik dat het toestel Brussel weer verlaat zullen er protestacties plaatsvinden. Iedereen die zich dus geroepen voelt: naar Brussel!
[..]
oh oh oh, wat geweldig zijn we weer met onze prutdemonstratietjes.
pi_23880944
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 01:06 schreef Tikorev het volgende:
Is het niet een bezoek aan de Europese Unie i.p.v. een staatsbezoek aan Belgie? Schandalig dat een klein clubje Belgen denkt voor de rest van Europa wel even te kunnen uitmaken of een democratisch gekozen president welkom is in Europa of niet.
Het zijn geen Belgen maar Euopeanen
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_23880988
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:25 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan.
pi_23881149
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan. [afbeelding]
Nou fantastisch
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_23881179
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:34 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Nou fantastisch
Idd.
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:05:42 #59
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23881888
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef andromeda1968 het volgende:
Democratisch gekozen????
Ja. In 2000 mischien niet, maar in 2004 helaas wel...... 59 miljoen stemmen tegen 56 miljoen stemmen. Een verschil van 3 miljoen Amerikanen dus.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_23882129
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja. In 2000 mischien niet, maar in 2004 helaas wel...... 59 miljoen stemmen tegen 56 miljoen stemmen. Een verschil van 3 miljoen Amerikanen dus.....
Dus maar 1 op de 3 Amerikanen stemt?
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:18:05 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23882138
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:37 schreef Kopstoot het volgende:
Maar daar blijkt juist het hypocriete uit. Ik noem een mijnheer Kabila, die heel wat meer op zijn kerfstok heeft dan Bush, daar komen misschien een paar honderd mensen tegen demonstreren, de mensen met echte principes. Bij Bush lopen die paar honderd er ook, maar daaromheen lopen duizenden meelopers die bij het horen van de naam Bush een soort Pavlov-reactie vertonen, en en masse gaan demonstreren. Waarom alleen tegen Bush? Demonstreren ok, maar blijf dan bij je principes en pak dan alle "snoodaard'"s" aan.
Klopt helemaal..... als Khadaffi naar de EU komt, dan komen er een paar verworpen libiërs demonstreren terwijl de acties die dat heerschap in de afgelopen 30 jaar in Libië heeft uitgevroten een stuk erger zijn dan wat Bush in de afgelopen 4 jaar heeft gedaan.

Het is een kuddedieren effect. Bush wordt in de media en op internet veelvuldig bestookt, en dus loopt het volk er achteraan. Jah, die hele oorlog had nooit begonnen moeten worden natuurlijk, maar om dan 1 keer per jaar als Bush weer ergens in Europa is te gaan schreeuwen dat het allemaal niet mag is behoorlijk hypocriet natuurlijk. Zeker als je de volgende dag weer met je walkman op naar rap luisterd en een blikkie cola wegflikkerd alvorens een Big Mac te bestellen bij de lokale Mac.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:27:32 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23882360
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef pberends het volgende:
Amerika kent een kiesregistratiesysteem. Dit houdt in dat Amerikanen zelf zich moeten registreren als kiezer, en niet zoals in Nederland waar er een Burgerlijke Stand is en bij het 18e levensjaar er automatisch een stembiljet wordt verzonden als er weer verkiezingen zijn.

Er zijn ong. 115 miljoen stemmen uitgebracht op 294 miljoen Amerikanen, dus dat zou betekenen dat 39% van de Amerikanen heeft gestemd. Dan is er natuurlijk een vrij grote groep kinderen onder de 18, en een groep mensen die wel een legale status hebben en bij de bevolking worden geteld maar niet mogen stemmen zoals ik.

Er wordt geteld volgens twee maten vervolgens, de VAP en de VEP wat respectievelijk staat voor "Voting Age Population" ofwel de opkomst van iedereen van 18 en ouder, en "Voting Elligible Population", ofwel de opkomst van alle geregistreerde kiezers.

De VAP ligt meestal net boven de 50% en de VEP net boven de 55%.
-
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:44:53 #63
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23882777
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef NightH4wk het volgende:

Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan. [afbeelding]
Ik voel mij Westerling en zeker geen Euroeaan
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:46:41 #64
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23882819
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Sorry, ik zou wel heel dom zijn. Maar waar haalt u deze conclusie vandaan. Als Bush een totaal van 59 miljoen stemmen heeft en Kerry 57 miljoen, dan is het verschil toch 3 miljoen. Dat er ook Amerikanen niet stemmen doet aan dit verschil toch niks af?
pi_23882861
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:44 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Ik voel mij Westerling en zeker geen Euroeaan
Ik had geen zin in gelul van hippies dus ik postte het maar voorzichtig.
pi_23882942
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:07 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Waarom herverdelen ze dan om de paar jaar de kiesmannen als ze de oppervlakte laten stemmen?
Omdat de oppervlakte stemt hoe de kiesmannen dat moeten doen en dat is dus meestal niet in het voordeel van de zittende president. Anders zou er niets wijzigen.
pi_23882954
slagroomtaarten!

ik wil een pipo die zo'n taart met een flinke baksteen erin verwerkt, in zijn gezicht zou willen gooien.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_23882991
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:51 schreef andromeda1968 het volgende:
slagroomtaarten!

ik wil een pipo die zo'n taart met een flinke baksteen erin verwerkt, in zijn gezicht zou willen gooien.
Typisch de hippies van nu die demonstreren: een dagje uit, beetje bier zuipen en domme spelletjes doen.
pi_23883425
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:25 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Europeaan zijn is niets. Europeaan is een juridische omschrijving voor verschillde volken die slechts geografisch gezien iets met elkaar gemeen hebben. Voor de rest is het net zo'n holle term als 'wereldburger'.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_23884068
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:53 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Typisch de hippies van nu die demonstreren: een dagje uit, beetje bier zuipen en domme spelletjes doen.
"Domme spelletjes doen" is veels te hoog gegrepen voor deze mensen. Het blijft beperkt tot wat schuimbekkerij en gedrag waar geestelijk gehandicapten zich nog voor zouden schamen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:47:32 #71
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23884156
Get a job
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23895257
Wat een misleidende kop heeft jouw topic.
Dat een paar linkse gasten hem niet welkom vinden, daar ligt geen hond wakker van.

pi_23895547
Belachelijke belg,als de usa jullie niet bevrijd had zat jij als homo allang in een concentratiekamp maar dit is weer zo'n verkapt"kijk eens hoe belangrijk belgie is,iek ben zooo fier"topic.Homo en vlaming noem ik dubbelgenaaid.Je zou naar Irak moeten gaan met je homorechten,broekpoeper.
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
pi_23895579
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef more het volgende:
Wat een misleidende kop heeft jouw topic.
Dat een paar linkse gasten hem niet welkom vinden, daar ligt geen hond wakker van.

[afbeelding]
Er is totaal niets verkeerd met de TS zijn OP, vind ik wel gepast.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_23895751
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Wij importeren veel meer vanuit de VS dan er Amerikaans geld naar Nederland toekomt. Nederland is een van de weinig landen waarvan de VS juist profiteert.
As if...................

Dat geloof je toch niet zelf of wel?

Nederland heeft een enorm overschot op de handelsbalans. Alleen ten opzichte van aziatische landen hebben we een tekort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')