Hou toch op man...quote:Democratisch gekozen????
Waarom herverdelen ze dan om de paar jaar de kiesmannen als ze de oppervlakte laten stemmen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, in Amerika wel. En dankzij D66(6) krijgen we straks ook dat "geweldige" systeem.
oh oh oh, wat geweldig zijn we weer met onze prutdemonstratietjes.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Frederic het volgende:
Op 22 januari 2005 zal Bush voor de tweede maal een bezoek brengen aan België. Dit kan en mag niet onopgemerkt voorbij gaan. (nuja, die kans is klein)
Vanaf het ogenblik dat Air Force One landt op Zaventem tot het ogenblik dat het toestel Brussel weer verlaat zullen er protestacties plaatsvinden. Iedereen die zich dus geroepen voelt: naar Brussel!
[..]
Het zijn geen Belgen maar Euopeanenquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:06 schreef Tikorev het volgende:
Is het niet een bezoek aan de Europese Unie i.p.v. een staatsbezoek aan Belgie? Schandalig dat een klein clubje Belgen denkt voor de rest van Europa wel even te kunnen uitmaken of een democratisch gekozen president welkom is in Europa of niet.
Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:25 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Het zijn geen Belgen maar Euopeanen![]()
Nou fantastischquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan. [afbeelding]
Ja. In 2000 mischien niet, maar in 2004 helaas wel...... 59 miljoen stemmen tegen 56 miljoen stemmen. Een verschil van 3 miljoen Amerikanen dus.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef andromeda1968 het volgende:
Democratisch gekozen????
Dus maar 1 op de 3 Amerikanen stemt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja. In 2000 mischien niet, maar in 2004 helaas wel...... 59 miljoen stemmen tegen 56 miljoen stemmen. Een verschil van 3 miljoen Amerikanen dus.....
Klopt helemaal..... als Khadaffi naar de EU komt, dan komen er een paar verworpen libiërs demonstreren terwijl de acties die dat heerschap in de afgelopen 30 jaar in Libië heeft uitgevroten een stuk erger zijn dan wat Bush in de afgelopen 4 jaar heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:37 schreef Kopstoot het volgende:
Maar daar blijkt juist het hypocriete uit. Ik noem een mijnheer Kabila, die heel wat meer op zijn kerfstok heeft dan Bush, daar komen misschien een paar honderd mensen tegen demonstreren, de mensen met echte principes. Bij Bush lopen die paar honderd er ook, maar daaromheen lopen duizenden meelopers die bij het horen van de naam Bush een soort Pavlov-reactie vertonen, en en masse gaan demonstreren. Waarom alleen tegen Bush? Demonstreren ok, maar blijf dan bij je principes en pak dan alle "snoodaard'"s" aan.
Amerika kent een kiesregistratiesysteem. Dit houdt in dat Amerikanen zelf zich moeten registreren als kiezer, en niet zoals in Nederland waar er een Burgerlijke Stand is en bij het 18e levensjaar er automatisch een stembiljet wordt verzonden als er weer verkiezingen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef pberends het volgende:
Dus maar 1 op de 3 Amerikanen stemt?
Ik voel mij Westerling en zeker geen Euroeaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef NightH4wk het volgende:
Ik voel me dan meer Amerikaan dan Europeaan. [afbeelding]
Sorry, ik zou wel heel dom zijn. Maar waar haalt u deze conclusie vandaan. Als Bush een totaal van 59 miljoen stemmen heeft en Kerry 57 miljoen, dan is het verschil toch 3 miljoen. Dat er ook Amerikanen niet stemmen doet aan dit verschil toch niks af?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus maar 1 op de 3 Amerikanen stemt?
Ik had geen zin in gelul van hippies dus ik postte het maar voorzichtig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik voel mij Westerling en zeker geen Euroeaan![]()
Omdat de oppervlakte stemt hoe de kiesmannen dat moeten doen en dat is dus meestal niet in het voordeel van de zittende president. Anders zou er niets wijzigen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:07 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Waarom herverdelen ze dan om de paar jaar de kiesmannen als ze de oppervlakte laten stemmen?
Typisch de hippies van nu die demonstreren: een dagje uit, beetje bier zuipen en domme spelletjes doen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:51 schreef andromeda1968 het volgende:
slagroomtaarten!
ik wil een pipo die zo'n taart met een flinke baksteen erin verwerkt, in zijn gezicht zou willen gooien.
Europeaan zijn is niets. Europeaan is een juridische omschrijving voor verschillde volken die slechts geografisch gezien iets met elkaar gemeen hebben. Voor de rest is het net zo'n holle term als 'wereldburger'.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:25 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Het zijn geen Belgen maar Euopeanen
"Domme spelletjes doen" is veels te hoog gegrepen voor deze mensen. Het blijft beperkt tot wat schuimbekkerij en gedrag waar geestelijk gehandicapten zich nog voor zouden schamen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:53 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Typisch de hippies van nu die demonstreren: een dagje uit, beetje bier zuipen en domme spelletjes doen.
Er is totaal niets verkeerd met de TS zijn OP, vind ik wel gepast.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef more het volgende:
Wat een misleidende kop heeft jouw topic.
Dat een paar linkse gasten hem niet welkom vinden, daar ligt geen hond wakker van.
[afbeelding]
As if...................quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Wij importeren veel meer vanuit de VS dan er Amerikaans geld naar Nederland toekomt. Nederland is een van de weinig landen waarvan de VS juist profiteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |