Punt een heeft iedereen het recht te demonstreren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:06 schreef Tikorev het volgende:
Is het niet een bezoek aan de Europese Unie i.p.v. een staatsbezoek aan Belgie? Schandalig dat een klein clubje Belgen denkt voor de rest van Europa wel even te kunnen uitmaken of een democratisch gekozen president welkom is in Europa of niet.
Onzin, ik vind Bush gewoon een goede president. Op bepaalde punten ben ik het ook niet met hem eens, maar dat mag geen reden zijn om een paar loze figuren die gefrustreerd zijn over hun slechtbetaalde baan en moeilijke jeugd het diplomatieke apparaat te laten blokkeren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een voorspelbaar topic. Het heeft wel een hoop van de klassieke "links ="-users verenigd in één topic. Nog even en het ontaardt in een redneck-orgie waarbij iedereen simultaan klaarkomt wanneer iemand de naam Bush laat vallen.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:14 schreef Speth het volgende:
[..]
Onzin, ik vind Bush gewoon een goede president.
Dus omdat de V.S. ooit iets goeds heeft gedaan, moet je het nu eens zijn met wat Bush doet?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:39 schreef livetothegoal het volgende:
Belachelijke belg,als de usa jullie niet bevrijd had zat jij als homo allang in een concentratiekamp maar dit is weer zo'n verkapt"kijk eens hoe belangrijk belgie is,iek ben zooo fier"topic.Homo en vlaming noem ik dubbelgenaaid.Je zou naar Irak moeten gaan met je homorechten,broekpoeper.
Inderdaad. De man was al zo gestoord als een deur... en dan ook dit nog:quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:45 schreef Modwire het volgende:
Laat hem aub uit Nederland wegblijven.![]()
Ik had het eigenlijk niet over jou.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:14 schreef Speth het volgende:
[..]
Onzin, ik vind Bush gewoon een goede president. Op bepaalde punten ben ik het ook niet met hem eens, maar dat mag geen reden zijn om een paar loze figuren die gefrustreerd zijn over hun slechtbetaalde baan en moeilijke jeugd het diplomatieke apparaat te laten blokkeren.
Ik heb helemaal niets met die Bush mongool maar nog minder met jankvlamingen die kritiek hebben op de vs,jammer genoeg is Belgie geen wereldmacht,hahaha.Daar kunnen ze hun eigen smurfenlandje nog niet eens fatsoenlijk besturen en dan zeiken over de vs,waarom arresteren jullie hem niet en brengen hem voor de rechter voor oorlogsmisdaden?Ohja die wet hebben ze weer ongedaan gemaakt wegens broek vol gepoept.Ze zouden Bush wat van Belgie moeten laten zien,dan zal ie zijn ogen niet geloven en denken dat ie in Roemenie is en krijgen jullie vast wel ontwikkelingshulp.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een voorspelbaar topic. Het heeft wel een hoop van de klassieke "links ="-users verenigd in één topic. Nog even en het ontaardt in een redneck-orgie waarbij iedereen simultaan klaarkomt wanneer iemand de naam Bush laat vallen.
Eenschquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:14 schreef Speth het volgende:
Onzin, ik vind Bush gewoon een goede president. Op bepaalde punten ben ik het ook niet met hem eens, maar dat mag geen reden zijn om een paar loze figuren die gefrustreerd zijn over hun slechtbetaalde baan en moeilijke jeugd het diplomatieke apparaat te laten blokkeren.
Mooi eindresultaat van een goed onderbouwd argument.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:44 schreef scanman01 het volgende:
De man is een gevaar voor de hele wereld.
Helaas heb ik dan weer niets met janknederlanders.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:38 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met die Bush mongool maar nog minder met jankvlamingen die kritiek hebben op de vs,jammer genoeg is Belgie geen wereldmacht,daar kunnen ze hun eigen smurfenlandje nog niet eens fatsoenlijk besturen en dan zeiken over de vs,waarom arresteren jullie hem niet en brengen hem voor de rechter voor oorlogsmisdaden?Ohja die wet hebben ze weer ongedaan gemaakt wegens broek vol gepoept.Ze zouden Bush wat van Belgie moeten laten zien,dan zal ie zijn ogen niet geloven en denken dat ie in Roemenie is en krijgen jullie vast wel ontwikkelingshulp.
Dat argument onderbouwt zichzelf dagelijks op het nieuwsquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi eindresultaat van een goed onderbouwd argument.
Vreemd. Het nieuws lijkt juist het tegenovergestelde te onderbouwen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat argument onderbouwt zichzelf dagelijks op het nieuws
Je bedoelt dat het zo goed gaat in Amerika en in Irak? Ja, dat is waar...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vreemd. Het nieuws lijkt juist het tegenovergestelde te onderbouwen.
Daarom hangen jij en de rest van die wannabe nederlanders zeker op dit forum rond of is dat omdat er vrijwel geen vlaamse sites bestaan?Zoals er vrijwel niks vlaams bestaat,wanhoop niet,over een paar maanden is er weer eurosong,nieuwe ronde,nieuwe kansen en ondertussen is er vast ook nog wel een miss boerinverkiezing in je krottendorp.wel een brave belg zijn ondertussen en je groentjes opeten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Helaas heb ik dan weer niets met janknederlanders.Dan houdt het op, hè.
Amerika heeft nog steeds een sterkere economische groei dan hier in Europa. En het is nu eenmaal laagconjunctuur, daar heeft de hele wereld last van, dus ook Amerika.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het zo goed gaat in Amerika en in Irak? Ja, dat is waar...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:20 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Daarom hangen jij en de rest van die wannabe nederlanders zeker op dit forum rond of is dat omdat er vrijwel geen vlaamse sites bestaan?Zoals er vrijwel niks vlaams bestaat,wanhoop niet,over een paar maanden is er weer eurosong,nieuwe ronde,nieuwe kansen en ondertussen is er vast ook nog wel een miss boerinverkiezing in je krottendorp.wel een brave belg zijn ondertussen en je groentjes opeten.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:20 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Daarom hangen jij en de rest van die wannabe nederlanders zeker op dit forum rond of is dat omdat er vrijwel geen vlaamse sites bestaan?Zoals er vrijwel niks vlaams bestaat,wanhoop niet,over een paar maanden is er weer eurosong,nieuwe ronde,nieuwe kansen en ondertussen is er vast ook nog wel een miss boerinverkiezing in je krottendorp.wel een brave belg zijn ondertussen en je groentjes opeten.![]()
Bush is natuurlijk ook verantwoordelijk voor de Al Zarqawi's (een Jordanieer nota bene) die het in het land voor de rest verkloten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Je bedoelt dat het zo goed gaat in Amerika en in Irak? Ja, dat is waar...
Jep.. Bush is idd op dit moment varantwoordelijk voor wat er in het land gebeurt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bush is natuurlijk ook verantwoordelijk voor de Al Zarqawi's (een Jordanieer nota bene) die het in het land voor de rest verkloten.
Natuurlijk heeft hij alle terroristen aan een touwtje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Jep.. Bush is idd op dit moment varantwoordelijk voor wat er in het land gebeurt.
You wish.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Bush is idd op dit moment varantwoordelijk voor wat er in het land gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |