Mag van mij snel uitkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:40 schreef Airelle het volgende:
nu wachten op seizoen 3..
quote:Alwien Tulner over het boek van Finette
Op 30 november werd ‘Het boek van Finette’ gepresenteerd, geschreven door Sabine van den Eynden en Mariëtte Ciggaar. De Rozengeur-fan die denkt alles al te weten omdat hij/zij alle afleveringen heeft gezien, zit fout. Het boek geeft antwoord op alle vragen die je nog zou kunnen hebben na vier seizoenen Rozengeur. Na de bruiloft van haar ex Adriaan besluit ze al snel weg te gaan uit Amsterdam en de wijde wereld in te trekken. Wat ze dan allemaal meemaakt, zag je niet in de serie, maar lees je nu wel in 'Het boek van Finette' Het is een onthullend en grappig boek, waar je als echte fan van zult smullen. Op de perspresentatie waren niet alleen de schrijfsters aanwezig, ook Alwien Tulner was er natuurlijk bij. We spraken met de actrice die jarenlang de rol van Finette speelde.
Hoe vind je het boek tot nu toe?
Heel spannend, het boek is heel speels geschreven. Het is ook gewoon leuk om de gedachten van Finette een keer te kunnen lezen, want dat zie je eigenlijk nooit in de serie. Maar in het boek lees je het nu wel.
Op welke manier heb jij bijgedragen aan het boek?
Aan het schrijven zelf weinig. Ik heb de rol van Finette vorm gegeven door hem op een bepaalde manier te spelen. Dat was voor de schrijfsters genoeg om dit boek te kunnen schrijven op een geloofwaardige manier. Dat is ook echt goed gelukt.
Herken je jezelf in Finette?
Ik bén Finette, maar ik herken eigenlijk wel iets van alle personages in mezelf. Je speelt natuurlijk een vriendinnengroep, dus je leeft je ook in in de problemen van de anderen.
Word je vaak aangesproken met Finette?
Nee, ik zie er nu natuurlijk ook heel anders uit. Het blonde kleurtje is weg. Ik ga nu weer als brunette door het leven, dus mensen herkennen me niet meteen.
Wat vond je in R&WL de leukste scêne om te spelen?
Moeilijk kiezen hoor. Tijdens scênes met Adriaan had ik altijd veel plezier op de set. En die scêne waarbij een journalist werd doodgeschoten, vond ik ook leuk om te spelen.
Hoe vond je de kleding van Finette?
Fantastisch! Sierlijk, sexy en stout. Aan het einde van de serie waren ze helaas helemaal afgedragen, dus al had ik de kleren mogen houden, dan had ik er nog niets aan gehad. Maar tijdens de opnames was ik zo blij met de kleren, die ze voor me uitgezocht hadden.
Waar ben je nu mee bezig?
Laatst heb ik een gastrol gespeeld in Grijpstra en de Gier. Ik ben ook te zien in een paar afleveringen van Het Glazen Huis. En ik ben bezig met een nieuwe productie. Daarnaast ben ik bezig met het organiseren van een oud&nieuwfeest in Amsterdam met het thema Moulin Rouge. Iets heel anders dan acteren dus. Dat wordt wel een leuk feest, denk ik.
Heb je nog tijd voor je eigen vriendinnen?
Te weinig! Maar ik heb ze heel erg lief, ze zijn echt heel belangrijk voor me.
Ken je het recept voor Wodka Lime uit je hoofd?
Ja, tuurlijk: Je neemt een glas, met lelijke luchtbellen aan de onderkant.
Je doet er twee ijsklontjes in.
Belangrijkste ingredient: de wodka
Vleugje lime erbij
Schijfje citroen
En ik zeg: Proost!!
lastig is nog licht uitgedrukt, 't is zwaar kut...quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:37 schreef Airelle het volgende:
Babett, voor jou ist wel lastig: Meiden van de Wit en RGWL op het zelfde tijdstip.
Ik zou er een videorecorder bijnemen!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
lastig is nog licht uitgedrukt, 't is zwaar kut...
MvdW neem ik nl altijd op [scheelt weer dure dvd's], dus vanaf 21.30 loopt de video
kun je denken: kijk gewoon om 21.00 uur Rozegeur....
maar dan mis ik dus structureel 't laatste half uur van Peking Express...
wat ik meestal met vrienden kijk dus die zien me al aankomen met m'n gezap... aaaaghr...
2 jaar terug was de programering 't zelfde [maar dan met Exp. R. ipv PE] en heb ik dus 'n heel seizoen van R&WL gemist [dat seizoen met Yvon Jaspers], ik vrees nu met grote vrezen voor hetzelfde........
ik weet het, het is een luxe probleem maar OMFG wat irritant....
Omdat rtl4 hier ook niet blij mee is, herhalen ze Rozengeur op een andere dag nog. Ik weet alleen even niet zo snel op welke dag en welke zender.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
lastig is nog licht uitgedrukt, 't is zwaar kut...
MvdW neem ik nl altijd op [scheelt weer dure dvd's], dus vanaf 21.30 loopt de video
kun je denken: kijk gewoon om 21.00 uur Rozegeur....
maar dan mis ik dus structureel 't laatste half uur van Peking Express...
wat ik meestal met vrienden kijk dus die zien me al aankomen met m'n gezap... aaaaghr...
2 jaar terug was de programering 't zelfde [maar dan met Exp. R. ipv PE] en heb ik dus 'n heel seizoen van R&WL gemist [dat seizoen met Yvon Jaspers], ik vrees nu met grote vrezen voor hetzelfde........
ik weet het, het is een luxe probleem maar OMFG wat irritant....
echt waar?!? want dan ben je echt mijn held van de dag!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:18 schreef bibi het volgende:
Omdat rtl4 hier ook niet blij mee is, herhalen ze Rozengeur op een andere dag nog. Ik weet alleen even niet zo snel op welke dag en welke zender.
quote:Worden de afleveringen nog herhaald?
Oude afleveringen van Rozengeur worden niet herhaald. Wel wordt iedere woensdag de aflevering van de zondag ervoor herhaald. Dit gebeurt op Yorin tussen 22:45 en 23:40 uur.
Echt waar dusquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar?!? want dan ben je echt mijn held van de dag!!!!
ik had me al bedacht om én PE én MvdW op te nemen en R&WL rechtstreeks te kijken,
maar da's toch behoorlijk gedoe...
Is al een paar keer genoemd hier: het begint 6 maart weer!!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:16 schreef SunChaser het volgende:
Wanneer begint de nieuwe serie?
En van seizoen 2 is ook een DVD-box nu
Shit gemist, en ik verveel me te pletter (heb de griepquote:Op maandag 28 februari 2005 13:34 schreef babette21 het volgende:
vanmorgen waren Ghislaine en Medina te gast bij GMNL...
neuh niet bijster boeiend. beetje over de karakterontwikkelingen enzoquote:Op maandag 28 februari 2005 13:41 schreef soapie het volgende:
Shit gemist, en ik verveel me te pletter (heb de griep). Was het nog wat?????
Dank je!!!!quote:Op maandag 28 februari 2005 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh niet bijster boeiend. beetje over de karakterontwikkelingen enzo
en dat er weer veel leuke gastrollen langs gaan komen maar ze mochten geen namen noemen
Beterschap!!
quote:
Een nieuw seizoen, een nieuwe Wodka-vrouw! Ellemijn Veldhuijzen van Zanten zal vanaf aflevering drie te zien zijn als Eva de Ridder. Eva is de eigenaresse van sportschool Eden en vanzelfsprekend een sportief typje. Maar Eva is daarnaast ook erg sociaal, gastvrij en introvert.
Blij vertelt Ellemijn over haar rol in de serie: 'Ik kijk al jaren naar de Rozengeur & Wodka Lime en ben een behoorlijk trouwe fan. Toen ik hoorde dat ik erin mocht spelen, was ik dan ook helemaal door het dolle heen!'
Binnenkort lees je hier een uitgebreid interview met de enthousiaste Ellemijn.
Johnny had van mij echt weg mogen blijven; walgelijk ventje en slechte acteurquote:Veel, heel veel nieuwe acteurs in Rozengeur!
Al eerder heb je op deze site kunnen lezen dat Johnny de Mol en Ellemijn Veldhuijzen van Zanten de cast van Rozengeur uitbreiden. Maar je kunt je verheugen op nog veel meer (gast)acteurs!
Zo is daar (dames opgelet!) Viggo Waas. Hij speelt de rol van Mike de Ridder. Mike is de man van Eva (gespeeld door Ellemijn), een muzikant die ooit een keer een hit heeft gehad. Sindsdien gaat zijn muziekcarrière niet meer zoals hij zou willen. Eva heeft haar hele leven in het teken gezet van de carrière van haar man maar komt er gaandeweg achter dat het tijd wordt haar eigen leven te gaan leiden.
Petra Laseur
Donna begint steeds meer een man in haar leven te missen. Niet zozeer een partner, maar haar vader. Ze heeft de goede man nooit gekend en vraagt zich steeds meer af of het ontbreken van een vaderfiguur in haar leven de oorzaak is van haar mislukte relaties. Degene die haar bij de zoektocht naar haar vader kan helpen is haar moeder Phil (Petra Laseur). Maar Phil is niet bepaald blij met deze beslissing van haar dochter.
Leopold Witte
Babette gaat stage lopen bij de beruchte officier van Justitie Max Vervoort. Hun samenwerking begint niet goed als zij hem op haar eerste dag voor zijn sokken fietst. Dat hun relatie anders gaat verlopen dan zij op haar eerste dag denkt, blijkt al snel. Naast deze man komt er nog een man in het leven van Babette. Haar nieuwe buurman Dennis Weber (gespeeld door Johnny de Mol) maakt geen al te beste eerste indruk op Babette. Maar een eerste indruk is niet altijd de juiste.
Ik heb er eigenlijk ook nog niets over gehoordquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:29 schreef babette21 het volgende:
is ze niet zwanger ofzo?!? heb ik geloof ik eens ergens gelezen...
heb nog niet eerder gehoord dat ze de serie uitgaat...
geloof dat ik niet tot woensdag kan wachten en gewoon morgen al ga kijken,
dat betekent geen Peking Express dit jaar maar da's eigenlijk niet zo'n drama...
Het gaat echt om seizoen 5.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
dat was van vorig seizoen, toen vertrok ze met Bob naar Sydney
ja... en ze zag eruit als stewardesquote:Op zondag 6 maart 2005 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Donna was grappig ja
Die Cath vind ik echt een enorme doos, met die afslankpoedertjes, da's echt vragen om problemen.
tjsa... staat ons dat nog te wachten ofzo?? het zat niet alleen in de trailer maar ook aan het begin van de aflevering...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:30 schreef TrumpingPimp het volgende:
Gelukkig ging bob niet vreemd met cath wat je uit de trailer kon opmaken....
ik had 't goed onthoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
't staat mij ergens bij dat de moeder van Donna eerst door Willeke van Ammelrooy werd gespeeld
Viel mij ook op ja, terwijl het bij Isa wel meeviel......quote:Op maandag 7 maart 2005 18:18 schreef babette21 het volgende:
Ennuh volgens mij is Nienke hier hartstikke zwanger hoor, ze is steeds maar half in beeld en d'r cup is verdrievoudigd...
mja dat had ik dus ook, en vond ik vooral vanwege eerder genoemde traagheid...quote:Op maandag 7 maart 2005 19:18 schreef soapie het volgende:
Vond de aflevering van gister trouwens een beetje tegenvallen (te hoge verwachtingen???) Er zaten wel leuke stukjes in, maar ik vind Cath een enorme doos, en zat me aan haar te ergeren. Hoop volgende week op een betere aflevering.....
Ja klopt, en het zit dacht ik ook in de leader.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
ja dat was toch uit die flashback, in de eerste scene?!
die was leuk gemonteerd trouwens, met 3x 't zelfde liedje in 3 versies!
Zozo, en dat al na 4 seizoenen!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig zegt Isa zelf in dat interview [op de site] dat Cath dit seizoen wat minder naïef wordt....
Helemaal mee eens, al vond ik diequote:Op donderdag 17 maart 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
was een leuke aflevering deze week! daar wil ik er meer van
Je hebt gelijk dat ze voor haar moeder opkwam.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:32 schreef babette21 het volgende:
die bruiloft was juist funny!!!
en Donna bleek zich niet te schamen voor haar moeder, maar 't sneu te vinden dat mensen raar over haar praatten. vond ik wel iets liefs hebben...
iig in seizoen 3, toen was er een uitzending rond moederdag: hightea in Berlage dacht ikquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:39 schreef soapie het volgende:
Volgens mij was ze toen nog wel redelijk normaal ja, weet het eigenlijk niet meer zo precies.
Welk seizoen kwam die ook alweer opdraven????
Heel logische reactie... een gezin willen omdat je zelf zonder vader bent opgegroeidquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:41 schreef soapie het volgende:
Donna lijkt niet echt op haar moeder.... Das echt zo'n burgertrutje, en die moeder een soort van waarzegster-type!!!!
eh nee dus, maar 't verhaal van sunchaser was de oplossing. thanx daarvoor!!!quote:
Zou best kunnen ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh nee dus, maar 't verhaal van sunchaser was de oplossing. thanx daarvoor!!!
mja wel wat zweverig, maar op zich wel interessant...
zullen ze 't verhaaltje Donna-met-d'r-hippiemoeder van Medina hebben overgenomen?!
of zich iig hierdoor hebben laten inspireren?!
Vind het ook niet bij haar passen. Ik hou sowieso niet van tatoos!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:55 schreef babette21 het volgende:
heb ik ook nooit gezien, lijkt me ook wat storend in beeld. zo van: wat zit daar nou?!
ze heeft er wel één op d'r arm of d'r schouder, die valt me altijd op omdat ie zo niet bij Donna past
mag ik even Robin als nog grotere doos nomineren.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:17 schreef soapie het volgende:
Even een fotootje van de grootste doos van R&WL!!!!
©Yorin
Ik vond Yvon wel oke eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:31 schreef Wup het volgende:
[..]
mag ik even Robin als nog grotere doos nomineren.
Yvonne Jaspers vond ik al geen succes maar dat Romerkind is echt een drama..
Ik weet ook niet waar het aan ligt, vindt het tot nu toe bijzonder tegenvallen. Terwijl ik er naar uit keek...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
te hoge verwachtingen?! neuh, denk 't niet.... de kwaliteit lijkt er gewoon 'n beetje af te zijn
Finette hoeft van mij niet zo nodig terug, werd altijd zo moe van dat Adriaan-gejank....
Zo das duidelijke taal!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef babette21 het volgende:
ze mogen allebei wegblijven.....
Idd verhaallijn van Eva en ook van Cath vindt ik niet veel aan. Ik neem het meestal op ivm Meiden van de Wit en ER dus deze verhaallijnen spoel ik meestal door!quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind dit seizoen echt ZWAAR tegenvallen! Inderdaad die hele Eva verhaallijn vind ik niets aan.
Iddquote:Op maandag 4 april 2005 22:05 schreef karoltje het volgende:
Die voorstukjes zijn altijd ontzettend hysterisch en dramatisch en dan blijkt het in de aflevering zelf echt geen bout voor te stellen.
Als dat gaat gebeuren dan is ze écht wanhopigquote:Hmmm ik vond het vandaag wel een leuke aflevering eigenlijk! Ik zie het nog wel gebeuren dat Bart en Kutterina iets met elkaar krijgen ha ha ha!
Oh, ik weet het denk ik al, is dat niet de vader (David) van Charly en Morris uit GTST?quote:Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef bloodymary het volgende:
Waar ken ik die nieuwe vlam van Cath ook al weer van????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk het ook niet meer.quote:Op zondag 24 april 2005 22:37 schreef Airelle het volgende:
Ik volg het niet meer.
De afgelopen weken niet eens gemist.
ik blijf 'm ook altijd als biologieleraartje zien....quote:Op maandag 25 april 2005 19:19 schreef soapie het volgende:
Ik weet nu weer waar ik die Walter van ken. Hij speelde volgens mij Mark Bak in Fort Alpha!!!!
Het is inderdaad het seizoen van de oude lullen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik blijf 'm ook altijd als biologieleraartje zien....[terwijl ik 'm in best veel rollen heb gezien]
wat heeft die gast trouwens 'n ouwe kop gekregen!!!![]()
valt me ook op dat ze dit seizoen allemaal voor de ouwe lullen gaan, Jasper en Max zijn ook al van die halve bejaarden [maar ja, Dennis compenseert dan wel weer heel aardig]
ik vind Mike trouwens wel grappig, zo'n heerlijk foute rol. Foute liedjes, foute outfit... kan er wel om lachen
verder is 't allemaal wat duf; ik wil humor of drama, maar nu is 't eigenlijk niks... jammer....
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:15 schreef karoltje het volgende:
Mike is echt een super irritante rol! Zonde van Viggo.
Zozo das al heel snel!!!! Wat vervelend.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:18 schreef Sonja27 het volgende:
seizoen 4 schijnt 12 mei uit te komen op dvd!
Jaaaaaa ik lig vast voor de winkel, eindelijk weer kwijlen bij het zien van Eric Corton op zn lekkerstquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:18 schreef Sonja27 het volgende:
seizoen 4 schijnt 12 mei uit te komen op dvd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja spoilers helpen voor mij dus echt niet.....
nou ja, anders had ik 't morgen wel gezien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik ook gelezen maar ik vond er geen ruk aan.... [zie ergens eerder dit topic]quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:32 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb trouwens het boek van Finette gewonnen bij de RTL website!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:33 schreef Sonja27 het volgende:
Oh...omg, heb ik weer gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen is de herhaling toch? even kijken maar dan.. vind er de laatste tijd weinig meer aan eigenlijk..
oow ok, dan kijk ik a.s zondag welquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:02 schreef Sonja27 het volgende:
Ja maar dat van de spoiler is pas volgende week hey, ik zag het in het voorstukje
was dacht ik het laatste.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm net ff gekeken, alleen stond ie niet helemaal op de band
ik kreeg sneeuw toen Donna thuiskwam en bij Jasper ging zitten, heb denk ik niet veel gemist
Vind ik ook, na een moeizame start wordt het wat!!!quote:ik vond 't een erg leuke aflevering, 't loopt zowaar allemaal een beetje...
Vind Eva een doos, ik weet ook niet waarom, ze irriteert me gewoon!!!!quote:Die lijn met Eva begint vorm te krijgen [ik weet niet wat iedereen tegen haar heeft hoor]
en zelfs Johnny de Mol irriteert me geen moment meer: hij biedt leuk tegenspel aan Ghislaine!
Dat was leuk ja!!!!quote:En ze hadden weer een ouderwetse Berlage-scene... lekker onzinnig gekeuvel
Dat dacht ik ook gelijk: 'Wie is de vader??????'quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef Sonja27 het volgende:
Zal je zien dat de baby toch van Dennis is ofzo!...
Heeee die had ik daar ook gewonnen!! Erg leuk boek, had m binnen 1,5 dag uit, echt grappig dat het allemaal klopt en dat terwijl je leest, je ook op de hoogte wordt gehouden door wat er in Nederland gebeurd door die mails. Echt goed en leuk geschreven!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:32 schreef Sonja27 het volgende:
Op de 3e DVD box heb je alvast een lekker voorproefje!
Ik heb trouwens het boek van Finette gewonnen bij de RTL website!
hm ik vond persoonlijk dat de Viva nog meer niveau heeft...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Heeee die had ik daar ook gewonnen!! Erg leuk boek, had m binnen 1,5 dag uit, echt grappig dat het allemaal klopt en dat terwijl je leest, je ook op de hoogte wordt gehouden door wat er in Nederland gebeurd door die mails. Echt goed en leuk geschreven!!
Ik heb hem bijna uit. Ik vind het ook een leuk boek. Valt me reuze mee allemaal!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Heeee die had ik daar ook gewonnen!! Erg leuk boek, had m binnen 1,5 dag uit, echt grappig dat het allemaal klopt en dat terwijl je leest, je ook op de hoogte wordt gehouden door wat er in Nederland gebeurd door die mails. Echt goed en leuk geschreven!!
op de website staat altijd 'n lijst met gebruikte nummers, per afleveringquote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef mother-mother het volgende:
jaa goeie topic gevonden!
weet iemand welk nummer dat was , t was te horen toen ze in berlage zaten volgens mij
en t is of van radiohead of oasis vermoed ik
hellup!!!!
wtf hoe weet JIJ dat nou weer?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef TrumpingPimp het volgende:
hoeveel afleveringen komen er nog? Volgende week laatste? Ze lagen allemaal te persen. Volgens mij gaat babette dood trouwens. Gaat uit serie, daarom is Robin terug.
Nee hey? Hoe weet je dat? Het zal toch niet? Please nooo! Babette is de tofste van die meiden!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef TrumpingPimp het volgende:
hoeveel afleveringen komen er nog? Volgende week laatste? Ze lagen allemaal te persen. Volgens mij gaat babette dood trouwens. Gaat uit serie, daarom is Robin terug.
Babette leeft nog! Gelukkig maar!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef TrumpingPimp het volgende:
ja hey en je word nog bedankt , ik wachten tot babette dood gingquote:Op zondag 29 mei 2005 21:23 schreef TrumpingPimp het volgende:
Mensen, mensen. Als ik die vrouwtjes zo zie persen moet ik aan me eigen vrouwtje denken die mijn 2 zoons heeft gebaard (moeder-moeder)
Wat een nare naamquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:03 schreef soapie het volgende:
Dit is pas erg. Ik verstond de naam van het kind van Cath niet. Dacht eerst Bobje te horen, toen Rolfje. Blijkt het Wolfje te zijn!!! Staat op de site.....![]()
Als dat net zo'n ramp wordt als het 5e seizoen...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:01 schreef SunChaser het volgende:
Talpa gaat t zesde seizoen uitzenden.
... met daarbij een waardeloos einde [al die babies]quote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Als dat net zo'n ramp wordt als het 5e seizoen...![]()
nee, er zit een nieuwe bij en volgens mij is Robin eruitquote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef Sonja27 het volgende:
Nog steeds dezelfde cast?
Catharina en Babette zijn er iig nog + een nieuwe idd...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef Smirnov het volgende:
nee, er zit een nieuwe bij en volgens mij is Robin eruit
22:00.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:08 schreef soapie het volgende:
Begint het nou om 20.30 of om 22.00 uur?????
quote:Op maandag 3 april om 22:00 is het zover: het nieuwe seizoen Rozengeur & Wodka Lime begint!!! Maar hoe zit het nou ook alweer in de laatste aflevering van het laatste seizoen?
Aan het eind van het vorige seizoen van Rozengeur & Wodka Lime stonden de vriendinnen op het punt van bevallen. Catherina kreeg een kind van Walter, de welgestelde architect met wie ze een onzekere relatie heeft. Babette, raakte in verwachting van haar buurjongen Dennis, maar koos voor een relatie met de jurist Max. Terwijl haar twee vriendinnen kinderen kregen werd Donna overvallen door de angst hen kwijt te raken. En verscheen plots haar ex-man Jasper weer…
quote:Mis 't niet: een nieuw seizoen Rozengeur & Wodka Lime: vanaf maandag 3 april om 20:30 uur, op Talpa!
Ik denk 10 uur.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:04 schreef soapie het volgende:
Dat had ik ook gelezen, maar dit staat onderaan dat zelfde stukje....
[..]
Laat dan Max uit de serie denk ik danquote:Op zondag 26 maart 2006 11:27 schreef Sonja27 het volgende:
Max vervoort wordt door een andere acteur gespeeld. Leopold Witte is weg!Hugo Haenen neemt het over! Erg jammer!
Vond ik ook al een beetje jammer.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:57 schreef Sonja27 het volgende:
Inderdaad... Maar ja ze hadden Robin ook toen vervangen dat we ineens een andere Robin kregen.
Ik snapte ook niet wat zij in de serie moest.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
Seizoen 5 heb ik niet gezien geloof ik. Maar EVvS vind ik een vervelende actrice, dus het is mooi dat zij weg is.
Wat ik al eerder zei ze had ook een niks-rol. Ze heeft totaal niks toegevoegd!!!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet wat zij in de serie moest.![]()
Ze past helemaal niet bij de andere 3.
Dat geld ook voor dat nieuwe meisje![]()
het vorige seizoen was sowieso één grote anti-climax [zeker na het vrij briljante seizoen daarvóór]quote:Op zondag 26 maart 2006 12:26 schreef soapie het volgende:
Wat ik al eerder zei ze had ook een niks-rol. Ze heeft totaal niks toegevoegd!!!!!
Waar, wie, wat, wanneer?quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:35 schreef babette21 het volgende:
en ik wil veel wodkalime en weinig babys.....
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:39 schreef soapie het volgende:![]()
![]()
gejank hoor ik al de hele dag op mijn werk!!!!!
ja doeiquote:Op zondag 26 maart 2006 12:38 schreef Svensational het volgende:
Waar, wie, wat, wanneer?
Chris Zegers blijft ook nog steeds 1 van me favorietenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi gedaan
best grappig idee trouwens dat Julika al 7 jaar uit ONM is![]()
GTST ook??? ik weet wel ONM... en Blauw Blauwquote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef Airelle het volgende:
Zoop en GTST.
Maar haast niemand herkent hem daar vanquote:Op maandag 27 maart 2006 11:01 schreef Airelle het volgende:
Weer een soapie.
Dan is het dus nog erger dan ik dacht. Een soap-hopperquote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
GTST ook??? ik weet wel ONM... en Blauw Blauw
Hij is zo bekend van soaps dat je dat dus weetquote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan is het dus nog erger dan ik dacht. Een soap-hopper.
Natuurlijk is het om 10 uur.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:25 schreef Woelli het volgende:
Het is wel 10 uur.
Ze hebben de fout veranderd![]()
![]()
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.quote:Op maandag 3 april 2006 16:32 schreef karoltje het volgende:
Alweer een nieuwe troela?
ik vind dat ze wel een leuke indruk maakt...quote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef Airelle het volgende:
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.
Ze heeft wel wat van die Nathalie, die ex van Babette.quote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind dat ze wel een leuke indruk maakt...
Nou volgens mij hebben we anders genoeg van Finette en Robin gezienquote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.
de eerste keer dat ik de promo zag dacht ik dat ze het wasquote:Op maandag 3 april 2006 19:19 schreef soapie het volgende:
Ze heeft wel wat van die Nathalie, die ex van Babette.
quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop dat het verwachte vuurwerk uitblijft. Op RTL4 vond ik ook geen bal aan Rozengeur & Wodka Lime.
En dat kom je dan helemaal melden in dit topic! Je vindt geen bal aan de serie en toch open je er een topic over! Zeker zo'n type die in elk topic op dit forum even zijn aanwezigheid wil tonen ofzo!quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop dat het verwachte vuurwerk uitblijft. Op RTL4 vond ik ook geen bal aan Rozengeur & Wodka Lime.
daar heb ik ook verschrikkelijk hard om gelachenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:01 schreef Sonja27 het volgende:
Iedereen behalve Donna! Ik moest trouwens wel erg lachen om Donna met die afstandsbediening in haar hand en dan tegen haar eigen TV roepen "aan" "uit" en dan zelf die knopjes indrukken en dan tegen Jasper zeggen: Nou hier kan hij dat dus ook!![]()
leuk! ook dat ze in 't echt broertje en zusje zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef melonovy het volgende:
... mijn eigen 2 kinderen meespelen, in aflevering 6 Maria en Wolfje.
Donna de grappipste???? Ik vind haar altijd de mindere..... Maar ik heb deze alevering dan ook nog niet gezien!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heb ik ook verschrikkelijk hard om gelachen
Donna was deze afl. by far de grappigste
quote:TV aan... TV uit. Hé! Ik kan het ook
Op uw verzoek:quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:04 schreef kluivie het volgende:
Weet er iemand de kijkcijfers...ben altijd benieuwd als iets verhuisd van zender........???? Was leuke aflevering trouwens gisteren.....inderdaad plant uit!
Bron: Kijkonderzoek.nlquote:360.000
Wow dat is ontzettend gaaf zeg, hoe is dat zo gekomen als ik dat mag vragen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef melonovy het volgende:
Ik heb 2 seizoenen gekeken en toen gestopt met RGWL, maar ben het gisteren maar weer gaan kijken, ik moet namelijk wel een beetje op de hoogte zijn van de serie aangezien mijn eigen 2 kinderen meespelen, in aflevering 6 Maria en Wolfje.
Niet echt veel jammerquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op uw verzoek:
[..]
Bron: Kijkonderzoek.nl
Maar dan nog. Mensen moeten Rozengeur kijken omdat ze het leuk vinden en niet omdat het op talpa zitquote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor Talpa-begrippen niet echt heel laag hoor.
Het was de laatste twee seizoenen bij RTL4 ook niet denderend.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor Talpa-begrippen niet echt heel laag hoor. Denk dat het wel hoger gescoord zou hebben als RTL4 het weer uitzond.
Das ook niet zo raar. Vooral afgelopen seizoen was niet echt een spectakel.....quote:Op woensdag 5 april 2006 18:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was de laatste twee seizoenen bij RTL4 ook niet denderend.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Das ook niet zo raar. Vooral afgelopen seizoen was niet echt een spectakel.....![]()
Vorige seizoen was echtquote:Op woensdag 5 april 2006 18:15 schreef soapie het volgende:
Vond de nieuwe aflevering al beter dan het hele vorige seizoen.![]()
even een copy and paste:quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Wow dat is ontzettend gaaf zeg, hoe is dat zo gekomen als ik dat mag vragen?
Seizoen 4 vond ik nog wel leuk.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was de laatste twee seizoenen bij RTL4 ook niet denderend.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:15 schreef soapie het volgende:
Vond de nieuwe aflevering al beter dan het hele vorige seizoen.![]()
Zeker wetenquote:Op maandag 10 april 2006 14:29 schreef kluivie het volgende:
Vanavond gaan we er weer voor zitten....
Jep zeker weten is gelijk een vrouw met uitstralingquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef Woelli het volgende:
Vandaag zagen we Alex is iets vaker.
Stukken beter dan Eva
Ik ben na tien minuten weggezapt. Heb maar besloten het niet meer te volgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:34 schreef babette21 het volgende:
ik vond deze aflevering beduidend minder leuk dan de vorige
Ik heb het nog wel uitgezeten, maar ik vind het begin van dit nieuwe seizoen zwaar tegenvallen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben na tien minuten weggezapt. Heb maar besloten het niet meer te volgen.
Eva?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:59 schreef Christibel het volgende:
Het is inderdaad niet meer wat het was. Misschien wordt het nog beter??? En Alex is echt stukken leuker dan Eva![]()
![]()
Idd.quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Leuke aflevering, die Donna is echt geweldig JASPERRRRRRRRR![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |