Moeten we je dan zo lang missenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
kga d'r nu vandoor, maar ben over 'n paar daagjes weer online om de afl. van morgen te bespreken!!! Till then...
Heb ik 'm vorige keer tenminste niet voor Jan Lul gemaakt... maar hij is wel geupdate he!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef Svensational het volgende:
Mooie openingspostMaar ik kende hem al
In 't vorige topic!!quote:Waar is trouwens het Rozengeur&Fok!Lime affiche?
Die van babette of die van mij?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef Svensational het volgende:
Mooie openingspostMaar ik kende hem al
Waar is trouwens het Rozengeur&Fok!Lime affiche?
Kee.. byee!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
kga d'r nu vandoor, maar ben over 'n paar daagjes weer online om de afl. van morgen te bespreken!!! Till then...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:34 schreef babette21 het volgende:
Heb ik 'm vorige keer tenminste niet voor Jan Lul gemaakt... maar hij is wel geupdate he!!!
Had je best even in de openingspost kunnen zettenquote:In 't vorige topic!!![]()
En dit was een reactie op...:?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:40 schreef babette21 het volgende:
Tja that's life... heb zelf geen internet en elke dag bij mijn ouders zitten.... eh nee dus haha!!
Ja, ik had het al gezienquote:Nog ff een tip: vermijdt het onm-topic.... wiv heeft een vriendje!!!!!
Wat jammer dat die twee programma's door elkaar heen uitgezonden wordenquote:En nu ga ik echt... Mzzl.... (en veel kijkplezier morgen met Peking Express en natuurlijk R&WL)
hierop:quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dit was een reactie op...:?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moeten we je dan zo lang missen
Moeten we je dan zo lang missen? "Nee dus" Maar 't is dus "Ja"quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hierop:
[..]
Maar nu snap ik het niet meer..quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moeten we je dan zo lang missen? "Nee dus" Maar 't is dus "Ja"
Maar ik snap 't wel
Nee, ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maar nu snap ik het niet meer..
De komende tijd? .. een paar daagjes was het zonet nog..quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet.
Laten we het er maar op houden dat we babette de komende tijd hier niet weer zien
Dat had ik niet verwacht .. dat er ook jongens naar keken..quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:09 schreef Svensational het volgende:
De laatste tijd kijk ik het niet meer zo vaak. Seizoen 3 heb ik wel grotendeels gezien
Nee Nathalie kwam bij haar.quote:Op maandag 19 april 2004 10:23 schreef Shir het volgende:
Ik vond het jammer dat Cath niet sterk genoeg was om Gerd te vertellen dat het over was. Ik heb een klein stukje gemist, wie kan mij zeggen wat ik heb gemist?
Babette ging weg, ging ze toen naar Nathalie (zoiets zag ik in de voorstukjes) en Wat gebeurde er nadat Babette de stekker er uit trok met Cath en Gerd? Ik zag alleen datr ze naakt wakker werd op de pooltafel. (Wat zat daar trouwens voor vlek in?)
Ja, er zijn hier nooit zo veel mensenquote:Op maandag 19 april 2004 16:02 schreef Shir het volgende:
Hehe, eindelijk iemand in dit topic! Kwam Nathalie bij haar thuis? En wat snapte jij ook niet?
Volgende week wordt wel leuk trouwens. Gaat ze Nathalie voor stellen aan de rest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |