quote:Behang kan best rustgevend zijn hoor
Op maandag 03 september 2001 12:23 schreef aego het volgende:
waarom zou je dit uberhaupt willen kijken ? tis alleen maar behang, misschien soms wel een beetje spannend behang (NOT!!) maar 't blijft behang ....
Komt Ally ook weer morgen?
quote:Dat zijn dus herhalingen
Op maandag 03 september 2001 12:20 schreef Vivi het volgende:
Ach..Daan Schuurmans blijft een lekkertje, en verder komt morgen Sex and the City weer dus waar zeiken we over
In november komen weer nieuwe, tegelijk met de nieuwe serie Ally McBeals
Over dat R&WL, alleen de naam al
* The_Great_Cornholio heeft nog nooit een grappige Nederlandse comedy gezien
quote:is R&WL een comedy dan
Op dinsdag 04 september 2001 17:01 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
* The_Great_Cornholio heeft nog nooit een grappige Nederlandse comedy gezien
meh ik heb t nie zo op soaps, maar deze was niet egt interresant.
quote:Dat was alleen een inkomertje... (heb ik uit zeer betrouwbare bron)
Op woensdag 05 september 2001 23:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik lees overal klachten dat er zoveel in geneukt wordt. Toch maar eens kijken dan.
Nokia.
quote:Het werd aangekondigd als de Nederlandse Sex & The City, wat IMHO een comedy is dusss....
Op dinsdag 04 september 2001 21:36 schreef Herald het volgende:[..]
is R&WL een comedy dan
quote:En dat werd in elk artikel dat deze maand verscheen over R&WL nog eens benadrukt ja
Op vrijdag 07 september 2001 21:47 schreef Mark het volgende:
[ Het is nadrukkelijk NIET als Nederlandse tegenhanger van SITC gebracht, overigens.
quote:Bron
Rintje Ritsma naakt in 'Rozengeur'Zondag 3 maart is de eerste van dertien nieuwe afleveringen van 'Rozengeur & Wodka Lime' te zien. Finette krijgt een laatste kans om Tarzan te redden. Met hulp van haar zus Fleur vinden zij Rintje Ritsma bereid om naakt voor het blad te poseren.
Catherina is weer helemaal gelukkig met haar Bob. Helaas wordt ze met hoge koorts en hevige buikpijn opgenomen in het ziekenhuis. Babette's therapeut Rogier wil haar doorverwijzen naar een andere therapeut, maar zij wil hem niet kwijt en klampt zich aan hem vast. Als Jasper plotseling terugkomt naar Amsterdam, moet Donna besluiten of ze haar affaire met David zal stopzetten of niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |