Ik weet ook niet waar het aan ligt, vindt het tot nu toe bijzonder tegenvallen. Terwijl ik er naar uit keek...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
te hoge verwachtingen?! neuh, denk 't niet.... de kwaliteit lijkt er gewoon 'n beetje af te zijn
Finette hoeft van mij niet zo nodig terug, werd altijd zo moe van dat Adriaan-gejank....
Zo das duidelijke taal!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef babette21 het volgende:
ze mogen allebei wegblijven.....
Idd verhaallijn van Eva en ook van Cath vindt ik niet veel aan. Ik neem het meestal op ivm Meiden van de Wit en ER dus deze verhaallijnen spoel ik meestal door!quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind dit seizoen echt ZWAAR tegenvallen! Inderdaad die hele Eva verhaallijn vind ik niets aan.
Iddquote:Op maandag 4 april 2005 22:05 schreef karoltje het volgende:
Die voorstukjes zijn altijd ontzettend hysterisch en dramatisch en dan blijkt het in de aflevering zelf echt geen bout voor te stellen.
Als dat gaat gebeuren dan is ze écht wanhopigquote:Hmmm ik vond het vandaag wel een leuke aflevering eigenlijk! Ik zie het nog wel gebeuren dat Bart en Kutterina iets met elkaar krijgen ha ha ha!
Oh, ik weet het denk ik al, is dat niet de vader (David) van Charly en Morris uit GTST?quote:Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef bloodymary het volgende:
Waar ken ik die nieuwe vlam van Cath ook al weer van????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk het ook niet meer.quote:Op zondag 24 april 2005 22:37 schreef Airelle het volgende:
Ik volg het niet meer.
De afgelopen weken niet eens gemist.
ik blijf 'm ook altijd als biologieleraartje zien....quote:Op maandag 25 april 2005 19:19 schreef soapie het volgende:
Ik weet nu weer waar ik die Walter van ken. Hij speelde volgens mij Mark Bak in Fort Alpha!!!!
Het is inderdaad het seizoen van de oude lullen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik blijf 'm ook altijd als biologieleraartje zien....[terwijl ik 'm in best veel rollen heb gezien]
wat heeft die gast trouwens 'n ouwe kop gekregen!!!![]()
valt me ook op dat ze dit seizoen allemaal voor de ouwe lullen gaan, Jasper en Max zijn ook al van die halve bejaarden [maar ja, Dennis compenseert dan wel weer heel aardig]
ik vind Mike trouwens wel grappig, zo'n heerlijk foute rol. Foute liedjes, foute outfit... kan er wel om lachen
verder is 't allemaal wat duf; ik wil humor of drama, maar nu is 't eigenlijk niks... jammer....
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:15 schreef karoltje het volgende:
Mike is echt een super irritante rol! Zonde van Viggo.
Zozo das al heel snel!!!! Wat vervelend.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:18 schreef Sonja27 het volgende:
seizoen 4 schijnt 12 mei uit te komen op dvd!
Jaaaaaa ik lig vast voor de winkel, eindelijk weer kwijlen bij het zien van Eric Corton op zn lekkerstquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:18 schreef Sonja27 het volgende:
seizoen 4 schijnt 12 mei uit te komen op dvd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja spoilers helpen voor mij dus echt niet.....
nou ja, anders had ik 't morgen wel gezien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik ook gelezen maar ik vond er geen ruk aan.... [zie ergens eerder dit topic]quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:32 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb trouwens het boek van Finette gewonnen bij de RTL website!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:33 schreef Sonja27 het volgende:
Oh...omg, heb ik weer gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen is de herhaling toch? even kijken maar dan.. vind er de laatste tijd weinig meer aan eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |