Ik denk 10 uur.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:04 schreef soapie het volgende:
Dat had ik ook gelezen, maar dit staat onderaan dat zelfde stukje....
[..]
Laat dan Max uit de serie denk ik danquote:Op zondag 26 maart 2006 11:27 schreef Sonja27 het volgende:
Max vervoort wordt door een andere acteur gespeeld. Leopold Witte is weg!Hugo Haenen neemt het over! Erg jammer!
Vond ik ook al een beetje jammer.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:57 schreef Sonja27 het volgende:
Inderdaad... Maar ja ze hadden Robin ook toen vervangen dat we ineens een andere Robin kregen.
Ik snapte ook niet wat zij in de serie moest.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
Seizoen 5 heb ik niet gezien geloof ik. Maar EVvS vind ik een vervelende actrice, dus het is mooi dat zij weg is.
Wat ik al eerder zei ze had ook een niks-rol. Ze heeft totaal niks toegevoegd!!!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet wat zij in de serie moest.![]()
Ze past helemaal niet bij de andere 3.
Dat geld ook voor dat nieuwe meisje![]()
het vorige seizoen was sowieso één grote anti-climax [zeker na het vrij briljante seizoen daarvóór]quote:Op zondag 26 maart 2006 12:26 schreef soapie het volgende:
Wat ik al eerder zei ze had ook een niks-rol. Ze heeft totaal niks toegevoegd!!!!!
Waar, wie, wat, wanneer?quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:35 schreef babette21 het volgende:
en ik wil veel wodkalime en weinig babys.....
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:39 schreef soapie het volgende:![]()
![]()
gejank hoor ik al de hele dag op mijn werk!!!!!
ja doeiquote:Op zondag 26 maart 2006 12:38 schreef Svensational het volgende:
Waar, wie, wat, wanneer?
Chris Zegers blijft ook nog steeds 1 van me favorietenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi gedaan
best grappig idee trouwens dat Julika al 7 jaar uit ONM is![]()
GTST ook??? ik weet wel ONM... en Blauw Blauwquote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef Airelle het volgende:
Zoop en GTST.
Maar haast niemand herkent hem daar vanquote:Op maandag 27 maart 2006 11:01 schreef Airelle het volgende:
Weer een soapie.
Dan is het dus nog erger dan ik dacht. Een soap-hopperquote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
GTST ook??? ik weet wel ONM... en Blauw Blauw
Hij is zo bekend van soaps dat je dat dus weetquote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan is het dus nog erger dan ik dacht. Een soap-hopper.
Natuurlijk is het om 10 uur.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:25 schreef Woelli het volgende:
Het is wel 10 uur.
Ze hebben de fout veranderd![]()
![]()
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.quote:Op maandag 3 april 2006 16:32 schreef karoltje het volgende:
Alweer een nieuwe troela?
ik vind dat ze wel een leuke indruk maakt...quote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef Airelle het volgende:
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.
Ze heeft wel wat van die Nathalie, die ex van Babette.quote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind dat ze wel een leuke indruk maakt...
Nou volgens mij hebben we anders genoeg van Finette en Robin gezienquote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.
de eerste keer dat ik de promo zag dacht ik dat ze het wasquote:Op maandag 3 april 2006 19:19 schreef soapie het volgende:
Ze heeft wel wat van die Nathalie, die ex van Babette.
quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop dat het verwachte vuurwerk uitblijft. Op RTL4 vond ik ook geen bal aan Rozengeur & Wodka Lime.
En dat kom je dan helemaal melden in dit topic! Je vindt geen bal aan de serie en toch open je er een topic over! Zeker zo'n type die in elk topic op dit forum even zijn aanwezigheid wil tonen ofzo!quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop dat het verwachte vuurwerk uitblijft. Op RTL4 vond ik ook geen bal aan Rozengeur & Wodka Lime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |