oow ok, dan kijk ik a.s zondag welquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:02 schreef Sonja27 het volgende:
Ja maar dat van de spoiler is pas volgende week hey, ik zag het in het voorstukje
was dacht ik het laatste.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm net ff gekeken, alleen stond ie niet helemaal op de band
ik kreeg sneeuw toen Donna thuiskwam en bij Jasper ging zitten, heb denk ik niet veel gemist
Vind ik ook, na een moeizame start wordt het wat!!!quote:ik vond 't een erg leuke aflevering, 't loopt zowaar allemaal een beetje...
Vind Eva een doos, ik weet ook niet waarom, ze irriteert me gewoon!!!!quote:Die lijn met Eva begint vorm te krijgen [ik weet niet wat iedereen tegen haar heeft hoor]
en zelfs Johnny de Mol irriteert me geen moment meer: hij biedt leuk tegenspel aan Ghislaine!
Dat was leuk ja!!!!quote:En ze hadden weer een ouderwetse Berlage-scene... lekker onzinnig gekeuvel
Dat dacht ik ook gelijk: 'Wie is de vader??????'quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef Sonja27 het volgende:
Zal je zien dat de baby toch van Dennis is ofzo!...
Heeee die had ik daar ook gewonnen!! Erg leuk boek, had m binnen 1,5 dag uit, echt grappig dat het allemaal klopt en dat terwijl je leest, je ook op de hoogte wordt gehouden door wat er in Nederland gebeurd door die mails. Echt goed en leuk geschreven!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:32 schreef Sonja27 het volgende:
Op de 3e DVD box heb je alvast een lekker voorproefje!
Ik heb trouwens het boek van Finette gewonnen bij de RTL website!
hm ik vond persoonlijk dat de Viva nog meer niveau heeft...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Heeee die had ik daar ook gewonnen!! Erg leuk boek, had m binnen 1,5 dag uit, echt grappig dat het allemaal klopt en dat terwijl je leest, je ook op de hoogte wordt gehouden door wat er in Nederland gebeurd door die mails. Echt goed en leuk geschreven!!
Ik heb hem bijna uit. Ik vind het ook een leuk boek. Valt me reuze mee allemaal!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Heeee die had ik daar ook gewonnen!! Erg leuk boek, had m binnen 1,5 dag uit, echt grappig dat het allemaal klopt en dat terwijl je leest, je ook op de hoogte wordt gehouden door wat er in Nederland gebeurd door die mails. Echt goed en leuk geschreven!!
op de website staat altijd 'n lijst met gebruikte nummers, per afleveringquote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef mother-mother het volgende:
jaa goeie topic gevonden!
weet iemand welk nummer dat was , t was te horen toen ze in berlage zaten volgens mij
en t is of van radiohead of oasis vermoed ik
hellup!!!!
wtf hoe weet JIJ dat nou weer?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef TrumpingPimp het volgende:
hoeveel afleveringen komen er nog? Volgende week laatste? Ze lagen allemaal te persen. Volgens mij gaat babette dood trouwens. Gaat uit serie, daarom is Robin terug.
Nee hey? Hoe weet je dat? Het zal toch niet? Please nooo! Babette is de tofste van die meiden!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef TrumpingPimp het volgende:
hoeveel afleveringen komen er nog? Volgende week laatste? Ze lagen allemaal te persen. Volgens mij gaat babette dood trouwens. Gaat uit serie, daarom is Robin terug.
Babette leeft nog! Gelukkig maar!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef TrumpingPimp het volgende:
ja hey en je word nog bedankt , ik wachten tot babette dood gingquote:Op zondag 29 mei 2005 21:23 schreef TrumpingPimp het volgende:
Mensen, mensen. Als ik die vrouwtjes zo zie persen moet ik aan me eigen vrouwtje denken die mijn 2 zoons heeft gebaard (moeder-moeder)
Wat een nare naamquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:03 schreef soapie het volgende:
Dit is pas erg. Ik verstond de naam van het kind van Cath niet. Dacht eerst Bobje te horen, toen Rolfje. Blijkt het Wolfje te zijn!!! Staat op de site.....![]()
Als dat net zo'n ramp wordt als het 5e seizoen...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:01 schreef SunChaser het volgende:
Talpa gaat t zesde seizoen uitzenden.
... met daarbij een waardeloos einde [al die babies]quote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Als dat net zo'n ramp wordt als het 5e seizoen...![]()
nee, er zit een nieuwe bij en volgens mij is Robin eruitquote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef Sonja27 het volgende:
Nog steeds dezelfde cast?
Catharina en Babette zijn er iig nog + een nieuwe idd...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef Smirnov het volgende:
nee, er zit een nieuwe bij en volgens mij is Robin eruit
22:00.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:08 schreef soapie het volgende:
Begint het nou om 20.30 of om 22.00 uur?????
quote:Op maandag 3 april om 22:00 is het zover: het nieuwe seizoen Rozengeur & Wodka Lime begint!!! Maar hoe zit het nou ook alweer in de laatste aflevering van het laatste seizoen?
Aan het eind van het vorige seizoen van Rozengeur & Wodka Lime stonden de vriendinnen op het punt van bevallen. Catherina kreeg een kind van Walter, de welgestelde architect met wie ze een onzekere relatie heeft. Babette, raakte in verwachting van haar buurjongen Dennis, maar koos voor een relatie met de jurist Max. Terwijl haar twee vriendinnen kinderen kregen werd Donna overvallen door de angst hen kwijt te raken. En verscheen plots haar ex-man Jasper weer…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |