Ik denk 10 uur.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:04 schreef soapie het volgende:
Dat had ik ook gelezen, maar dit staat onderaan dat zelfde stukje....
[..]
Laat dan Max uit de serie denk ik danquote:Op zondag 26 maart 2006 11:27 schreef Sonja27 het volgende:
Max vervoort wordt door een andere acteur gespeeld. Leopold Witte is weg!Hugo Haenen neemt het over! Erg jammer!
Vond ik ook al een beetje jammer.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:57 schreef Sonja27 het volgende:
Inderdaad... Maar ja ze hadden Robin ook toen vervangen dat we ineens een andere Robin kregen.
Ik snapte ook niet wat zij in de serie moest.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
Seizoen 5 heb ik niet gezien geloof ik. Maar EVvS vind ik een vervelende actrice, dus het is mooi dat zij weg is.
Wat ik al eerder zei ze had ook een niks-rol. Ze heeft totaal niks toegevoegd!!!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet wat zij in de serie moest.![]()
Ze past helemaal niet bij de andere 3.
Dat geld ook voor dat nieuwe meisje![]()
het vorige seizoen was sowieso één grote anti-climax [zeker na het vrij briljante seizoen daarvóór]quote:Op zondag 26 maart 2006 12:26 schreef soapie het volgende:
Wat ik al eerder zei ze had ook een niks-rol. Ze heeft totaal niks toegevoegd!!!!!
Waar, wie, wat, wanneer?quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:35 schreef babette21 het volgende:
en ik wil veel wodkalime en weinig babys.....
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:39 schreef soapie het volgende:![]()
![]()
gejank hoor ik al de hele dag op mijn werk!!!!!
ja doeiquote:Op zondag 26 maart 2006 12:38 schreef Svensational het volgende:
Waar, wie, wat, wanneer?
Chris Zegers blijft ook nog steeds 1 van me favorietenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi gedaan
best grappig idee trouwens dat Julika al 7 jaar uit ONM is![]()
GTST ook??? ik weet wel ONM... en Blauw Blauwquote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef Airelle het volgende:
Zoop en GTST.
Maar haast niemand herkent hem daar vanquote:Op maandag 27 maart 2006 11:01 schreef Airelle het volgende:
Weer een soapie.
Dan is het dus nog erger dan ik dacht. Een soap-hopperquote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
GTST ook??? ik weet wel ONM... en Blauw Blauw
Hij is zo bekend van soaps dat je dat dus weetquote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan is het dus nog erger dan ik dacht. Een soap-hopper.
Natuurlijk is het om 10 uur.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:25 schreef Woelli het volgende:
Het is wel 10 uur.
Ze hebben de fout veranderd![]()
![]()
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.quote:Op maandag 3 april 2006 16:32 schreef karoltje het volgende:
Alweer een nieuwe troela?
ik vind dat ze wel een leuke indruk maakt...quote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef Airelle het volgende:
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.
Ze heeft wel wat van die Nathalie, die ex van Babette.quote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind dat ze wel een leuke indruk maakt...
Nou volgens mij hebben we anders genoeg van Finette en Robin gezienquote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die 'vierde vriendin' kan nooit echt goed wortelen op deze manier.
de eerste keer dat ik de promo zag dacht ik dat ze het wasquote:Op maandag 3 april 2006 19:19 schreef soapie het volgende:
Ze heeft wel wat van die Nathalie, die ex van Babette.
quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop dat het verwachte vuurwerk uitblijft. Op RTL4 vond ik ook geen bal aan Rozengeur & Wodka Lime.
En dat kom je dan helemaal melden in dit topic! Je vindt geen bal aan de serie en toch open je er een topic over! Zeker zo'n type die in elk topic op dit forum even zijn aanwezigheid wil tonen ofzo!quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop dat het verwachte vuurwerk uitblijft. Op RTL4 vond ik ook geen bal aan Rozengeur & Wodka Lime.
daar heb ik ook verschrikkelijk hard om gelachenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:01 schreef Sonja27 het volgende:
Iedereen behalve Donna! Ik moest trouwens wel erg lachen om Donna met die afstandsbediening in haar hand en dan tegen haar eigen TV roepen "aan" "uit" en dan zelf die knopjes indrukken en dan tegen Jasper zeggen: Nou hier kan hij dat dus ook!![]()
leuk! ook dat ze in 't echt broertje en zusje zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef melonovy het volgende:
... mijn eigen 2 kinderen meespelen, in aflevering 6 Maria en Wolfje.
Donna de grappipste???? Ik vind haar altijd de mindere..... Maar ik heb deze alevering dan ook nog niet gezien!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heb ik ook verschrikkelijk hard om gelachen
Donna was deze afl. by far de grappigste
quote:TV aan... TV uit. Hé! Ik kan het ook
Op uw verzoek:quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:04 schreef kluivie het volgende:
Weet er iemand de kijkcijfers...ben altijd benieuwd als iets verhuisd van zender........???? Was leuke aflevering trouwens gisteren.....inderdaad plant uit!
Bron: Kijkonderzoek.nlquote:360.000
Wow dat is ontzettend gaaf zeg, hoe is dat zo gekomen als ik dat mag vragen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef melonovy het volgende:
Ik heb 2 seizoenen gekeken en toen gestopt met RGWL, maar ben het gisteren maar weer gaan kijken, ik moet namelijk wel een beetje op de hoogte zijn van de serie aangezien mijn eigen 2 kinderen meespelen, in aflevering 6 Maria en Wolfje.
Niet echt veel jammerquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op uw verzoek:
[..]
Bron: Kijkonderzoek.nl
Maar dan nog. Mensen moeten Rozengeur kijken omdat ze het leuk vinden en niet omdat het op talpa zitquote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor Talpa-begrippen niet echt heel laag hoor.
Het was de laatste twee seizoenen bij RTL4 ook niet denderend.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor Talpa-begrippen niet echt heel laag hoor. Denk dat het wel hoger gescoord zou hebben als RTL4 het weer uitzond.
Das ook niet zo raar. Vooral afgelopen seizoen was niet echt een spectakel.....quote:Op woensdag 5 april 2006 18:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was de laatste twee seizoenen bij RTL4 ook niet denderend.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Das ook niet zo raar. Vooral afgelopen seizoen was niet echt een spectakel.....![]()
Vorige seizoen was echtquote:Op woensdag 5 april 2006 18:15 schreef soapie het volgende:
Vond de nieuwe aflevering al beter dan het hele vorige seizoen.![]()
even een copy and paste:quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Wow dat is ontzettend gaaf zeg, hoe is dat zo gekomen als ik dat mag vragen?
Seizoen 4 vond ik nog wel leuk.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was de laatste twee seizoenen bij RTL4 ook niet denderend.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:15 schreef soapie het volgende:
Vond de nieuwe aflevering al beter dan het hele vorige seizoen.![]()
Zeker wetenquote:Op maandag 10 april 2006 14:29 schreef kluivie het volgende:
Vanavond gaan we er weer voor zitten....
Jep zeker weten is gelijk een vrouw met uitstralingquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef Woelli het volgende:
Vandaag zagen we Alex is iets vaker.
Stukken beter dan Eva
Ik ben na tien minuten weggezapt. Heb maar besloten het niet meer te volgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:34 schreef babette21 het volgende:
ik vond deze aflevering beduidend minder leuk dan de vorige
Ik heb het nog wel uitgezeten, maar ik vind het begin van dit nieuwe seizoen zwaar tegenvallen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben na tien minuten weggezapt. Heb maar besloten het niet meer te volgen.
Eva?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:59 schreef Christibel het volgende:
Het is inderdaad niet meer wat het was. Misschien wordt het nog beter??? En Alex is echt stukken leuker dan Eva![]()
![]()
Idd.quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Leuke aflevering, die Donna is echt geweldig JASPERRRRRRRRR![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |