meer Farfan vs Saidiquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo slecht is die Saidi toch ook weer niet?
Moeilijk te vergelijken wie er beter is.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening.
quote:
mij niet, mooie overwinning op Feijenoord zou weleens leuk zijn. We hebben t altijd lastig tegen ze.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:23 schreef VoreG het volgende:
doe maar een 1-1, komt mij wel goed uit
ja typisch is dat van de top 3 onderling. Elke club heft ook zo zn angstgegner. PSV heeft het altijd moeilijk bij NACquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
Tja...
PSV doet het goed tegen Ajax.
Ajax doet het goed tegen Feyenoord.
Feyenoord doet het goed tegen PSV.
Over het algemeen dan...
Ik zie Feyenoord wel winnen met 2-1 ofzo.
Nee, want ik denk dat het 3-0 wordt.quote:Op zondag 5 december 2004 00:11 schreef Pete het volgende:
2-1 Feyenoord, wedden?
PSV 3 tegendoelpuntenquote:Op zondag 5 december 2004 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, want ik denk dat het 3-0 wordt.
Ja, wen er maar aan voor straks in de Champions League als het knock-out westrijden zijn.quote:
oke Chelsea zie k er wel 3 inleggen maar feyenoord legt er echt geen 3 inquote:Op zondag 5 december 2004 01:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, wen er maar aan voor straks in de Champions League als het knock-out westrijden zijn.
Dan geven de topteams echt volgas, halen ze de handrem eraf.
Moet je nagaan, een niet-in-vorm-zijnde Henry speelt op 70% en Bouma heeft al een moeilijke avond.
En trouwens, heeft de verdediging van PSV dit seizoen al weleens serieuze tegenstand had in de HCE? Dacht het niet......
Uhh serieuze tegenstand. Utrecht uit, vitesse uit. Wat bepaalt voor jou of tegenstand serieus is? Er is geen team wat niet een goed resultaat wil halen tegen PSV, dus ze zullen er allemaal voor gaan lijkt mij.quote:Op zondag 5 december 2004 01:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, wen er maar aan voor straks in de Champions League als het knock-out westrijden zijn.
Moet je nagaan, een niet-in-vorm-zijnde Henry speelt op 70% en Bouma heeft al een moeilijke avond.
En trouwens, heeft de verdediging van PSV dit seizoen al weleens serieuze tegenstand had in de HCE? Dacht het niet......
ik had wel verwacht dat je nu ajax had gezegd eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2004 01:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij is wel zo realistisch dat ie snapt dat ajax geen tegenstand isquote:Op zondag 5 december 2004 11:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat je nu ajax had gezegd eigenlijk![]()
Hell no. Een overwinning van Feyenoord komt beter uit.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:23 schreef VoreG het volgende:
doe maar een 1-1, komt mij wel goed uit
Heerenveen en AZ zijn ook gewoon opgeroldquote:Op zondag 5 december 2004 11:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh serieuze tegenstand. Utrecht uit, vitesse uit. Wat bepaalt voor jou of tegenstand serieus is? Er is geen team wat niet een goed resultaat wil halen tegen PSV, dus ze zullen er allemaal voor gaan lijkt mij.
Verdediging staat gewoon als een huis, zelfs tegen Arsenal gaven ze niet veel weg.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Laat Feyenoord maar winnen en ook Gomes weer eens passeren.
Dan krijgt hij een bloemetjequote:Op zondag 5 december 2004 16:25 schreef RedGuy het volgende:
Hopelijk schopt Bosschaart van Bommel snel uit de wedstrijd.
En wat Vos enkele jaren geleden tegen Waterreus deed?quote:Op zondag 5 december 2004 16:21 schreef renz0r het volgende:
Ik hoop dat van Bommel een doodschop krijgt. Wat hij o.a tegen Ono had gedaan 2 seizoenen geleden vergeef ik hem nooit meer, totdat hij eens een schop krijgt
Dan houdt Stuy zijn recordquote:Op maandag 6 december 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En wat Vos enkele jaren geleden tegen Waterreus deed?
Het wordt 1-3.
Dan zetten we voor de zekerheid gewoon Zoetebier in het doelquote:
Kalouquote:
Doet Bosvelt weer meequote:Op maandag 6 december 2004 12:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop wel dat iemand de lelijkste man van NL aanpakt.
Flinke trap van achter ofzo
omdat psv nu een zichzelf overschattend groepje is die een feyenoord tegenkomt dat slecht speelt maar op zoek is naar eerherstel. Dit eerherstel zal gelukkig maar 1 wedstrjid duren waardoor ze winnen of gelijkspelen tegen psv.quote:
Noem eens een homo in de selectie van Ajax?quote:Op maandag 6 december 2004 12:50 schreef FR_08 het volgende:
[..]Toch 100 x liever Bosvelt of Kuijt dan die homo's van jullie.
kijk eens naar de topic titelquote:
Alle 23quote:Op maandag 6 december 2004 12:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Noem eens een homo in de selectie van Ajax?
Nee Sibon en Alex, die zien er lekker uitquote:Op maandag 6 december 2004 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee wel Kuijt.
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zal het zijnquote:Op maandag 6 december 2004 12:58 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Alle 23Die vriendinnen hebben ze maar voor de schijn.
![]()
Ben niet zenuwachtig. 3 punten pakken we toch niet tegen PSV, dus de achterstand op Ajax zal nog wel groter worden.quote:Op maandag 6 december 2004 13:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ik snap dat je wat zenuwachtig bent, maar nu loop je toch echt te ijlen hoor.
2 teams uit de all-time top 3 die tegen elkaar spelen, ja dat is een topperquote:
En Gulio Ricardo Cruz die tot bloedens toe doorschopte op de bek van Lodewijks terwijl hij op de grond lag....quote:Op maandag 6 december 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En wat Vos enkele jaren geleden tegen Waterreus deed?
Het wordt 1-3.
PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord, zowel uit als thuis. Ik als PSV-supporter ben er niet van overtuigd dat PSV tegen Feyenoord gaat winnen zondag.quote:Op maandag 6 december 2004 13:08 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Ben niet zenuwachtig. 3 punten pakken we toch niet tegen PSV, dus de achterstand op Ajax zal nog wel groter worden.
Staat Feyenoord ook eens ergens bovenaanquote:Op maandag 6 december 2004 13:00 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Nee Sibon en Alex, die zien er lekker uit![]()
![]()
Enne :
1.Kuijt (Feyenoord) 13
Het reageren met 5 IQ punten lukt je dus nog steeds niet.quote:Op maandag 6 december 2004 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Red je je er maar weer uit.
Denk dat je Julio Ricardo Cruz die indertijd voor feyenoord uitkwam verwart met Daniel de Cruz Carvalho (alias Dani) die toen voor ajax speelde en inderdaad een overtreding maakte die alle proporties te buiten gingen.quote:Op maandag 6 december 2004 13:10 schreef Spideyman het volgende:
En Gulio Ricardo Cruz die tot bloedens toe doorschopte op de bek van Lodewijks terwijl hij op de grond lag....
ik heb het niet over de resultaten van Ajax dit seizoen. Ik ga in dit topic in op de wedstrijd feyenoord - psv en ineens begin jij zoals gewoonlijk over Ajax. Daarom zeg ik: kijk eens naar de topictitel.quote:Op maandag 6 december 2004 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Red je je er maar weer uit.
Idd we hebben het altijd lastig tegen Feyenoord.quote:Op maandag 6 december 2004 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord, zowel uit als thuis. Ik als PSV-supporter ben er niet van overtuigd dat PSV tegen Feyenoord gaat winnen zondag.
Cruz is een ook keer in een bekerwedstrijd te ver gegaan, maar dat was tegen Waterreus volgens mij.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat je Julio Ricardo Cruz die indertijd voor feyenoord uitkwam verwart met Daniel de Cruz Carvalho (alias Dani) die toen voor ajax speelde en inderdaad een overtreding maakte die alle proporties te buiten gingen.
Jij moet eerst eens naar je eigen club kijken en dan pas over PSV oordelen.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb het niet over de resultaten van Ajax dit seizoen. Ik ga in dit topic in op de wedstrijd feyenoord - psv en ineens begin jij zoals gewoonlijk over Ajax. Daarom zeg ik: kijk eens naar de topictitel.
Dan mag het.quote:Op maandag 6 december 2004 13:18 schreef Bos81 het volgende:
maar dat was tegen Waterreus volgens mij.
Ik weet het niet helemaal zeker meer maar volgens mij was het toch echt Ricardo Cruz, het toenmalige aanvalsmaatje van Tomasson, die doorging op Lodewijks gezicht terwijl hij de bal klemvast had.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat je Julio Ricardo Cruz die indertijd voor feyenoord uitkwam verwart met Daniel de Cruz Carvalho (alias Dani) die toen voor ajax speelde en inderdaad een overtreding maakte die alle proporties te buiten gingen.
Mwaaah altijd moeilijk is natuurlijk ook niet waar.quote:Op maandag 6 december 2004 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord, zowel uit als thuis. Ik als PSV-supporter ben er niet van overtuigd dat PSV tegen Feyenoord gaat winnen zondag.
Ik ben slimmer dan jou.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het reageren met 5 IQ punten lukt je dus nog steeds niet.
Dat is 100 % zeker Dani.quote:Op maandag 6 december 2004 13:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker meer maar volgens mij was het toch echt Ricardo Cruz, het toenmalige aanvalsmaatje van Tomasson, die doorging op Lodewijks gezicht terwijl hij de bal klemvast had.
ff opzoeken.
Het topic gaat over feyenoord - PSV, en hij geeft aan dat volgens hem PSV niet wint. Wat loop je nou te zeiken?! Doe normaal man!quote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij moet eerst eens naar je eigen club kijken en dan pas over PSV oordelen.
Maar dat doe jij niet.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij moet eerst eens naar je eigen club kijken en dan pas over PSV oordelen.
Maar dat doe jij niet.
quote:
Hij zegt slechte dingen over PSV en dan zegt TLK kijk naar je eigen club.quote:Op maandag 6 december 2004 13:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het topic gaat over feyenoord - PSV, en hij geeft aan dat volgens hem PSV niet wint. Wat loop je nou te zeiken?! Doe normaal man!
Ik faal niet jij wel.quote:Op maandag 6 december 2004 13:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]wat een inhoudsloze nietszeggende post die alleen neergezet is om je eigen falen te verbergen.
Ik zei alleen kijk naar je eigen clubquote:Op maandag 6 december 2004 13:34 schreef JaWi het volgende:
Maak jezelf nu niet belachelijker, ga ergens anders je domheid ten toon spreiden.
Dit seizoen hebben jullie het tegen jullie andere angst-gerners ook niet lastig, dus waarom nu wel tegen Feyenoord?quote:Op maandag 6 december 2004 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd we hebben het altijd lastig tegen Feyenoord.
PSV heeft gelijk gespeeld tegen NAC, een van de angstgegners van PSV.quote:Op maandag 6 december 2004 13:55 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Dit seizoen hebben jullie het tegen jullie andere angst-gerners ook niet lastig, dus waarom nu wel tegen Feyenoord?
Ze bungelen al onderaan de laatste bocht van de nummer drie positiequote:Op maandag 6 december 2004 13:57 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord moet oppassen dat hun gevestigde naam het rijtje van de grote 3 niet wordt overgenomen door AZ.
quote:Op maandag 6 december 2004 14:24 schreef bramos-elvis het volgende:
Wedstrijd wordt gestaakt, KNVB oordeelt beide een fikse boete, geen blij publiek meer en beide 3 minpunten!
quote:Op maandag 6 december 2004 14:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we hopen dat cart_man en zijn vrienden hun oude tokkie-niveau weer halen idd
Dat geneuzel dat AZ zich in de top drie vestigt, laat ze eerst maar eens een paar jaar op niveau mee draaien, en dan mogen ze nog hopen dat ze zich op het niveau van bijvoorbeeld Heerenveen kunnen houden.quote:Op maandag 6 december 2004 13:57 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord moet oppassen dat hun gevestigde naam het rijtje van de grote 3 niet wordt overgenomen door AZ.
Idd. Over Vite$$e zeiden ze in 1999 ook dat die zich definitief bij de top 3 zouden vestigen.quote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat geneuzel dat AZ zich in de top drie vestigt, laat ze eerst maar eens een paar jaar op niveau mee draaien, en dan mogen ze nog hopen dat ze zich op het niveau van bijvoorbeeld Heerenveen kunnen houden.
quote:On-topic: 8-0 is best mogelijk, vier keer Kuijt, vier Kalou.
Ik ookquote:Maar ik ben al blij met een schlemielige 1-0 in de (onterechte) vijfde minuut van de blessuretijd.
quote:Op maandag 6 december 2004 14:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we hopen dat cart_man en zijn vrienden hun oude tokkie-niveau weer halen idd
een onterechte minuutquote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat geneuzel dat AZ zich in de top drie vestigt, laat ze eerst maar eens een paar jaar op niveau mee draaien, en dan mogen ze nog hopen dat ze zich op het niveau van bijvoorbeeld Heerenveen kunnen houden.
On-topic: 8-0 is best mogelijk, vier keer Kuijt, vier Kalou.
Maar ik ben al blij met een schlemielige 1-0 in de (onterechte) vijfde minuut van de blessuretijd.
het verschil is, dat er bij AZ wel geld zitquote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Idd. Over Vite$$e zeiden ze in 1999 ook dat die zich definitief bij de top 3 zouden vestigen.
Het supportersaantal en de verkoop van merchandise van AZ is gewoon te klein om blijvende inkomsten binnen te blijven krijgen die hoog genoeg zijn om aan de top te blijven.quote:Op maandag 6 december 2004 14:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het verschil is, dat er bij AZ wel geld zit
Joh.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:04 schreef jerryx het volgende:
Feyenoord wil z'n uiterste best doen,
En daarmee punten verspelen zodat AZ kan inlopen? het zou de spanning in de competitie wel goed doen.quote:PSV heeft geen zin om zich heel erg moe te maken en vindt 1-1 wel goed.
Ze mogen wel een deel van onze successuporters overnemenquote:Op maandag 6 december 2004 14:57 schreef FR_08 het volgende:
Als ze dat lukt, zullen er misschien PSV/Feyenoord/Ajax-supporters die buiten Eindhoven, Rotterdam wonen overlopen naar AZ in de toekomst. Ook nieuwe supportertjes werven.
Dan geraakt de Arena zo leegquote:Op maandag 6 december 2004 15:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ze mogen wel een deel van onze successuporters overnemen
Maar AZ ligt helemaal niet in dezelfde regio, ik ben bang dat het eerder de ajaxaanhang zal zijn die dan gaat overlopen, aangezien dat toch al een groot deel zaankanters, almerenaars, purmerenders en ander volk uit de regio N-Holland zijnquote:Op maandag 6 december 2004 15:09 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Dan blijven er zo weinig supporters in de Arena over![]()
Ik denk eerder dat vooral Feyenoord er last van zal hebben mocht AZ zich door blijven ontwikkelen. Een bep. deel zal het zat worden om altijd maar 3e of lager te worden en de jonge jochies die zich voor voetbal beginnen te intresseren trekken meer naar AZ toe.
Zo logisch is dat niet.quote:
Dat is waar, maar PSV zal denken : puntenverlies is vervelend, maar nog geen ramp.quote:En daarmee punten verspelen zodat AZ kan inlopen? het zou de spanning in de competitie wel goed doen.
Feyenoord wint dus volgens jou.quote:1 - 2 voor PSV.
Waarom zouden die overlopen? Ajax blijft de club die het vaakst kampioen wordt in Nederland.quote:Op maandag 6 december 2004 15:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar AZ ligt helemaal niet in dezelfde regio, ik ben bang dat het eerder de ajaxaanhang zal zijn die dan gaat overlopen, aangezien dat toch al een groot deel zaankanters, almerenaars, purmerenders en ander volk uit de regio N-Holland zijn
Geldt voor een Rotterdammer wel, maar voor iemand uit Zuidlaren ofzo minderquote:Bovendien, eens een f'noorder, altijd een f'noorder toch?
Wat ben jij een loser zeg.quote:Op maandag 6 december 2004 14:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 14:57 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Het supportersaantal en de verkoop van merchandise van AZ is gewoon te klein om blijvende inkomsten binnen te blijven krijgen die hoog genoeg zijn om aan de top te blijven.
Dan zijn er echter wel een paar mogelijkheden :
-Grote sponsor zoals ABN Amro/Fortis ofzo zoeken.
-Een rijke Rus zoeken ()
-Routine-systeem : af en toe een paar spelers op tijd verkopen, en voor dat geld nieuwe spelers kopen aangevuld met jeugd-spelers. (In dat geval géén ex-Feyenoord TD's aanstellen)
Als ze dat lukt, zullen er misschien PSV/Feyenoord/Ajax-supporters die buiten Eindhoven, Rotterdam wonen overlopen naar AZ in de toekomst. Ook nieuwe supportertjes werven.
Maar ik ben benieuwd of ze dat gaat lukken... Het is nog nooit een club gelukt om definitief bij de top 3 aan te haken, dus waarom zou het AZ nu wel lukken? De kunst is om te blijven, en dat is zeer moeilijk.
Oeps, dit is het Feyenoord - PSV-topic![]()
Sinds wanneer ligt Almere in Noord-Holland?quote:Op maandag 6 december 2004 15:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar AZ ligt helemaal niet in dezelfde regio, ik ben bang dat het eerder de ajaxaanhang zal zijn die dan gaat overlopen, aangezien dat toch al een groot deel zaankanters, almerenaars, purmerenders en ander volk uit de regio N-Holland zijn
Bovendien, eens een f'noorder, altijd een f'noorder toch?
Er zijn in de afgelopen 10-20 jaar ERG veel Amsterdammers naar Almere en onstreken verhuist. Vandaar.quote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Almere in Noord-Holland?
Sinds 99% van zijn inwoners oorspronkelijk afkomstig is uit de hoofdstad des 'slands.. en er geen FC lelystad is met een rijke voetbalhistoriequote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Almere in Noord-Holland?
In Duitsland wonen ook niet veel joden meer, misschien moet je daar ns heen verhuizen domme sukkelquote:Op maandag 6 december 2004 15:49 schreef RedGuy het volgende:
Vandaar dat Almere zo'n kutstad is.
Gelukkig wonen er in Den Helder niet teveel joden.
Nee, maar ik heb Cart_man ontmoet en het is een hele gewone supporter die tenminste wel van zijn club houdt, in tegenstelling andere Feyenoordsupporters hier op Fok.quote:Op maandag 6 december 2004 15:49 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt tegen die vent op, he?Dat kont-gelik bij hem van jou altijd.
De arrogantiequote:Op maandag 6 december 2004 15:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sinds 99% van zijn inwoners oorspronkelijk afkomstig is uit de hoofdstad des 'slands.. en er geen FC lelystad is met een rijke voetbalhistorie
Maar daar weet jij als brabo niets vanaf natuurlijk
Dat wil ik best geloven, maar als ik sommige posts van hem op dit forum zie lijkt hij me nogal een gewelddadig figuur.quote:Op maandag 6 december 2004 15:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb Cart_man ontmoet en het is een hele gewone supporter die tenminste wel van zijn club houdt, in tegenstelling andere Feyenoordsupporters hier op Fok.
... de stupiditeit...quote:
In Eindhoven wel ja, voor zondag zou ik zeggen: 0-2quote:
Gelukkig zullen mijn tokkievriendjes en ik, het niveau van jou en je rugridders nooit overtreffen, malloot.quote:Op maandag 6 december 2004 14:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 16:06 schreef cultheld het volgende:
Goals van Pauwe en Farfán.
quote:Op maandag 6 december 2004 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]![]()
![]()
PSV gaat die wedstrijd absoluut winnen, geen twijfel over mogelijk,
Deze post haal ik er wel even bij, móchten we winnen.quote:maar het is toch lief om te zien dat de Feyenoorders nog hoop hebben![]()
Hiddink wil definitief afrekenen met Feyenoord (dit jaar dan) en wil dat zo graag, dat (van horen zeggen) Ooijer, Farfán, Sibon en Van Bommel niet in de basis staan tegen Panathinaikos.quote:Op maandag 6 december 2004 17:39 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
PSV moet feyenoord terugpakken van vorig en wil record vestigen en wil feyenoord uitschakelen voor kampioenschap,
PSV is oppermachtig, PSV zal overwinnen
quote:Op maandag 6 december 2004 17:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink wil definitief afrekenen met Feyenoord (dit jaar dan) en wil dat zo graag, dat (van horen zeggen) Ooijer, Farfán, Sibon en Van Bommel niet in de basis staan tegen Panathinaikos.
En PSV wordt altijd uitgeschakeld in de groepsronde CLquote:Op maandag 6 december 2004 23:50 schreef StarGazer het volgende:
Feyenoord is de angstgegner van Psv, Psv die van Ajax, Ajax die weer van Feyenoord. Grappig.
Feyenoord wint. 2-1.
Goh, hoor ze es een grote bek hebben, nadat ze na 9 pogingen eindelijk eens de 2e ronde hebben behaaldquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
En PSV wordt altijd uitgeschakeld in de groepsronde CL
Heb je er vertrouwen in, Cart_man?quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:52 schreef Cart_man het volgende:
Laat die psv´ers die joodse arrogantie voor zich houden, dat staat ze niet. We zullen zondag wel zien wie de wedstrijd gaat winnen.
Ik ga gewoon nergens van uit. Ik weet dat psv beter is op het moment, maar zulke dingen zeggen nooit iets in het voetbal.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je er vertrouwen in, Cart_man?
Ach, de bal is rond, als Feyenoord speelt zoals tegen schalke speelt, maken ze zeker een kans, maar als ze zo als afgelopen zondag tegen NEC spelen worden ze afgeslacht.quote:
De afgelopen wedstrijden zag het er zo uit:quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ach, de bal is rond, als Feyenoord speelt zoals tegen schalke speelt, maken ze zeker een kans, maar als ze zo als afgelopen zondag tegen NEC spelen worden ze afgeslacht.
Wie staat er bij P$V op rechtsbuiten / middenveld?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | -------------------Sibon----------------- ----Farfán------------------------Park--- ------------Vogel--------Bommel---------- -------------------Cocu------------------ -----Lee-------------------------Ooijer-- ------------Bouma---------Alex----------- ----------------------------------------- -------------------Gomes----------------- |
Dan zal ik als Feyenoord zijnde zonder linksback spelen en met een rechtsback, dus zoals we tegen Schalke speelde na de wissel Mitiliga voor Ono, anders word je overlopen op het middenveld.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De afgelopen wedstrijden zag het er zo uit:
[ code verwijderd ]
Kalouquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:21 schreef FR_08 het volgende:
Wie gaat Alex voorbij komen ?
Inderdaad. Zondag staat er een heel ander PSV dan vandaag.quote:
Misschien als je het hard genoeg roept dat je het zelf nog gaat geloven.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:45 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Spreek jezelf maar moed in, want die zal zondag om 14:15 in je schoenen zitten.
PSV is begonnen aan de vrije val, de crisis in Eindhoven is aanstaande.
Zondag hoef ik het niet meer te roepen. De Nurds slachten PSV ter plekke ritueel af. Saidi en Ghaly maken shoarma van het in Griekenland bepiste vee uit Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:46 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Misschien als je het hard genoeg roept dat je het zelf nog gaat geloven.
Jij bent een echte aanwinst zie ik al...quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:54 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Zondag hoef ik het niet meer te roepen. De Nurds slachten PSV ter plekke ritueel af. Saidi en Ghaly maken shoarma van het in Griekenland bepiste vee uit Eindhoven.![]()
Dat wij Feyenoord aanmoedigen tegen Ajax en dat Feyenoorders ons aanmoedigen tegen Ajax dat kan ik nog begrijpen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:54 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Zondag hoef ik het niet meer te roepen. De Nurds slachten PSV ter plekke ritueel af. Saidi en Ghaly maken shoarma van het in Griekenland bepiste vee uit Eindhoven.![]()
Ik heb meer respect voor een club als feyenoord dan voor een bedrijfsvereniging als psv.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:57 schreef cultheld het volgende:
Maar dat een Ajacied Feyenoord aan gaat moedigen............... rock bottom
Ajax is echt een club van het volk, ze hebben zelfs aandelenquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:59 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor een club als feyenoord dan voor een bedrijfsvereniging als psv.
Ajacied?quote:Dat wij Feyenoord aanmoedigen tegen Ajax en dat Feyenoorders ons aanmoedigen tegen Ajax dat kan ik nog begrijpen.
Maar dat een Ajacied Feyenoord aan gaat moedigen............... rock bottom
Daarmee geef je dat volk wel een hoop inspraak in je club ja. Dus eigenlijk wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:06 schreef cultheld het volgende:
Ajax is echt een club van het volk, ze hebben zelfs aandelen![]()
Kunnen we het niet gewoon weer Amsterdam, rotterdam en where-ever 040 het kengetal van is gaan schrijven? Nu moet ik steeds het telefoonboek pakken om al die boodschappen te ontcijferen.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:13 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
040 020 010 d
Och je bent er zo een. Je hebt stiekem wel een zwak voor Ajax als ze met de CL op een podium staan of als ze de landstitel is, maar jij als echte Noord-Hollander ziet nu een Noord-Hollandse club met momenteel meer succes en je denkt van, hmm laat ik eens een AZ shirtje gaan kopen?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:13 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Ajacied?
Ik hoop op winst van de Nurds omdat AZ dan in de nek van 040 komt, en niet om het lelijk voetballende Ajax dat toch niks wordt dit jaar. Alhoewel ik ze van de top 3 nog het meest een warm hart toedraag uit hun mooie historie, hun mooie jeugdopleiding en hun ooits mooie voetbalstijl die al een jaar of 10 nergens meer te bekennen is.
Maar lijkt me ook logisch dat een Ajacied op PSV-verlies hoopt, samen met AZ hun grootste titelconcurrent. 020 hoeft zich geen zorgen te maken over 010 dit jaar aangezien die nog zat punten gaan verliezen. Maar zondag winnen ze wel, PSV is aangeschoten wild.![]()
Ik herhaal: jij bent een echte aanwinst.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:13 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Ajacied?
Ik hoop op winst van de Nurds omdat AZ dan in de nek van 040 komt, en niet om het lelijk voetballende Ajax dat toch niks wordt dit jaar. Alhoewel ik ze van de top 3 nog het meest een warm hart toedraag uit hun mooie historie, hun mooie jeugdopleiding en hun ooits mooie voetbalstijl die al een jaar of 10 nergens meer te bekennen is.
Maar lijkt me ook logisch dat een Ajacied op PSV-verlies hoopt, samen met AZ hun grootste titelconcurrent. 020 hoeft zich geen zorgen te maken over 010 dit jaar aangezien die nog zat punten gaan verliezen. Maar zondag winnen ze wel, PSV is aangeschoten wild.![]()
Ik vind AZ sowieso een kloteclub. De Graafschap, Twente, Groningen, Heerenveen en Utrecht bijvoorbeeld zijn veel mooier. Wat is AZ nou? Heel Noord-Holland is voor Ajax en dan opeens in de kop van Noord-Holland is daar Alkmaar. Meneer Scheringa dacht, ach ja, laat ik eens gek gaan doen en sindsdien geilt iedereen op AZ? Stadion van 8.000 man of zo, nog geen 10 jaar geleden onderin de 1e divisie te vinden en nu opeens schieten de AZ supporters als paddestoelen uit de grond.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:27 schreef keeper het volgende:
Daar hebben trouwens wel meer AZ-fans last van geloof ik, in goede tijden zitten ze bij AZ op de tribune, maar in slechte tijden weten ze niet hoe gauw ze hun feyenoord of Ajax-shirtje uit de kast moeten trekken.
Je trekt wel allerlei conclusie's maar kan me niet aangesproken voelen eigenlijk. Ik heb geen moment gejuicht voor het kampioenschap vorig jaar van Ajax, dus schaar mij niet in de categorie meeloper. De best voetballende ploeg moge van mij altijd winnen. AZ is dat momenteel met grote afstand, bovendien gaat AZ een grote rol spelen in op poten zetten van Marco's Oranje en zijn Wereldbeker. Die ploeg verricht baanbrekend werk voor onze bondscoach met zijn speelstijl en NL'se spelers.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Och je bent er zo een. Je hebt stiekem wel een zwak voor Ajax als ze met de CL op een podium staan of als ze de landstitel is, maar jij als echte Noord-Hollander ziet nu een Noord-Hollandse club met momenteel meer succes en je denkt van, hmm laat ik eens een AZ shirtje gaan kopen?
Wat een maat van me zei (ajacied) over de komende wedstrijd: Het is voor mij een dilemma, aan de ene kant moet PSV wel een keer punten gaan laten liggen maar aan de andere kant, ik ben al m'n hele leven voor Ajax en zou nooit enige vorm van gejuich voor kakkerlakken door m'n strot kunnen krijgen.
Baanbrekend werkquote:Op woensdag 8 december 2004 00:37 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Je trekt wel allerlei conclusie's maar kan me niet aangesproken voelen eigenlijk. Ik heb geen moment gejuicht voor het kampioenschap vorig jaar van Ajax, dus schaar mij niet in de categorie meeloper. De best voetballende ploeg moge van mij altijd winnen. AZ is dat momenteel met grote afstand, bovendien gaat AZ een grote rol spelen in op poten zetten van Marco's Oranje en zijn Wereldbeker. Die ploeg verricht baanbrekend werk voor onze bondscoach met zijn speelstijl en NL'se spelers.
Jouw maat is verder maar onnozel bezig, want het is helder dat F'noord moet winnen wil Ajax nog een titelkans houden. Als hij dus uit persoonlijke afkeer jegens de Nurds PSV een winst gunt ten kostte van hun eigen titel is ie niet al te snuggerr. Wil Ajax PSV inhalen zal dat o.a. zondag moeten gebeuren met hulp van F'noord.
Dat zijn de mensen die er begin jaren 90 al zaten in de eerste divisiequote:Op woensdag 8 december 2004 00:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diegenen die dan nog steeds supporter van AZ zijn, zijn echte supporters
Daar heb ik wel respect voor ja, maar niet voor hen die nu opeens AZ merchandise aanschaffen terwijl ze hun Ajax outfit nog geen 24 uur geleden hebben verkochtquote:Op woensdag 8 december 2004 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die er begin jaren 90 al zaten in de eerste divisie
Hoe het ze zal vergaan na een vertrek van Co is afwachten en voorlopig n.v.t, tot het zover is levert Co een perfect op elkaar ingespeelde ultra-modern voetballende NL'se ploeg af naar de visie en eisen van onze bondscoach. Sta dus niet verbaasd als Marco straks ook de zeer sterke Opdam en de Cler erbij haalt, buiten Landzaat, Kromkamp, Mathijsen en van Galen. En dus automatisch de PSV'ers langzaam eruit saneert.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Baanbrekend werk![]()
![]()
Als Co tabee ajoo zegt na dit seizoen en naar een grote club in bijv. Duitsland of Spanje vertrekt, is AZ de lul. Wie halen ze als vervanger, Foeke Booy? Mike Snoei?
De enige spelers die echt geld op kunnen leveren van AZ, zijn Matthijsen, Kromkamp, Landzaat en Huysegems. Er hoeft maar één van deze spelers te vertrekken en 't begin van het einde van AZ is begonnen . Diegenen die dan nog steeds supporter van AZ zijn, zijn echte supporters
inkopper;quote:Op woensdag 8 december 2004 01:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Echt? Kijk eens op teletekst pagina 670....Kuijt 13, Kalou 10.
Ach, de bondscoach mag weer in februari en wie weet hoe het er dan voorstaat. Feit is dat AZ nu goed speelt, maar je stelling over Bouma maar vooral Ooijer klopt niet. Ooijer is een prima verdediger die bij ieder team in de HCE in de basis zou staan. De keuze tussen Bommel en landzaat is onder meer afhankelijk van de tegenstander en de vorm maar wmb zijn ze gelijkwaardig. De De Clèrtjes en Opdammetjes van nu zijn de Musampa's, Wooters van het Ajax van 95. In een lopend team draait het goed, maar wat als het tegenzit?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:54 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Hoe het ze zal vergaan na een vertrek van Co is afwachten en voorlopig n.v.t, tot het zover is levert Co een perfect op elkaar ingespeelde ultra-modern voetballende NL'se ploeg af naar de visie en eisen van onze bondscoach. Sta dus niet verbaasd als Marco straks ook de zeer sterke Opdam en de Cler erbij haalt, buiten Landzaat, Kromkamp, Mathijsen en van Galen. En dus automatisch de PSV'ers langzaam eruit saneert.
We hebben het al kunnen zien met de Landzaat/v Bommel ruil. En de hint richting de topclubs dat die toch echt eens wat aanvallender moeten voetballen (en minder buitenlanders kopen). De PSV verdediging leunt op Alex/Ooier, maar wij hebben geen Alex in Oranje nadat Stam weg is. Kijk niet raar op als Basten langzaam steeds meer de achterhoede en het gedeeltelijke middenveld van AZ erin zet omdat de PSV'ers (Bouma, Ooier) en in het buitenland-actieve voetballers niet geschikt of ingespeeld zijn voor zijn gewenste voetbal.
quote:Op woensdag 8 december 2004 08:51 schreef Cart_man het volgende:
niveau hier.
Gaat hier over Feijenoord - psv. Niet over psv-az of Feijenoord-az.
En Nurds? Pfff, te triest.
8-0, blijf erbij.![]()
Ja, denk het ook nog steeds: 4 x Kalou 4 x Kuijt.quote:
Daar is alles mee gezegd, je kan speculeren wat je wilt maar dit zijn wedstrijden op zich.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga gewoon nergens van uit. Ik weet dat psv beter is op het moment, maar zulke dingen zeggen nooit iets in het voetbal.
Mocht dit al gebeuren, is dat een probleem dan? Het zal mij aan mijn reet roesten of Ooijer Bouma van Bommel Cocu bij het Nederlands elftal zitten. Geen extra kans op blessures, geen vermoeide spelers alleen maar positief voor PSV.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:54 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Hoe het ze zal vergaan na een vertrek van Co is afwachten en voorlopig n.v.t, tot het zover is levert Co een perfect op elkaar ingespeelde ultra-modern voetballende NL'se ploeg af naar de visie en eisen van onze bondscoach. Sta dus niet verbaasd als Marco straks ook de zeer sterke Opdam en de Cler erbij haalt, buiten Landzaat, Kromkamp, Mathijsen en van Galen. En dus automatisch de PSV'ers langzaam eruit saneert.
We hebben het al kunnen zien met de Landzaat/v Bommel ruil. En de hint richting de topclubs dat die toch echt eens wat aanvallender moeten voetballen (en minder buitenlanders kopen). De PSV verdediging leunt op Alex/Ooier, maar wij hebben geen Alex in Oranje nadat Stam weg is. Kijk niet raar op als Basten langzaam steeds meer de achterhoede en het gedeeltelijke middenveld van AZ erin zet omdat de PSV'ers (Bouma, Ooier) en in het buitenland-actieve voetballers niet geschikt of ingespeeld zijn voor zijn gewenste voetbal.
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2004 12:23 schreef Againzender het volgende:
Ik ben wel voor een ouderwetse schoppartij
Verder maakt het me niet zoveel uit wie er wint eigenlijk....
hhm als Alex begint te schoppen.quote:Op zondag 12 december 2004 12:23 schreef Againzender het volgende:
Ik ben wel voor een ouderwetse schoppartij
Verder maakt het me niet zoveel uit wie er wint eigenlijk....
En om de 2 jaar doen ze pas 1 nieuwequote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
Dit uitshirt van PSV is trouwens ECHT lelijk.
Geef eens een beschrijving?quote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
Gewoon de bekende zilver/grijze shirts die ze wel vaker dragen bij uitwedstrijden.quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Geef eens een beschrijving?
en je bent zelf lelijk![]()
![]()
alleen dat remspoor shirt van jullie is nog 10 keer ergerquote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
Aha, nou zo lelijk vind ik die niet. Boeit verder ook niet, als ze er maar 3 inschietenquote:Op zondag 12 december 2004 12:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de bekende zilver/grijze shirts die ze wel vaker dragen bij uitwedstrijden.
quote:Op zondag 12 december 2004 12:38 schreef JeroenV het volgende:
HELP!
Kijken jullie ook Canal+? Wie is er bij jullie commentator? Ik heb nu een of ander vaag wijf en een gozer die niet kunnen commentatoren (ofzo).
Nu las ik laatst iets dat je kon schakelen tussen de echte commentatoren of 'clubcommentatoren' . Nu zal dat laatste wel ingeschakeld zijn, maar hoe pleur je dat uit!? Dit is geen kijken zo.
Druk op dat luidspreker knopjequote:Op zondag 12 december 2004 12:38 schreef JeroenV het volgende:
HELP!
Kijken jullie ook Canal+? Wie is er bij jullie commentator? Ik heb nu een of ander vaag wijf en een gozer die niet kunnen commentatoren (ofzo).
Nu las ik laatst iets dat je kon schakelen tussen de echte commentatoren of 'clubcommentatoren' . Nu zal dat laatste wel ingeschakeld zijn, maar hoe pleur je dat uit!? Dit is geen kijken zo.
ik vind dat wel een mooi shirtquote:Op zondag 12 december 2004 12:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de bekende zilver/grijze shirts die ze wel vaker dragen bij uitwedstrijden.
Een tijd terug waren het wel mooie shirts, maar dit is gewoon niet om aan te zienquote:Op zondag 12 december 2004 12:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
You fucking rule. Dankje. Dit is tenminste goed voetbal kijken. Wie waren die anderen?quote:Op zondag 12 december 2004 12:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Druk op dat luidspreker knopje
Die van mij -20quote:Op zondag 12 december 2004 12:41 schreef appelsientje het volgende:
zo mijn hartslag is + 2000 ongeveer
sorry, pascal, chronische zondag chagrijnigheidquote:Op zondag 12 december 2004 12:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of doe het zelf![]()
triest dit maargoed....
quote:
Liever niet.quote:Op zondag 12 december 2004 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2e helft de 0-2 erbij doen ?
Loop niet zo te janken, dat woord wordt hier buitengewoon vaak gebruikt, en ga dan niet meteen lopen zeiken als ik het een keer in de mond leg.quote:Op zondag 12 december 2004 12:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Zwak karakter zeg. Durf je dit ook te zeggen als het dochtertje van Alfred Schreuder naast je staat?
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2004 12:42 schreef R4V3 het volgende:
[..]
beetje sneue reactie moek zeggen.
Ontopic: wooooooot
Gelijkspelletje dan maarquote:Op zondag 12 december 2004 12:45 schreef twi het volgende:
Feyenoord gaat echt flink op z'n kloten krijgen vandaag. Nouja, had liever gehad dat PSV zou verliezen, maar als PSV wint ben ik ook 33 euro rijker. Hoe dan ook hou ik er wat aan over dus
Dus omdat het hier buitengewoon vaak gebruikt wordt zeg jij het ook maar?quote:Op zondag 12 december 2004 12:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken, dat woord wordt hier buitengewoon vaak gebruikt, en ga dan niet meteen lopen zeiken als ik het een keer in de mond leg.
Toch grappig dat ik meteen de volle lading over me heen krijgt, en meneertje cart_man het mag blijven roepen. Die opmerking was direct gericht om Cocu zoiets te gunnen, integendeel zelfs. Maar je bent al chagrijnig omdat het nog vroeg is en psv komt weer op voorsprong. Dan wil er nog wel eens wat uitvliegen jah.quote:Op zondag 12 december 2004 12:47 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dus omdat het hier buitengewoon vaak gebruikt wordt zeg jij het ook maar?
Je kwetst er wel mensen mee![]()
En zo en zo, waarom niet gewoon normaal?![]()
![]()
't Is meer Feyenoords zuigende spel wat ervoor zorgt dat 't lijkt alsof PSV goed speelt. Van dat laatste is dit seizoen namelijk nog geen wedstrijd sprake geweest.quote:Op zondag 12 december 2004 12:49 schreef appelsientje het volgende:
Gaat netjes hoor ik met PSV.... lekker goed spel
Aansteller.quote:Op zondag 12 december 2004 12:47 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dus omdat het hier buitengewoon vaak gebruikt wordt zeg jij het ook maar?
Je kwetst er wel mensen mee![]()
En zo en zo, waarom niet gewoon normaal?![]()
![]()
Dan maar een aanstellerquote:
Als er zulke dingen als nu in het veld gebeuren, kun je moeilijk Gullit daar de schuld van geven. Tenminste, ik neem aan dat hij zijn spelers wel instrueert om de tegenstander te dekken.quote:Op zondag 12 december 2004 12:53 schreef dronkeykong het volgende:
Wanneer is Gullit -> EXIT???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |