Ja, wen er maar aan voor straks in de Champions League als het knock-out westrijden zijn.quote:
oke Chelsea zie k er wel 3 inleggen maar feyenoord legt er echt geen 3 inquote:Op zondag 5 december 2004 01:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, wen er maar aan voor straks in de Champions League als het knock-out westrijden zijn.
Dan geven de topteams echt volgas, halen ze de handrem eraf.
Moet je nagaan, een niet-in-vorm-zijnde Henry speelt op 70% en Bouma heeft al een moeilijke avond.
En trouwens, heeft de verdediging van PSV dit seizoen al weleens serieuze tegenstand had in de HCE? Dacht het niet......
Uhh serieuze tegenstand. Utrecht uit, vitesse uit. Wat bepaalt voor jou of tegenstand serieus is? Er is geen team wat niet een goed resultaat wil halen tegen PSV, dus ze zullen er allemaal voor gaan lijkt mij.quote:Op zondag 5 december 2004 01:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, wen er maar aan voor straks in de Champions League als het knock-out westrijden zijn.
Moet je nagaan, een niet-in-vorm-zijnde Henry speelt op 70% en Bouma heeft al een moeilijke avond.
En trouwens, heeft de verdediging van PSV dit seizoen al weleens serieuze tegenstand had in de HCE? Dacht het niet......
ik had wel verwacht dat je nu ajax had gezegd eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2004 01:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij is wel zo realistisch dat ie snapt dat ajax geen tegenstand isquote:Op zondag 5 december 2004 11:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat je nu ajax had gezegd eigenlijk![]()
Hell no. Een overwinning van Feyenoord komt beter uit.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:23 schreef VoreG het volgende:
doe maar een 1-1, komt mij wel goed uit
Heerenveen en AZ zijn ook gewoon opgeroldquote:Op zondag 5 december 2004 11:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh serieuze tegenstand. Utrecht uit, vitesse uit. Wat bepaalt voor jou of tegenstand serieus is? Er is geen team wat niet een goed resultaat wil halen tegen PSV, dus ze zullen er allemaal voor gaan lijkt mij.
Verdediging staat gewoon als een huis, zelfs tegen Arsenal gaven ze niet veel weg.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Laat Feyenoord maar winnen en ook Gomes weer eens passeren.
Dan krijgt hij een bloemetjequote:Op zondag 5 december 2004 16:25 schreef RedGuy het volgende:
Hopelijk schopt Bosschaart van Bommel snel uit de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |