ik heb het niet over de resultaten van Ajax dit seizoen. Ik ga in dit topic in op de wedstrijd feyenoord - psv en ineens begin jij zoals gewoonlijk over Ajax. Daarom zeg ik: kijk eens naar de topictitel.quote:Op maandag 6 december 2004 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Red je je er maar weer uit.
Idd we hebben het altijd lastig tegen Feyenoord.quote:Op maandag 6 december 2004 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord, zowel uit als thuis. Ik als PSV-supporter ben er niet van overtuigd dat PSV tegen Feyenoord gaat winnen zondag.
Cruz is een ook keer in een bekerwedstrijd te ver gegaan, maar dat was tegen Waterreus volgens mij.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat je Julio Ricardo Cruz die indertijd voor feyenoord uitkwam verwart met Daniel de Cruz Carvalho (alias Dani) die toen voor ajax speelde en inderdaad een overtreding maakte die alle proporties te buiten gingen.
Jij moet eerst eens naar je eigen club kijken en dan pas over PSV oordelen.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb het niet over de resultaten van Ajax dit seizoen. Ik ga in dit topic in op de wedstrijd feyenoord - psv en ineens begin jij zoals gewoonlijk over Ajax. Daarom zeg ik: kijk eens naar de topictitel.
Dan mag het.quote:Op maandag 6 december 2004 13:18 schreef Bos81 het volgende:
maar dat was tegen Waterreus volgens mij.
Ik weet het niet helemaal zeker meer maar volgens mij was het toch echt Ricardo Cruz, het toenmalige aanvalsmaatje van Tomasson, die doorging op Lodewijks gezicht terwijl hij de bal klemvast had.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat je Julio Ricardo Cruz die indertijd voor feyenoord uitkwam verwart met Daniel de Cruz Carvalho (alias Dani) die toen voor ajax speelde en inderdaad een overtreding maakte die alle proporties te buiten gingen.
Mwaaah altijd moeilijk is natuurlijk ook niet waar.quote:Op maandag 6 december 2004 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord, zowel uit als thuis. Ik als PSV-supporter ben er niet van overtuigd dat PSV tegen Feyenoord gaat winnen zondag.
Ik ben slimmer dan jou.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het reageren met 5 IQ punten lukt je dus nog steeds niet.
Dat is 100 % zeker Dani.quote:Op maandag 6 december 2004 13:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker meer maar volgens mij was het toch echt Ricardo Cruz, het toenmalige aanvalsmaatje van Tomasson, die doorging op Lodewijks gezicht terwijl hij de bal klemvast had.
ff opzoeken.
Het topic gaat over feyenoord - PSV, en hij geeft aan dat volgens hem PSV niet wint. Wat loop je nou te zeiken?! Doe normaal man!quote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij moet eerst eens naar je eigen club kijken en dan pas over PSV oordelen.
Maar dat doe jij niet.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij moet eerst eens naar je eigen club kijken en dan pas over PSV oordelen.
Maar dat doe jij niet.
quote:
Hij zegt slechte dingen over PSV en dan zegt TLK kijk naar je eigen club.quote:Op maandag 6 december 2004 13:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het topic gaat over feyenoord - PSV, en hij geeft aan dat volgens hem PSV niet wint. Wat loop je nou te zeiken?! Doe normaal man!
Ik faal niet jij wel.quote:Op maandag 6 december 2004 13:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]wat een inhoudsloze nietszeggende post die alleen neergezet is om je eigen falen te verbergen.
Ik zei alleen kijk naar je eigen clubquote:Op maandag 6 december 2004 13:34 schreef JaWi het volgende:
Maak jezelf nu niet belachelijker, ga ergens anders je domheid ten toon spreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |