En wat Vos enkele jaren geleden tegen Waterreus deed?quote:Op zondag 5 december 2004 16:21 schreef renz0r het volgende:
Ik hoop dat van Bommel een doodschop krijgt. Wat hij o.a tegen Ono had gedaan 2 seizoenen geleden vergeef ik hem nooit meer, totdat hij eens een schop krijgt
Dan houdt Stuy zijn recordquote:Op maandag 6 december 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En wat Vos enkele jaren geleden tegen Waterreus deed?
Het wordt 1-3.
Dan zetten we voor de zekerheid gewoon Zoetebier in het doelquote:
Kalouquote:
Doet Bosvelt weer meequote:Op maandag 6 december 2004 12:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop wel dat iemand de lelijkste man van NL aanpakt.
Flinke trap van achter ofzo
omdat psv nu een zichzelf overschattend groepje is die een feyenoord tegenkomt dat slecht speelt maar op zoek is naar eerherstel. Dit eerherstel zal gelukkig maar 1 wedstrjid duren waardoor ze winnen of gelijkspelen tegen psv.quote:
Noem eens een homo in de selectie van Ajax?quote:Op maandag 6 december 2004 12:50 schreef FR_08 het volgende:
[..]Toch 100 x liever Bosvelt of Kuijt dan die homo's van jullie.
kijk eens naar de topic titelquote:
Alle 23quote:Op maandag 6 december 2004 12:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Noem eens een homo in de selectie van Ajax?
Nee Sibon en Alex, die zien er lekker uitquote:Op maandag 6 december 2004 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee wel Kuijt.
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zal het zijnquote:Op maandag 6 december 2004 12:58 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Alle 23Die vriendinnen hebben ze maar voor de schijn.
![]()
Ben niet zenuwachtig. 3 punten pakken we toch niet tegen PSV, dus de achterstand op Ajax zal nog wel groter worden.quote:Op maandag 6 december 2004 13:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ik snap dat je wat zenuwachtig bent, maar nu loop je toch echt te ijlen hoor.
2 teams uit de all-time top 3 die tegen elkaar spelen, ja dat is een topperquote:
En Gulio Ricardo Cruz die tot bloedens toe doorschopte op de bek van Lodewijks terwijl hij op de grond lag....quote:Op maandag 6 december 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En wat Vos enkele jaren geleden tegen Waterreus deed?
Het wordt 1-3.
PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord, zowel uit als thuis. Ik als PSV-supporter ben er niet van overtuigd dat PSV tegen Feyenoord gaat winnen zondag.quote:Op maandag 6 december 2004 13:08 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Ben niet zenuwachtig. 3 punten pakken we toch niet tegen PSV, dus de achterstand op Ajax zal nog wel groter worden.
Staat Feyenoord ook eens ergens bovenaanquote:Op maandag 6 december 2004 13:00 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Nee Sibon en Alex, die zien er lekker uit![]()
![]()
Enne :
1.Kuijt (Feyenoord) 13
Het reageren met 5 IQ punten lukt je dus nog steeds niet.quote:Op maandag 6 december 2004 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Red je je er maar weer uit.
Denk dat je Julio Ricardo Cruz die indertijd voor feyenoord uitkwam verwart met Daniel de Cruz Carvalho (alias Dani) die toen voor ajax speelde en inderdaad een overtreding maakte die alle proporties te buiten gingen.quote:Op maandag 6 december 2004 13:10 schreef Spideyman het volgende:
En Gulio Ricardo Cruz die tot bloedens toe doorschopte op de bek van Lodewijks terwijl hij op de grond lag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |