Ach, je was dan toch een nepsupporter. Okee.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:02 schreef Haspel33 het volgende:
"Nog een keer zoiets, en ik haal je eraf." Peres die op zijn nummer gezet werd door Co aan de zijlijn na het schofferen van Huysegems.
Weer 0-3. Plaats 2 is bereikt, al lijkt die tijdelijk gezien de dikke winst van F'nerd morgen.
Het klinkt misschien arrogant, maar ik denk dat niemand zal gaan winnen van PSV dit seizoen in competitieverband. Gelijke spelen zullen er ongetwijfeld nog gaan komen, maar verliezen absoluut niet. Tenzij opeens Alex, Bouma, Ooijer, Cocu, Vogel en Van Bommel tegelijk zijn geschorst/geblesseerd, maar ook alleen dan.quote:Op zondag 14 november 2004 17:18 schreef xFriendx het volgende:
Leuk om te zien dat AZ alweer gewonnen heeft, en nu de tweede plek mag betreden.
Ook opvallend dat de Feyenoord, PSV en Ajax topics sneller lopen, en iedereen daar vind dat zijn club beter is dan die en die, en dat AZ zonder al teveel poeha die 2e plek pakt.
Nu nog een keer van PSV winnen, dat zou helemaal geweldig zijn.
Hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 14 november 2004 17:18 schreef xFriendx het volgende:
Ook opvallend dat de Feyenoord, PSV en Ajax topics sneller lopen, .
Dat ze snel lopen is wel logisch, maar dat ze zoveel sneller lopen dan AZ, terwijl die toch net zo goed in die groep thuis hoort dit seizoen. Maar vele zien AZ nog steeds als een ploeg die weldra uit elkaar valt en geen moer meer zal betekenen.quote:Op zondag 14 november 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen?
Ach weet je, troll-kluns, ere wie ere toekomt. AZ is naar mijn smaak pure winst voor de neutrale voetballiefhebbers (en dat ben ik altijd onafhankelijk van clubliefde). Koeman heeft net zoals Advocaat en Beenhakker vaak laatdunkend over Adriaanse en zijn 'naieve onrealistische voetbal' gepraat, maar Co bewijst dat mooi voetbal en resultaat nog steeds samen kunnen gaan. Velen dachten dat na van Gaal's jaren 90 dit niet meer mogelijk was in de huidige tijden. Het succes voor AZ is het gelijk van Louis, Marco en Co, de idealisten die via goed voetbal resultaat afdwingen i.p.v. resultaat boven goed voetbal te prefereren (Advocaat, Gullit, Koeman, Beenhakker).quote:Op zondag 14 november 2004 14:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, je was dan toch een nepsupporter. Okee.
De realiteit is dat AZ nu tweede staat en elke week leuk oogstrelend voetbal laat zien....quote:Op maandag 15 november 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Alleen omdat jij het er niet mee eens bent, is dat nog niet niet het geval. Maar ja, ik snap ook wel dat AZ-fans momenteel blind achter Co aangaan na jaren ellende, alleen verliezen de meesten de realiteit een beetje uit het oog.
ONTOPIC:quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
De realiteit is dat AZ nu tweede staat en elke week leuk oogstrelend voetbal laat zien....
En dat is óók de verdienste van Co. Blijkbaar is er goede synergie tussen Co en de spelersgroep.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:07 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Helemaal goed dat az het zo geweldig doet enzo..
Maar de az supporters knallen nu wel ineens als pddestoelen uit de grond...
Vind ik wel meevallen. Het zijn vooral supporters van andere clubs die hier AZ omhoog praten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Ik als vitessefan moet eigenlijk mn mond houden nu..
Want de reacties die ik ga krijgen zie ik nu al aankomen..
Maar ik vind het toch wel een beetje jammer..
Ik vond az altijd wel grappig enzo..
Maar nu krijgen de azfans een grote bek.. het lijken wel Ajaxfans ineens...
huh? What did I do? Ik zei alleen dat AZ op het ogenblik net zo goed in de top 4 hoort als PSV, AJAX en Feijenoordquote:Op maandag 15 november 2004 17:51 schreef jerryx het volgende:
Uhm Methodmich heeft gelijk met wat ie zegt hoor
En dit is nog altijd een openbaar forum, waar je kan discuseren. Of wou je alleen maar horen "AZ is zo goed, AZ wordt kampioen en Co is de beste trainer ter wereld"?
XfriendX, jij bent hier het sneue persoon.
Ja maar waarom de UEFA cup shirts? Je kan toch ook vaste nummers op je normale shirts doen?quote:Op zondag 21 november 2004 18:08 schreef Stpan het volgende:
Ik vrees omdat een commercieel medewerker heeft bedacht dat vaste rugnummers commercieel aantrekkelijk zijn omdat toeschouwers zich dan beter met een speler kunnen identificeren
quote:quote:
Op maandag 6 december 2004 14:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het verschil is, dat er bij AZ wel geld zit
quote:Op maandag 6 december 2004 @ 14:57 schreef FR_08 het volgende:
Het supportersaantal en de verkoop van merchandise van AZ is gewoon te klein om blijvende inkomsten binnen te blijven krijgen die hoog genoeg zijn om aan de top te blijven.
Dan zijn er echter wel een paar mogelijkheden :
-Grote sponsor zoals ABN Amro/Fortis ofzo zoeken.
-Een rijke Rus zoeken ( )
-Routine-systeem : af en toe een paar spelers op tijd verkopen, en voor dat geld nieuwe spelers kopen aangevuld met jeugd-spelers. (In dat geval géén ex-Feyenoord TD's aanstellen )
Als ze dat lukt, zullen er misschien PSV/Feyenoord/Ajax-supporters die buiten Eindhoven, Rotterdam wonen overlopen naar AZ in de toekomst. Ook nieuwe supportertjes werven.
Maar ik ben benieuwd of ze dat gaat lukken... Het is nog nooit een club gelukt om definitief bij de top 3 aan te haken, dus waarom zou het AZ nu wel lukken? De kunst is om te blijven, en dat is zeer moeilijk.
Oeps, dit is het Feyenoord - PSV-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |