Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2004 12:23 schreef Againzender het volgende:
Ik ben wel voor een ouderwetse schoppartij
Verder maakt het me niet zoveel uit wie er wint eigenlijk....
hhm als Alex begint te schoppen.quote:Op zondag 12 december 2004 12:23 schreef Againzender het volgende:
Ik ben wel voor een ouderwetse schoppartij
Verder maakt het me niet zoveel uit wie er wint eigenlijk....
En om de 2 jaar doen ze pas 1 nieuwequote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
Dit uitshirt van PSV is trouwens ECHT lelijk.
Geef eens een beschrijving?quote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
Gewoon de bekende zilver/grijze shirts die ze wel vaker dragen bij uitwedstrijden.quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Geef eens een beschrijving?
en je bent zelf lelijk![]()
![]()
alleen dat remspoor shirt van jullie is nog 10 keer ergerquote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
Aha, nou zo lelijk vind ik die niet. Boeit verder ook niet, als ze er maar 3 inschietenquote:Op zondag 12 december 2004 12:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de bekende zilver/grijze shirts die ze wel vaker dragen bij uitwedstrijden.
quote:Op zondag 12 december 2004 12:38 schreef JeroenV het volgende:
HELP!
Kijken jullie ook Canal+? Wie is er bij jullie commentator? Ik heb nu een of ander vaag wijf en een gozer die niet kunnen commentatoren (ofzo).
Nu las ik laatst iets dat je kon schakelen tussen de echte commentatoren of 'clubcommentatoren' . Nu zal dat laatste wel ingeschakeld zijn, maar hoe pleur je dat uit!? Dit is geen kijken zo.
Druk op dat luidspreker knopjequote:Op zondag 12 december 2004 12:38 schreef JeroenV het volgende:
HELP!
Kijken jullie ook Canal+? Wie is er bij jullie commentator? Ik heb nu een of ander vaag wijf en een gozer die niet kunnen commentatoren (ofzo).
Nu las ik laatst iets dat je kon schakelen tussen de echte commentatoren of 'clubcommentatoren' . Nu zal dat laatste wel ingeschakeld zijn, maar hoe pleur je dat uit!? Dit is geen kijken zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |