Sinds wanneer ligt Almere in Noord-Holland?quote:Op maandag 6 december 2004 15:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar AZ ligt helemaal niet in dezelfde regio, ik ben bang dat het eerder de ajaxaanhang zal zijn die dan gaat overlopen, aangezien dat toch al een groot deel zaankanters, almerenaars, purmerenders en ander volk uit de regio N-Holland zijn
Bovendien, eens een f'noorder, altijd een f'noorder toch?
Er zijn in de afgelopen 10-20 jaar ERG veel Amsterdammers naar Almere en onstreken verhuist. Vandaar.quote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Almere in Noord-Holland?
Sinds 99% van zijn inwoners oorspronkelijk afkomstig is uit de hoofdstad des 'slands.. en er geen FC lelystad is met een rijke voetbalhistoriequote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Almere in Noord-Holland?
In Duitsland wonen ook niet veel joden meer, misschien moet je daar ns heen verhuizen domme sukkelquote:Op maandag 6 december 2004 15:49 schreef RedGuy het volgende:
Vandaar dat Almere zo'n kutstad is.
Gelukkig wonen er in Den Helder niet teveel joden.
Nee, maar ik heb Cart_man ontmoet en het is een hele gewone supporter die tenminste wel van zijn club houdt, in tegenstelling andere Feyenoordsupporters hier op Fok.quote:Op maandag 6 december 2004 15:49 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt tegen die vent op, he?Dat kont-gelik bij hem van jou altijd.
De arrogantiequote:Op maandag 6 december 2004 15:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sinds 99% van zijn inwoners oorspronkelijk afkomstig is uit de hoofdstad des 'slands.. en er geen FC lelystad is met een rijke voetbalhistorie
Maar daar weet jij als brabo niets vanaf natuurlijk
Dat wil ik best geloven, maar als ik sommige posts van hem op dit forum zie lijkt hij me nogal een gewelddadig figuur.quote:Op maandag 6 december 2004 15:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb Cart_man ontmoet en het is een hele gewone supporter die tenminste wel van zijn club houdt, in tegenstelling andere Feyenoordsupporters hier op Fok.
... de stupiditeit...quote:
In Eindhoven wel ja, voor zondag zou ik zeggen: 0-2quote:
Gelukkig zullen mijn tokkievriendjes en ik, het niveau van jou en je rugridders nooit overtreffen, malloot.quote:Op maandag 6 december 2004 14:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we hopen dat cart_man en zijn vrienden hun oude tokkie-niveau weer halen idd
quote:Op maandag 6 december 2004 16:06 schreef cultheld het volgende:
Goals van Pauwe en Farfán.
quote:Op maandag 6 december 2004 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]![]()
![]()
PSV gaat die wedstrijd absoluut winnen, geen twijfel over mogelijk,
Deze post haal ik er wel even bij, móchten we winnen.quote:maar het is toch lief om te zien dat de Feyenoorders nog hoop hebben![]()
Hiddink wil definitief afrekenen met Feyenoord (dit jaar dan) en wil dat zo graag, dat (van horen zeggen) Ooijer, Farfán, Sibon en Van Bommel niet in de basis staan tegen Panathinaikos.quote:Op maandag 6 december 2004 17:39 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
PSV moet feyenoord terugpakken van vorig en wil record vestigen en wil feyenoord uitschakelen voor kampioenschap,
PSV is oppermachtig, PSV zal overwinnen
quote:Op maandag 6 december 2004 17:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink wil definitief afrekenen met Feyenoord (dit jaar dan) en wil dat zo graag, dat (van horen zeggen) Ooijer, Farfán, Sibon en Van Bommel niet in de basis staan tegen Panathinaikos.
En PSV wordt altijd uitgeschakeld in de groepsronde CLquote:Op maandag 6 december 2004 23:50 schreef StarGazer het volgende:
Feyenoord is de angstgegner van Psv, Psv die van Ajax, Ajax die weer van Feyenoord. Grappig.
Feyenoord wint. 2-1.
Goh, hoor ze es een grote bek hebben, nadat ze na 9 pogingen eindelijk eens de 2e ronde hebben behaaldquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
En PSV wordt altijd uitgeschakeld in de groepsronde CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |