Ik geloof je meteen .. er zijn zo veel gasten die Turks Fruit / Soldaat van Oranje niet kennen, dusquote:Op donderdag 9 december 2004 23:41 schreef Asics het volgende:
eergisteren turks fruit
voor het eerst, echt waar !
of een 9quote:Op woensdag 8 december 2004 02:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wil ik het weten als jij een film een 8 geeft?
lol ik heb dus echt wel een paar keer in een deuk gelegenquote:Surviving Christmas (Mike Mitchell, 2004)
Suffe kerstfilm met alle cliche's die daarbij horen. Ben Affleck is heel goed op weg om z'n carriere in de prullenbak te gooien. Nergens is de film grappig en de moraal is natuurlijk ook weer nadrukkelijk aanwezig. *
quote:Op zondag 12 december 2004 09:16 schreef Gorro het volgende:
Ukigusa (Floating Weeds) (Yasujiro Ozu, 1959)
Ukigusa is een remake van Yasujiro Ozu's eigen film Ukigusa monogatari uit 1934. Dit versie was silent en mede daarom vond Ozu het nodig om een remake te maken. Hoewel ik het origineel (nog) niet gezien heb, neem ik aan dat hij hierin geslaagd is, want het is, zoals de rest van z'n oeuvre wat ik tot nu toe ken, een mooie film. Het familiedrama wordt weer op z'n bekende onderkoelde manier in beeld gebracht, waarin wij de objectieve toeschouwer zijn. Nergens dicteert hij wat wij moeten voelen en dat bevalt me wel. De lichtvoetige muziek deed me trouwens aan de muziek van Nino Rota denken. ****
Heb je hem maar twee keer gekekenquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:55 schreef Gorro het volgende:
Ukigusa (Floating Weeds) (Yasujiro Ozu, 1959)
Ukigusa is een remake van Yasujiro Ozu's eigen film Ukigusa monogatari uit 1934. Dit versie was silent en mede daarom vond Ozu het nodig om een remake te maken. Hoewel ik het origineel (nog) niet gezien heb, neem ik aan dat hij hierin geslaagd is, want het is, zoals de rest van z'n oeuvre wat ik tot nu toe ken, een mooie film. Het familiedrama wordt weer op z'n bekende onderkoelde manier in beeld gebracht, waarin wij de objectieve toeschouwer zijn. Nergens dicteert hij wat wij moeten voelen en dat bevalt me wel. De lichtvoetige muziek deed me trouwens aan de muziek van Nino Rota denken. ****
Oh kut, die was inderdaad van eergisteren. Dit was de andere van gisteren:quote:Op zondag 12 december 2004 12:15 schreef Hare het volgende:
[..]
[..]
Heb je hem maar twee keer gekeken
En dat terwijl dat nummer eigenlijk voor een andere film van Miyazaki was bedoeld. Een project dat later is gecancelled.quote:Op maandag 13 december 2004 10:48 schreef Eluc het volgende:
Vooral de muziek tijdens de aftiteling was zo mooi... tip: kijk tijdens dat nummer even naar de ondertiteling, de tekst van de muziek is ook prachtig en past helemaal in de sfeer van de film.
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 13 december 2004 13:19 schreef Mike het volgende:
......
Kweenie.. Maar ik heb echt in een deuk gelegen bij deze film. echt alle Rock n roll cliche's worden uit de kast gehaald en de acteurs hebben er gigantisch lol in. En die club owner met zijn Elton John persiflage was disturbing. Temeer door zijn lolita complex.quote:Op maandag 13 december 2004 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wild Zero
Klinkt een beetje leuk. En dat is het heel soms. Een beetje leuk. Maar ook saai. Heel saai.
hehe.. blij iemand te zien met de zelfde mening. Dit is wat de grijze massa verstaat onder een diepzinnige film.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:14 schreef Sai het volgende:
The Green Mile: Darabont is erg goed in het maken van een standaard RTL 4 woensdagavonddrama, maar dan met een tien keer zo hoog budget en een vijf keer zo lange speelduurMet ongeveer dezelfde diepgang als een goedkoop schrikeffect in een horrorfilm, maar toch, het is iets. 6,5.
Cool waar heb je em gezien? Ik de premiere in de Pathequote:Op dinsdag 14 december 2004 01:59 schreef victorinox het volgende:
De Nederlandse Low/No Budget Martial Arts Film:
Bum-Fu : A Joint Venture
Een gangsterbaas (T.J.) bezit de mooiste meisjes van brabant, behalve de allerknapste. En dat is de vriendin van een skater-loser.
Hij besluit om die skater (Mike) af te tuigen tijdens een vechtsporttoenooi en zijn vriendin (Kira) door een andere crimineel voor hem te laten ontvoeren.
Als Kira ontvoerd is, krijgt Mike hulp van een aantal zwervers die hem introduceren in de speciale vechttechniek genaamd "Bum-Fu", en hem helpen om zijn vriendin weer terug te krijgen.
Het is overal aan te zien dat deze film (die in Eindhoven is opgenomen) met zeer weinig geld is gemaakt. En de grappen zijn enorm flauw.
Maar daar staat tegenover dat de vechtpartijen (zeker naar het einde toe) van een behoorlijke kwaliteit zijn. Er is iig met veel enthousiasme aan gewerkt. En ik heb zeker genoten van deze film.
In de Plaza Futura afgelopen zaterdag. Zaten maar 5 man in de zaal.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:00 schreef Haanibal het volgende:
[..]
Cool waar heb je em gezien? Ik de premiere in de Pathe
Voor die film was ik vanavond ook naar de sneak preview geweest. Jammer genoeg had ik minder geluk:quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:15 schreef timvp het volgende:
The Grudge (was een sneakpreview)
Gelukkig nog een redelijke film als sneak.
Was alleen een beetje standaard thriller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |