Gisteren:
OldboyZoveel goeds had ik over gehoord, dat ik de dvd blind heb aangeschaft. En dat bleek een goede zet. Wat een fantastische film
![]()
. Alles aan deze film was goed: het acteerwerk, de manier van filmen, de verschillende kleurenpaletten die werden gebruikt en niet te vergeten de geweldige soundtrack. OMG wat was die mooi!!! Doordat er verschillende manieren van filmen worden gebruikt, blijft je aandacht erbij en blijf je dus geconcentreerd. Het acteerwerk van met name Min-sik Choi is erg sterk. De mix van wraakfilm en de zoektocht naar de waarheid werkt goed. Enige minpuntje: de ondertitels gingen me net iets te snel waardoor t soms wat moeilijk te volgen was. Maar zo erg was t niet.
En serieus: ik had al een teringhekel aan de tandarts, en na t zien van deze film is dat gevoel alleen maar erger geworden
![]()
Het feit dat ik woensdag weer naar die man moet, helpt ook niet
![]()
IMDB Cijfer: 8,6/10
Mijn Cijfer: 9,2/10
Home Alone 2: Lost in New YorkEen jaar nadat Kevin (Macaulay Culkin) alleen thuis is geweest met kerstmis, gaat de familie opnieuw op reis. Deze keer gaat de reis naar Miami. Maar Kevin stapt op t verkeerde vliegtuig en belandt in New York, terwijl z`n familie in Miami zit...
Allemaal precies hetzelfde als in deel 1, alleen in een ander huis en in een andere stad. En toch vind ik niet echt een slap aftreksel. En dat is toch knap aangezien het gewoon hetzelfde is als deel 1. Het is gewoon erg lachen, vooral de 2 boeven zijn weer geweldig
![]()
. Deel 1 is wel leuker, maar deze is ook zeker erg leuk om te zien
![]()
IMDB Cijfer: 5,0/10
Mijn Cijfer: 6,0/10