quote:
Kweenie.. Maar ik heb echt in een deuk gelegen bij deze film. echt alle Rock n roll cliche's worden uit de kast gehaald en de acteurs hebben er gigantisch lol in. En die club owner met zijn Elton John persiflage was disturbing. Temeer door zijn lolita complex.
Verder die conversatie over hoe gaaf Night Of The Living Dead wel niet was. Smaken verschillen denk ik. Maar ik vond het een heerlijke horror/scifi/rock n roll comedy/parodie.
BTW Guitar Wolf is een echte bestaande band. Ze hebben onder andere de muziek voor de Anime van Wild Arms gemaakt.
maar over anime gesproken. Ik heb vanavond na vele jaren weer eens gezien:
Super Dimensional Fortress Macross: Do You Remember Lovehttp://www.imdb.com/title/tt0087660/![]()
Een golden oldie van 20 jaar oud.
Naast Arcadia Of My Youth, de andere grote epische scifi anime speelfilm.
Spectaculaire gevechten in de ruimte, romantiek, drama, goed verhaal... Tja.. Aanrader.
Heel af en toe zou hij wat duidelijker kunnen qua storyline maar al met al echt een goeie scifi film in de sfeer van Star Wars of Battle Star Galactica.
Gebaseerd op de Macross serie(die in amerika werd herschreven tot Robotech), maar in feite een hele nieuwe viewpoint op het Macross verhaal. De schrijvers hebben het originele verhaal als basis genomen en het herschreven tot een spectaculaire scifi film.
20 jaar oud maar nog steeds 1 van mijn favorieten
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeitgeist op 14-12-2004 01:04:25 ]