quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:34 schreef ranja het volgende:
de remake van Texas chainsaw massacre?
sorry had deze post niet gezienquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:02 schreef Ket_Ais het volgende:
Alyson Hannigan en Jason Biggs
American Pie?
Edit : SWS Sean William Scot, offcourse!
Maar welke American Pie?
-edit- rechtgezetquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hint: de regisseur is verwant aan een zeer beroemde zanger, die onlangs zijn kronieken heeft uitgebracht.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:07 schreef Ket_Ais het volgende:
AP Deel 3: The Wedding?
anders had er denk ik ook wel CK en TR bij gestaan
Nu welquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:54 schreef ranja het volgende:
Tja als Doors al goed is dan Backbeat niet natuurlijk![]()
IK wist niet wat je favoriete band is
Hm. Ehm...quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:55 schreef Ket_Ais het volgende:
Nu welIk had trouwens wel gedacht dat jij als muziekliefhebberJohn Densmore zou herkennen.....
Hij is de drummer, nu vergeet je het nooooit meerquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm. Ehm...![]()
had wel gemoeten eigenlijk.
Ik had het al op de lp hoes gezien, maar inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:57 schreef Ket_Ais het volgende:
Hij is de drummer, nu vergeet je het nooooit meer
Klinkt leuk ja, maar geen enkele naam kloptquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had het al op de lp hoes gezien, maar inderdaad.
Maar goed, dit betekent alleen dat de gezochte film wat mij betreft een Val Kilmer of Meg Ryan bevat. En dat samen met Tom Cruise en Jodie Foster. Klinkt als een leuke film
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:03 schreef ranja het volgende:
2e The chase?
CSquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:05 schreef ranja het volgende:
geen idee wie in The chase speelt. Ja, Henry Rollins en Flea geloof ik als bijrol.
Waarom heb je het nou opgezocht? Je moest me van mijn vraag afhelpen! Uiteindelijk had je het wel geweten. En JD heeft een grappig klein rolletje in deze film waar hij nog even Vietnamees in praat (oh jee, zeg ik zomaar een vette hint voor anderen)quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:24 schreef ranja het volgende:
Ik heb het al opgezocht. Best verrassende uitkomst, ik wist niet dat JD in die film ook meedeed.
Sorry, dit had ik nooit geradenquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:27 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Waarom heb je het nou opgezocht? Je moest me van mijn vraag afhelpen!
Dat is hem ja! Ik had ineens het gevoel dat jij hem geraden zou hebben en ging toch maar ff snel online.quote:
Dr. Strangelove etc.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
doe maar 10 films van stanley kubrick
Barry Lyndonquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef laurenzo85 het volgende:
Dr. Strangelove etc.
Eyes Wide Shut
Spartacus
The Shining
Paths Of Glory
Full Metal Jacket
A Clockwork Orange
2001 A Space Odyssey
Lolita
Barry London
Dan maar
laurenzo85 +1quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef laurenzo85 het volgende:
Dr. Strangelove etc.
Eyes Wide Shut
Spartacus
The Shining
Paths Of Glory
Full Metal Jacket
A Clockwork Orange
2001 A Space Odyssey
Lolita
Barry London
Dan maar
geeft niet...je hebt niet de volledige titel getypt...quote:Op zondag 5 december 2004 14:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, Jackass natuurlijk, maar 'k heb eigenlijk geen tijd om een vraag te stellen/nakijken...
Maar je hebt geluk dat ik wegmoet...quote:Op zondag 5 december 2004 14:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, Jackass natuurlijk, maar 'k heb eigenlijk geen tijd om een vraag te stellen/nakijken...
Dat kloptquote:Op zondag 5 december 2004 14:52 schreef California het volgende:
Geen sequels, he?. -edit: Ik had SoKs post nog niet gezien
.-
The Matrix
A Walk in the Clouds
Sweet November
Point Break
Speed
Johnny Mnemonic
Bill & Ted's Excellent Adventure
The Devil's Advocate
Something's Gotta Give
Parenthood
Heel verstandig.quote:Op zondag 5 december 2004 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
niemand die priscilla, queen of the desert gokt
dan ik wel
Zo, die vraag heeft zeven uur gestaan, wie had dat verwacht?quote:Op zondag 5 december 2004 22:48 schreef California het volgende:
[..]
Heel verstandig..
dolle_hond +1
Dat 'The Adventures of' scheld ik je kwijt.
het was dan ook een avond waarin iedereen veel cadeautjes verwachtte...quote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo, die vraag heeft zeven uur gestaan, wie had dat verwacht?
wat zeg je, praat s wat duidelijkerquote:Op maandag 6 december 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Mogguh! zonder stem, die ben ik al twee dagen kwijt... wie heeft 'm gezien?
In de zak van Sinterklaas.......quote:Op maandag 6 december 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Mogguh! zonder stem, die ben ik al twee dagen kwijt... wie heeft 'm gezien?
en ik maar denken dat je me zou overladen met je goede zorg....quote:Op maandag 6 december 2004 09:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat zeg je, praat s wat duidelijker
quote:
dat is jouw interpretatie, niet de mijnequote:Op maandag 6 december 2004 10:17 schreef twentemeisje het volgende:
Die film van je ziet er nog al "Franserig" uit... klopt da?
de mijne ook nietquote:Op maandag 6 december 2004 10:41 schreef twentemeisje het volgende:
Op die laatste foto lijkt het op-een-na-achterste meiske op Christina Ricci, maar ook dat zal jouw interpretatie wel niet zijn
neenquote:Op maandag 6 december 2004 10:46 schreef ranja het volgende:
gokje, Jane Eyre?
twentemeisje +1quote:Op maandag 6 december 2004 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Dan gok ik gewoon op de enige "nonnenfilmtitel" die mij te binnen wil schieten en die ik niet heb gezien (mis ik er wat aan?)... The Magdalena Sisters?
dacht ik vanwegequote:
quote:[filmtitel] must be thrashing around in his jail cell, or grave about now.
quote:Op maandag 6 december 2004 14:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Dus:
Een film met BBT, waarin er een ex-con (BBT?) is, die ooit iemand heeft vermoord en jaren later in contact komt met de nabestaanden, zonder dat zij weten dat hij de moordenaar is?
quote:
sorryquote:Op maandag 6 december 2004 15:58 schreef twentemeisje het volgende:
en dat terwijl BBT, MF, KD en HH toch niet de minste namen zijn in filmland....
Nee, ze is jonger.quote:Op maandag 6 december 2004 19:46 schreef ranja het volgende:
Sherylin Fenn?
Jonger dan Theron. En zoals zichtbaar op 't plaatje, ook iets grotere borsten.quote:Op maandag 6 december 2004 20:02 schreef ranja het volgende:
Charlize Theron?
quote:
nee, maar een beroepsbroederquote:Op maandag 6 december 2004 21:41 schreef victorinox het volgende:
Ik herken hem wel...
Eentje van de Coens?
en waarom zeg je dat niet eerderquote:Op maandag 6 december 2004 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of je wacht een half uur en zegt dan toch maar Tim Burton.![]()
Al m'n inspiratie was naar m'n vorige vraag gegaan.quote:Op maandag 6 december 2004 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en waarom zeg je dat niet eerder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:58 schreef twentemeisje het volgende:
ook ik weet het niet, maar een gokje wagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twentemeisje + 1
[ Bericht 1% gewijzigd door hornage op 07-12-2004 10:18:39 ]Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Achjah, blijkbaar heeft niemand anders hier hem nog gezien dus dan kan ik wel doorvragen maar dit is al aardig in de richtingquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:17 schreef twentemeisje het volgende:
Dan ben je wel heel schappelijk hornage![]()
Ik zit op het werk en werd beetje afgeleid dus het werd twentemeisjes ipv twentemeisje + 1quote:Wat zie ik trouwens... heb je nog een twentemeisje gevonden?
dan kom ik aan het eind van de middag wel terugquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:17 schreef twentemeisje het volgende:
Dan ben je wel heel schappelijk hornage![]()
Wat zie ik trouwens... heb je nog een twentemeisje gevonden?
Eens zien of ik net zo'n goede vraag als die van gisteren kan verzinnen
Kijk! Zo kan het dus ookquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Freddie Prinze Jr.?
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:36 schreef Atreidez het volgende:
Michel Gondry ?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:11 schreef hornage het volgende:
dune?
ik bedoelde natuurlijk de film "1984"quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:07 schreef Atreidez het volgende:
Ja, 1984, toen maakte ze ook films
The inspiration for the design of the stillsuits was the medical textbook "Gray's Anatomy".
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Estella Warren?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef Bulls-Ass het volgende:
meryl streep?
Katharine Isabellequote:
jazeker, vorige week nog Ginger Snaps Back gezienquote:
Goed!quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:51 schreef hornage het volgende:
Thx 1138
The Godfather
The Godfather 2
Apocalypse Now
Deep Impact
The sixth day
Gone in 60 Seconds
quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:49 schreef Eluc het volgende:
pure gok: adrien brody en roman polanski
tevens kick
heel goed BwennieBren + 1quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef BwennieBren het volgende:
James Caviezel en Mel Gibson in Passion of Christ?
REFUSED +1quote:
nee, met iets dat in de scene ervoor is gebeurd.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Had dat niet iets met het overleden kind te maken? Zijn favo film om hem te herdenken ofzo?
nee ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Vader heeft een baan gekregen?
Omdat ze niets te doen hadden?????quote:Op woensdag 8 december 2004 09:26 schreef dolle_hond het volgende:
voor de snelle speler dan:
waarom gaat de familie naar de bioscoop in In America?
zo erg was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 8 december 2004 11:25 schreef ___MDJ___ het volgende:
[..]
Omdat ze niets te doen hadden?????![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Omdat de airco kapot is en de airco in de bioscoop wel werkt.
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iets met vechtsporten?
Bijna.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
de naam David?
Doe eens een gok voor de 4de dan. Het is erg logisch als je de andere namen ziet staan.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
David Keith,Keith David en David Carradine herken ik.
Geen David.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Die ander misschien Carradine David? Elke keer de naam omgekeerd?
Geen Robert, maar wel een.....quote:Op woensdag 8 december 2004 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ken wel een Robert Carradine.
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn nicht zegt dat er ook nog een Keith Carradine is. De derde broer.
En wat is dan de overeenkomstquote:Op woensdag 8 december 2004 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
David Keith, Keith David, David Carradine en Keith Carradine.
mr_anonimous +1
Goed! Op haar vijfde verjaardag liet haar moeder haar in de steek, en toen iemand door draaide en haar met een mes in haar arm sneed moest ze 55 hechtingen hebben.quote:
Er is geen overeenkomstquote:
5 vind ik een vreemd getal, waarom weet ik niet, maar ik vind het een vreemd getal...quote:Op woensdag 8 december 2004 12:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed! Op haar vijfde verjaardag liet haar moeder haar in de steek, en toen iemand door draaide en haar met een mes in haar arm sneed moest ze 55 hechtingen hebben.
GFP +1
Geen dieren in deze film...quote:
Geen immigranten...quote:Op woensdag 8 december 2004 13:29 schreef mr_anonimous het volgende:
In America?
quote:
Een meisje en een vrouw...quote:Op woensdag 8 december 2004 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
ow, twee meisjes......
hideous kinky
Dit ken ik uit een behind the scenes.... welke was het ook alweer panic room?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:27 schreef GFP het volgende:
[..]
5 vind ik een vreemd getal, waarom weet ik niet, maar ik vind het een vreemd getal...
Trivia voor welke filmAccording to ,
grew more than three inches during filming of this project. She was smaller than
when the production satrted and towered over her when the final shots were done.
Helemaal goed, sorry voor de late reaktie lastige klantquote:Op woensdag 8 december 2004 13:58 schreef zjeckyll16 het volgende:
[..]
Dit ken ik uit een behind the scenes.... welke was het ook alweer panic room?
SaintOfKillers +1quote:Op woensdag 8 december 2004 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sydney Pollack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |