quote:
nee, maar een beroepsbroederquote:Op maandag 6 december 2004 21:41 schreef victorinox het volgende:
Ik herken hem wel...
Eentje van de Coens?
en waarom zeg je dat niet eerderquote:Op maandag 6 december 2004 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of je wacht een half uur en zegt dan toch maar Tim Burton.![]()
Al m'n inspiratie was naar m'n vorige vraag gegaan.quote:Op maandag 6 december 2004 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en waarom zeg je dat niet eerder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:58 schreef twentemeisje het volgende:
ook ik weet het niet, maar een gokje wagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twentemeisje + 1
[ Bericht 1% gewijzigd door hornage op 07-12-2004 10:18:39 ]Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Achjah, blijkbaar heeft niemand anders hier hem nog gezien dus dan kan ik wel doorvragen maar dit is al aardig in de richtingquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:17 schreef twentemeisje het volgende:
Dan ben je wel heel schappelijk hornage![]()
Ik zit op het werk en werd beetje afgeleid dus het werd twentemeisjes ipv twentemeisje + 1quote:Wat zie ik trouwens... heb je nog een twentemeisje gevonden?
dan kom ik aan het eind van de middag wel terugquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:17 schreef twentemeisje het volgende:
Dan ben je wel heel schappelijk hornage![]()
Wat zie ik trouwens... heb je nog een twentemeisje gevonden?
Eens zien of ik net zo'n goede vraag als die van gisteren kan verzinnen
Kijk! Zo kan het dus ookquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Freddie Prinze Jr.?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |