Maar je hebt geluk dat ik wegmoet...quote:Op zondag 5 december 2004 14:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, Jackass natuurlijk, maar 'k heb eigenlijk geen tijd om een vraag te stellen/nakijken...
Dat kloptquote:Op zondag 5 december 2004 14:52 schreef California het volgende:
Geen sequels, he?. -edit: Ik had SoKs post nog niet gezien
.-
The Matrix
A Walk in the Clouds
Sweet November
Point Break
Speed
Johnny Mnemonic
Bill & Ted's Excellent Adventure
The Devil's Advocate
Something's Gotta Give
Parenthood
Heel verstandig.quote:Op zondag 5 december 2004 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
niemand die priscilla, queen of the desert gokt
dan ik wel
Zo, die vraag heeft zeven uur gestaan, wie had dat verwacht?quote:Op zondag 5 december 2004 22:48 schreef California het volgende:
[..]
Heel verstandig..
dolle_hond +1
Dat 'The Adventures of' scheld ik je kwijt.
het was dan ook een avond waarin iedereen veel cadeautjes verwachtte...quote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo, die vraag heeft zeven uur gestaan, wie had dat verwacht?
wat zeg je, praat s wat duidelijkerquote:Op maandag 6 december 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Mogguh! zonder stem, die ben ik al twee dagen kwijt... wie heeft 'm gezien?
In de zak van Sinterklaas.......quote:Op maandag 6 december 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Mogguh! zonder stem, die ben ik al twee dagen kwijt... wie heeft 'm gezien?
en ik maar denken dat je me zou overladen met je goede zorg....quote:Op maandag 6 december 2004 09:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat zeg je, praat s wat duidelijker
quote:
dat is jouw interpretatie, niet de mijnequote:Op maandag 6 december 2004 10:17 schreef twentemeisje het volgende:
Die film van je ziet er nog al "Franserig" uit... klopt da?
de mijne ook nietquote:Op maandag 6 december 2004 10:41 schreef twentemeisje het volgende:
Op die laatste foto lijkt het op-een-na-achterste meiske op Christina Ricci, maar ook dat zal jouw interpretatie wel niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |