Hij is de drummer, nu vergeet je het nooooit meerquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm. Ehm...![]()
had wel gemoeten eigenlijk.
Ik had het al op de lp hoes gezien, maar inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:57 schreef Ket_Ais het volgende:
Hij is de drummer, nu vergeet je het nooooit meer
Klinkt leuk ja, maar geen enkele naam kloptquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had het al op de lp hoes gezien, maar inderdaad.
Maar goed, dit betekent alleen dat de gezochte film wat mij betreft een Val Kilmer of Meg Ryan bevat. En dat samen met Tom Cruise en Jodie Foster. Klinkt als een leuke film
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:03 schreef ranja het volgende:
2e The chase?
CSquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:05 schreef ranja het volgende:
geen idee wie in The chase speelt. Ja, Henry Rollins en Flea geloof ik als bijrol.
Waarom heb je het nou opgezocht? Je moest me van mijn vraag afhelpen! Uiteindelijk had je het wel geweten. En JD heeft een grappig klein rolletje in deze film waar hij nog even Vietnamees in praat (oh jee, zeg ik zomaar een vette hint voor anderen)quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:24 schreef ranja het volgende:
Ik heb het al opgezocht. Best verrassende uitkomst, ik wist niet dat JD in die film ook meedeed.
Sorry, dit had ik nooit geradenquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:27 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Waarom heb je het nou opgezocht? Je moest me van mijn vraag afhelpen!
Dat is hem ja! Ik had ineens het gevoel dat jij hem geraden zou hebben en ging toch maar ff snel online.quote:
Dr. Strangelove etc.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
doe maar 10 films van stanley kubrick
Barry Lyndonquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef laurenzo85 het volgende:
Dr. Strangelove etc.
Eyes Wide Shut
Spartacus
The Shining
Paths Of Glory
Full Metal Jacket
A Clockwork Orange
2001 A Space Odyssey
Lolita
Barry London
Dan maar
Forum Opties | |