Omdat ze niets te doen hadden?????quote:Op woensdag 8 december 2004 09:26 schreef dolle_hond het volgende:
voor de snelle speler dan:
waarom gaat de familie naar de bioscoop in In America?
zo erg was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 8 december 2004 11:25 schreef ___MDJ___ het volgende:
[..]
Omdat ze niets te doen hadden?????![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Omdat de airco kapot is en de airco in de bioscoop wel werkt.
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iets met vechtsporten?
Bijna.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
de naam David?
Doe eens een gok voor de 4de dan. Het is erg logisch als je de andere namen ziet staan.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
David Keith,Keith David en David Carradine herken ik.
Geen David.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Die ander misschien Carradine David? Elke keer de naam omgekeerd?
Geen Robert, maar wel een.....quote:Op woensdag 8 december 2004 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ken wel een Robert Carradine.
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn nicht zegt dat er ook nog een Keith Carradine is. De derde broer.
En wat is dan de overeenkomstquote:Op woensdag 8 december 2004 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
David Keith, Keith David, David Carradine en Keith Carradine.
mr_anonimous +1
Goed! Op haar vijfde verjaardag liet haar moeder haar in de steek, en toen iemand door draaide en haar met een mes in haar arm sneed moest ze 55 hechtingen hebben.quote:
Er is geen overeenkomstquote:
5 vind ik een vreemd getal, waarom weet ik niet, maar ik vind het een vreemd getal...quote:Op woensdag 8 december 2004 12:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed! Op haar vijfde verjaardag liet haar moeder haar in de steek, en toen iemand door draaide en haar met een mes in haar arm sneed moest ze 55 hechtingen hebben.
GFP +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |