1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Netwerk GSM 900 Geïntroduceerd 1997 Afmetingen Afmetingen 134 x 53 x 17 mm Gewicht 189 g Eigenschappen Display Graphics Trilfunctie Nee Messaging Games Nee Infrarood poort Nee Data snelheid Stand-by Nee Talen Nummers in toestel 0 SMS Capaciteit 10 uitgaande, 10 ontvangen, 10 gemiste gesprekken Alarm Nee GPRS Klok Nee Ringtones Kleuren Nee |
Mooi toestel tog ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Samsung E700 is populair onder de fokkers
waarom zou je 2 vd zelfde kopen ??quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:09 schreef Hilfiger het volgende:
en voor 3 jaar geleden had ik nog meer telefoons
[afbeelding]
die t20s vind ik echt een vet toestelquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:07 schreef Inu het volgende:
En toen kocht ik zelf de Ericsson T20s, want de Swing was stoek
[afbeelding]
Ik had de zwart met grijze
Was voor de handel en of van mijn broertjequote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
waarom zou je 2 vd zelfde kopen ??
En ik heb de mijne voor 20 euro verkochtquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:12 schreef Radjesh het volgende:
[..]
die t20s vind ik echt een vet toestelAlleen mijn batterij sluit niet meer goed aan de telefoon en kan wel bellen , maar hoor niks
![]()
![]()
Ja als ik de (oude) telefoons van mn vader, moeder, broertje en zus erbij doe zit ik ook wel op 10!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:14 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Was voor de handel en of van mijn broertje
ik heb ook wel een keer 10 dezelfde telefoons gehad, oude ericssons, met carkit.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja als ik de (oude) telefoons van mn vader, moeder, broertje en zus erbij doe zit ik ook wel op 10!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik heb de mijne voor 20 euro verkocht
idd, ik heb nu al 3 jaar dezelfde gsm en ben er tevreden vanquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:38 schreef BaggerUser het volgende:
hoe komt het dat sommige zoveel telefoons hebben gehad?
het is niet de bedoeling dat je er mee gooit ofzo
Die telefoons heb ik ook allemaal gehadquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Nokia 5110
Nokia 3210
Nokia 3310
Nokia 3330
Nokia 6100
Nokia 6230
Hee, psst. Als de batterij op is, kun je hem gewoon weer opladen hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:34 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:46 schreef Croupouque het volgende:
Hee, psst. Als de batterij op is, kun je hem gewoon weer opladen hoor.
Had je geld teveel fso?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:12 schreef J.A.N.A. het volgende:
Maar een paar![]()
KPN Tango (NMT)
[afbeelding]
Nokia 5110 (2x)
[afbeelding]
Siemens Sl10 Met kleurenscherm! en schuifmechanisme!
[afbeelding]
Nokia 3210,
[afbeelding]
Nokia 8810,
[afbeelding]
Nokia 8210,
[afbeelding]
Nokia 9110,
[afbeelding]
Sony z1
[afbeelding]
Samsung SG 2700
Geen plaatje helaas
Sony C1,
[afbeelding]
Motorola P7089 timeport
[afbeelding]
Ericsson T20
[afbeelding]
Nokia 9210
[afbeelding]
Ericsson T39m
[afbeelding]
Siemens S45
[afbeelding]
Siemens Sl45i
[afbeelding]
Motorola V60
[afbeelding]
Nokia 7650
[afbeelding]
Sony Ericsson P800
[afbeelding]
Sony Ericsson T630
[afbeelding]
P910i
[afbeelding]
Motorola V3 Razor
[afbeelding]
Het is een beetje een hobby, ik er nog veel meer maar die heb ik zelf niet echt gebruikt. En een goeie baan doet wonderen voor je cashflowquote:
die 6210 is vaak gevallen. Maar werkt nog steeds perfectquote:Op zondag 5 december 2004 19:22 schreef Drifter__ het volgende:
Die 6210 en 6310 zijn niet stuk te krijgen joh!![]()
Jezus zeg. Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 5 december 2004 23:38 schreef Tha_Flash het volgende:
mijn telefoons in willekeurige volgorde , soms 2 of 3 tegelijk gehad![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan ben ik er helaas ook nog wel een paar vergeten....![]()
sorry !!quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Jezus zeg. Je kunt ook overdrijven.
En stel dat hij licht blauw is en ik er geld voor wil geven?quote:Op maandag 6 december 2004 23:54 schreef Tr0ublegum het volgende:
Hele lijst (not)
Ericsson T39m (heb 'm wel nog, vind 'm te mooi om zo maar weg te doen)
Sony Ericsson Z600
Sorry, hij is donkerblauwquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:02 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
En stel dat hij licht blauw is en ik er geld voor wil geven?
Jammerquote:
Die is vet!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Ericsson R380w (voor een paar weken)
[afbeelding]
De Nec N341i Heeft weldegelijk een cam/quote:Op donderdag 9 december 2004 19:30 schreef Geqxon het volgende:
Rare volgorde, van de E700 naar een NEC zonder cam, naar een Samsung A800????
Samsung E700 ingeruild voor Nokia 6610, E700 vond ik een bagger ding, heb 3 E700-toestellen gehad, alle drie loszittende batterij enzo, klote. NEC was een noodtoestel toen ik mn 6610 gemold had. En de A800 kwam ook tijdelijk gezien die NEC een verschrikking wasquote:Op donderdag 9 december 2004 19:30 schreef Geqxon het volgende:
Rare volgorde, van de E700 naar een NEC zonder cam, naar een Samsung A800????
Deze middag aangeschaftquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:50 schreef Jump het volgende:
[..]
idd, ik heb nu al 2 jaar dezelfde gsm en ben er tevreden van
Sony Eriscson T200
[afbeelding]
de blauwe wel
Die laatste ken ik niet?? Nieuw model ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:59 schreef DJRoberto1978 het volgende:
philips diga (behalve de accu niet kapot te krijgen)
sony ?
motorola v60
nokia 3310
nokia 7245i
Waarschijnlijk 7250iquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:51 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet?? Nieuw model ofzo?
Nummer 3:quote:Telefoonfuncties
* Aanpasbare en downloadbare profielen
* Screensaver op basis van beeldberichtformaat. Elke ontvangen beeldbericht kan als screensaver worden weergegeven. De timer voor de screensaver kan worden ingesteld tussen 5 sec. en 10 min.
* Chronometer, Countdown Timer
* Wekker
* Rekenmachine
* NITZ (Network Informed Time Zone)
* Herinneringen (10 notities)
* 4 spelletjes: Snake II, Pairs II, Space Impact, en Bantumi
Volledige Specificaties
Formaat
* Gewicht: 133 g (standaard batterij)
* Afmetingen: 113 x 48 x 22 mm, 97 cc
Display
* Volledig grafische display met hoog contrast
* Dynamische display-layout, past zich automatisch aan voor optimaal zicht
Telefoonboek
* Tot 250 locaties in SIM (het effectieve aantal geheugenlocaties in de SIM is afhankelijk van de SIM zelf)
* Ophaalfunctie: Mogelijkheid om een telefoonnummer uit het SIM-geheugen te gebruiken om een SMS te verzenden, het nummer van het berichtcentrum of van de voicemailbox op te slaan, of om een doorschakeling naar 'ander nummer' te activeren
Beltonen
* 35 vaste en 7 variable tonen (voor gecomponeerde toon of gedownloade toon)
Oproepbeheer
* Kiezen met één toets: locaties 1 tot 9 (1 is altijd voicemail)
* Herhalen van laatste nummer uit lijst met gevormde nummers (omhoog scrollen roept de lijst met gevormde nummers op)
* Automatisch opnieuw kiezen (max. 10 pogingen)
* Automatisch beantwoorden (werkt enkel met hoofdtelefoon of carkit)
* Noodoproepen naar 112 zonder SIM of met geblokkeerde telefoon
* Diverse verkorte belmethodes
* Call waiting, call hold
* Automatische en manuele netwerkselectie
* Closed user group
* Vaste nummers, om enkel voorgeprogrammeerde nummers op te bellen
SMS-berichten
* SMS (Short Message Service)
* PTI (Predictive text input)
* Gekoppelde berichten: om berichten van bijna 3 keer zo lang als normaal te verzenden
* Meervoudige SMS-berichten verzenden: een snelle en eenvoudige manier om hetzelfde bericht naar verschillende personen te verzenden
* Sjablonen: snel en eenvoudig verzenden van voorgedefinieerde berichten
* Smilies voor SMS - snel een eenvoudig inlassen van bewerkbare smilies in SMS op basis van sjablonen
* Mobiel chatten: De Nokia 3310 ondersteunt chatten op basis van standaard SMS-berichten. Alle voordien geschreven berichten van beide personen zijn zichtbaar op het scherm. Chat-berichten worden niet opgeslagen op de SIM kaart
* Beeldberichten: een afbeelding met tekst verzenden. 7 voorgedefinieerde en vervangbare afbeeldingen in de telefoon plus 1 lege positie
* Name and number (business card) sending and receiving
* Reminder note sending and receiving
* Ringing tones, operator logos, and profiles receiving
* Remaining units/currency on pre-paid card
Nummer 4quote:Telefoonfuncties
* WAP 1.1
* Individualiseerbare profielen
* Profiellogo's over het volledige scherm (6 afbeeldingen), incl. geanimeerde digitale klok
* Geanimeerde of stilstaande grafische beelden, die je kan downloaden via WAP of SMS
* Stopwatch met gesplitste timing en timing per ronde en met een optie om de resultaten op te slaan in de Kalender, Stopwatchpictogram in de kalender
* Timer met twee verschillende opties: normale timer en intervaltimer
* Thermometer die de temperatuur meet in Celsius en in Fahrenheit
* SMS, picture messaging
* Picture Editor met Clip Arts (6 reeksen): nieuwe varianten creëren of vooraf gedefinieerde of gedownloade beelden bewerken door een beeld uit de Clip Art-reeksen toe te voegen, door nieuwe beelden te tekenen, door de kleur te wijzigen (zwart of wit) of door vooraf gedefinieerde opties te gebruiken
* Klok, alarmklok
* Calculator
* Automatische toetsenbordbeveiliging (tijdsduur selecteerbaar door de eindgebruiker) en veiligheidscode om de telefoon te activeren
* NITZ (afhankelijk van het netwerk)
* Chinese maankalender
* 5 spelletjes
Volledige Specificaties
Formaat
* Gewicht: 92 g
* Afmetingen: 105.5 x 47.5 x 22.5 mm, 83 cc
Scherm
* Verlicht, volledig grafisch scherm met een hoge resolutie
* Dynamische schermlay-out die zich automatisch aanpast voor een optimale zichtbaarheid
* Tot 4 regels voor tekst, getallen, grafische beelden
Geheugenfuncties
* Telefoonboek: 250 namen van 20 tekens en telefoonnummers van 30 cijfers in het geheugen van de telefoon, 250 op de SIM-kaart (het reële aantal geheugenlocaties op de SIM-kaart is afhankelijk van de SIM-kaart)
* Kalendernotities: 100 kalendernotities, herhaalde kalendernotities
Berichtuitwisseling
* Tekstberichten: aaneengeschakelde SMS, berichten tot 459 tekens versturen en ontvangen in één bericht - dit is 3 keer langer dan gebruikelijk
* Predictive text input
* Berichtensjabloon: bewerkbaar, vooraf gedefinieerd
* Smiley's voor SMS: bewerkbaar, vooraf gedefinieerd
* Beeldberichten: biedt de mogelijkheid om tekst te versturen samen met een afbeelding (10 vooraf gedefinieerd + 1 leeg, allemaal vervangbaar)
* Chat messaging
Spelletjes
* Snake II
* Space Impact
* Pairs II
* Bumper
* Bantumi
Beltonen
* 35 vaste en 7 variabele tonen (voor samengestelde of gedownloade beltonen)
* Optie eerst trillen dan rinkelen
Oproepbeheer
* Snelkeuze: voor maximaal 9 namen (1 is altijd voice mail)
* Verschillende snelkeuzemethoden
* Voice dialing: 10 namen
* Herhalen van laatste 20 nummers uit lijst van gekozen nummers (met de Dial-toets wordt de lijst van gekozen nummers opgeroepen)
* Automatisch herhalen (maximum 10 pogingen)
* Antwoorden via elke toets
* Automatisch opnemen (werkt alleen met hoofdtelefoon of carkit)
* Conferentiegesprekken
* Call waiting, call hold, call divert, call timer
* Automatische en manuele netwerkselectie
* Closed user group
* Vaste nummers, om enkel voorgeprogrammeerde nummers op te bellen
* Stil & Blokkeren voor inkomende oproepen, Stil dempt de beltoon bij een inkomende oproep
Dual Band-werking
* EGSM 900, GSM 1800 en GSM 900/1800 Dual Band-netwerken in Europa, Afrika en Azië-Pacific. Automatische omschakeling tussen bands
Nummer 5 (En huidig, helaas)quote:Telefoonfuncties
* Tri-band wereldtelefoon - werkt in drie netwerken op vijf continenten
* Downloaden van gepersonaliseerde toepassingen via Java™ technologie
* MMS (multimediaberichten
* GPRS (General Packet Radio Service)
* HSCSD (High Speed Data)
* WAP 1.2.1 Browser (via GRPS of CSD)
* Geïntegreerde FM-radio
* Handenvrije luidenspreker
* Aanpasbare profielen en profielen met een beperkte tijdsduur
* Polyfonic ringing tones
* Achtergrond: kleurenafbeelding over het hele scherm
* Schermbeveiliging: digitale klok
* Klok, alarmklok
* Calculator, valuta omrekenen
* Stopwatch, countdown timer
* Aansluitopties: IR en kabel
Volledige Specificaties
Formaat
* Gewicht: 84 g
* Afmetingen: 106 x 45 x 17.5 mm, 71 cc
Scherm
* Passief matrix kleurenscherm met hoge resolutie
* Ondersteunt 4096 kleuren bij 128 x 128 pixels
* Weergave tot 8 regels (Latijns alfabet) / 6 regels (Chinees) voor het bekijken van berichten
* Instelbare helderheid van het scherm
Geheugenfuncties *
De volgende functies delen hetzelfde geheugen, dat afhankelijk is van de hoeveelheid gegevens per toepassing en het totale geheugen dat per keer op de Nokia 6610 beschikbaar is:
* Telefoonlijst (tot 300 items)
* SMS-berichten (tot 150 tekstberichten of 50 picture messages/aaneengeschakelde berichten)
* Vaste ringing tones (11 standaard, niet verwijderbaar)
* Kalendernotities (tot 250 items)
* To-do lijst (tot 30 items)
De volgende functies delen de geheugenruimte van 625 KB: *
* MMS-berichten (max. grootte 45 KB per MMS-bericht)
* Ringing tones in de Collectie (20 standaard, alle verwijderbaar)
* Afbeeldingen (10 standaard, tot 35 afbeeldingen met een gemiddelde grootte van 10 KB)
* Java™ toepassingen (3 standaard, tot 6 met een max. omvang van 64 KB per toepassing)
* Gemeenschappelijk geheugen
De volgende functies van deze telefoon kunnen gemeenschappelijk gebruikmaken van het geheugen: (telefoonboek, tekst- en multimediaberichten, foto's en beltonen in Gallery, kalender, notities met taken en Java-spelletjes en -toepassingen). Het gebruik van dergelijke functies kan ertoe leiden dat er minder geheugen beschikbaar is voor functies die gemeenschappelijk gebruikmaken van het geheugen. Dit is meer bepaald het geval bij intens gebruik van de functies (hoewel aan sommige functies mogelijk een bepaalde hoeveelheid geheugen toegewezen kan zijn bovenop de hoeveelheid geheugen die gemeenschappelijk gebruikt wordt met andere functies). Als u bijvoorbeeld veel [afbeeldingen, bookmarks, java-toepassingen enz.] opslaat, is het mogelijk dat al het gemeenschappelijk geheugen ingenomen is en dat er op uw telefoon een bericht verschijnt dat het geheugen vol is. In dit geval wist u een deel van de gegevens of invoeren die opgeslagen zijn in het gemeenschappelijk geheugen voordat u verdergaat.
Berichtuitwisseling
* Tekstberichten: aaneengeschakelde SMS-berichten: verzenden en ontvangen van drie berichten, (459) 160+146+153 tekens, in Unicode 70+63+63 tekens per bericht
* Predictive text input: ondersteuning voor de belangrijkste Europese talen
* Sjablonen: snel en gemakkelijk standaardberichten versturen
* Picture messaging: Beelden met tekst verzenden naar andere compatibele telefoons. De telefoon heeft 10 standaard afbeeldingen en ruimte voor 5 te downloaden afbeeldingen; alle afbeeldingen kunnen worden vervangen.
* Multimedia messaging: berichten met tekst, audio of beeld ontvangen en opslaan als achtergrond of ringing tone; berichten met beeld en tekst naar andere compatibele telefoons verzenden of doorsturen.
* Mobiel chatten: gebaseerd op standaard sms. Alle eerder geschreven berichten van beide personen zijn op het scherm te lezen. Chat-berichten worden niet op de SIM-kaart opgeslagen.
Beltonen
* 21 polyphonic en 10 monophonic tones voorgeïnstalleerd
Voorgeînstalleerde Java™ Toepassingen
* Omrekenen van gegevens (valuta, oppervlakte, lengte, massa, temperatuur, etc.)
* Portfoliobeheer
* Spelletjes: Bounce, Chess Puzzle
* Alle toepassingen kunnen worden verwijderd
Oproepbeheer
* Snelkeuze: maximaal 9 namen (1 is altijd voor voicemail)
* Herhalen van laatste nummer uit lijst met gekozen nummers (met kiesknop verschijnt de hele lijst)
* Automatisch herhalen (max. 10 pogingen)
* Automatisch opnemen (werkt alleen met hoofdtelefoon of carkit)
* Noodoproepen zonder SIM-kaart en met geblokkeerd toetsenbord
* Oproep in wacht, oproep vasthouden, doorschakelen, tijdduur oproepen
* Automatische en handmatige netwerkselectie
* Gesloten gebruikersgroep
* Vaste nummers waarmee uitsluitend voorgeprogrammeerde nummers kunnen worden gekozen
Tri-band Werking
* EGSM 900, GSM 1800 en GSM 1900 netwerken in Europa, Afrika, Azië en Noord- en Zuid-Amerika
Automatische wisseling tussen de GSM-banden
quote:Technisch:
* Geschikt voor i-mode
* Breed, dynamisch, 4096 kleurenscherm (120 x 160 pixels)
* Polyfone beltonen
* i- mode and the i- mode logo are trademarks or registered trademarks of NTT DoCoMo Inc. in Japan and Ondersteunt gprs (General Packet Radio Service)
* Messaging: stuurt en ontvangt zowel e-mails (i-mails) als sms'jes
* i-html, wml en xhtml content
* Geschikt voor gsm-900- en gsm-1800-netwerken (dual band) en
e-gsm (extended gsm)
Belcomfort:
* Predictive Text Input: sneller en eenvoudiger i-mode mail en sms berichten schrijven
* Voice dialling (20 namen): zeg gewoon de naam van uw corres-pondent en het nummer wordt gevormd
* Oproepwaarschuwing: keuze tussen bel- en/o trilsignaal, telefoonafbeeldingen, screensavers en animaties voor inkomende oproepen
* Stand-by tijd: 350 uren
* Gesprekstijd: 3u45
Extra:
* Downloaden van 30 beltonen, telefoonabeeldingen, screensavers en animaties
* Infraroodpoort
* Telefoonboek: tot 255 namen
* Interne antenne
* Kalender, klok, alarm
* To-do-list
* Voice memo: neem memo's of conversaties op
* Rekenmachine, muntconvertor
* 2 spelletjes
* Lithium-Ion batterij
* Gewicht: 95 gr
* Afmetingen: 115,86 mm x 47,33 mm x 19,47 mm
Ja hoor me zolenquote:
Dus je betaalt voor een P910 met een 100 euro per maand abbotje nog steeds 700 euro? Damn!quote:Bovendien is het in België altijd al verboden geweest om toestellen met korting aan te bieden bij een abonnement
Precies, zo gaat dat. Er is een wet die dit koppelverkoop noemt en daarom mag het dus niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je betaalt voor een P910 met een 100 euro per maand abbotje nog steeds 700 euro? Damn!
Enorm hilarischquote:Op woensdag 15 december 2004 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, zo gaat dat. Er is een wet die dit koppelverkoop noemt en daarom mag het dus niet.
onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof de Nokia 9500 al op de markt is
ik heb precies hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik had altijd een afschuw tegen mobieltjes.
Mja, heb er toch 1 nodig voor m'n studie/werk.
Dus afgelopen week de Motorola V600 gekocht.
ALS ik er dan 1 neem, dacht ik, neem ik ook een goede.
[afbeelding]
Specs:
Netwerk frequenties 850, 900, 1800, 1900
Stand-by tijd 210 uur
Gesprekstijd 525 min.
Tril-functie
Voice dialing
Telefoonboek 500 nummers
Laatste nummergeheugen 10 nummers
Beltonen toevoegen
MMS
Tekstvoorspelling
Data- / gegevensoverdracht
WAP
GPRS
Bluetooth
Kleurendisplay
Display op front
Extra functies: internet, spelletjes, voice memo
Camera
Video afspelen
Geïntegreerde antenne (erbij gekocht)
Gewicht 106 gram
Afmetingen (H x B x D) 87 x 47 x 23 mm
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:04 schreef Radjesh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Personeelkorting en dat bedrag verdeeld over 3 maanden...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:56 schreef Geqxon het volgende:
erbij? pardon?
Toch een andere gekocht. Lekker goedkoop, lekker simpel en lekker degelijk: een Siemens A50. Eindelijk eens T-Mobile in m'n schermpjequote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef UncleFunk het volgende:
Motorola M3188 was de eerste telefoon die ik had. Heb 'm gekregen van een medestudent, die een andere kocht. Heb de kaart twee jaar terug overgezet in een Ericsson R600. Zeer fijne telefoon, is wel aan 't slijten, maar voorlopig nog geen andere.
Nieuw abonnement, nieuw gratis mobieltje.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:52 schreef Shark.Bait het volgende:
In 2000 kocht ik, net voor de overgang naar het nieuwe millenium
[afbeelding]
Omdat ik die met moeite in mijn broekzak mee kon sjouwen
Nu gebruik ik sinds 2002 deze:
[afbeelding]
Omdat hij nog makkelijker weg te moffelen is dan die Siemens
Ik wil eigenlijk een digitale SLR met een ingebouwde telefoon hebben
Oow ik was de Philips Diga nog vergetenquote:Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
*Nokia 1611
*Pocketline Swing
*Nokia 6150
*Nokia 9210
*Nokia 7650
*Sony-Ericsson P910i
Zal morgenavond ff een familieportret posten(de Swing ligt nu nog ff bij m'n ouders
)
De laatste 3 zijn van de zaak, heb ik naast m'n eigen mobiel, hoop binnenkort ook een 6230 van de zaak te krijgen icm een PDAquote:
En de hamer is opgelost hoor........quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met die hamer ertussen Cavemania?
wat dacht je hier van.......quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oow ik was de Philips Diga nog vergeten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik bedoel, plaatjes van nokia.com googlen kan iedereen welMaar wie heeft ze allemaal nog?
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef Cavemania het volgende:
[..]
wat dacht je hier van.......
[afbeelding]
Alleen de Siemens MT50 ontbreek, die moest ik weer inleveren bij de zaak. Heb de mobieltjes van m'n vrouw er ook maar ff bij gelegd, links boven, midden boven is onze huistelefoon, rechts boven zijn mobieltjes van de zaak en de onderste rij is van mij zelf, van 1999 tot heden
Ach ja de dect telefoon lag daar toevallig op tafel. Ik dacht laat ik hem er maar bij leggen is ook wel leuk, weer eens wat anders.... Tja en hoe je het ziet dat het een dect is, misschien de indeling van het toestel, knoppen zitten iets verder uit elkaar, toestel iets groter, draagbeugel aan de achterzijde??? Denk dat het alles bijelkaar een beetje is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk is het raar, cavemania, maar ik zag METEEN dat die middelste-boven een dect was..Hoe zie je dat??
Ja hij is wat groter, maar goed....
http://www.google.nl/search?q=d500&hl=nl&lr=&sa=N&tab=iwquote:Op zondag 16 januari 2005 23:02 schreef XQZ-me het volgende:
d500........wat mag dat zijn?! (of is dat een domme vraag?)
cool!quote:Op maandag 17 januari 2005 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=d500&hl=nl&lr=&sa=N&tab=iw
samsung d500
kweet nie.Ergens vind ik hem wat tegen vallen.En dan vooral met dat blauwtand.Dat werkt niet zoals het moet.quote:
waarom zoveel?,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:57 schreef Ginzz het volgende:
[afbeelding]
- Ericsson T28s (3x)
- Ericsson T29s
- Ericsson T39m (5x)
- Ericsson R310s
- Ericsson R320s
- Ericsson R380s
- Ericsson R380w
- Ericsson R520m (2x)
- Ericsson A2618s
- SonyEricsson T100
- SonyEricsson T200
- SonyEricsson T230
- SonyEricsson T300
- SonyEricsson T600
- SonyEricsson T68i (2x)
- SonyEricsson T610 (2x)
- SonyEricsson T630
- SonyEricsson Z200
- SonyEricsson P800
En dan zijn dit alleen maar de toestellen die ik nu in mijn bezit heb.... De toestellen die ik allemaal heb doorverkocht, uitgeleend en weggegeven heb, die vermeld ik maar niet, want dan word mijn post te lang
Respect!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:57 schreef Ginzz het volgende:
[afbeelding]
- Ericsson T28s (3x)
- Ericsson T29s
- Ericsson T39m (5x)
- Ericsson R310s
- Ericsson R320s
- Ericsson R380s
- Ericsson R380w
- Ericsson R520m (2x)
- Ericsson A2618s
- SonyEricsson T100
- SonyEricsson T200
- SonyEricsson T230
- SonyEricsson T300
- SonyEricsson T600
- SonyEricsson T68i (2x)
- SonyEricsson T610 (2x)
- SonyEricsson T630
- SonyEricsson Z200
- SonyEricsson P800
En dan zijn dit alleen maar de toestellen die ik nu in mijn bezit heb.... De toestellen die ik allemaal heb doorverkocht, uitgeleend en weggegeven heb, die vermeld ik maar niet, want dan word mijn post te lang
Mag ik zeggen dat ik dit behoorlijk kansloos vindquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:57 schreef Ginzz het volgende:
[afbeelding]
- Ericsson T28s (3x)
- Ericsson T29s
- Ericsson T39m (5x)
- Ericsson R310s
- Ericsson R320s
- Ericsson R380s
- Ericsson R380w
- Ericsson R520m (2x)
- Ericsson A2618s
- SonyEricsson T100
- SonyEricsson T200
- SonyEricsson T230
- SonyEricsson T300
- SonyEricsson T600
- SonyEricsson T68i (2x)
- SonyEricsson T610 (2x)
- SonyEricsson T630
- SonyEricsson Z200
- SonyEricsson P800
Ja, ik spaar ze, lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:07 schreef surferr het volgende:
[..]
waarom zoveel?,
En als je ze zou sparen, waarom dan paar keer dezelfde?
Helaas, je ben de 4de die dat vraagt. Ik heb er nu dus 5, waarvan er 1 stuk is en 1 al belooft aan iemand anders. Dus ik hou zelf 3 werkende (alle kleuren) en een kapotte (reserve) over.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:38 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Respect!![]()
Ik ben nog ernstig op zoek naar een lichtblauwe T39m, en aangezien je er 5 hebt... ben je bereid er 1 te verkopen?
Wat iemand anders er over denkt, is totaal niet belangrijk voor mij. Ik doe het omdat ik die toestellen allemaal harstikke leuk vind.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dit behoorlijk kansloos vind
Zonder plaatje had ik je trouwens absoluut niet gelooft.
De T39m werkt niet. En de T200 moet nog een nieuw display...quote:Op zondag 30 januari 2005 17:54 schreef Remzz het volgende:
Ah kijk je spaart ze
Doen ze het eigenlijk allemaal nog(op die t39 na dan)?
En sinds een maand ongeveer:quote:Op zondag 5 december 2004 15:19 schreef Swolly het volgende:
[afbeelding]
1. Motorola d460
Type koelkast. Batterij ging na ca. een jaar nog 10 uur mee ongeveer.
[afbeelding]
2. Panasonic EB-G450
Fijn toestel, nooit geen problemen mee gehad. Aan mijn vriendin gegeven toen ik een EB-G600 kocht.
[afbeelding]
3. Panasonic EB-G600
Wederom een fijn toestel, nooit geen problemen meegehad.
[afbeelding]
4. Panasonic GD93
Dit was een toppertje destijds. Had WAP en de display was in te stellen in 6 verschillende kleuren.
[afbeelding] [afbeelding]
5. Ericsson T18S met SMS-toetsenbord
Hiervan heb ik er 2 gehad, aangezien mijn toenmalige vriendin het nodig vond om mijn broek, met 4 weken oude telefoon er nog in, in de wasmachine te gooien. Toestel viel soms spontaan uit.
[afbeelding]
6. Nokia 6210
Toestel viel soms spontaan uit. Dit werd veroorzaakt door een accu waar speling op zat.
[afbeelding]
7. Nokia 6510
Mijn eerste toestel met verwisselbare covers. Direkt een paarse er op gezet en nooit weer veranderd.
[afbeelding]
8. Sharp GX-10
Een Sharp met Vodafone Live! Kut toestel. 4 maanden gebruikt. Heb een 2e abbo afgesloten om maar een ander toestel te kunnen krijgen.
[afbeelding]
9. Nokia 6100
Na een uitstapje naar Sharp, toch maar weer een Nokia
[afbeelding]
10. Nokia 6230
Huidige toestel. Tevens MP-3 speler en met camera. 256 Mb MMC-kaartje er in. Ook MP3 als ringtone.
Om even weer up to date te zijn:quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Siemens C25
[afbeelding]
Nokia 3310
[afbeelding]
Ericsson R600
[afbeelding]
Ericsson R380w (voor een paar weken)
[afbeelding]
Motorola C115 (heb ik nu, kuttelefoon nummer 1)
[afbeelding]
Je gaat met niet vertellen dat ie perongeluk uit je handen is gevallenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:35 schreef grunge-metal het volgende:
Nokia 3330
[afbeelding]
Maar goed die ging dus kappot, en uiteindelijk zag die er zo uit: (Ja zo ziet een Nokia 3330 er van binnen uit.)
[afbeelding]
Nee, de telefoon was al kapot, en we zaten ons toen tijdens een scouting kamp te vervelen, dus gingen wij mijn telefoon maar is even helemaal uitelkaar halenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je gaat met niet vertellen dat ie perongeluk uit je handen is gevallen
Helemaal niks. Maar ik wil gewoon al die maffe snufjes, zoals filmen en mp3. Dat vind ik leukquote:Op maandag 21 maart 2005 19:05 schreef Thomas B. het volgende:
Wat is er mis met de 6610i?
hehequote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar ik wil gewoon al die maffe snufjes, zoals filmen en mp3. Dat vind ik leuk
Wil je best een handje helpen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef God_de_Vader het volgende:
Nokia 6310ien dat ding krijg ik niet stuk LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |