Ehmn even denken, heb er toch wel een paar gehad
Swing 200![]()
Hier begon het allemaal mee. Was een goed telefoontje, lekker simpel. Alleen jammer van de 2 regels tekst die er op het scherm pasten en het ontbreken van een trilfunctie. Toch nog een jaar gebruikt.
Nokia 3210![]()
Deze telefoon ook heel lang gebruikt. En hij ligt hier nog steeds... Doet het ook nog altijd. Al is de accu-tijd wel wat verminderd in de loop der jaren.
Siemens m35i![]()
Prima telefoon, helaas deed hij het op een dag niet meer. Garantie was net voorbij of had ik niet, ik weet het niet meer.. Dus op naar de volgende.
Siemens mt50 ![]()
Mooi telefoontje, eindelijk eens blauw verlichting. Jammer dat ik 'm op school liet vallen en het ding zo was beschadigd dat het beter was om een nieuwe te kopen.
Siemens m55![]()
En die vond ik op gsmstunter.nl, leuke aanbieding. Kostte me maar 30 euro en het toestel deed het prima, echter... Deze werd gestolen. (Ja, ik heb goede ervaringen met siemens
![]()
).
Nokia 2300![]()
Omdat ik geen zin had om nog veel geld uit te geven aan een mobiel, omdat ik er toch alleen maar pech mee had, heb ik gekozen voor een goedkopere optie. Deze Nokia ziet er (vind ik persoonlijk) niet echt leuk uit, maar hij doet het tot op de dag van vandaag prima. Zit als leuke extra een FM radio op.
* Innuendo denkt alweer stiekem aan een opvolger Het is een verslaving
[ Bericht 80% gewijzigd door Innuendo op 05-01-2005 12:58:49 ]