Dus je betaalt voor een P910 met een 100 euro per maand abbotje nog steeds 700 euro? Damn!quote:Bovendien is het in België altijd al verboden geweest om toestellen met korting aan te bieden bij een abonnement

Precies, zo gaat dat. Er is een wet die dit koppelverkoop noemt en daarom mag het dus niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je betaalt voor een P910 met een 100 euro per maand abbotje nog steeds 700 euro? Damn!

Enorm hilarischquote:Op woensdag 15 december 2004 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, zo gaat dat. Er is een wet die dit koppelverkoop noemt en daarom mag het dus niet.

onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof de Nokia 9500 al op de markt is

ik heb precies hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik had altijd een afschuw tegen mobieltjes.
Mja, heb er toch 1 nodig voor m'n studie/werk.
Dus afgelopen week de Motorola V600 gekocht.
ALS ik er dan 1 neem, dacht ik, neem ik ook een goede.
[afbeelding]
Specs:
Netwerk frequenties 850, 900, 1800, 1900
Stand-by tijd 210 uur
Gesprekstijd 525 min.
Tril-functie
Voice dialing
Telefoonboek 500 nummers
Laatste nummergeheugen 10 nummers
Beltonen toevoegen
MMS
Tekstvoorspelling
Data- / gegevensoverdracht
WAP
GPRS
Bluetooth
Kleurendisplay
Display op front
Extra functies: internet, spelletjes, voice memo
Camera
Video afspelen
Geïntegreerde antenne (erbij gekocht)
Gewicht 106 gram
Afmetingen (H x B x D) 87 x 47 x 23 mm

quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:04 schreef Radjesh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Personeelkorting en dat bedrag verdeeld over 3 maanden...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:56 schreef Geqxon het volgende:
erbij? pardon?

Toch een andere gekocht. Lekker goedkoop, lekker simpel en lekker degelijk: een Siemens A50. Eindelijk eens T-Mobile in m'n schermpjequote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef UncleFunk het volgende:
Motorola M3188 was de eerste telefoon die ik had. Heb 'm gekregen van een medestudent, die een andere kocht. Heb de kaart twee jaar terug overgezet in een Ericsson R600. Zeer fijne telefoon, is wel aan 't slijten, maar voorlopig nog geen andere.

Nieuw abonnement, nieuw gratis mobieltje.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:52 schreef Shark.Bait het volgende:
In 2000 kocht ik, net voor de overgang naar het nieuwe millenium
[afbeelding]
Omdat ik die met moeite in mijn broekzak mee kon sjouwen
Nu gebruik ik sinds 2002 deze:
[afbeelding]
Omdat hij nog makkelijker weg te moffelen is dan die Siemens
Ik wil eigenlijk een digitale SLR met een ingebouwde telefoon hebben

Oow ik was de Philips Diga nog vergetenquote:Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
*Nokia 1611
*Pocketline Swing
*Nokia 6150
*Nokia 9210
*Nokia 7650
*Sony-Ericsson P910i
Zal morgenavond ff een familieportret posten(de Swing ligt nu nog ff bij m'n ouders
)

De laatste 3 zijn van de zaak, heb ik naast m'n eigen mobiel, hoop binnenkort ook een 6230 van de zaak te krijgen icm een PDAquote:
En de hamer is opgelost hoor........quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met die hamer ertussen Cavemania?

wat dacht je hier van.......quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oow ik was de Philips Diga nog vergeten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik bedoel, plaatjes van nokia.com googlen kan iedereen welMaar wie heeft ze allemaal nog?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |