Ik ben begonnen met een Siemens C25:
![]()
Dat was volgens mij in 1999 (was toen 17), nooit stukgegaan.. Nu ik erover nadenk, moet ik hem ergens nog wel hebben denk ik zo..
Ik denk een jaartje daarna kwam de Siemens S25 (met 4-kleurenscherm
![]()
):
![]()
Ook best lang mee gedaan (meer dan een jaar), daarna heeft mn stiefzus hem nog erg lang gebruikt, geloof dat uiteindelijk de accu is overleden..
Ik heb tussendoor ook nog die van mn pa gehad, een Nokia 6150:
![]()
Was echt maar vrij kort..
Daarna kwam de Nokia 6210, in het rood (zag je niet veel), was mijn 1e abonnement:
![]()
Deze heb ik het langste gehad, rond de 1,5 jaar denk ik, en daarna doorverkocht. Was (en is!) een supertoestel, 9 dagen standby, incl gebruik en dag en nacht aan, geen antenne, enz.. Jammer dat ik die niet meer heb..
Vervolgens kwam de Samsung A800, omdat ik was kleiners wou. Supertoestel ook, nog steeds, heb ik via fok doorverkocht:
![]()
Ongeveer een half jaartje mee gedaan denk ik, toen overgestapt naar andere provider en nieuwe foon.
Samsung beviel zo goed, dat ik de opvolger heb genomen, de S300:
![]()
Die is echter gejat door een of andere homo
![]()
.
Had nog lang een abo, dus heb toen de goedkoopste simlockvrije bij de macro gekocht, was een Nokia 3510i, overigens ook een superfoon, met lekker lange standby, alleen beetje groot en zwaar:
![]()
Bijna een jaar mee gedaan, heb ik nog steeds als reserve.
Ben toch weer terug naar Samsung, vind die klaptelefoontjes echt super, en deze heeft ook nog eens lekker lange standby (grootste nadeel van de ouwe Samsungs..). Is de opvolger van de S300, de E600:
![]()
Bevalt nog steeds super, nog geen enkel minpunt kunnen ontdekken. Superklein, licht, relaxt lang met accu, met foto van degene die je belt op buitenste display, heb ook de mini-antenne. Hier ga ik wel een tijdje mee doen!
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie