Goeiemorgen wat een idioot grote posts zeg
![]()
nou nu mijn verhaaltje dan maar
![]()
Deze jongen begon met zijn eerste GSM in de brugklas
![]()
Me eerste foon was een Ericsson GA 628
(jeetje wat groot zeg nu
![]()
)
![]()
Na de GA 628 wilde ik toch een wat mooier mobieltje hebben en ik kon van me Zwager een Panasonic GD 90 overnemen. Wat was dat een leuk toestel zeg veel plezier aan beleefd enzo
![]()
![]()
Na de GD 90 ging ik terug naar Ericsson en kocht toen de T18S. Die gestolen werd
![]()
. Gelukkig had ik een prepay kaartje dus veel schade was er niet
![]()
![]()
Als gevolg van me gestolen mobieltje ging ik weer tijdelijk terug naar de Panasonic GD 90 . Maar kon voor een zacht prijsje een GD 92 krijgen dus dat heb ik dan ook maar gedaan enzo
![]()
Overigens was de mijne een titanium kleurige
![]()
Maar goed , deze jongen wilde toch weer eens wat anders en ging op zoek naar de Nokia 8310. TOendertijd een van de populairste toestellen enne het was nog geen breezerfoon enzo
![]()
overigens blijft deze een van me favoriete toestellen nya
![]()
![]()
Na de eerste 8310 sloot ik me eerste abbo af bij Hi, tegelijkertijd met een I-mode abbo. He ik wilde het uitproberen enzo
![]()
. Ik kreeg een van de eerste toestellen geschikt voor I-mode namelijk de NEC 21i
![]()
Mja echter wat me aan deze telefoon nogal irriteerde was dat de batterij zo achterlijk snel leeg was. meestal na 1 dag of zo
![]()
. Hierdoor ging ik terug naar een 8310, die ik gratis kreeg omdat me zwager nog een schuld had openstaan zullen we maar zeggen. Ik had me eerste toestel gehouden en had nu dus 2 8310's
![]()
Anyway, op college had een vriend nogal wat problemen met de Samsung C100 die hij ij Vodafone had gekocht en vroeg of ik een van me dubbele foons wilde ruilen , ik zei natuurlijk geen nee
![]()
Na het weghalen van de simlock ( GSM Dokter bedankt
![]()
)had ik weer een nieuwe foon
![]()
![]()
Ikke happy natuurlijk, tot me zus ineens bij mij aanklopte of ik een abbo op mijn naam voor haar kon afsluiten. Zij stond bij BKR ingescreven en als gevolg daarvan mag je dan geen abbo's afsluiten . Hierdoor kreeg ik wel en Samsung E700 op haar kosten
![]()
![]()
En Zaterdag heb ik mijn eigen abbo bij KPN verlengd en kreeg er gratis een Nokia 6230 bj
![]()
en ik neem aan dat jullie wel weten hoe die eruit ziet
![]()
Da twas me verhaaltje
![]()
Einde Nya !