Oké, mijn lijst. Het ziet er een beetje ongeorganiseerd uit, maar ik heb her en daar plaatjes vandaan moeten halen. Vandaar
![]()
.
Ten eerste een KPN Pocketline Swing, na 6 maanden weggedaan
![]()
De 5110 beviel goed: lag lekker in de hand, maar hij had geen trilfunctie en dat was een beetje jammer
![]()
De 3210 heb ik niet heel lang gehad, omdat mijn broer een maand later een Ericsson T18s had gekocht, maar dat een klotetoestel vond. Hij vond de bediening waardeloos en we hebben onze telefoons geruild (en ik heb wat bijbetaald)
![]()
Waarom de T18s: heb ik hierboven wel uitgelegd, maar wat was dit eigenlijk toch een fijn telefoontje
![]()
(zeker in de tijd waarin ik 5 x per maand een smsje stuurde: dan maakt het ontbreken van T9 en een klote toetsenbord niet uit!)
![]()
De T18s vervangen door een S35: een alleskunner en hij zou nu ook nog meekunnen, maar de trilfunctie viel mij zwaar tegen. Er ging wel eens een dag voorbij dat ik rond 22 uur pas merkte dat ik vijf keer gebeld was.
![]()
Geinig toestelletje met echt goed geluid, maar je kon niet af van het begin- en eindmuziekje. Dat laatste kon je oplossen door de telefoon eerst op trilfunctie te zetten en daarna uit (te omslachtig) of door de batterij eruit te trekken (wat dus regelmatig gebeurde). Maar tegen het begingeluidje was niks te beginnen
![]()
![]()
Leuk toestel. Zou ik nog steeds gehad hebben als ik er niet met mijn dronken kop op zou zijn gestaan
![]()
Als vervanging van mijn 6610. Sms'en zonder werkend beeldscherm is een beetje lastig
![]()
![]()
Twee dagen nadat ik een C55 had gekocht, won ik deze dus. Beetje zonde geld (van de C55 dan), maar liever dit dan een krakkemikkige C55
![]()
S55 had een beetje brak beeldscherm, en bij mij kwamen de toetsen eruit vallen, dus zo snel als ik kon hem vervangen door deze. Leuk toestelletje, maar niet echt heel bijzonder
![]()
Wel leuk voor 'erbij'
![]()
Mijn verzekering, mocht de E700 het gaan begeven.