abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23737079
Vorige deel:
http://forum.fok.nl/topic/552344

Mijn collectie:

En mn Friendsbox:
''Going mental on the Wabbu''
pi_23737157
Mooie collectie, alleen jammer dat het wat rommelig door elkaar staat.
pi_23737193
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:55 schreef Shogo het volgende:

Krijg je met ruimte gebrek
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23737206
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:55 schreef Shogo het volgende:

We hebben ook best weinig ruimte. Als we nieuwe planken krijgen kunnen we gaan sorteren, is nu echt niet te doen.
pi_23737222
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:56 schreef Tain het volgende:

[..]

Krijg je met ruimte gebrek

pi_23737823
Goed zal ook eens ff meedoen

vrijdag 3 december 2004 @ 14:33:49 #7
100259 Motoko
Do you like Japanese movies?
pi_23738024
star trek fannetje
DEJIMA Japanese Film Festival
May 2006
Bioscoop Het Ketelhuis, Amsterdam
[dvdcollection]
pi_23740589
goh hoe zou je daar zo bijkomen hehe
pi_23741204
sorteren jullie op alfabet of genre ?
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_23741328
TS,

hoeveel geef jij in de maand uit aan dvd/games enz... want volgens mij moet je daar toch wel een salaris voor hebben!
Dit keer zonder signature
pi_23743725
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:56 schreef Mr_Romano het volgende:

dan blijf je telkens alles sorteren... heb zelf alles genummerd en in een access database gepleurt zodat ik snel de dvd ken zoeken die ik wil kijken
pi_23749658
quote:

alfabet en op sommige regisseurs

pi_23750186
quote:

beide
boxsets bij elkaar, tekenfilms bij elkaar, disney classics bij elkaar, baggerfilms bij elkaar etc. en die allemaal op alfabet
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:50:55 #14
40664 Durbin
Who knows..
pi_23750366
quote:

Niet. De digipacks staan allemaal bijelkaar evenals de films met/van Kevin Smith.
Voor de rest is het een ongesorteerd zooitje van 330 dvd's.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_23750422
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:42 schreef REFUSED het volgende:

bla

* is benieuwd naar een lijstje...

pi_23750932
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:53 schreef kinky_queen het volgende:
* is benieuwd naar een lijstje...

over het algemeen staan er best goede films tussen hoor, sorry
pi_23751062
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:18 schreef REFUSED het volgende:

daarom ben ik ook zo benieuwd

pi_23751370
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:18 schreef REFUSED het volgende:

humm, ik zit net een out-of-date dvdprofiler te bekijken en ik kom even op deze uitspraak terug, volgende week als ik weer op mn kamer ben zal ik de balans opmaken
pi_23755064
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:52 schreef Together-Alone het volgende:

Wat zijn dat voor rare dingen links in het midden (bovenop de onderste rij dvds)?

<enter signature>
pi_23755184
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:12 schreef FremantleDockers het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor rare dingen links in het midden (bovenop de onderste rij dvds)?

\

Die dingen op de onderste rij zijn zoiezo spelletjes. En daar bovenop staan nog meer spelletjes. NES, SNES, GBA enz.
pi_23756019
dan kan ik twee mooie fotos maken van mijn case logic mappen!
pi_23776639
hehe.. jij ook al..
pi_23805345
hier is dan mijn bescheiden collectie

The ring en shrek 2 horen er ook nog bij maar die heb ik ff uitgeleend.
pi_23808271

Ja de 2e rij is 6 diep en de bovenste rij 2 diep ... en het stort af en toe in indeed ... boven op me kop als ik in bed lig
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_24116056
Doordat ik al mijn VHS dingessen (zo'n 500 stuks) heb opgeruimd om verkocht te worden heb ik wat ruimte gecreeerd:

dinsdag 21 december 2004 @ 18:40:02 #26
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24121572
OMFG!!! wat een collectie
pi_24121761
Hoeveel geld hebben jullie wel niet?

Ik krijg al op mijn donder van mijn moeder dat ik teveel geld uitgeef als ik 3 DVD's aanschaf(Heb er maar 62 in totaal)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24124717
Wauw, Kinky_Queen, jij hebt 'n gave collectie! Ik heb er niet zo veel Iets van 150 films, 75 dvd's ofzo.
Knofje!
pi_24124986
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie wel niet?

Ik krijg al op mijn donder van mijn moeder dat ik teveel geld uitgeef als ik 3 DVD's aanschaf(Heb er maar 62 in totaal)
dat moet je toch zelf weten je eigengeld
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_24125694
@ KQ! Wat een collectie....
pi_24129371
Ontmoedigend topic, dit...

<enter signature>
  woensdag 22 december 2004 @ 16:02:14 #32
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_24139720

Zijn er iets van 130.
  woensdag 22 december 2004 @ 17:09:04 #33
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_24141048
Kinky_Queen, volgens mij heb jij elke film die je ken bedenken, wel vet.
maar kijk jij wel is een dvd'tje of is t meer een tik, dat j alles van iets wil hebben.

Ik heb 35 dvdtjs is niet zoveel, maar ik ga niet meer alleen voor de leukigheid kopen, dvd's kopen die ik toch nooit kijk, bijvoorbeeld shin shan.

wel indrukwekkende collecties hier, as ik dat doe, dan ben ik blut en beginne me ouders te zeiken.
pi_24141576
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:09 schreef AgeEll het volgende:
Kinky_Queen, volgens mij heb jij elke film die je ken bedenken, wel vet.
maar kijk jij wel is een dvd'tje of is t meer een tik, dat j alles van iets wil hebben.
Nee hoor, ik hoef niet van alles iets te hebben, ik wil alleen alle films hebben die ik goed vind

pi_24142289
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:39 schreef kinky_queen het volgende:
Nee hoor, ik hoef niet van alles iets te hebben, ik wil alleen alle films hebben die ik goed vind
helaas vind je iets teveel films goed en wil je alsnog alles hebben
pi_24142526
M'n bescheiden doorsnee-collectietje

Next time there won't be a next time.
pi_24143143

zo'n 230 stuks
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 26 december 2004 @ 17:09:26 #38
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_24220016

Bovenin van links naar rechts: The Godfather Trilogy/The Indiana Jones Trilogy/The Mummy Legends box/Back to The Future Trilogy/Jurassic Park Trilogy

Bovenin van links naar rechts: I, Robot Tin/Donnie Darko Tin/Terminator 2: Ultimate Edition/Total Recall Tin/Akira Tin/Battle Royale Tin

Bovenin van links naar rechts: Jurassic Park/The Lost World Deluxe Edition/007 Collection/Jurassic Park III: Limited edition.
Onderin van links naar rechts: Dawn of The Dead (gesigneerd door Ken Foree)/Freddy vs. Jason (gesigneerd door Ken Kirzinger en Robert Englund)/The Excorcist (gesigneerd door Linda Blair)/Shaun of The Dead (gesigneerd door Nick Frost)

Bovenin van links naar rechts: Spider-Man: Deluxe Coffret/Spider-Man Giftset (R1)/Spider-Man 2 Giftset.

Bovenin van links naar rechts: Battlefield Baseball/ Infernal Affairs 3 Limited Edition/Infernal Affairs 2 Limited Edition/Returner Limited Edition/Azumi Deluxe Edition.

Bovenin van links naar rechts: The Ultimate Matrix set/Infernal Affairs deluxe set
Onderin van links naar rechts: Predator (gesigneerd door Carl Weathers)/Tombstone (gesigneerd door Michael Biehn)/The Terminator: Ultimate Edition (gesigneerd door Michael Biehn)/The Abyss (gesigneerd door Michael Biehn).

Bovenin van links naar rechts: Alien Head/ Superman Collection

Bovenin van links naar rechts: Kill Bill vol. 1 Premium Edition/Hero Premium Edition/Kill Bill vol. 2 Premium Edition.

Bovenin van links naar rechts: Rambo Trilogy Tin/Beverly Hills Cop Trilogy Tin/Tremors Legacy Giftset.
Onderin van links naar rechts: Sleepy Hollow (gesigneerd door Ray Park)/Re-Animator (gesigneerd door Brian Yuzna)/Bride of Re-Animator (gesigneerd door Biran Yuzna)/Return of The Living Dead 3 (gesigneerd door Brian Yuzna)

Bovenin van links naar rechts: Star Wars Trilogy/Die Hard: Ultimate Collection/Scream Trilogy/Hannibal Lecter Trilogy/Halloween Collection.

Bovenin van links naar rechts: Halloween 4 Ltd Tin/Halloween 5 Litd Tin/Maniac Ltd Tin/Evil Dead II Ltd Tin/Hellraiser 1 & 2 Ltd Tin (Gesigneerd door Doug Bradley)

Bovenin van links naar rechts: Showgirls VIP Boxset/Scarface Giftset
Onderin van links naar rechts: Willow (gesigneerd door Warwick Davis)/A-Team gesigneerd door (Dirk Benedict en Dwight Schulze)Hulk (gesigneerd door Lou Ferrigno)

Bovenin van links naar rechts: Alien Quaddrilogy boxset/Toy Story boxset/Robocop Trilogy/Dirty Harry Collection/Rocky Collection (gesigneerd door Carl Weathers)

Bovenin van links naar rechts: LOTR Fellowship of The Ring giftset/LOTR The Two Towers giftset/Hellboy Director's Cut Giftset.

Bovenin van links naar rechts: Transformers Season 1 LTD tin/Band of Brothers Limited Edition (R3)/GI Joe: Limited Mini-Series.

Bovenin van links naar rechts: Alien Legacy boxset/Friday The 13th Collection/House Collection/The Crow Collection/A Nightmare On Elmstreet Collection (gesigneerd door Robert Englund)

Bovenin van links naar rechts: Basic Instinct: ice pack edition/Hulk limited edition/Evil Dead Book of The Dead Edition/Shrek 2 (R4) Talking package with donkey dome/Hellraizer Puzzle Box

Bovenin van links naar rechts: Battlestar Galactica Cylon package/Band of Brothers Tin/Seinfeld Giftset

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_24220270
Sorry hoor, ik vind het een beetje overdreven.
Net of je al die extra's van die boxen meer dan 1x gaat kijken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24225017
Het kwijl loopt langs mijn mond. Wat een vette collecties

Ik heb nog een lange weg te gaan
  zondag 26 december 2004 @ 22:51:27 #41
13701 k00s
:: Ghibli ::
pi_24225120
Erg stoere collecties idd, vooral die van kinky_queen en ash. Petje af.
pi_24225784
Strakke DVD collecties. Petje af! Dat duurt volgens mij wel even voor je dat bij mekaar hebt.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_24226521
Ash, HEEL mooi.

Wanneer komen er weer wat kiekjes van je boyfriend AntiChrist?

btw , volgens mij mis ik nog een LET SLEEPING CORPSES LIE limited tin?

[ Bericht 15% gewijzigd door kinky_queen op 27-12-2004 00:40:24 ]
pi_24226524
wat een vette collectie ash
pi_24226621
Ik maar denken dat ik zo'n grote collectie heb..
  maandag 27 december 2004 @ 00:02:25 #46
80382 manny
30 is best veel
pi_24226783
Ash,

Is dat van jou, of heb je je camera meegenomen naar Videoland ?

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_24227192
Stappenplan;

1. Koopt fatsoenlijke digitale camera

2. Zorg voor fatsoenlijke opbergsysteem. (kinkyqueen's systeem van planken is een mooie optie)
3. Post foto.

pi_24227823
Hoeveel geld geef je er wel niet aan uit man tering...
ik heb er nu 120 ofso en moet toch niet veel meer worden want danmoet ik weer planken bij timmeren..
Nothing to see here, carry on
  maandag 27 december 2004 @ 11:10:12 #49
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24232202
geweldige collectie
pi_24232654
Zeg Ash hoe ben je eigenlijk verzekerd?
  maandag 27 december 2004 @ 12:10:52 #51
11449 Ash
pi_24233092
Bedankt voor de reacties mensen!, ben er zelf ook zeer blij mee.
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ash, HEEL mooi.

Wanneer komen er weer wat kiekjes van je boyfriend AntiChrist?

btw , volgens mij mis ik nog een LET SLEEPING CORPSES LIE limited tin?
Mis ook nog een Beyond Ltd Tin maar das tussen jouw en mij

En over die kiekjes van Antichrist, van hem zelf of van z'n collectie? als het 't laatste is dan moet je het hem vragen, als je het eerste bedoelt, dan hou ik die lekker voor me zelf, ik kijk altijd nog effe naar hem voor het slapen gaan
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  maandag 27 december 2004 @ 12:25:33 #52
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24233331
Nogmaals erg impressive hoor Ash! (heb al gereageerd op het dvd.nl forum )

Maar KQ, waarom zet je je foto's ook niet eens daar neer? Zullen ze daar ook wel mooi vinden
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_24233607
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:10 schreef Ash het volgende:

Mis ook nog een Beyond Ltd Tin maar das tussen jouw en mij
hmmmmm
quote:
En over die kiekjes van Antichrist, van hem zelf of van z'n collectie? als het 't laatste is dan moet je het hem vragen, als je het eerste bedoelt, dan hou ik die lekker voor me zelf, ik kijk altijd nog effe naar hem voor het slapen gaan
pi_24296363
quote:
Op zondag 26 december 2004 17:09 schreef Ash het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je die plastic dingen gekocht waar je dvd's instaan. Ik zoek namelijk ook dat soort dingen
  donderdag 30 december 2004 @ 13:19:12 #55
11449 Ash
pi_24296434
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waar heb je die plastic dingen gekocht waar je dvd's instaan. Ik zoek namelijk ook dat soort dingen
Bij de blokker, het zijn bordenstandaards.
My DVD Collection
pi_24296533
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:19 schreef Ash het volgende:
Bij de blokker, het zijn bordenstandaards.
Ah ok tnx
pi_24306558
Mijn bescheiden collectie, ik ben zo van de Special Editions enzo....

Grotere versie
pi_24321083
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:00 schreef thecrook het volgende:
Mijn bescheiden collectie, ik ben zo van de Special Editions enzo....

[afbeelding]

Grotere versie
Ooh, jij hebt bijna alle Clive Barkers!
pi_24577531
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:20 schreef Kolkus het volgende:

[..]

Ooh, jij hebt bijna alle Clive Barkers!
Sterker nog, ik heb m'n verzameling nu helemaal compleet!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:46:50 #60
11449 Ash
pi_25563804
update:

Van links naar rechts: Rocky Collection (R2) (gesigneerd door Carl Weathers), Die Hard: The Ultimate Collection (R1), Indiana Jones Collection (R2), Dirty Harry Collection (R2), The Godfather Trilogy.

Van links naar rechts: OldBoy: Ultimate Edition (R3), Azumi: Limited Deluxe Edition (R2), Taegugki: Limited Edition (R3), Casshern: Ultimate Edition (R2).

Van links naar rechts: Book of The Dead Edition (R1), Basic Instinct: Ice Pack Edition (R2), Hulk: Limited Edition (R2), Band of Brothers: Limited Military Edition (R3)
Onderin: Kung Fu Hustle: Limited Edition (R3)

Van links naar rechts: Robocop Trilogy (R2), Back To The Future Trilogy (R1), Superman Collection (R1), Star Wars Trilogy (R2)

Van links naar rechts: I, Robot: Tin Edition (R2), Donnie Darko: Tin Edition (R2), Terminator 2: Ultimate Edition (R1), Total Recall: Tin Edition (R1), Akira: Tin Edition (R1), Battle Royale: Tin Edition (R2)

Van links naar rechts: Jurassic Park/The Lost World: Deluxe Edition (R1), 007 Collection (R2), Jurassic Park III: Boxset (R2)
Onderin: Dawn of The Dead: Ultimate Edition (R1) (Gesigneerd door Ken Foree), Freddy vs. Jason (R1) (Gesigneerd door Robert Englund en Ken Kirzinger), Exorcist (R2) (Gesigneerd door Linda Blair), Shaun of The Dead (R2) (Gesigneerd door Nick Frost)

Van links naar rechts: Spiderman Coffret Edition (R2), Spider-Man 2 Giftset (R1), Spider-Man Giftset (R1)

Van links naar rechts: Battlefield Baseball: Tornade Box (R2), Infernal Affairs 3: Limited Edition (R3), Infernal Affairs 2: Limited Edition (R3), Returner: Limited Edition (R2), Arahan: Limited Edition (R3)

Van links naar rechts: The Ultimate Matrix Collection (R2), Infernal Affairs: Perfect Collection (R3)
Onderin: Predator (R2) (Gesigneerd door Carl Weathers), The Terminator: Ultimate Edition (R2) (Gesigneerd door Michael Biehn), Tombstone: Vista Series (R1) (Gesigneerd door Michael Biehn), The Abyss (R1) (Gesigneerd door Michael Biehn).

Alien Quadrilogy - 25th Anniversary: Ultimate Edition

Van links naar rechts: Kill Bill vol. 1: Premium Box (R2), Hero: Premium Box (R2), Kill Bill vol.2: Premium Box (R2)

Van Links naar rechts: Rambo Trilogy: Tin Edition (R1), Beverly Hills Trilogy: Tin Edition (R2), Tremors: The Legacy: Limited Edition (R2)
Onderin: Sleepy Hollow (R2) (Gesigneerd door Ray Park), Re-Animator: Millenium Edition (R1) (Gesigneerd door Brian Yuzna), Bride of Re-Animator (R1) (Gesigneerd door Brian Yuzna), Return of The Living Dead 3 (R2) (Gesigneerd door Brian Yuzna).

Van links naar rechts: Scream Trilogy (R1), Halloween Collection (R2), Crow Collection (R1), Hannibal Lecter Trilogy (R2)

Van links naar rechts: Halloween 4: Limted Edition Tin, Halloween 5: Limited Edition Tin. Maniac: Limited Edition Tin, The Beyond: Limited Edition Tin, Hellraiser 1 & 2: Limited Edition Tin (Gesigneerd door Doug Bradley).

Van links naar rechts: Showgirls: V.I.P Edition (R1), Scarface: Deluxe Edition (R1)
Onderin: Ultimate A-Team (R2) (Gesigneerd door Dirk Benedict en Dwight Schulze), Incredible Hulk collection (R1) (Gesigneerd door Lou Ferrigno), Willow (R2) (Gesigneerd door Warwick Davis).

Van links naar rechts: Alien Quadrilogy (R1), Alien Legacy (R2), The Mummy Collection (R2), Jurassic Park Trilogy (R1)

Van links naar rechts: LOTR EE Giftset Editions (R1), Hellboy Director's Cut: Giftset (R1)

Van links naar rechts: Transformers: Tin Edition (R2), Toy Story Ultimate Toy Box (R1), G.I. Joe: Orignal Mini-series: Limited Edition (R1)

Van links naar rechts: House Collection (R1), The Omen Collection (R1), Friday The 13th Collection (R1), A Nightmare on Elmstreet Collection (Gesigneerd door Robert Englund).

Van links naar rechts: Seabiscuit: Limited Edition (R1), Shrek 2: Talking Package with Donkey Dome (R4), AvP: Giftset (R1), Hellraiser Puzzlebox (R2)

Van Links naar rechts: Battlestar Galactica: Complete Collection: Cylon Package (R1), Band of Brothers: Tin Edition (R2), Seinfeld Giftset (R1)
My DVD Collection
  vrijdag 18 maart 2005 @ 13:50:33 #61
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25565300
OMG!!!

Kan het nog mooier, beter, vetter, groter dan dit??

R.E.S.P.E.C.T !!!!

pi_25565750
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 13:50 schreef Hare het volgende:
OMG!!!

Kan het nog mooier, beter, vetter, groter dan dit??

R.E.S.P.E.C.T !!!!

Hare heeft genoeg gezegt... geen toevoeging op hem

en ik dacht dat ik veel dvd's had
Dit keer zonder signature
pi_25581343
Een hele bescheiden zooi van mij van vorig jaar:

pi_25582127
Mooi Ash!

Ik hoop dat ik na mijn waarschijnlijke verhuizing ook een kamer speciaal voor dvd's kan krijgen
pi_25582387
Wat een dvd's
  zaterdag 19 maart 2005 @ 15:03:11 #66
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25587241
respect Ash
pi_25587899
Zeker mooi Ash!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 15:44:25 #68
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_25588149
Ik zou mijn collectie ook wel hier willen neerzetten maar heb geen digitale camera :S

Het zijn er maar een stuk of 80, maar ben ook pas sinds kerst 2003 bezig
M'n eerste DVD was de Alien Quadrilogy box....

En over Alien gesproken, Waar kan je die ongeloofelijk coole Alien Head halen ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:23:56 #69
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_25593224
Te weinig Criterions, Ash. . Verder 'wel okay'.

.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_25594720
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 15:44 schreef Dopekoe het volgende:

En over Alien gesproken, Waar kan je die ongeloofelijk coole Alien Head halen ?
meer info ALIEN HEAD Collector's box

en is hier tekoop

http://www.thedvdetective.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ALNHDUK&Category_Code=
pi_25696076
Mijn nog bescheiden dvd-collectie...

Moet er iig weer een nieuwe plak bij zetten...

plaatje is klikbaar btw
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:59:50 #72
40664 Durbin
Who knows..
pi_25696371
Nu de drie boekenkasten in de huiskamer volledig vol zijn, ben ik aan het project begonnen om een wand van de kleine slaapkamer in te richten met acht planken van elk 2,5 meter. De bovenste twee planken krijgen meer tussenruimte voor het uitstallen van de giftsets en de mooiere edities. Ik heb er nu al zin in om het geheel afgerond te zien.
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2005 @ 23:09:58 #73
47213 ArmaniMania
pi_25696658
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:46 schreef Ash het volgende:
update:

[afbeelding]
[afbeelding]
Van links naar rechts: Rocky Collection (R2) (gesigneerd door Carl Weathers), Die Hard: The Ultimate Collection (R1), Indiana Jones Collection (R2), Dirty Harry Collection (R2), The Godfather Trilogy.
[afbeelding]
Van links naar rechts: OldBoy: Ultimate Edition (R3), Azumi: Limited Deluxe Edition (R2), Taegugki: Limited Edition (R3), Casshern: Ultimate Edition (R2).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Book of The Dead Edition (R1), Basic Instinct: Ice Pack Edition (R2), Hulk: Limited Edition (R2), Band of Brothers: Limited Military Edition (R3)
Onderin: Kung Fu Hustle: Limited Edition (R3)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Robocop Trilogy (R2), Back To The Future Trilogy (R1), Superman Collection (R1), Star Wars Trilogy (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: I, Robot: Tin Edition (R2), Donnie Darko: Tin Edition (R2), Terminator 2: Ultimate Edition (R1), Total Recall: Tin Edition (R1), Akira: Tin Edition (R1), Battle Royale: Tin Edition (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Jurassic Park/The Lost World: Deluxe Edition (R1), 007 Collection (R2), Jurassic Park III: Boxset (R2)
Onderin: Dawn of The Dead: Ultimate Edition (R1) (Gesigneerd door Ken Foree), Freddy vs. Jason (R1) (Gesigneerd door Robert Englund en Ken Kirzinger), Exorcist (R2) (Gesigneerd door Linda Blair), Shaun of The Dead (R2) (Gesigneerd door Nick Frost)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Spiderman Coffret Edition (R2), Spider-Man 2 Giftset (R1), Spider-Man Giftset (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Battlefield Baseball: Tornade Box (R2), Infernal Affairs 3: Limited Edition (R3), Infernal Affairs 2: Limited Edition (R3), Returner: Limited Edition (R2), Arahan: Limited Edition (R3)
[afbeelding]
Van links naar rechts: The Ultimate Matrix Collection (R2), Infernal Affairs: Perfect Collection (R3)
Onderin: Predator (R2) (Gesigneerd door Carl Weathers), The Terminator: Ultimate Edition (R2) (Gesigneerd door Michael Biehn), Tombstone: Vista Series (R1) (Gesigneerd door Michael Biehn), The Abyss (R1) (Gesigneerd door Michael Biehn).
[afbeelding]
Alien Quadrilogy - 25th Anniversary: Ultimate Edition
[afbeelding]
Van links naar rechts: Kill Bill vol. 1: Premium Box (R2), Hero: Premium Box (R2), Kill Bill vol.2: Premium Box (R2)
[afbeelding]
Van Links naar rechts: Rambo Trilogy: Tin Edition (R1), Beverly Hills Trilogy: Tin Edition (R2), Tremors: The Legacy: Limited Edition (R2)
Onderin: Sleepy Hollow (R2) (Gesigneerd door Ray Park), Re-Animator: Millenium Edition (R1) (Gesigneerd door Brian Yuzna), Bride of Re-Animator (R1) (Gesigneerd door Brian Yuzna), Return of The Living Dead 3 (R2) (Gesigneerd door Brian Yuzna).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Scream Trilogy (R1), Halloween Collection (R2), Crow Collection (R1), Hannibal Lecter Trilogy (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Halloween 4: Limted Edition Tin, Halloween 5: Limited Edition Tin. Maniac: Limited Edition Tin, The Beyond: Limited Edition Tin, Hellraiser 1 & 2: Limited Edition Tin (Gesigneerd door Doug Bradley).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Showgirls: V.I.P Edition (R1), Scarface: Deluxe Edition (R1)
Onderin: Ultimate A-Team (R2) (Gesigneerd door Dirk Benedict en Dwight Schulze), Incredible Hulk collection (R1) (Gesigneerd door Lou Ferrigno), Willow (R2) (Gesigneerd door Warwick Davis).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Alien Quadrilogy (R1), Alien Legacy (R2), The Mummy Collection (R2), Jurassic Park Trilogy (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: LOTR EE Giftset Editions (R1), Hellboy Director's Cut: Giftset (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Transformers: Tin Edition (R2), Toy Story Ultimate Toy Box (R1), G.I. Joe: Orignal Mini-series: Limited Edition (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: House Collection (R1), The Omen Collection (R1), Friday The 13th Collection (R1), A Nightmare on Elmstreet Collection (Gesigneerd door Robert Englund).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Seabiscuit: Limited Edition (R1), Shrek 2: Talking Package with Donkey Dome (R4), AvP: Giftset (R1), Hellraiser Puzzlebox (R2)
[afbeelding]
Van Links naar rechts: Battlestar Galactica: Complete Collection: Cylon Package (R1), Band of Brothers: Tin Edition (R2), Seinfeld Giftset (R1)
Heb je ze allemaal gezien en alles wat er op staat?

Echt een Über vette collectie, reette jaloers
pi_25696682
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn nog bescheiden dvd-collectie...
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/dvd_klein.jpg]afbeelding][/url]
Moet er iig weer een nieuwe plak bij zetten...

plaatje is klikbaar btw
Lekker alfabetisch .
En trainspotting (1 disc, tss) Hero & Usual Suspects staan op zn kop
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:11:39 #75
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25698131
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:59 schreef Durbin het volgende:
Nu de drie boekenkasten in de huiskamer volledig vol zijn, ben ik aan het project begonnen om een wand van de kleine slaapkamer in te richten met acht planken van elk 2,5 meter. De bovenste twee planken krijgen meer tussenruimte voor het uitstallen van de giftsets en de mooiere edities. Ik heb er nu al zin in om het geheel afgerond te zien.
Ik ook!

Blijf het altijd leuk vinden om te zien hoe anderen hun collectie hebben uitgestald!
pi_25698323
Ook even pronken met mijn dvd collectie

pi_25701100
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef maximus_83 het volgende:
Ook even pronken met mijn dvd collectie

[[url=http://usera.imagecave.com/dennis220783/icth_P3240004.JPG.jpg]afbeelding][/url]
Gezellige collectie...
pi_25702824
Zit jij in het leger?

<enter signature>
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:04:53 #80
3415 Webby
1 omhoog!
pi_25825722
Slechte telefoon foto, maar sinds gister eindelijk een kast:

Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_25829420

Meer van dit spul als ik een aantal bestellingen ontvangen heb

dinsdag 29 maart 2005 @ 16:53:36 #82
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25833778
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img227.exs.cx/img227/1443/teaser7vq.th.jpg]afbeelding][/URL]

Meer van dit spul als ik een aantal bestellingen ontvangen heb

Beetje kleine collectie

Hoe heb jij ze gesorteerd staan?
pi_25833881
Hehe KQ, die foto komt me bekend voor...eens kijken...het ligt op het puntje van mn tong....

.

.

.
Ohja, je had em al op DVD.nl gepost .

Maare, ik zie aan de rand "Gone in 60 Seconds", welke versie is dat? Origineel of remake met Nicholas Cage?
pi_25834084
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:57 schreef slindenau het volgende:

Maare, ik zie aan de rand "Gone in 60 Seconds", welke versie is dat? Origineel of remake met Nicholas Cage?
De remake. Zie profiler.

dinsdag 29 maart 2005 @ 17:42:48 #85
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25835172
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:22:33 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:54:39 #86
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_25835425
Jij hebt gewoon bijna al meer DVD's van de letter S (althans, die op dat plaatje staan), dan ik in totaal
En aangezien dit alleen van SO - ST is, denk ik dat je er van de S wel een stuk meer hebt dan de 50 die ik in totaliteit heb
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:03:22 #87
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_25836956
Hele mooie collecties allemaal. Ben sinds kort ook steeds meer dvd's gaan kopen maar ben nog lang niet zo ver als jullie
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:15:41 #88
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25837246

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:22:34 ]
Zerg schreef:
pi_25838712
tjezus, wat een collecties hier... Bij sommige collecties krijg ik het idee dat de locale videoshop leeggeroofd is ;-)

Maaruh een leuke tip: sorteer ze eens op kleur!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:20:18 #90
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25838951

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:22:34 ]
Zerg schreef:
pi_25839176
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef 1972 het volgende:

Maaruh een leuke tip: sorteer ze eens op kleur!
Ja...

Of op jaar en dan op chrono en dan op alfabet en dan weer op chrono

quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jij hebt gewoon bijna al meer DVD's van de letter S (althans, die op dat plaatje staan), dan ik in totaal
110

dinsdag 29 maart 2005 @ 20:37:17 #92
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25839411

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:22:34 ]
Zerg schreef:
pi_25842021
TVP. Als al het uitgeleende spul terug is, en de bestelde box binnen, plaats ik ook een foto.
pi_25842242
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Matig... ik krijg kooplust door dit soort topics... net weer een Trainspotting 2-disc besteld
Altijd beter dan de 2 disc editie van Trainspotting al te hebben .
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:36:18 #95
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25844483

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:22:35 ]
Zerg schreef:
pi_25845586
die van mij
niet helemaal up to date

woensdag 30 maart 2005 @ 02:26:36 #98
71048 Tokay
makes your day!
pi_25847792
Wat hebben jullie véél.
Nu durf ik helemaal niets meer te zeggen over mijn 'collectie' van ± 15 dvd'tjes.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25849364
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is anders wél beter voor de financiën
Nouja, met de overgebleven financiën worden gelijk nieuwe DVD's besteld...dus zoveel beter is het ook weer niet .
pi_25851253
Misschien is het al gevraagd, maar Ash (en misschien andere) hoe komen jullie in godsnaam aan al die gesigneerde dvd's en posters en zo?
Heb je die van beurzen? En heb je daar dan voor moeten betalen of zo? (ik is very curious )
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:24:09 #101
67663 fractalis
we (all) search
pi_25865857
laat ik ook maar weer es een keertje link naar mijn foto'tjes posten

Tis niet ontzettend veel, maar ik ben er trots op
Aan de rechtkant:

In het midden:

En links:

Intussen zijn er wel al weer een paar titeltjes bij gekomen en zijn er ook al dvd's verplaatst en zo. Maar ja dat hou je niet tegen

[ Bericht 19% gewijzigd door dyonvbaal op 30-03-2005 22:28:30 (kruisjes weggewerkt...) ]
pi_25867506
Mooi Dyon, ik neem aan dat dat BR II is?
pi_25867696
heheh ehh... ja battle royal 2 staat er wel bij achter Terminator2, maar ja ik zie alleen maar kruisjes.... :S
pi_25869485
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:24 schreef fractalis het volgende:

[..]

Zitten erg mooie Limited/Special Editions tussen, helaas wat titels betreft een beetje standaard maar dat is mijn mening...

Mag ik wel vragen wat dat voor uitgave is van Cicade de Deus (de rechter uiteraard)??
dat is de R4 uitgave
pi_25870573
Hebben jullie ook zo'n registratiesysteem? (ben even de naam kwijt) Ik kan mij voorstellen dat wanneer er vrienden over de vloer komen, dat ze in die kasten neuzen en vervolgens zeggen: "Ik leen deze 20 dvd's even van je hoor"

Een jaar later is je collectie een stuk minder en zit je peinzend te denken welke dvd je aan wie hebt gegeven.
pi_25870697
Of je kijkt ff in sommige sigs

Daar zie je een overzicht van een programma genaamd dvdprofiler

www.dvdprofiler.com is gratis
pi_25870728
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:14 schreef kinky_queen het volgende:
Of je kijkt ff in ieders sig

Daar kijk ik allemaal niet naar, maar in ieder geval... Dat bedoel ik.
  donderdag 31 maart 2005 @ 00:27:25 #109
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25870987
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef Merina het volgende:
Hebben jullie ook zo'n registratiesysteem? (ben even de naam kwijt) Ik kan mij voorstellen dat wanneer er vrienden over de vloer komen, dat ze in die kasten neuzen en vervolgens zeggen: "Ik leen deze 20 dvd's even van je hoor"

Een jaar later is je collectie een stuk minder en zit je peinzend te denken welke dvd je aan wie hebt gegeven.
Gewoon niet uitlenen kan ook.

En verder heb ik trouwens geen vrienden die geinteresseerd zijn in films zonder Nl subs of zwart wit of anders dan Engels gesproken of met regiovrije dvd spelers, dus heb ik daar geen last van

Leuke collectie trouwens dyon!
pi_25871046
Het uitlenen heb ik ook ZWAAR beperkt tot 2 personen buiten mijn ouders, ik ben bv SNATCH en MARS ATTACKS! kwijtgeraakt op zo'n manier

Nu maar hopen dat er eerdaags 2-disc S.E komen, want om nou dezelfde uitgaves wéér te kopen...

donderdag 31 maart 2005 @ 00:35:59 #111
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25871178
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:29 schreef kinky_queen het volgende:
Het uitlenen heb ik ook ZWAAR beperkt tot 2 personen buiten mijn ouders, ik ben bv SNATCH en MARS ATTACKS! kwijtgeraakt op zo'n manier

Nu maar hopen dat er eerdaags 2-disc S.E komen, want om nou dezelfde uitgaves wéér te kopen...

Snatch is al een zeer lange tijd een 2 disc SE van
pi_25871534
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:35 schreef Hare het volgende:

Snatch is al een zeer lange tijd een 2 disc SE van
In Nederland?

pi_25871635
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:51 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

In Nederland?

nee engelse

pi_25871728
Juist. En die wil ik niet

donderdag 31 maart 2005 @ 10:07:54 #115
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25874953
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 01:00 schreef kinky_queen het volgende:
Juist. En die wil ik niet

En waarom wil meneer Erwin die niet?
pi_25876059
Ik schrijf het gewoon op een briefje. Beetje middeleeuws, maar werkt als een tiet.

<enter signature>
pi_25876144
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef Merina het volgende:

Precies.
En daarom leen ik dus geen dvd's uit
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25877633
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:07 schreef Hare het volgende:

En waarom wil meneer Erwin die niet?
Uit principe, een vriend van mij had hem gekocht voor f 99,- een week later zag ik hem liggen voor f45,-

sindsdien heb ik een kolere hekel aan die uitgave
pi_25877980
Ik leen aan slechts 2 personen. M 'n beste vriend en m'n vriendin. Die gaan tenminste fatsoenlijk met mijn DVD's om. Ik moet m'n broertje al wekelijks onder z'n hol trappen omdat er dan weer losse DVD's op z'n kamer liggen.
pi_25878673
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:08 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Uit principe, een vriend van mij had hem gekocht voor f 99,- een week later zag ik hem liggen voor f45,-

zo kan je nog wel ff doorgaan met dvd uitgaves
pi_25878938
mooi LotR kistje
waarheppiedievandaanpascalheister?
pi_25879000
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:08 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Wat een waanzinnige prijzen voor een simpele SE!! Of was dat een halve eeuw geleden?

<enter signature>
pi_25879574
Wat denk je, guldens . Minimaal 3 eeuwen geleden .
pi_25879818
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
mooi LotR kistje
waarheppiedievandaanpascalheister?
diekomtuittaiwan http://mall.jsdvd.com/
inmddels al OOP

Review zie http://www.skullface.com/
pi_25880024
dan ga ik hem zelf timmeren
pi_25880510
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
Als je em dan net zo mooi kan maken, wil je er voor mij dan ook 1 in elkaar timmeren
pi_26100739

Bij deze mijn (nog groeiende) verzameling.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:19:19 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26101301
ik zal m'n digicam eens opladen en dan een paar foto,s van mijn zooi dvd,s maken.
Ik heb geen mooie kast of zo maar gewoon een hele grote lade waar er een paar honderd in liggen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:48:08 #129
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26104873
ziet er goed uit Fratsman
pi_26105118

tot zo ver m,n collectie van 266 stuks
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:57:58 #131
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26105191
dat zeg ik: ook erg mooi
pi_26108175
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
dremel erbij kopen en het lukt vast wel
  maandag 11 april 2005 @ 22:46:04 #133
67670 Skv
Cynist.
pi_26159063

Komen dr morgen nog 3 binnen, en heb er 7 uitgeleend.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 11 april 2005 @ 23:00:56 #134
67670 Skv
Cynist.
pi_26159415
Ohja, ik ben overigens inderdaad te lui om ze in een kast te doen, ze staan tussen twee boekstandaards. Hele zooitje stort om de zoveel dagen in. Maargoed

107 stuks ofzo
pi_26164434
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:00 schreef Skv het volgende:
Ohja, ik ben overigens inderdaad te lui om ze in een kast te doen, ze staan tussen twee boekstandaards. Hele zooitje stort om de zoveel dagen in. Maargoed

107 stuks ofzo
25 euro voor zo'n kastje wat ik heb bij de Kwantum.
pi_26263869
is dat nou alles KQ

morgen ook weer eens foto's maken, dvd's weer wat orderen
  zaterdag 16 april 2005 @ 11:57:31 #138
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26267274
KQ heel strak
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:00:20 #139
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26267314
KQ mooie collectie!
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:42:53 #140
13148 Shogo
Psycho...
pi_26268146
Respect!
pi_26268232
tsjeempie Ash en King Queen respect voor jullie collectie

zal f als ik mijn dvds normaal op planken heb staan ipv nu 3 rijen dik op 4 planken f posten (verhuizen van ouders naar eigenhuisje wordt toch echt krapper ) heb er nu rond de 550 denk ik

een gedeelte van mn lijst hij is niet up2date dus..
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/mmaurits

DVDProfiler rockt zonder hun wist ik nie meer wat ik had maar volgens mij zijn er meerdere mensen hier die dit probleem kennen
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_26268327
Hoppa! En dankzij KQ is mijn eigenwaarde weer ver te zoeken deze zaterdag...
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:25:27 #143
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_26269236
damn, gasten, begin een videotheek ofzo!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_26274809
zo vet de collectie van kinky_queen

*jaloers is
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:21:17 #145
40664 Durbin
Who knows..
pi_26275028
Door dit soort foto's wordt je er weer aan herinnerd wat in je eigen collectie nog mist.

Die verdomde Oldboy UE.

Erg strakke collectie KQ.
pi_26275696
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:21 schreef Durbin het volgende:

Die verdomde Oldboy UE.
stuur ff een mailtje naar geslaagd@xs4all.nl

zaterdag 16 april 2005 @ 18:08:07 #147
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_26276237
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Bij deze mijn (nog groeiende) verzameling.
top collectie vooral de Sopranos boxen als je die al hebt dan heb je goede smaak
pi_26276382
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 01:35 schreef kinky_queen het volgende:
clickerdeclick

Fucking hell!
pi_26277853
Hier weer een update van mij
je kunt op de afbeelding klikken voor een vergroting

[ Bericht 7% gewijzigd door pascalheister op 16-04-2005 20:05:19 ]
  zondag 17 april 2005 @ 22:45:34 #150
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26309590
erg mooi pascal
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:27:48 #151
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_26338450
Okeey dan zal ik ook maar eens een foto posten van mijn verzamelingetje hoewel deze nog niks is vergeleken met de meesten hier

And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 19 april 2005 @ 01:19:03 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26339197
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Okeey dan zal ik ook maar eens een foto posten van mijn verzamelingetje hoewel deze nog niks is vergeleken met de meesten hier

[afbeelding]
het gaat niet om het aantal maar om de passie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 19 april 2005 @ 01:42:13 #153
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_26339398
Dat is waar, heb al weer een aantal mooie dvd's op het oog
Neil Degrasse Tyson
pi_26340958
Goed dat bijna iedereen de Godfather-trilogie in z'n bezit heeft!
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:50:52 #155
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_26341542
Dat mag ook wel met zo'n goede film box ik moet alleen deel drie nog steeds een keer kijken
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:54:53 #156
67670 Skv
Cynist.
pi_26341629
Ik moet de godfather nog
Hoe duur is die?
pi_26341722
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef Skv het volgende:
Ik moet de godfather nog
Hoe duur is die?
Je hebt 'm al voor zo'n 30 euro. Alle drie de films en een tjokvolle bonusdisc.
pi_26373924
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:25 schreef Jorikjet het volgende:
damn, gasten, begin een videotheek ofzo!
lol dat is een id heb je een pandje

maar ik denk dat de meest mensen hier met grote collecties het meer echt hobbie is en dat ze ook daat werkelijk filmliefhebbers zijn zie de collectersitems aan dvdboxen enzo en die dingen leen je niet uit of althans ik nie
pi_26378759
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef metalheadBOC het volgende:

en die dingen leen je niet uit of althans ik nie
No way dat mijn DVD's worden uitgeleend! Tot ergenis van familie, vrienden en kennissen, dat wel.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:47:29 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26378861
ik heb ook een hele stapel dvd,s staan en ik leen wel dvd,s uit. Nou ja in het verleden dan. Ik ben er zeker in een paar jaar tijd 20 kwijt geraakt. En niemand had hem natuurlijk geleend

Dus nu doe ik niet meer aan uitlenen dan maar arrogant en een vuile egowist
pi_26378947
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:47 schreef ook_gek het volgende:
Dus nu doe ik niet meer aan uitlenen dan maar arrogant en een vuile egowist
En consequent zijn is ook erg belangrijk, anders krijg je weer te horen: ja maar hij/zij mocht toen en toen wel die en die DVD van je lenen
  woensdag 20 april 2005 @ 17:44:57 #162
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26380272
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:51 schreef thecrook het volgende:

[..]

En consequent zijn is ook erg belangrijk, anders krijg je weer te horen: ja maar hij/zij mocht toen en toen wel die en die DVD van je lenen
oh ja maar er zijn wel een paar mensen die het mogen lenen. En ja het klopt dat mensen dan gaan zeuren van ja maar hij/zij mag wel. En dan zeg ik gewoon. He het zijn mijn DVD,S ik bepaal wie er wel en niet mag lenen en als jij dat niet mag heb ik daar een hele goeie reden voor
  woensdag 20 april 2005 @ 18:21:19 #163
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_26381187
Ligt er voor mij ook een beetje aan welke dvd iemand wil lenen. Een collectors editie leen ik bijvoorbeeld lang niet zo snel uit als een film die voor een paar euro weer bij te halen is. En ik heb nog niet zo heel veel dvd's dus ik kan nog redelijk overzicht houden. Maar er zijn wel mensen aan wie ik geen dv'd's meer uit leen.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 20 april 2005 @ 18:22:09 #164
62964 Little_Acorn
You would know
pi_26381212
Mijn bescheiden collectie
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  woensdag 27 april 2005 @ 00:55:56 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26535170

Zo hier effe een hele ouwe foto van mijn verzameling. Deze is nu ondertussen verdubbeld dus tel uit hoe veel ik er ongeveer heb

Je ziet ook PS2 spellen staan die zijn vervangen voor films Ik heb nog 2 bananen dozen staan vol met dvds omdat ik er gewoon weg geen plaats voor heb helaas.
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:49:57 #166
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26591554
Updatje"

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:01:58 #167
13701 k00s
pi_26591858
nette collectie Cheiron
pi_26593842
mooie collectie cheiron, begint alleen wat vol te raken
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:25:05 #169
40664 Durbin
Who knows..
pi_26594136
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef pascalheister het volgende:
mooie collectie cheiron, begint alleen wat vol te raken
Aan de onderste plank te zien wel ja.
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:33:41 #170
4180 Hare
Come fly with me!
pi_26609242
Hier is ie dan. Mijn collectie!

Ik ben er erg tevreden mee, heb eigenlijk helemaal niks meer op de wishlist staan, zeker niet qua giftsets. Heb maar veel foto's geschoten aangezien het wel weer een tijdje zal duren voor ik weer een camera heb en hoe meer foto's hoe meer jullie kunnen genieten natuurlijk.

Alle foto's zijn aanklikbaar en zorg maar voor wat bandbreedte als je dat doet. High-Res 8)

Kheb zo mooi mogelijke foto's proberen te maken met het toestel, wat helaas alleen maar lukte met flits, zonder flits werd het beeld te wazig

Nouja, without further delay, enjoy :lol:

Overzichtje van de gehele collectie:

De kasten met inhoud, up close:

Hoofdkast:

Met daarbovenop: de Alien Head R2jp + Matrix Attache Case:

En daarin: Ghibli Giftsets:

Hero Premium, Akira Special Limited Edition R2jp & Ultimate Toy Box

Jurassic Park Deluxe Box & Oldboy Ultimate Edition

Seinfeld Giftset, Shawshank Redemption Deluxe Limited Edition, Lost in Translation R2jp, Amelie Tin R2jp

Chaplin Box, Art of Buster Keaton, Hitchcock Vol. 1, Hitchcock Signature

Grand Bleu Tin R2jp, Leon Advanced Collector's Edition R2jp, My Sassy Girl Jolla Yubgi LE, ...Ing Limited Edition

De rechtse kast:

Met daarbovenop: 2046 LE Taiwan:

Mijn helden: Cary Grant LE Tin Frankrijk, James Stewart, Paul Newman, Gene Kelly, Marilyn Monroe & Audrey Hepburn

Roman Holiday LE Deluxe Box Japan, Bazz Luhrman set Japan, Dogville Le R3

Lord of the Rings shrine:

Dances with Wolves LE Korea, Big Fish LE Korea

Linkerkast + TV:

Met daarbovenop: De Ghibli Boxen + My Neighbor Totoro LE Korea

Ghibli dvds + Wat leuke actiefilms:

Criterions:

Digipacks:

Topfilms:

Nog meer topfilms:

Aziatisch, Snappers + Rest

Nog een overzichtje van wat er nou allemaal op de kast staat:

En natuurlijk heb ik ook het prachtige Nausicaa schilderij van de giftset: (Hangt boven m'n bureau, zie eerste pic)

En dan heb ik nog wat ingelijste foto's op m'n kamer hangen:

Van links naar rechts en van boven naar beneden: Cary Grant & Grace Kelly (Uit To Catch a Thief), James Stewart & Grace Kelly (uit Rear Window) & James Stewart als George Bailey (It's a Wonderful Life)

Met de klok mee, beginnend linksboven: Gene Kelly (Singin in the Rain), Jack Lemmon & Shirley MacLaine (the Apartment, Gregory Peck als Attacus Finch (To Kill a Mockingbird), Gregory Peck & Audrey Hepburn (Roman Holiday)

Van boven naar beneden: Paul Newman & Robert Redford (Butch Cassidy and the Sundance Kid), Humphrey Bogart & Ingrid Bergman (Casablanca) & Alec Guinness als Colonel Nicholson (Bridge on the River Kwai)

[ Bericht 2% gewijzigd door Hare op 29-04-2005 22:39:23 ]
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:39:06 #171
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_26609338
Heel mooi Maarten

ziek daar nou een ROMAN HOLIDAY Giftset?
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:39:53 #172
4180 Hare
Come fly with me!
pi_26609351
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:39 schreef kinky_queen het volgende:
Heel mooi Maarten

ziek daar nou een ROMAN HOLIDAY Giftset?
Nee joh, dat ding is voor pussys
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:07:54 #173
13701 k00s
pi_26609908
Maarten, erg mooie collectie hoor. Veel speciale uitgaves, waaronder de ghibli's natuurlijk

vrijdag 29 april 2005 @ 23:36:17 #174
40664 Durbin
Who knows..
pi_26610421
Netjes Hare De Laputa vind ik toch wel het pronkstuk van je collectie.

Ik zal morgen eens kijken of ik redelijke foto's van mijn collectie kan maken.
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:48:19 #175
4180 Hare
Come fly with me!
pi_26610695
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef Durbin het volgende:
Netjes Hare De Laputa vind ik toch wel het pronkstuk van je collectie.
Me Too
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:10:00 #176
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_26611233
Zeker een erg mooie collectie Hare, vooral al die speciale uitgaves zijn erg mooi
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:45:00 #177
67670 Skv
Cynist.
pi_26612002

Zooo. Mijn bescheiden stapeltje dr ook bij
pi_26612157
is dat nou alles hare

nee, mooie collectie hoor
ook leuk die foto's
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:28:08 #179
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26614799
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 00:52 schreef pascalheister het volgende:
is dat nou alles hare
dat vond ik ook al

erg mooi
pi_26615750
Erg mooie collectie Hare
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:56:58 #181
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26617344
Mooi!
pi_26622566
Heel mooi allemaal!
  zaterdag 30 april 2005 @ 17:40:59 #183
40664 Durbin
Who knows..
pi_26622666
Hierbij mijn verzameling. Vorig weekend heb ik een achttal planken opgehangen van elk 2,5 meter breed. Ik had berekend dat ik ongeveer anderhalve plank over zou moeten houden, maar doordat ik de digipacks wat uitgebreider heb uitgestald, heb ik nu al helemaal geen ruimte meer. Op de foto's mist nog Oldboy UE, maar die is helaas nog onderweg.

zaterdag 30 april 2005 @ 19:39:35 #184
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26625771

Wel aardig Durbin

maandag 2 mei 2005 @ 23:13:36 #185
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_26681487
ik mis nog LET SLEEPING CORPSES LIE

maandag 2 mei 2005 @ 23:24:59 #186
40664 Durbin
Who knows..
pi_26681881
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
ik mis nog LET SLEEPING CORPSES LIE
Bitch..
pi_26683090
Mooie collecties heren.
Waar zijn die DVD standaardjes te krijgen?
pi_26683695
Ik gebruik plastic bordenstandaards van de blokker, in zwart of transparant... e1.30 .
pi_26684823
Of je in een fucking videotheek loopt .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_26686360
Bijzonder fraai uitgestald! Petje af voor dhr. Durbin.
pi_26686581
Waarom klik ik dan ook nu heb ik een minderwaardigheidscomplex
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:19:42 #192
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26802675
kzal zo proberen eens wat nieuwe foto`s te maken en te plaatsen
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:31:10 #193
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_26802945
No. Try not. Do... or do not. There is no try.

maandag 9 mei 2005 @ 15:37:36 #194
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_26854470
ik pimp hier ook even met mijn dvd hok + collectie

zodra alles er (netjes) in staat update ik dit bericht even...

[ Bericht 10% gewijzigd door mavje op 10-05-2005 09:24:06 (nieuwe foto) ]
  maandag 9 mei 2005 @ 16:12:46 #195
40664 Durbin
Who knows..
pi_26855514
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:37 schreef mavje het volgende:
ik pimp hier ook even met mijn dvd hok + collectie

zodra alles erin staat update ik dit bericht even...
Ah, nog iemand met hetzelfde plankensysteem. Het bevalt mij uitstekend.

Zelf heb ik planken van 30 cm. breed genomen en steuntjes van 25 cm. en vervolgens gaatjes geboord in de planken, zodat de 'punten' van de steuntjes vast in de plank vallen en niet er buiten.

En ik heb nog smalle plintjes op de planken bevestigd waar de dvd's tegenaan schuiven, zodat ze mooi vast staan.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:41:50 #196
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26858403
Durbin je pics zijn niet te zien...
  maandag 9 mei 2005 @ 17:46:29 #197
40664 Durbin
Who knows..
pi_26858509
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:41 schreef Timo20 het volgende:
Durbin je pics zijn niet te zien...
Klopt, ik had ze offline gehaald.
Bij deze vanavond nog eventjes.
  maandag 9 mei 2005 @ 18:48:04 #198
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26860287
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:46 schreef Durbin het volgende:

[..]

Klopt, ik had ze offline gehaald.
Bij deze vanavond nog eventjes.
sweet
die versie van Spirited Away (die met Oranje cover) is de R4, toch? is die nog ergens te krijgen?? of is ie OOP?
  maandag 9 mei 2005 @ 18:55:04 #199
4180 Hare
Come fly with me!
pi_26860516
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef Timo20 het volgende:

[..]

sweet
die versie van Spirited Away (die met Oranje cover) is de R4, toch? is die nog ergens te krijgen?? of is ie OOP?
Al lang en breed OOP
  maandag 9 mei 2005 @ 19:00:44 #200
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26860687
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:55 schreef Hare het volgende:

[..]

Al lang en breed OOP
geen contactje toevallig
  maandag 9 mei 2005 @ 19:13:23 #201
4180 Hare
Come fly with me!
pi_26861058
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:00 schreef Timo20 het volgende:

[..]

geen contactje toevallig
Altijd
  maandag 9 mei 2005 @ 23:11:13 #202
40664 Durbin
Who knows..
pi_26869014
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef Timo20 het volgende:

[..]

sweet
Als je de bekende dvd-fora in de gaten houdt, dan heb je nog wel enige kans eentje tegen te komen.

Of via onze lokale Ghibli-importeur Hare uiteraard.
pi_26876316
echt overal hier kom ik die box tegen van 2046 is die film zo goed ofzo?? op IMDB heeft ie op zich een beetje matige score
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:44:54 #204
4180 Hare
Come fly with me!
pi_26876629
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef metalheadBOC het volgende:
echt overal hier kom ik die box tegen van 2046 is die film zo goed ofzo?? op IMDB heeft ie op zich een beetje matige score
Dat cijfer valt me echt verdomd tegen, vond het zelf een geweldig mooie film, ben wel benieuwd wat ik er van denk na de tweede keer kijken...
  maandag 16 mei 2005 @ 14:08:02 #205
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27052545
*schop*
Eindelijk dan een update van mijn kant.Ik vind dat ik al aardig op weg ben :

In de flits v.l.n.r: Laura, League Of Extraordinary Gentlemen, Leathel Weapon 1,3,4 Lost In Translation, Love Actually, Lucky Town, Lucia Y El Sexo, The Magnificent Seven en Malice. De rest is wel te zien

[ Bericht 2% gewijzigd door Timo20 op 16-05-2005 14:22:21 ]
  maandag 16 mei 2005 @ 14:31:08 #206
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_27053092
Ziet er goed uit Timo20
Neil Degrasse Tyson
pi_27053114
Nette collectie Timo20

Alleen een beetje rommelig uitgestald
  maandag 16 mei 2005 @ 16:27:47 #208
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27056062
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:08 schreef Timo20 het volgende:
*schop*
Eindelijk dan een update van mijn kant.Ik vind dat ik al aardig op weg ben :

...
Ah, het was weer een tijdje geleden dat die make-up set nog eens voorbij kwam.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 16 mei 2005 @ 18:18:57 #209
40664 Durbin
Who knows..
pi_27059041

Netjes Timo.
pi_27067282
Ik moet er een kast bij gaan kopen...
  maandag 16 mei 2005 @ 23:50:32 #211
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27070427
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
Nette collectie Timo20

Alleen een beetje rommelig uitgestald
ja geen plaats enzo he .
ach ja t valt nog mee als je ziet hoe klein m`n kamer eigenlijk is
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ah, het was weer een tijdje geleden dat die make-up set nog eens voorbij kwam.
nice, ain`t it
pi_27070589
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef Timo20 het volgende:
ja geen plaats enzo he .
ach ja t valt nog mee als je ziet hoe klein m`n kamer eigenlijk is
Ja zoiets dacht ik al bij het zien van je kamer. Ruimtegebrek is the horror voor elke verzamelaar. Valt er niet een kamer ergens in je huis te confisqueren
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:39:29 #213
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27118552
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja zoiets dacht ik al bij het zien van je kamer. Ruimtegebrek is the horror voor elke verzamelaar. Valt er niet een kamer ergens in je huis te confisqueren
was dat maar waar .
als ik de muur eruit sla sta ik OF buiten OF dan sta ik op de badkamer .
geen optie dus, jammer genoeg
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:06:23 #214
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27121481
Ik vermoedde het al een tijdje maar nu weet ik het zeker...

je bent een kloon van Hare

donderdag 19 mei 2005 @ 08:51:30 #215
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27139744
Netjes horo Timo

Waar kopen jullie die houdertjes altijd?
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 19 mei 2005 @ 09:17:48 #216
40664 Durbin
Who knows..
pi_27140297
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 08:51 schreef Dizer het volgende:
Netjes horo Timo

Waar kopen jullie die houdertjes altijd?
Blokker. Het zijn eigenlijk bordenstandaards.
  donderdag 19 mei 2005 @ 09:23:05 #217
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27140447
Aha.. slim
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:40:53 #218
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_27148869
Mijn beginnende dvd collectie dit in iets meer dan een maandje bij elkaar gespaard, niet slecht toch?
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:34:06 #219
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27150842
Begint mooi: SL en ES zijn
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:54:13 #220
119636 J.Flo
De derde hond in het kegelspel
pi_27156035
wtf heb je aan home alone dvds!!! maar ok ieder zn ding..
Kopieren jullie nix? mijn collectie bestaat uit alleen maar copies.. maar hee daarvoor ben ik zwart natuurlijk!
pi_27156623
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:54 schreef J.Flo het volgende:
wtf heb je aan home alone dvds!!! maar ok ieder zn ding..
Kopieren jullie nix? mijn collectie bestaat uit alleen maar copies.. maar hee daarvoor ben ik zwart natuurlijk!
Home alone is fucking vet,
En kopieeren is note done.
pi_27156726
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Mijn beginnende dvd collectie dit in iets meer dan een maandje bij elkaar gespaard, niet slecht toch?
[afbeelding]
ik zie Requiem for a dream ik zie cast away forrest gump, schindlers list
Goede smaak heb je
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:03:35 #223
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27161509
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef kinky_queen het volgende:
Ik vermoedde het al een tijdje maar nu weet ik het zeker...

je bent een kloon van Hare

enne??
pi_27161610
Ik ben een beetje een n00b maar.. wat betekend OOP
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:08:52 #225
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27161698
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef tonks het volgende:
Ik ben een beetje een n00b maar.. wat betekend OOP
Out Of Print, dat betekent dat ie niet meer wordt geproduceerd
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:04:09 #226
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_27171585
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef tonks het volgende:

[..]

ik zie Requiem for a dream ik zie cast away forrest gump, schindlers list
Goede smaak heb je
thank you.
  maandag 23 mei 2005 @ 19:37:13 #227
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
  maandag 23 mei 2005 @ 20:56:16 #228
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27287861
FightClub
  maandag 23 mei 2005 @ 21:10:28 #229
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27288359
Niet echt mooie foto's.. komt wel een ander keer..
Ennuh jaah... Ik heb 2x een BandOfBrothers Box

maandag 23 mei 2005 @ 21:39:07 #230
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27289390
mooi
  maandag 23 mei 2005 @ 21:43:28 #231
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27289560
Thx Timo
  maandag 23 mei 2005 @ 22:44:47 #232
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_27291926
Nice dizer, zie in jouw collectie nog genoeg films die ik ook moet hebben
  maandag 23 mei 2005 @ 23:20:52 #233
40664 Durbin
Who knows..
pi_27293328
Netjes Dizer
  maandag 23 mei 2005 @ 23:43:44 #234
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27293992
Zo te zien hoef je je niet te vervelen Dizer

pi_27294000
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef tonks het volgende:

[..]

Home alone is fucking vet,
Al was het alleen maar voor Joe Pesci!
[/quote]
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:04:13 #236
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27298555
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Nice dizer, zie in jouw collectie nog genoeg films die ik ook moet hebben
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Durbin het volgende:
Netjes Dizer
Thnx
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef kinky_queen het volgende:
Zo te zien hoef je je niet te vervelen Dizer

Moet jij zeggen
Ik weet het, ik heb echt te veel. Soms kan ik gewoon niet kiezen wat ik wil kijken.
Aankomend weekend komt er weer wat bij
pi_27648773
Wat een dvd's zeg dan ben ik echt een rookie.

[ Bericht 15% gewijzigd door Nashje op 05-06-2005 17:05:12 ]
  zondag 5 juni 2005 @ 17:35:08 #238
67670 Skv
Cynist.
pi_27649711
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[afbeelding]
Requiem for a dream, Eternal Sunshine, Spirited away, Ichi.
Leuk begin
pi_27673080
ej! ik zag al twee keer lost in translation, maar dan de speciale versie! waar kun je die kopen?
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  maandag 6 juni 2005 @ 14:00:17 #240
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27674175
Rounders
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 6 juni 2005 @ 14:02:02 #241
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27674253
Timo, gave collectie Die Showgirls VIP Edition
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_27674671
Mooi, hoor.
gelukkig zijn er meer adicts

Mooie kast, Timo, met dat glas.
Sowieso een leuk ingerichte en keurig opgeruimde kamer eigenlijk voor een jongeman
pi_27690469
foto toevallig nog liggen...

klikbaar plaatje
You can't blame yourself for what gorilla's did
  maandag 6 juni 2005 @ 21:58:02 #244
13148 Shogo
Psycho...
pi_27690896
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef Mendelevium het volgende:
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/dvdsmall.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar plaatje
Iemand al eens gezegd dat je je kast moet opruimen?
pi_27691021
Wat een puinhoop daar onderin!

Verder een nette collectie!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:18:38 #246
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27695649
thnx nog voor de reacties
pi_27695881
beetje laat maar mooie collectie Timo
binnenkort ook maar weer eens nieuwe foto's maken
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:47:35 #248
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27700107
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef Mendelevium het volgende:
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/dvdsmall.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar plaatje
Gave collectie! Angel
Maaruh.. heb ik het goed, geen oorlogsfilms fanatiek? Ik mis Band Of Brothers bij je

P.S. Ik wil een nieuwe kast
pi_27703268
Zondag eindelijk een DVD-spelertje gekocht, gisteren begonnen met mijn collectie

[ Bericht 8% gewijzigd door Yakult op 07-06-2005 11:53:33 ]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:51:37 #250
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27703722

Ik kan me niet herinneren wat mijn eerste "aankoop" dvd was.
Wel wat mijn eerste dvd was, dat was The Matrix. Maar die had ik gekregen voor mijn verjaardag.
Wat ik als eerst heb gekocht ben ik echt helemaal kwijt.... Ik ga nadenken
pi_27705764
Ik weet nog wel dat mijn DVD speler voor de TV pas na een stuk of 20 DVD's kwam...tot die tijd keek ik ze op de pc

Even een update van mn collectie, ik verwacht de komende maanden toch niet meer zoveel titels...

Keepcases

*Klik voor 2048*573*

Specials

Vergroting uitstalling: hier (580*150).
Vergroting Drawers/Digipacks: hier (1024*670).

[ Bericht 33% gewijzigd door slindenau op 07-06-2005 13:47:02 ]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:56:38 #252
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27711544
Ooh Hare, jij hebt Dolls ook
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:11:06 #253
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27714346
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef Scandalous het volgende:
Ooh Hare, jij hebt Dolls ook
Ach ja, een klein beetje smaak heb ik wel
pi_27747858
hele simpele collectie rond de 400 dvd's
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:33:18 #255
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_27748085
Zitten mooie dvd's tussen RAM_
Neil Degrasse Tyson
pi_27749117
Mijn begin.

[ Bericht 14% gewijzigd door Nashje op 08-06-2005 18:28:05 ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:29:42 #257
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27753681
Mooi Ram_
pi_27755720
American History X was ook een van mijn eerste .
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:01:29 #259
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27769854
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef slindenau het volgende:
American History X was ook een van mijn eerste .
Same here
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:47:06 #260
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27771063

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:22:35 ]
Zerg schreef:
pi_27775363
Heb ik de goede versie? Hopelijk van wel dan.
pi_27775716
Je hebt de "verkeerde" (minder beeld) als het een 4:3 versie is, dit staat achterop (op een normale tv beeldvullend). Als je AH:X in NL koopt heb je hoogstwaarschijnlijk deze "verkeerde".

Het maakt eigenlijk niet zoveel uit, maar je mist gewoon wat beeld links en rechts door de transfer breedbeeld > 4:3. Dit is voor echte die-hards niet acceptabel, maar ik kan er wel mee leven.
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:33:18 #263
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27776693
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:02 schreef slindenau het volgende:
Je hebt de "verkeerde" (minder beeld) als het een 4:3 versie is, dit staat achterop (op een normale tv beeldvullend). Als je AH:X in NL koopt heb je hoogstwaarschijnlijk deze "verkeerde".
Zeg maar gerust 100% zeker.
Er is in Nederland nooit een breedbeeld versie verschenen.
pi_27776744
De Nederlandse AH:X is zeker zo'n ruk RCV versie?

Ik heb een engelse versie
pi_27777838
Ah, dus niet echt super erg.

Zijn American Pie 2 en 3: The Wedding net zo leuk als de eerste? Is er eigenlijk een topic voor dit soort vragen (ik krijg er maar geen gevonden).
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:23:52 #266
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27778270
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:10 schreef Nashje het volgende:
Ah, dus niet echt super erg.

Voor mij is het een van de ergste dingen, zo niet het ergste wat een productiemaatschappij kan doen.

Een film die origineel in 4:3 is uitgezonden moet nu 4:3 op DVD staan, een film die breedbeeld is uitgezonden moet in breedbeeld (liefst anamorph) op DVD staan.

Zo niet, kijk ik de film niet eens.
pi_27778609
Kijk, dat is een Die-Hard dus .

Je mist wel wat beeld, maar je kan het verhaal nog steeds even goed volgen. In een extreem geval zie je twee halve hoofden tegen elkaar praten, of een hoofd tegen de rand van je tv...boeiend?
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:50:50 #268
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27779063
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:35 schreef slindenau het volgende:
Kijk, dat is een Die-Hard dus .

Je mist wel wat beeld, maar je kan het verhaal nog steeds even goed volgen. In een extreem geval zie je twee halve hoofden tegen elkaar praten, of een hoofd tegen de rand van je tv...boeiend?
Ja, heel erg boeiend.

Zo heeft de director het dus echt niet gewild en je wilt de film toch zien zoals de intentie van de director was neem ik aan. Niet van een of andere loser die bij RCV werkt en die telkens eens even leuk wat acteurs of wat dan ook uit beeld gaat lopen knippen

Zie hier een voorbeeldje:

http://www.widescreen.org(...)llowship/index.shtml
pi_27779176
Naja ik vind het niet erg boeiend.
quote:
Zijn American Pie 2 en 3: The Wedding net zo leuk als de eerste? Is er eigenlijk een topic voor dit soort vragen (ik krijg er maar geen gevonden).
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:55:55 #270
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_27779223
Hier mijnes...beetje geprobeerd coole foto's te maken ooit...mijn verzameling is groter dan zichtbaar is....ach ja

Prrrrrrrr.....talieloe....
pi_27780080
Waarom zou je eigenlijk dvd's kopen? Na 1 keer gezien te hebben is er toch geen fucking hell meer aan. En het kost nog klauwen met geld ook.
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:32:34 #272
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_27780157
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je eigenlijk dvd's kopen? Na 1 keer gezien te hebben is er toch geen fucking hell meer aan. En het kost nog klauwen met geld ook.
NIETES! Qua geld valt het wel mee. 15 Euro voor een DVD-tje is goed te pruimen. En DVD's als The Lion King, Gladiator en Pulp FIction kan ik vaker zien. Ik koop trouwens ook niet lukraak íedere DVD, alleen die met een écht hoge "herkijkwaarde".
pi_27780319
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
Omdat het leuk is om mooie dvd's te verzamelen. Je hebt enorm veel mooie en limited uitgaves.

Zodra het virus van dvd's je te pakken heeft is er geen weg meer terug
pi_27780328
Maar jullie kopen toch ook wel is baggerdvd's .
pi_27780348
15 euro vind ik overigens ulta-hard duur. Een euro of 5 zou een schappelijkere prijs zijn. Zouden de verkopen van dvd's ook meteen vervijfvoudigen.
pi_27780362
Ik niet

Bovendien is bagger relatief want iedereen heeft een andere smaak
pi_27780389
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef pberends het volgende:
15 euro vind ik overigens ulta-hard duur. Een euro of 5 zou een schappelijkere prijs zijn. Zouden de verkopen van dvd's ook meteen vervijfvoudigen.
Ook duur is relatief. Als je iets graag wilt hebben en je het de moeite waard vindt is het niet duur.

Op internet zijn genoeg webshops met goedkopere prijzen voor dvd's dan in de winkel
pi_27780572
Hoe lukt het jullie trouwens om 2 uur achter elkaar een film te kijken? Ik vind een half uur meer dan genoeg. Je wil toch het nieuws volgen en surfen, en interactief zijn enzo, en niet 2 uur naar zo'n duffe film kijken. Dat is gewoon saai, hoe leuk de film ook is.
pi_27780603
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef pberends het volgende:
Hoe lukt het jullie trouwens om 2 uur achter elkaar een film te kijken? Ik vind een half uur meer dan genoeg. Je wil toch het nieuws volgen en surfen, en interactief zijn enzo, en niet 2 uur naar zo'n duffe film kijken. Dat is gewoon saai, hoe leuk de film ook is.
Conclusie: Je houdt gewoon niet van films. Vandaar dat je er het nut niet van inziet om dvd's te verzamelen
pi_27780615
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Conclusie: Je houdt gewoon niet van films. Vandaar dat je er het nut niet van inziet om dvd's te verzamelen
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht. Maar die afleveringen duren tenminste geen 2 uur .
pi_27780759
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht. Maar die afleveringen duren tenminste geen 2 uur .

Waarom zou je die dvd's kopen. Flodder wordt elke week herhaald bij Yorin
pi_27780827
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom zou je die dvd's kopen. Flodder wordt elke week herhaald bij Yorin
Omdat ik dan iets anders kijk.
pi_27780882
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef pberends het volgende:
Omdat ik dan iets anders kijk.
Plausibele reden

Met je 10 flodder dvd's behoor je ook tot de dvd verzamelaars scene
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:09:41 #284
40664 Durbin
Who knows..
pi_27781033
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
quote:

[..]

Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht.
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:22:14 #285
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27781352
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
Waarom zouden wij dat doen?

pi_27781396
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Hare het volgende:

[..]

Ja, heel erg boeiend.

Zo heeft de director het dus echt niet gewild en je wilt de film toch zien zoals de intentie van de director was neem ik aan. Niet van een of andere loser die bij RCV werkt en die telkens eens even leuk wat acteurs of wat dan ook uit beeld gaat lopen knippen

Zie hier een voorbeeldje:

http://www.widescreen.org(...)llowship/index.shtml
Hmja, bij LOTR is het wel erg extreem, die was origineel 2.35:1, AH:X dacht ik 1.85:1.
Verder kan je het verhaal nog steeds goed volgen, maar je mist wellicht speciale beelden die de director erin wilde hebben.
Zelf geef ik ook de voorkeur aan een niet-aangepaste aspect ratio, maar sommige zijn gewoon niet in Nederland te krijgen, en zonder CC kom je dan niet ver in het buitenland.
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:24:16 #287
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_27781398
quote:

[..]

Flodder DVD's. Kijk, die zou ík dus nóóit kopen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:30:27 #288
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27781573
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef slindenau het volgende:

[..]

Hmja, bij LOTR is het wel erg extreem, die was origineel 2.35:1, AH:X dacht ik 1.85:1.
Verder kan je het verhaal nog steeds goed volgen, maar je mist wellicht speciale beelden die de director erin wilde hebben.
Zelf geef ik ook de voorkeur aan een niet-aangepaste aspect ratio, maar sommige zijn gewoon niet in Nederland te krijgen, en zonder CC kom je dan niet ver in het buitenland.
Kun je altijd je medefok!kers lief aankijken natuurlijk, de dvdfora in de gaten houden en dat soort dingen, krijg je echt wel de versie te pakken die je liever zou willen hebben.

Of je besteld de Zweedse versie op cdwow.nl/net die wel breedbeeld heeft.
pi_27782993
Maar jullie ruilen/verkopen/lenen onderling toch wel veel of niet? Anders is die hobby wel erg duur.
pi_27783037
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
Maar jullie ruilen/verkopen/lenen onderling toch wel veel of niet? Anders is die hobby wel erg duur.
Moet je eens voor de gein aan kinkyqueen vragen voor hoeveel zijn collectie verzekerd is
pi_27783060
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:22 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Waarom zouden wij dat doen?

Totale onzin Bagger films
pi_27783183
Maar je bent alleen maar stoer in dit topic als je veel dvd's hebt. Kapitalistische sletten!
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:36:25 #293
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_27785375
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Maar je bent alleen maar stoer in dit topic als je veel dvd's hebt. Kapitalistische sletten!
Bah. Uitlokker. Das helemaal niet waar wat je zegt...

je bent alleen stoer als je mooie en dure apparatuur hebt om je DVD-tjes op af te spelen, natuurlijk.
pi_27789378
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:25 schreef tonks het volgende:

[..]

Moet je eens voor de gein aan kinkyqueen vragen voor hoeveel zijn collectie verzekerd is
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
pi_27789574
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:27 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel eens willen weten.
30,000
pi_27789657
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef tonks het volgende:

[..]

30,000
dude!
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:56:55 #297
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27790516
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef tonks het volgende:

[..]

30,000
Maar zoveel is z'n collectie niet waard hoor, maar goed, verzekering van dat soort dingen kost geen drol, dus als het dat toch in de fik vliegt waarom dan niet wat extra's beuren
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:02:44 #298
13148 Shogo
Psycho...
pi_27790726
Prachtig! Ach jah die lui hebben toch geen flauw idee wat het waard is.
pi_27793564
quote:
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit
pi_27793687
quote:
Het lijkt mij meer te gaan om de voorliefde voor de film die wij uiten in het kopen van (veel) DVDs
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_27793795
En Maarten ik zie nu pas je collectie, mega zeg
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')