quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:55 schreef Shogo het volgende:
Mooie collectie, alleen jammer dat het wat rommelig door elkaar staat.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:55 schreef Shogo het volgende:
Mooie collectie, alleen jammer dat het wat rommelig door elkaar staat.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:56 schreef Mr_Romano het volgende:
sorteren jullie op alfabet of genre ?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:18 schreef REFUSED het volgende:
over het algemeen staan er best goede films tussen hoor, sorry
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:18 schreef REFUSED het volgende:
over het algemeen staan er best goede films tussen hoor, sorry
quote:
\quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor rare dingen links in het midden (bovenop de onderste rij dvds)?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie wel niet?
Ik krijg al op mijn donder van mijn moeder dat ik teveel geld uitgeef als ik 3 DVD's aanschaf(Heb er maar 62 in totaal)
Nee hoor, ik hoef niet van alles iets te hebben, ik wil alleen alle films hebben die ik goed vindquote:Op woensdag 22 december 2004 17:09 schreef AgeEll het volgende:
Kinky_Queen, volgens mij heb jij elke film die je ken bedenken, wel vet.
maar kijk jij wel is een dvd'tje of is t meer een tik, dat j alles van iets wil hebben.
helaas vind je iets teveel films goed en wil je alsnog alles hebbenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:39 schreef kinky_queen het volgende:
Nee hoor, ik hoef niet van alles iets te hebben, ik wil alleen alle films hebben die ik goed vind
Mis ook nog een Beyond Ltd Tin maar das tussen jouw en mijquote:Op zondag 26 december 2004 23:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ash, HEEL mooi.
Wanneer komen er weer wat kiekjes van je boyfriend AntiChrist?
![]()
btw , volgens mij mis ik nog een LET SLEEPING CORPSES LIE limited tin?
hmmmmmquote:Op maandag 27 december 2004 12:10 schreef Ash het volgende:
Mis ook nog een Beyond Ltd Tin maar das tussen jouw en mij![]()
quote:En over die kiekjes van Antichrist, van hem zelf of van z'n collectie? als het 't laatste is dan moet je het hem vragen, als je het eerste bedoelt, dan hou ik die lekker voor me zelf, ik kijk altijd nog effe naar hem voor het slapen gaan![]()
Waar heb je die plastic dingen gekocht waar je dvd's instaan. Ik zoek namelijk ook dat soort dingenquote:
Bij de blokker, het zijn bordenstandaards.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar heb je die plastic dingen gekocht waar je dvd's instaan. Ik zoek namelijk ook dat soort dingen
Ah ok tnxquote:Op donderdag 30 december 2004 13:19 schreef Ash het volgende:
Bij de blokker, het zijn bordenstandaards.
Ooh, jij hebt bijna alle Clive Barkers!quote:Op donderdag 30 december 2004 22:00 schreef thecrook het volgende:
Mijn bescheiden collectie, ik ben zo van de Special Editions enzo....
[afbeelding]
Grotere versie
Sterker nog, ik heb m'n verzameling nu helemaal compleet!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:20 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ooh, jij hebt bijna alle Clive Barkers!![]()
Hare heeft genoeg gezegt... geen toevoeging op hemquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:50 schreef Hare het volgende:
OMG!!!
Kan het nog mooier, beter, vetter, groter dan dit??
R.E.S.P.E.C.T !!!!
meer info ALIEN HEAD Collector's boxquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:44 schreef Dopekoe het volgende:
En over Alien gesproken, Waar kan je die ongeloofelijk coole Alien Head halen ?
Heb je ze allemaal gezien en alles wat er op staat?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:46 schreef Ash het volgende:
update:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van links naar rechts: Rocky Collection (R2) (gesigneerd door Carl Weathers), Die Hard: The Ultimate Collection (R1), Indiana Jones Collection (R2), Dirty Harry Collection (R2), The Godfather Trilogy.
[afbeelding]
Van links naar rechts: OldBoy: Ultimate Edition (R3), Azumi: Limited Deluxe Edition (R2), Taegugki: Limited Edition (R3), Casshern: Ultimate Edition (R2).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Book of The Dead Edition (R1), Basic Instinct: Ice Pack Edition (R2), Hulk: Limited Edition (R2), Band of Brothers: Limited Military Edition (R3)
Onderin: Kung Fu Hustle: Limited Edition (R3)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Robocop Trilogy (R2), Back To The Future Trilogy (R1), Superman Collection (R1), Star Wars Trilogy (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: I, Robot: Tin Edition (R2), Donnie Darko: Tin Edition (R2), Terminator 2: Ultimate Edition (R1), Total Recall: Tin Edition (R1), Akira: Tin Edition (R1), Battle Royale: Tin Edition (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Jurassic Park/The Lost World: Deluxe Edition (R1), 007 Collection (R2), Jurassic Park III: Boxset (R2)
Onderin: Dawn of The Dead: Ultimate Edition (R1) (Gesigneerd door Ken Foree), Freddy vs. Jason (R1) (Gesigneerd door Robert Englund en Ken Kirzinger), Exorcist (R2) (Gesigneerd door Linda Blair), Shaun of The Dead (R2) (Gesigneerd door Nick Frost)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Spiderman Coffret Edition (R2), Spider-Man 2 Giftset (R1), Spider-Man Giftset (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Battlefield Baseball: Tornade Box (R2), Infernal Affairs 3: Limited Edition (R3), Infernal Affairs 2: Limited Edition (R3), Returner: Limited Edition (R2), Arahan: Limited Edition (R3)
[afbeelding]
Van links naar rechts: The Ultimate Matrix Collection (R2), Infernal Affairs: Perfect Collection (R3)
Onderin: Predator (R2) (Gesigneerd door Carl Weathers), The Terminator: Ultimate Edition (R2) (Gesigneerd door Michael Biehn), Tombstone: Vista Series (R1) (Gesigneerd door Michael Biehn), The Abyss (R1) (Gesigneerd door Michael Biehn).
[afbeelding]
Alien Quadrilogy - 25th Anniversary: Ultimate Edition
[afbeelding]
Van links naar rechts: Kill Bill vol. 1: Premium Box (R2), Hero: Premium Box (R2), Kill Bill vol.2: Premium Box (R2)
[afbeelding]
Van Links naar rechts: Rambo Trilogy: Tin Edition (R1), Beverly Hills Trilogy: Tin Edition (R2), Tremors: The Legacy: Limited Edition (R2)
Onderin: Sleepy Hollow (R2) (Gesigneerd door Ray Park), Re-Animator: Millenium Edition (R1) (Gesigneerd door Brian Yuzna), Bride of Re-Animator (R1) (Gesigneerd door Brian Yuzna), Return of The Living Dead 3 (R2) (Gesigneerd door Brian Yuzna).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Scream Trilogy (R1), Halloween Collection (R2), Crow Collection (R1), Hannibal Lecter Trilogy (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Halloween 4: Limted Edition Tin, Halloween 5: Limited Edition Tin. Maniac: Limited Edition Tin, The Beyond: Limited Edition Tin, Hellraiser 1 & 2: Limited Edition Tin (Gesigneerd door Doug Bradley).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Showgirls: V.I.P Edition (R1), Scarface: Deluxe Edition (R1)
Onderin: Ultimate A-Team (R2) (Gesigneerd door Dirk Benedict en Dwight Schulze), Incredible Hulk collection (R1) (Gesigneerd door Lou Ferrigno), Willow (R2) (Gesigneerd door Warwick Davis).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Alien Quadrilogy (R1), Alien Legacy (R2), The Mummy Collection (R2), Jurassic Park Trilogy (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: LOTR EE Giftset Editions (R1), Hellboy Director's Cut: Giftset (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Transformers: Tin Edition (R2), Toy Story Ultimate Toy Box (R1), G.I. Joe: Orignal Mini-series: Limited Edition (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: House Collection (R1), The Omen Collection (R1), Friday The 13th Collection (R1), A Nightmare on Elmstreet Collection (Gesigneerd door Robert Englund).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Seabiscuit: Limited Edition (R1), Shrek 2: Talking Package with Donkey Dome (R4), AvP: Giftset (R1), Hellraiser Puzzlebox (R2)
[afbeelding]
Van Links naar rechts: Battlestar Galactica: Complete Collection: Cylon Package (R1), Band of Brothers: Tin Edition (R2), Seinfeld Giftset (R1)
Lekker alfabetischquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn nog bescheiden dvd-collectie...
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/dvd_klein.jpg]afbeelding][/url]
Moet er iig weer een nieuwe plak bij zetten...
plaatje is klikbaar btw
Ik ook!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:59 schreef Durbin het volgende:
Nu de drie boekenkasten in de huiskamer volledig vol zijn, ben ik aan het project begonnen om een wand van de kleine slaapkamer in te richten met acht planken van elk 2,5 meter. De bovenste twee planken krijgen meer tussenruimte voor het uitstallen van de giftsets en de mooiere edities. Ik heb er nu al zin in om het geheel afgerond te zien.![]()
Gezellige collectie...quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef maximus_83 het volgende:
Ook even pronken met mijn dvd collectie
[[url=http://usera.imagecave.com/dennis220783/icth_P3240004.JPG.jpg]afbeelding][/url]
Beetje kleine collectiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img227.exs.cx/img227/1443/teaser7vq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Meer van dit spul als ik een aantal bestellingen ontvangen heb
De remake. Zie profiler.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:57 schreef slindenau het volgende:
Maare, ik zie aan de rand "Gone in 60 Seconds", welke versie is dat? Origineel of remake met Nicholas Cage?
Ja...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef 1972 het volgende:
Maaruh een leuke tip: sorteer ze eens op kleur!
110quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jij hebt gewoon bijna al meer DVD's van de letter S (althans, die op dat plaatje staan), dan ik in totaal
Altijd beter dan de 2 disc editie van Trainspotting al te hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Matig... ik krijg kooplust door dit soort topics... net weer een Trainspotting 2-disc besteld
Nouja, met de overgebleven financiën worden gelijk nieuwe DVD's besteld...dus zoveel beter is het ook weer nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is anders wél beter voor de financiën
Zitten erg mooie Limited/Special Editions tussen, helaas wat titels betreft een beetje standaard maar dat is mijn mening...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:22 schreef pascalheister het volgende:
die van mij
niet helemaal up to date
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/kast_.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/boven_.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/1_.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/2_.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/3_.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/4_.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/5_.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/6_.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/thumb/7_.jpg]afbeelding][/url]
dat is de R4 uitgavequote:Op woensdag 30 maart 2005 11:24 schreef fractalis het volgende:
[..]
Zitten erg mooie Limited/Special Editions tussen, helaas wat titels betreft een beetje standaard maar dat is mijn mening...
Mag ik wel vragen wat dat voor uitgave is van Cicade de Deus (de rechter uiteraard)??
Gewoon niet uitlenen kan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef Merina het volgende:
Hebben jullie ook zo'n registratiesysteem? (ben even de naam kwijt) Ik kan mij voorstellen dat wanneer er vrienden over de vloer komen, dat ze in die kasten neuzen en vervolgens zeggen: "Ik leen deze 20 dvd's even van je hoor"
Een jaar later is je collectie een stuk minder en zit je peinzend te denken welke dvd je aan wie hebt gegeven.
Snatch is al een zeer lange tijd een 2 disc SE vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:29 schreef kinky_queen het volgende:
Het uitlenen heb ik ook ZWAAR beperkt tot 2 personen buiten mijn ouders, ik ben bv SNATCH en MARS ATTACKS! kwijtgeraakt op zo'n manier
Nu maar hopen dat er eerdaags 2-disc S.E komen, want om nou dezelfde uitgaves wéér te kopen...
![]()
In Nederland?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:35 schreef Hare het volgende:
Snatch is al een zeer lange tijd een 2 disc SE van
En waarom wil meneer Erwin die niet?quote:
Precies.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef Merina het volgende:
Hebben jullie ook zo'n registratiesysteem? (ben even de naam kwijt) Ik kan mij voorstellen dat wanneer er vrienden over de vloer komen, dat ze in die kasten neuzen en vervolgens zeggen: "Ik leen deze 20 dvd's even van je hoor"
Een jaar later is je collectie een stuk minder en zit je peinzend te denken welke dvd je aan wie hebt gegeven.
Uit principe, een vriend van mij had hem gekocht voor f 99,- een week later zag ik hem liggen voor f45,-quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:08 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Uit principe, een vriend van mij had hem gekocht voor f 99,- een week later zag ik hem liggen voor f45,-
sindsdien heb ik een kolere hekel aan die uitgave
Wat een waanzinnige prijzen voor een simpele SE!! Of was dat een halve eeuw geleden?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:08 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Uit principe, een vriend van mij had hem gekocht voor f 99,- een week later zag ik hem liggen voor f45,-
sindsdien heb ik een kolere hekel aan die uitgave
diekomtuittaiwan http://mall.jsdvd.com/quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
mooi LotR kistje![]()
waarheppiedievandaanpascalheister?
Als je em dan net zo mooi kan maken, wil je er voor mij dan ook 1 in elkaar timmerenquote:
25 euro voor zo'n kastje wat ik heb bij de Kwantum.quote:Op maandag 11 april 2005 23:00 schreef Skv het volgende:
Ohja, ik ben overigens inderdaad te lui om ze in een kast te doen, ze staan tussen twee boekstandaards. Hele zooitje stort om de zoveel dagen in. Maargoed
107 stuks ofzo
top collectie vooral de Sopranos boxenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij deze mijn (nog groeiende) verzameling.
het gaat niet om het aantal maar om de passiequote:Op dinsdag 19 april 2005 00:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Okeey dan zal ik ook maar eens een foto posten van mijn verzamelingetje hoewel deze nog niks is vergeleken met de meesten hier
[afbeelding]
lol dat is een idquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:25 schreef Jorikjet het volgende:
damn, gasten, begin een videotheek ofzo!
No way dat mijn DVD's worden uitgeleend! Tot ergenis van familie, vrienden en kennissen, dat wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef metalheadBOC het volgende:
en die dingen leen je niet uit of althans ik nie
En consequent zijn is ook erg belangrijk, anders krijg je weer te horen: ja maar hij/zij mocht toen en toen wel die en die DVD van je lenenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:47 schreef ook_gek het volgende:
Dus nu doe ik niet meer aan uitlenen dan maar arrogant en een vuile egowist![]()
oh ja maar er zijn wel een paar mensen die het mogen lenen. En ja het klopt dat mensen dan gaan zeuren van ja maar hij/zij mag wel. En dan zeg ik gewoon. He het zijn mijn DVD,S ik bepaal wie er wel en niet mag lenen en als jij dat niet mag heb ik daar een hele goeie reden voorquote:Op woensdag 20 april 2005 16:51 schreef thecrook het volgende:
[..]
En consequent zijn is ook erg belangrijk, anders krijg je weer te horen: ja maar hij/zij mocht toen en toen wel die en die DVD van je lenen
Aan de onderste plank te zien wel ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef pascalheister het volgende:
mooie collectie cheiron, begint alleen wat vol te raken
Nee joh, dat ding is voor pussysquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:39 schreef kinky_queen het volgende:
Heel mooi Maarten
ziek daar nou een ROMAN HOLIDAY Giftset?
Me Tooquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef Durbin het volgende:
Netjes HareDe Laputa vind ik toch wel het pronkstuk van je collectie.
dat vond ik ook alquote:
Ah, nog iemand met hetzelfde plankensysteem. Het bevalt mij uitstekend.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:37 schreef mavje het volgende:
ik pimp hier ook even met mijn dvd hok + collectie
zodra alles erin staat update ik dit bericht even...
Klopt, ik had ze offline gehaald.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:41 schreef Timo20 het volgende:
Durbin je pics zijn niet te zien...
sweetquote:Op maandag 9 mei 2005 17:46 schreef Durbin het volgende:
[..]
Klopt, ik had ze offline gehaald.
Bij deze vanavond nog eventjes.
Al lang en breed OOPquote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
sweet![]()
die versie van Spirited Away (die met Oranje cover) is de R4, toch? is die nog ergens te krijgen?? of is ie OOP?
geen contactje toevalligquote:
Als je de bekende dvd-fora in de gaten houdt, dan heb je nog wel enige kans eentje tegen te komen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
sweet![]()
die versie van Spirited Away (die met Oranje cover) is de R4, toch? is die nog ergens te krijgen?? of is ie OOP?
Dat cijfer valt me echt verdomd tegen, vond het zelf een geweldig mooie film, ben wel benieuwd wat ik er van denk na de tweede keer kijken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef metalheadBOC het volgende:
echt overal hier kom ik die box tegen van 2046 is die film zo goed ofzo?? op IMDB heeft ie op zich een beetje matige score
Ah, het was weer een tijdje geleden dat die make-up set nog eens voorbij kwam.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:08 schreef Timo20 het volgende:
*schop*
Eindelijk dan een update van mijn kant.Ik vind dat ik al aardig op weg ben:
...
ja geen plaats enzo hequote:Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
Nette collectie Timo20
Alleen een beetje rommelig uitgestald
nice, ain`t itquote:Op maandag 16 mei 2005 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, het was weer een tijdje geleden dat die make-up set nog eens voorbij kwam.
Ja zoiets dacht ik al bij het zien van je kamer. Ruimtegebrek is the horror voor elke verzamelaar. Valt er niet een kamer ergens in je huis te confisquerenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef Timo20 het volgende:
ja geen plaats enzo he.
ach ja t valt nog mee als je ziet hoe klein m`n kamer eigenlijk is
was dat maar waarquote:Op maandag 16 mei 2005 23:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al bij het zien van je kamer. Ruimtegebrek is the horror voor elke verzamelaar. Valt er niet een kamer ergens in je huis te confisqueren![]()
Blokker. Het zijn eigenlijk bordenstandaards.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:51 schreef Dizer het volgende:
Netjes horo Timo
Waar kopen jullie die houdertjes altijd?
Home alone is fucking vet,quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:54 schreef J.Flo het volgende:
wtf heb je aan home alone dvds!!! maar ok ieder zn ding..
Kopieren jullie nix? mijn collectie bestaat uit alleen maar copies.. maar hee daarvoor ben ik zwart natuurlijk!
ik zie Requiem for a dream ik zie cast away forrest gump, schindlers listquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Mijn beginnende dvd collectie dit in iets meer dan een maandje bij elkaar gespaard, niet slecht toch?
[afbeelding]
enne??quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef kinky_queen het volgende:
Ik vermoedde het al een tijdje maar nu weet ik het zeker...
je bent een kloon van Hare
![]()
Out Of Print, dat betekent dat ie niet meer wordt geproduceerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef tonks het volgende:
Ik ben een beetje een n00b maar.. wat betekend OOP
thank you.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef tonks het volgende:
[..]
ik zie Requiem for a dream ik zie cast away forrest gump, schindlers list
Goede smaak heb je
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Nice dizer, zie in jouw collectie nog genoeg films die ik ook moet hebben![]()
Thnxquote:
Moet jij zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef kinky_queen het volgende:
Zo te zien hoef je je niet te vervelen Dizer
![]()
Requiem for a dream, Eternal Sunshine, Spirited away, Ichi.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Mijn beginnende dvd collectie dit in iets meer dan een maandje bij elkaar gespaard, niet slecht toch?
[afbeelding]
Iemand al eens gezegd dat je je kast moet opruimen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef Mendelevium het volgende:
foto toevallig nog liggen...
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/dvdsmall.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar plaatje
Gave collectie! Angelquote:Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef Mendelevium het volgende:
foto toevallig nog liggen...
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/dvdsmall.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar plaatje
Ach ja, een klein beetje smaak heb ik welquote:
Same herequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef slindenau het volgende:
American History X was ook een van mijn eerste.
Zeg maar gerust 100% zeker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:02 schreef slindenau het volgende:
Je hebt de "verkeerde" (minder beeld) als het een 4:3 versie is, dit staat achterop (op een normale tv beeldvullend). Als je AH:X in NL koopt heb je hoogstwaarschijnlijk deze "verkeerde".
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:10 schreef Nashje het volgende:
Ah, dus niet echt super erg.
Ja, heel erg boeiend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:35 schreef slindenau het volgende:
Kijk, dat is een Die-Hard dus.
Je mist wel wat beeld, maar je kan het verhaal nog steeds even goed volgen. In een extreem geval zie je twee halve hoofden tegen elkaar praten, of een hoofd tegen de rand van je tv...boeiend?
quote:Zijn American Pie 2 en 3: The Wedding net zo leuk als de eerste? Is er eigenlijk een topic voor dit soort vragen (ik krijg er maar geen gevonden).
NIETES! Qua geld valt het wel mee. 15 Euro voor een DVD-tje is goed te pruimen. En DVD's als The Lion King, Gladiator en Pulp FIction kan ik vaker zien. Ik koop trouwens ook niet lukraak íedere DVD, alleen die met een écht hoge "herkijkwaarde".quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je eigenlijk dvd's kopen? Na 1 keer gezien te hebben is er toch geen fucking hell meer aan. En het kost nog klauwen met geld ook.
Omdat het leuk is om mooie dvd's te verzamelen. Je hebt enorm veel mooie en limited uitgaves.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je eigenlijk dvd's kopen? Na 1 keer gezien te hebben is er toch geen fucking hell meer aan. En het kost nog klauwen met geld ook.
Ook duur is relatief. Als je iets graag wilt hebben en je het de moeite waard vindt is het niet duur.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef pberends het volgende:
15 euro vind ik overigens ulta-hard duur. Een euro of 5 zou een schappelijkere prijs zijn. Zouden de verkopen van dvd's ook meteen vervijfvoudigen.
Conclusie: Je houdt gewoon niet van films. Vandaar dat je er het nut niet van inziet om dvd's te verzamelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef pberends het volgende:
Hoe lukt het jullie trouwens om 2 uur achter elkaar een film te kijken? Ik vind een half uur meer dan genoeg. Je wil toch het nieuws volgen en surfen, en interactief zijn enzo, en niet 2 uur naar zo'n duffe film kijken. Dat is gewoon saai, hoe leuk de film ook is.
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht. Maar die afleveringen duren tenminste geen 2 uurquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Conclusie: Je houdt gewoon niet van films. Vandaar dat je er het nut niet van inziet om dvd's te verzamelen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht. Maar die afleveringen duren tenminste geen 2 uur.
Omdat ik dan iets anders kijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je die dvd's kopen. Flodder wordt elke week herhaald bij Yorin
Plausibele redenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef pberends het volgende:
Omdat ik dan iets anders kijk.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
Maar jullie kopen toch ook wel is baggerdvd's.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht.
Waarom zouden wij dat doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
Maar jullie kopen toch ook wel is baggerdvd's.
Hmja, bij LOTR is het wel erg extreem, die was origineel 2.35:1, AH:X dacht ik 1.85:1.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, heel erg boeiend.
Zo heeft de director het dus echt niet gewild en je wilt de film toch zien zoals de intentie van de director was neem ik aan. Niet van een of andere loser die bij RCV werkt en die telkens eens even leuk wat acteurs of wat dan ook uit beeld gaat lopen knippen
Zie hier een voorbeeldje:
http://www.widescreen.org(...)llowship/index.shtml
Flodder DVD's. Kijk, die zou ík dus nóóit kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht. Maar die afleveringen duren tenminste geen 2 uur.
Kun je altijd je medefok!kers lief aankijken natuurlijk, de dvdfora in de gaten houden en dat soort dingen, krijg je echt wel de versie te pakken die je liever zou willen hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmja, bij LOTR is het wel erg extreem, die was origineel 2.35:1, AH:X dacht ik 1.85:1.
Verder kan je het verhaal nog steeds goed volgen, maar je mist wellicht speciale beelden die de director erin wilde hebben.
Zelf geef ik ook de voorkeur aan een niet-aangepaste aspect ratio, maar sommige zijn gewoon niet in Nederland te krijgen, en zonder CC kom je dan niet ver in het buitenland.
Moet je eens voor de gein aan kinkyqueen vragen voor hoeveel zijn collectie verzekerd isquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
Maar jullie ruilen/verkopen/lenen onderling toch wel veel of niet? Anders is die hobby wel erg duur.
Bah. Uitlokker. Das helemaal niet waar wat je zegt...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Maar je bent alleen maar stoer in dit topic als je veel dvd's hebt. Kapitalistische sletten!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Moet je eens voor de gein aan kinkyqueen vragen voor hoeveel zijn collectie verzekerd is
30,000quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Maar zoveel is z'n collectie niet waard hoor, maar goed, verzekering van dat soort dingen kost geen drol, dus als het dat toch in de fik vliegt waarom dan niet wat extra's beurenquote:
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteitquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Maar je bent alleen maar stoer in dit topic als je veel dvd's hebt. Kapitalistische sletten!
Het lijkt mij meer te gaan om de voorliefde voor de film die wij uiten in het kopen van (veel) DVDsquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |