Ach ja, een klein beetje smaak heb ik welquote:
Same herequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef slindenau het volgende:
American History X was ook een van mijn eerste.
Zeg maar gerust 100% zeker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:02 schreef slindenau het volgende:
Je hebt de "verkeerde" (minder beeld) als het een 4:3 versie is, dit staat achterop (op een normale tv beeldvullend). Als je AH:X in NL koopt heb je hoogstwaarschijnlijk deze "verkeerde".
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:10 schreef Nashje het volgende:
Ah, dus niet echt super erg.
Ja, heel erg boeiend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:35 schreef slindenau het volgende:
Kijk, dat is een Die-Hard dus.
Je mist wel wat beeld, maar je kan het verhaal nog steeds even goed volgen. In een extreem geval zie je twee halve hoofden tegen elkaar praten, of een hoofd tegen de rand van je tv...boeiend?
quote:Zijn American Pie 2 en 3: The Wedding net zo leuk als de eerste? Is er eigenlijk een topic voor dit soort vragen (ik krijg er maar geen gevonden).
NIETES! Qua geld valt het wel mee. 15 Euro voor een DVD-tje is goed te pruimen. En DVD's als The Lion King, Gladiator en Pulp FIction kan ik vaker zien. Ik koop trouwens ook niet lukraak íedere DVD, alleen die met een écht hoge "herkijkwaarde".quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je eigenlijk dvd's kopen? Na 1 keer gezien te hebben is er toch geen fucking hell meer aan. En het kost nog klauwen met geld ook.
Omdat het leuk is om mooie dvd's te verzamelen. Je hebt enorm veel mooie en limited uitgaves.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je eigenlijk dvd's kopen? Na 1 keer gezien te hebben is er toch geen fucking hell meer aan. En het kost nog klauwen met geld ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |