hij is nog tekoop hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:59 schreef Weakling het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat ik veel te laat van deze box hoorde ...
Ik meen KQ, antichrist en Harequote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:49 schreef Sai het volgende:
Welke Fokkers hebben dit ding nou allemaal?
Knep of zo, geloof ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:54 schreef MikeyMo het volgende:
Ik meen KQ, antichrist en Hare
Mjah, maar 400 euro of meer vinnik toch net ff te ... of heb je nog een "goedkoop" adresje?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
hij is nog tekoop hoor
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Knep of zo, geloof ik ook
of Knut
zoiets
![]()
Maar ik was wel degene die aan je d8quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:02 schreef knep het volgende:
![]()
Ash heeft hem ook trouwens..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik meen KQ, antichrist en Hare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
nope, maar ik hou hem in de gaten voor je en zal het hier postenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:55 schreef Weakling het volgende:
Mjah, maar 400 euro of meer vinnik toch net ff te ... of heb je nog een "goedkoop" adresje?
De Aliens zijn ontworpen door kunstenaar H.R. Giger, en zijn kunstwerken zijn bijna altijd een samensmelting van biologisch en mechanisch.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:32 schreef FremantleDockers het volgende:
Het is misschien een beetje rare opmerking, maar die aliens waren toch organisch? In de zin van niet mechanisch. Waarom lijkt het dan alsof er bij die box allemaal kabels langszij zitten?
Ik kan me in de film niet herinneren dat het beest een stuk pvc-pijp tegen z'n de zijkant van z'n kop had geplakt...
Als je de films zelf kijkt zie je het misschien niet zo duidelijk, maar op de extra's van Alien wordt er echt uitgebreid aandacht aan de ontwerpen besteed, en zie je ook heel goed hoe die kop eruit ziet. Ook onder de 'schedel', en toen ik dat zag was ik nog blijer dat ik deze supermooie set had staan, aangezien het echt, echt helemaal kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:32 schreef FremantleDockers het volgende:
Het is misschien een beetje rare opmerking, maar die aliens waren toch organisch? In de zin van niet mechanisch. Waarom lijkt het dan alsof er bij die box allemaal kabels langszij zitten?
Ik kan me in de film niet herinneren dat het beest een stuk pvc-pijp tegen z'n de zijkant van z'n kop had geplakt...
Niet iedereen heeft kleine groene monstertjes in z'n hoofd Wepeel2, of stemmen of zoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:57 schreef Wepeel2 het volgende:
Zit dat guitige kleine mannetje ook in dat grote hoofd gepropt?![]()
Nope, zit er gewoon los bij.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:57 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Zit dat guitige kleine mannetje ook in dat grote hoofd gepropt?![]()
Dan heb je geen officiele release denk ik, zeker een bootleg?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:03 schreef Hare het volgende:
Die van mij heeft trouwens geen groene schedel...
En die opbergdoos krijg je er ook nog los bij?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Nope, zit er gewoon los bij.
Die van mij heeft trouwens geen groene schedel...
Je krijgt alles wat je op de foto's in de OP zietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:06 schreef Wepeel2 het volgende:
En die opbergdoos krijg je er ook nog los bij?
Ziet er wel uit als een erg uitgebreide set in ieder geval. Maar mag ook wel voor dat geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |