quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:55 schreef Shogo het volgende:
Mooie collectie, alleen jammer dat het wat rommelig door elkaar staat.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:55 schreef Shogo het volgende:
Mooie collectie, alleen jammer dat het wat rommelig door elkaar staat.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:56 schreef Mr_Romano het volgende:
sorteren jullie op alfabet of genre ?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:18 schreef REFUSED het volgende:
over het algemeen staan er best goede films tussen hoor, sorry
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:18 schreef REFUSED het volgende:
over het algemeen staan er best goede films tussen hoor, sorry
quote:
\quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor rare dingen links in het midden (bovenop de onderste rij dvds)?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie wel niet?
Ik krijg al op mijn donder van mijn moeder dat ik teveel geld uitgeef als ik 3 DVD's aanschaf(Heb er maar 62 in totaal)
Nee hoor, ik hoef niet van alles iets te hebben, ik wil alleen alle films hebben die ik goed vindquote:Op woensdag 22 december 2004 17:09 schreef AgeEll het volgende:
Kinky_Queen, volgens mij heb jij elke film die je ken bedenken, wel vet.
maar kijk jij wel is een dvd'tje of is t meer een tik, dat j alles van iets wil hebben.
helaas vind je iets teveel films goed en wil je alsnog alles hebbenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:39 schreef kinky_queen het volgende:
Nee hoor, ik hoef niet van alles iets te hebben, ik wil alleen alle films hebben die ik goed vind
Mis ook nog een Beyond Ltd Tin maar das tussen jouw en mijquote:Op zondag 26 december 2004 23:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ash, HEEL mooi.
Wanneer komen er weer wat kiekjes van je boyfriend AntiChrist?
![]()
btw , volgens mij mis ik nog een LET SLEEPING CORPSES LIE limited tin?
hmmmmmquote:Op maandag 27 december 2004 12:10 schreef Ash het volgende:
Mis ook nog een Beyond Ltd Tin maar das tussen jouw en mij![]()
quote:En over die kiekjes van Antichrist, van hem zelf of van z'n collectie? als het 't laatste is dan moet je het hem vragen, als je het eerste bedoelt, dan hou ik die lekker voor me zelf, ik kijk altijd nog effe naar hem voor het slapen gaan![]()
Waar heb je die plastic dingen gekocht waar je dvd's instaan. Ik zoek namelijk ook dat soort dingenquote:
Bij de blokker, het zijn bordenstandaards.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar heb je die plastic dingen gekocht waar je dvd's instaan. Ik zoek namelijk ook dat soort dingen
Ah ok tnxquote:Op donderdag 30 december 2004 13:19 schreef Ash het volgende:
Bij de blokker, het zijn bordenstandaards.
Ooh, jij hebt bijna alle Clive Barkers!quote:Op donderdag 30 december 2004 22:00 schreef thecrook het volgende:
Mijn bescheiden collectie, ik ben zo van de Special Editions enzo....
[afbeelding]
Grotere versie
Sterker nog, ik heb m'n verzameling nu helemaal compleet!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:20 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ooh, jij hebt bijna alle Clive Barkers!![]()
Hare heeft genoeg gezegt... geen toevoeging op hemquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:50 schreef Hare het volgende:
OMG!!!
Kan het nog mooier, beter, vetter, groter dan dit??
R.E.S.P.E.C.T !!!!
meer info ALIEN HEAD Collector's boxquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:44 schreef Dopekoe het volgende:
En over Alien gesproken, Waar kan je die ongeloofelijk coole Alien Head halen ?
Heb je ze allemaal gezien en alles wat er op staat?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:46 schreef Ash het volgende:
update:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van links naar rechts: Rocky Collection (R2) (gesigneerd door Carl Weathers), Die Hard: The Ultimate Collection (R1), Indiana Jones Collection (R2), Dirty Harry Collection (R2), The Godfather Trilogy.
[afbeelding]
Van links naar rechts: OldBoy: Ultimate Edition (R3), Azumi: Limited Deluxe Edition (R2), Taegugki: Limited Edition (R3), Casshern: Ultimate Edition (R2).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Book of The Dead Edition (R1), Basic Instinct: Ice Pack Edition (R2), Hulk: Limited Edition (R2), Band of Brothers: Limited Military Edition (R3)
Onderin: Kung Fu Hustle: Limited Edition (R3)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Robocop Trilogy (R2), Back To The Future Trilogy (R1), Superman Collection (R1), Star Wars Trilogy (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: I, Robot: Tin Edition (R2), Donnie Darko: Tin Edition (R2), Terminator 2: Ultimate Edition (R1), Total Recall: Tin Edition (R1), Akira: Tin Edition (R1), Battle Royale: Tin Edition (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Jurassic Park/The Lost World: Deluxe Edition (R1), 007 Collection (R2), Jurassic Park III: Boxset (R2)
Onderin: Dawn of The Dead: Ultimate Edition (R1) (Gesigneerd door Ken Foree), Freddy vs. Jason (R1) (Gesigneerd door Robert Englund en Ken Kirzinger), Exorcist (R2) (Gesigneerd door Linda Blair), Shaun of The Dead (R2) (Gesigneerd door Nick Frost)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Spiderman Coffret Edition (R2), Spider-Man 2 Giftset (R1), Spider-Man Giftset (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Battlefield Baseball: Tornade Box (R2), Infernal Affairs 3: Limited Edition (R3), Infernal Affairs 2: Limited Edition (R3), Returner: Limited Edition (R2), Arahan: Limited Edition (R3)
[afbeelding]
Van links naar rechts: The Ultimate Matrix Collection (R2), Infernal Affairs: Perfect Collection (R3)
Onderin: Predator (R2) (Gesigneerd door Carl Weathers), The Terminator: Ultimate Edition (R2) (Gesigneerd door Michael Biehn), Tombstone: Vista Series (R1) (Gesigneerd door Michael Biehn), The Abyss (R1) (Gesigneerd door Michael Biehn).
[afbeelding]
Alien Quadrilogy - 25th Anniversary: Ultimate Edition
[afbeelding]
Van links naar rechts: Kill Bill vol. 1: Premium Box (R2), Hero: Premium Box (R2), Kill Bill vol.2: Premium Box (R2)
[afbeelding]
Van Links naar rechts: Rambo Trilogy: Tin Edition (R1), Beverly Hills Trilogy: Tin Edition (R2), Tremors: The Legacy: Limited Edition (R2)
Onderin: Sleepy Hollow (R2) (Gesigneerd door Ray Park), Re-Animator: Millenium Edition (R1) (Gesigneerd door Brian Yuzna), Bride of Re-Animator (R1) (Gesigneerd door Brian Yuzna), Return of The Living Dead 3 (R2) (Gesigneerd door Brian Yuzna).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Scream Trilogy (R1), Halloween Collection (R2), Crow Collection (R1), Hannibal Lecter Trilogy (R2)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Halloween 4: Limted Edition Tin, Halloween 5: Limited Edition Tin. Maniac: Limited Edition Tin, The Beyond: Limited Edition Tin, Hellraiser 1 & 2: Limited Edition Tin (Gesigneerd door Doug Bradley).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Showgirls: V.I.P Edition (R1), Scarface: Deluxe Edition (R1)
Onderin: Ultimate A-Team (R2) (Gesigneerd door Dirk Benedict en Dwight Schulze), Incredible Hulk collection (R1) (Gesigneerd door Lou Ferrigno), Willow (R2) (Gesigneerd door Warwick Davis).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Alien Quadrilogy (R1), Alien Legacy (R2), The Mummy Collection (R2), Jurassic Park Trilogy (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: LOTR EE Giftset Editions (R1), Hellboy Director's Cut: Giftset (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: Transformers: Tin Edition (R2), Toy Story Ultimate Toy Box (R1), G.I. Joe: Orignal Mini-series: Limited Edition (R1)
[afbeelding]
Van links naar rechts: House Collection (R1), The Omen Collection (R1), Friday The 13th Collection (R1), A Nightmare on Elmstreet Collection (Gesigneerd door Robert Englund).
[afbeelding]
Van links naar rechts: Seabiscuit: Limited Edition (R1), Shrek 2: Talking Package with Donkey Dome (R4), AvP: Giftset (R1), Hellraiser Puzzlebox (R2)
[afbeelding]
Van Links naar rechts: Battlestar Galactica: Complete Collection: Cylon Package (R1), Band of Brothers: Tin Edition (R2), Seinfeld Giftset (R1)
Lekker alfabetischquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn nog bescheiden dvd-collectie...
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/dvd_klein.jpg]afbeelding][/url]
Moet er iig weer een nieuwe plak bij zetten...
plaatje is klikbaar btw
Ik ook!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:59 schreef Durbin het volgende:
Nu de drie boekenkasten in de huiskamer volledig vol zijn, ben ik aan het project begonnen om een wand van de kleine slaapkamer in te richten met acht planken van elk 2,5 meter. De bovenste twee planken krijgen meer tussenruimte voor het uitstallen van de giftsets en de mooiere edities. Ik heb er nu al zin in om het geheel afgerond te zien.![]()
Gezellige collectie...quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef maximus_83 het volgende:
Ook even pronken met mijn dvd collectie
[[url=http://usera.imagecave.com/dennis220783/icth_P3240004.JPG.jpg]afbeelding][/url]
Beetje kleine collectiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img227.exs.cx/img227/1443/teaser7vq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Meer van dit spul als ik een aantal bestellingen ontvangen heb
De remake. Zie profiler.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:57 schreef slindenau het volgende:
Maare, ik zie aan de rand "Gone in 60 Seconds", welke versie is dat? Origineel of remake met Nicholas Cage?
Ja...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef 1972 het volgende:
Maaruh een leuke tip: sorteer ze eens op kleur!
110quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jij hebt gewoon bijna al meer DVD's van de letter S (althans, die op dat plaatje staan), dan ik in totaal
Altijd beter dan de 2 disc editie van Trainspotting al te hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Matig... ik krijg kooplust door dit soort topics... net weer een Trainspotting 2-disc besteld
Nouja, met de overgebleven financiën worden gelijk nieuwe DVD's besteld...dus zoveel beter is het ook weer nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is anders wél beter voor de financiën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |