Ook duur is relatief. Als je iets graag wilt hebben en je het de moeite waard vindt is het niet duur.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef pberends het volgende:
15 euro vind ik overigens ulta-hard duur. Een euro of 5 zou een schappelijkere prijs zijn. Zouden de verkopen van dvd's ook meteen vervijfvoudigen.
Conclusie: Je houdt gewoon niet van films. Vandaar dat je er het nut niet van inziet om dvd's te verzamelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef pberends het volgende:
Hoe lukt het jullie trouwens om 2 uur achter elkaar een film te kijken? Ik vind een half uur meer dan genoeg. Je wil toch het nieuws volgen en surfen, en interactief zijn enzo, en niet 2 uur naar zo'n duffe film kijken. Dat is gewoon saai, hoe leuk de film ook is.
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht. Maar die afleveringen duren tenminste geen 2 uurquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Conclusie: Je houdt gewoon niet van films. Vandaar dat je er het nut niet van inziet om dvd's te verzamelen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht. Maar die afleveringen duren tenminste geen 2 uur.
Omdat ik dan iets anders kijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je die dvd's kopen. Flodder wordt elke week herhaald bij Yorin
Plausibele redenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef pberends het volgende:
Omdat ik dan iets anders kijk.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
Maar jullie kopen toch ook wel is baggerdvd's.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht.
Waarom zouden wij dat doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
Maar jullie kopen toch ook wel is baggerdvd's.
Hmja, bij LOTR is het wel erg extreem, die was origineel 2.35:1, AH:X dacht ik 1.85:1.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, heel erg boeiend.
Zo heeft de director het dus echt niet gewild en je wilt de film toch zien zoals de intentie van de director was neem ik aan. Niet van een of andere loser die bij RCV werkt en die telkens eens even leuk wat acteurs of wat dan ook uit beeld gaat lopen knippen
Zie hier een voorbeeldje:
http://www.widescreen.org(...)llowship/index.shtml
Flodder DVD's. Kijk, die zou ík dus nóóit kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb pas 10 Flodder dvd's gekocht. Maar die afleveringen duren tenminste geen 2 uur.
Kun je altijd je medefok!kers lief aankijken natuurlijk, de dvdfora in de gaten houden en dat soort dingen, krijg je echt wel de versie te pakken die je liever zou willen hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmja, bij LOTR is het wel erg extreem, die was origineel 2.35:1, AH:X dacht ik 1.85:1.
Verder kan je het verhaal nog steeds goed volgen, maar je mist wellicht speciale beelden die de director erin wilde hebben.
Zelf geef ik ook de voorkeur aan een niet-aangepaste aspect ratio, maar sommige zijn gewoon niet in Nederland te krijgen, en zonder CC kom je dan niet ver in het buitenland.
Moet je eens voor de gein aan kinkyqueen vragen voor hoeveel zijn collectie verzekerd isquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
Maar jullie ruilen/verkopen/lenen onderling toch wel veel of niet? Anders is die hobby wel erg duur.
Bah. Uitlokker. Das helemaal niet waar wat je zegt...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Maar je bent alleen maar stoer in dit topic als je veel dvd's hebt. Kapitalistische sletten!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Moet je eens voor de gein aan kinkyqueen vragen voor hoeveel zijn collectie verzekerd is
30,000quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Maar zoveel is z'n collectie niet waard hoor, maar goed, verzekering van dat soort dingen kost geen drol, dus als het dat toch in de fik vliegt waarom dan niet wat extra's beurenquote:
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteitquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Maar je bent alleen maar stoer in dit topic als je veel dvd's hebt. Kapitalistische sletten!
Het lijkt mij meer te gaan om de voorliefde voor de film die wij uiten in het kopen van (veel) DVDsquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |