Als je de bekende dvd-fora in de gaten houdt, dan heb je nog wel enige kans eentje tegen te komen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
sweet![]()
die versie van Spirited Away (die met Oranje cover) is de R4, toch? is die nog ergens te krijgen?? of is ie OOP?
Dat cijfer valt me echt verdomd tegen, vond het zelf een geweldig mooie film, ben wel benieuwd wat ik er van denk na de tweede keer kijken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef metalheadBOC het volgende:
echt overal hier kom ik die box tegen van 2046 is die film zo goed ofzo?? op IMDB heeft ie op zich een beetje matige score
Ah, het was weer een tijdje geleden dat die make-up set nog eens voorbij kwam.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:08 schreef Timo20 het volgende:
*schop*
Eindelijk dan een update van mijn kant.Ik vind dat ik al aardig op weg ben:
...
ja geen plaats enzo hequote:Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
Nette collectie Timo20
Alleen een beetje rommelig uitgestald
nice, ain`t itquote:Op maandag 16 mei 2005 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, het was weer een tijdje geleden dat die make-up set nog eens voorbij kwam.
Ja zoiets dacht ik al bij het zien van je kamer. Ruimtegebrek is the horror voor elke verzamelaar. Valt er niet een kamer ergens in je huis te confisquerenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef Timo20 het volgende:
ja geen plaats enzo he.
ach ja t valt nog mee als je ziet hoe klein m`n kamer eigenlijk is
was dat maar waarquote:Op maandag 16 mei 2005 23:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al bij het zien van je kamer. Ruimtegebrek is the horror voor elke verzamelaar. Valt er niet een kamer ergens in je huis te confisqueren![]()
Blokker. Het zijn eigenlijk bordenstandaards.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:51 schreef Dizer het volgende:
Netjes horo Timo
Waar kopen jullie die houdertjes altijd?
Home alone is fucking vet,quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:54 schreef J.Flo het volgende:
wtf heb je aan home alone dvds!!! maar ok ieder zn ding..
Kopieren jullie nix? mijn collectie bestaat uit alleen maar copies.. maar hee daarvoor ben ik zwart natuurlijk!
ik zie Requiem for a dream ik zie cast away forrest gump, schindlers listquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Mijn beginnende dvd collectie dit in iets meer dan een maandje bij elkaar gespaard, niet slecht toch?
[afbeelding]
enne??quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef kinky_queen het volgende:
Ik vermoedde het al een tijdje maar nu weet ik het zeker...
je bent een kloon van Hare
![]()
Out Of Print, dat betekent dat ie niet meer wordt geproduceerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef tonks het volgende:
Ik ben een beetje een n00b maar.. wat betekend OOP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |