quote:Op donderdag 2 december 2004 19:38 schreef huiz het volgende:
Nou, daar gaan we even over nadenken
ff 3GB aan foto's doorbladeren![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:45 schreef Xilantof het volgende:
phoe h'e
leuk dat wel.
maar wat is mijn mooiste foto van dit jaar![]()
ik weeth et echt niet![]()
ik ga eens bladeren binnenkort
quote:
dat is er idd 1tje waar ik wel uberblij mee ben ja.quote:Op donderdag 2 december 2004 19:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Die van je user-icon vond ik wel een sterke!
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mogen we in deze slowchat ook foto's posten ter beoordeling?
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:16 schreef CompuMess het volgende:
'k vond deze ook wel boeiend!
[afbeelding]
een beetje fotograaf kent zijn foto's uit het hoofdquote:Op donderdag 2 december 2004 21:23 schreef sander0105 het volgende:
Grmbl...
10,6 GB ... 5073 fotos.... 26 dagen... 195 foto's per dag.... zucht....![]()
Zo maar snel beginnen dan...
@ robbedeos300d: nr 4![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:05 schreef Bowiefan het volgende:
voorlopig houd ik het op deze:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:15 schreef Re het volgende:
een beetje fotograaf kent zijn foto's uit het hoofd
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:16 schreef Ouwesok het volgende:
Dat daar links op die feauteau.....dat is toch niet de schouder van eh......
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:07 schreef RubberDuckey het volgende:
Dat gaat een trein worden voor mij
Alleen welke...![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik denk dat ik voor deze hier ga:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:03 schreef k_man het volgende:
Serieus, deze wedstrijd gaat wel uit van de eerlijkheid van users om inderdaad een foto uit 2004 in te sturen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:02 schreef CompuMess het volgende:
Deze is niet voor treinen gemaakt...tram mag wel
[afbeelding]
Bruggen blijven mooi om te fotograferen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:10 schreef pea4fun het volgende:
Oeh leuk...Alleen wel erg moeilijk...Ik denk dat het een vlinder wordt...of een uil...of misschien toch die haan...offuh....
Wanneer sluit de wedstrijd?
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Goede keus, expressief plaatje
@ robbedoes: is dat station Alkmaar toevallig ?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:19 schreef Ouwesok het volgende:
Je hebt natuurlijk nog meer dan twintig dagen om de plaat van het jaar te schieten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jullie maken het niet makkelijk
Nou moet ik 5 GB aan foto's door gaan werken
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:19 schreef Ouwesok het volgende:
Je hebt natuurlijk nog meer dan twintig dagen om de plaat van het jaar te schieten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Makkie
Ik schoot alleen al 1 GB met mijn vakantie op Kreta. Ik heb 7 GB aan foto's, en dat zijn alleen de mooiere... oh wacht.. whehehe.. dus ik hoef maar 7 GB door te spitten
foto's van tussen de 100 k en 130 MB
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En straks maak ik die op 31 december
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben het hier natuurlijk wel over alleen de digitale foto's. De analoge moeten ook bekeken worden en op een juiste resolutie worden gescanned
. Dat gaat tegenwoordig toch zo handig
quote:Op vrijdag 3 december 2004 07:35 schreef Xilantof het volgende:
ik heb vanmiddag pas de apparatuur om mijn foto's door te spitten, maar ik ga het zeker even doorbladeren
lastig hoor![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:11 schreef Rewimo het volgende:
Hm... die nummer 4 lijkt me wel wat als vervanging van mijn deegroller...
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:15 schreef Re het volgende:
[..]
een beetje fotograaf kent zijn foto's uit het hoofd
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
tenzij ik een leukere vind.. denk ik dat het deze word.. alleen de zwarte rand minder dik maken
offfe...is er iets dat niet zo goed aan is (blind voor eigen foto-foutjes enzo
Xilantof weet ws wel waar ik deze gemaakt heb
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:11 schreef Rewimo het volgende:
Hm... die nummer 4 lijkt me wel wat als vervanging van mijn deegroller...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
tenzij ik een leukere vind.. denk ik dat het deze word.. alleen de zwarte rand minder dik maken
offfe...is er iets dat niet zo goed aan is (blind voor eigen foto-foutjes enzo
Xilantof weet ws wel waar ik deze gemaakt heb
dit is idd 1 van mijn mooistequote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:47 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Eens
wat mij betreft zouden de inzendtermijn minimaal tot 31-12-2004 23.59:59 moeten duren. Het moet toch je beste foto van 2004 worden, en de foto's die je na de inzendtermijn maar nog in 2004 maakt kunnen niet meedoen aan de 2005 westrijd natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan bijvoorbeeld stemmen tot driekoningen (om in de Kerstsfeer te blijven).
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad beter. En dan bijvoorbeeld stemmen tot driekoningen (om in de Kerstsfeer te blijven).
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:49 schreef Xilantof het volgende:
lol![]()
ik zie nu pas dat ie scheef staat :')
echt stomquote:Op vrijdag 3 december 2004 16:10 schreef Re het volgende:
[..]wilde het net gaan zeggen, hij klopt net niet, maar verder schitterende foto hoor
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:47 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Eens
wat mij betreft zouden de inzendtermijn minimaal tot 31-12-2004 23.59:59 moeten duren. Het moet toch je beste foto van 2004 worden, en de foto's die je na de inzendtermijn maar nog in 2004 maakt kunnen niet meedoen aan de 2005 westrijd natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hou erg veel van jullie maar ik ga toch echt niet op dat tijdstip achter mijn computer zittenDan heb ik wel wat beters te doen (qltel zoenen
) dus schrijf dat maar op je buik. Van qltel hou ik namelijk nog nèt ietsje meer
quote:
Maar ik wil de termijn wel verlengen naar 1 januari als het echt zo'n item is.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:40 schreef Rewimo het volgende:
R-Mon heeft een award gemaakt voor onze wedstrijd
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:40 schreef Rewimo het volgende:
R-Mon heeft een award gemaakt voor onze wedstrijd
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:34 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
bij treinen denk ik aan deze
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:50 schreef huiz het volgende:
[..]
Als ik die verplicht moet dragen, dan euhm...
Nouja, gelukkig win ik toch nooit
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef Oceanonix het volgende:
Ik verschillende foto's die ik best leuk vind. Keuzes maken is lastig dus ik knal hier maar wat foto's neer.
3
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef Oceanonix het volgende:
Ik verschillende foto's die ik best leuk vind. Keuzes maken is lastig dus ik knal hier maar wat foto's neer.
[afbeelding]
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
spammerdespam.. denk denk... ik heb de kleurenversie nog niet laten ontwikkelen...ik verwacht dat die mooier is...
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik denk dat ik voor deze hier ga:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:36 schreef huiz het volgende:
Misschien dat in het wedstrijdtopic ook een paar regeltjes tekst bij elke foto kunnen, daardoor gaan de foto's veel meer spreken
Anders krijg je straks een enorme lijst foto's die je heel snel doorbladert omdat het je verder niets zegt.
quote:De bedoeling is dat je één foto inlevert die je in 2004 hebt gemaakt. Het onderwerp mag je zelf kiezen, het enige wat we als eis stellen is dat de foto dit jaar gemaakt moet zijn. Je mag een toelichting geven bij je foto als je dat wilt. Bijvoorbeeld om de locatie te noemen, of om uit te leggen waarom die foto zo speciaal voor je is.
Ja maar daar staat niet in dat het ook in het topic gezet wordt, msch vindt Rewimo het gewoon leuk om te lezenquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:52 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Uit: Wedstrijd: De Mooiste Foto van 2004
[..]
Ik nu ook jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:00 schreef Luckepuk het volgende:
Ik zie toch bij 2 foto´s al een toelichting er onder staan?
tis ook niet zo dat ik hem leuk vind omdat ie voor jou bedoeld was hoorquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:36 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk niet zo leuk
omdat ie voor mij bedoeld was
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ze zijn van Het -Gele-Teken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
*mep*quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Zeg Sok, jij stuurt zeker een boom in?
Mis!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk dat ik hem infrarood toch mooier vind dan met kleur...Maar je Mariabeeldje blijft ook mooi... Hoewel ik het idee krijg dat hij iets overbelicht is...
Eentjequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Zeg Sok, jij stuurt zeker een boom in?
ik geloof er niets van!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Ymke het volgende:
Ik heb niks om in te sturen
O maar ik meen het echt hoor , ben pas een jaartje een beetje met het fotograferen bezig , mijn mooiste inzendingen waren voor de wedstrijden, meer heb ik nog nietquote:
Ik heb er 10 foto's van gemaakt; ik heb 1 foto waar de lamp perfect belicht is, maar waar je het mariabeeldje niet meer zietquote:Op zaterdag 4 december 2004 09:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk dat ik hem infrarood toch mooier vind dan met kleur...Maar je Mariabeeldje blijft ook mooi... Hoewel ik het idee krijg dat hij iets overbelicht is...
Dan stuur je toch 1 van die in?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:41 schreef Ymke het volgende:
O maar ik meen het echt hoor , ben pas een jaartje een beetje met het fotograferen bezig , mijn mooiste inzendingen waren voor de wedstrijden, meer heb ik nog niet
Ik vind deze eigenlijk mijn mooiste , maar het onderwerp druppels is wel heel erg flauw geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan stuur je toch 1 van die in?
Mooie foto!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk mijn mooiste , maar het onderwerp druppels is wel heel erg flauw geloof ik![]()
[afbeelding]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.quote:
Echt heel mooi gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.
Je pakt een cdtje , leg daar wat druppels op en je zorgt dat het licht van rechts komt , de strepen in de druppels zijn van de tuindeuren.
Zover moeglijk inzoomen als je cameraatje toestaat en klikken.
Dat was alles
Dat moet ik eens uit testen!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.
Je pakt een cdtje , leg daar wat druppels op en je zorgt dat het licht van rechts komt , de strepen in de druppels zijn van de tuindeuren.
Zover moeglijk inzoomen als je cameraatje toestaat en klikken.
Dat was alles
Zo simpel kan het zijnquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef huiz het volgende:
[..]
Echt heel mooi gedaan
En zo simpel als je het hoort
Dank je welquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat moet ik eens uit testen!
Echt super
Heb 6X zoom(FujiFilm S602)
Thnx
P.S deze foto moet je gewoon insturen
Oke thnxquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je wel
ps de druppels heb ik gemaakt met een plastic spuitje (van mijn werk) daardoor krijg je zulke mooie ronde druppels.
En voor het licht heb ik wel uren lopen schuiven in de kamer voor de juiste lichtinval , Maar goed nu weet je alles
Dank je wel Rewimoquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:36 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk niet zo leuk
omdat ie voor mij bedoeld was
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
P.S deze foto moet je gewoon insturen
Oke, vredequote:Op zaterdag 4 december 2004 23:13 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nie meer sippen oke!![]()
mag dat ook, spammen!quote:Op zondag 5 december 2004 00:40 schreef Ouwesok het volgende:
Kindertjes....
Ik doe mee![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind dit ook helemaal geen uitgelezen gelegenheid om weer eens wat ouwe feauteaux te spammen![]()
Ik vind het ontzettend leuk dat je die foto's mooi vindt, maar die van jou is echt super!quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ik ben toch wel een erg grote bewonderaar van deze fotos , deze mogen wat mij betreft zo ingestuurd worden . Geweldig mooi , ik wil er nog wel veel meer van zien
Ze zijn van Het -Gele-Teken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze gedragen zich als een volwaardig model Ouwesokquote:Op zondag 5 december 2004 00:40 schreef Ouwesok het volgende:
Kindertjes....
Ik doe mee![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind dit ook helemaal geen uitgelezen gelegenheid om weer eens wat ouwe feauteaux te spammen![]()
Op het forum staan genoeg foto's waarvan ik dacht dat ze met super apparatuur gemaakt zijn maar dat bleek achteraf een simpele diitale compact te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je wel Rewimo
Dat is wel leuk aan al die deelnemers , zo ben ik absoluut fan van die fotos van het gele teken![]()
Zo wil ik ook ooit eens leren fotograferen , maar eerst sparen voor een echte camera
quote:Op zondag 5 december 2004 11:07 schreef Oceanonix het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de macro's van de PdeHoog, die zijn heel erg mooi en lekker scherp en gemaakt met een digi compact.![]()
De eerste 2 erg mooi, de laatste erg aangrijpend....quote:Op zondag 5 december 2004 14:22 schreef Libris het volgende:
tot november 7685 pics, zo'n 10 gig...
hoogtepunten zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je, ik heb ze alledrie ingelijst ophangen. De derde is nog aangrijpender als je je de stank herinnert, het had geregend de nacht ervoor en dat was niet echt bevordelijk. Ook wel een dubbel gevoel als je 10 minuten later in je luxe hotel in een warm bad zitquote:Op zondag 5 december 2004 14:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De eerste 2 erg mooi, de laatste erg aangrijpend....
Kan ik me wel iets bij voorstellen...Maar waarom hang je zo'n vervelende herinnering op? (bedoel ik niet rottig hoor)quote:Op zondag 5 december 2004 14:32 schreef Libris het volgende:
[..]
Dank je, ik heb ze alledrie ingelijst ophangen. De derde is nog aangrijpender als je je de stank herinnert, het had geregend de nacht ervoor en dat was niet echt bevordelijk. Ook wel een dubbel gevoel als je 10 minuten later in je luxe hotel in een warm bad zit
Niet rot, meer relativerend.. .was een enorm indrukwekkende week.quote:Op zondag 5 december 2004 14:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen...Maar waarom hang je zo'n vervelende herinnering op? (bedoel ik niet rottig hoor)
Je weet natuurlijk wel opeens weer hoe goed je het zelf hebt als je naar zo'n foto kijkt....quote:Op zondag 5 december 2004 14:48 schreef Libris het volgende:
[..]
Niet rot, meer relativerend.. .was een enorm indrukwekkende week.
Jouw tweede vond ik de mooiste!
same here, dit zijn toevallig de foto's die ik heb laten afdrukken.. heb dus nog 7500 andere uit 2004...quote:Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk wel opeens weer hoe goed je het zelf hebt als je naar zo'n foto kijkt....
En dank je, ik ben nog niet uitgezocht...dit is het toch niet geloof ik.
Ik heb er ook ontzettend veel, maar er zijn er heel veel die al meteen afvallen. Verder laat ik ook de zelfportretten niet meetellen, dat scheelt ook alweer een hoop...hahaha...quote:Op zondag 5 december 2004 14:53 schreef Libris het volgende:
[..]
same here, dit zijn toevallig de foto's die ik heb laten afdrukken.. heb dus nog 7500 andere uit 2004...
tis wel een leuke goudvisquote:Op zondag 5 december 2004 16:13 schreef huiz het volgende:
En daar kom ik weer aan met slechts mijn goudvis
[afbeelding]
Jah, maar verder totaal niet spectaculair zoals die prachtige nachtfoto's, de huiveringwekkende zwartwit beelden van een oorlogskamp, een prachtige gedetailleerde foto van een ouderwetsch horloge, dit is slechts een simpele vis en allang dood ook, de sufferdquote:
Die vind ik erg mooiquote:Op zondag 5 december 2004 15:02 schreef pea4fun het volgende:
deze vind ik nog steeds wel stoer
[afbeelding]
Moeilijke keuze tussen deze 3quote:Op zondag 5 december 2004 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er ook nog wat gevonden (en nu heb ik ongeveer alles doorgewerkt wat ik online heb staan)
Wat minimalistisch werk (mijn favo toch wel)
[afbeelding]
Landschapje
[afbeelding]
[afbeelding]
einde van mijn spam-actie
Ook weer een moeilijke keuze tussen deze 3, tja je moet zelf kiezen hequote:Op zondag 5 december 2004 15:18 schreef Re het volgende:
ik heb er maar een paar uitgezocht waaruit ik hem wel ga kiezen denk ik
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
Hijs leuk!quote:
Deze 2 vind ik personelijk wel mooiquote:Op zondag 5 december 2004 16:07 schreef Xilantof het volgende:
ik heb ook even snel gebladerd...
hier even 6 foto's
1:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
Mooi goudvisjequote:Op zondag 5 december 2004 16:13 schreef huiz het volgende:
[afbeelding]
Jawel, maar ik weet zo ook al dat dit een van mijn mooiste wasquote:Op zondag 5 december 2004 16:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooi goudvisje![]()
Verder geen andere foto's?
Oke danquote:Op zondag 5 december 2004 16:45 schreef huiz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet zo ook al dat dit een van mijn mooiste was
Zal binnenkort nog eens door het archief bladeren.
Deze vind ik het mooist... Vooral 4... 7 kun je ook voor de productfotografie westrijd insturen... Reclame voor een kleurspoeling...quote:Op zondag 5 december 2004 15:18 schreef Re het volgende:
ik heb er maar een paar uitgezocht waaruit ik hem wel ga kiezen denk ik
4.
7. en natuurlijk
Zo heb ik ook nog een mug...quote:Op zondag 5 december 2004 16:13 schreef huiz het volgende:
[afbeelding]
Je hebt er nog één?quote:Op zondag 5 december 2004 19:17 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een mug...![]()
[afbeelding]
Ik had er iets van 100 in die hoedanigheid....quote:
Teveel krijgsmachtfoto's gescand Huizquote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef huiz het volgende:
[..]
't Lijkt wel een fun-condoom, met die bek als zo'n afgerold randje
Hmjaquote:Op zondag 5 december 2004 20:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Teveel krijgsmachtfoto's gescand Huiz
quote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef huiz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2004 20:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Teveel krijgsmachtfoto's gescand Huiz
Mafkeesquote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef huiz het volgende:
[..]
die vind ik mooi!!!quote:Op zondag 5 december 2004 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan
Ik zit nu met 1 probleem
Kan nu niet kiezen
Heb nog even gekeken:
Thnxquote:
Ik vind um heel mooi! Vrolijk!quote:
Zo heb ik ook nog een vliegquote:Op zondag 5 december 2004 19:17 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een mug...![]()
[afbeelding]
Het was niet mijn badkamerquote:Op zondag 5 december 2004 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe nat was je badkamer na afloop van deze foto
Hij lacht wel lief
quote:
Die is zo echt dat ik um bijna eng vind!quote:Op zondag 5 december 2004 21:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een vlieg![]()
[afbeelding]
Nee ook niet, we waren op vakantiequote:
Ooooooooooooooooooooooohquote:
Ik vind foto 4 erg mooi geworden. Deze foto zou in kleur denk ik veel minder spannend zijn.quote:
die wolkquote:Op maandag 6 december 2004 18:41 schreef Caar2 het volgende:
je mag wisselen toch???'k kan niet kiezen hoor...
[afbeelding]
[afbeelding]
nr4! Blijf hem mooi vindenquote:Op maandag 6 december 2004 14:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Het is moeilijk om voor de maandelijkse wedstrijd je mooiste foto uit te zoeken, voor een heel jaar is ie nog moeilijker zeg.
Naja hier dan nog een selectie van wat ik mooi vind en die meedingen om ingeleverd te worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan deze natuurlijk, komt iedereen bekend voor neem ik aan.
[afbeelding]
Die wolk is echt ongelovelijk mooi!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 december 2004 18:41 schreef Caar2 het volgende:
je mag wisselen toch???'k kan niet kiezen hoor...
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar omdat deze foto al eens heeft meegedaan met de wedstrijd, stuur ik nummer 4 niet in. Ook al is ie zo mooi. Ik denk zelf dat het nummer 1 gaat worden.quote:
wow!! thankssss........quote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die wolk is echt ongelovelijk mooi!!!!!!!!!!!!!echt prachtig.
En idd die kleine boompjes erbij laat zien hoe groot die wolk is, gewoon geweldig
nummer 2 vind ik ook mooi.quote:Op maandag 6 december 2004 21:11 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Maar omdat deze foto al eens heeft meegedaan met de wedstrijd, stuur ik nummer 4 niet in. Ook al is ie zo mooi. Ik denk zelf dat het nummer 1 gaat worden.
ik vind het blijde schaakpaard ook best grappig... lekker vrolijk dingquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 6 december 2004 21:40 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wow!! thankssss........Ik weet nu geloof ik wel welke ik in ga sturen
![]()
Van de 7 foto's die je hier in het topic hebt gezet vind ik nr 7 het mooistquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:05 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het blijde schaakpaard ook best grappig... lekker vrolijk ding
en ik weet het nog steeds niet welke ik ga insturen, hmmm nog maar een paar nachtijes over slapen dan
dank jequote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Van de 7 foto's die je hier in het topic hebt gezet vind ik nr 7 het mooist
die grote versie heb ik natuurlijk!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Stuur die zeker in!
Heb je die foto ook in een grote versie?
Zo ja, dan heb ik er zeker wel belang bij
Tnxquote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef Ymke het volgende:
Marc H : wat een prachtige foto heb je ingestuurd , de sfeer en de stilte zijn bijna tastbaar![]()
Zeg MarcH.... Hoe heb je toch de uitgang van Burgers Zoo gevondenquote:
'k vind 1 wel gaaf!!! Die kleur van het zand!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 14:53 schreef lastig het volgende:
ik vraag me af of ik met deze platen in de buurt kan komen van een "goede" foto..
#1 red sanddunes in Cambodia
[afbeelding]
#2 cloudy at 461m above streetlevel
[afbeelding]
#3 Vietnamese minority in Sapa
[afbeelding]
Wel mooi, maar een beetje Novib-achtig..quote:Op donderdag 9 december 2004 15:18 schreef Caar2 het volgende:
[..]
'k vind 1 wel gaaf!!! Die kleur van het zand!!!![]()
Als je de kaart in een externe card reader stopt, maar zonder software kan je camera geen verbinding maken met de pc.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef Rewimo het volgende:
Is hier soms een Eos-bezitter online? Zet ik mijn vraag uit het slowchattopic ook even hier neer
Okee, foto's gemaakt, maar hoe krijg ik ze in mijn comp? In tegenstelling tot de Ixus wordt de Eos niet meteen zichtbaar in Mijn Computer. En de cd-rom met software krijg ik morgen pas. Is het ook mogelijk zonder die software? Zo ja, hoe?
Dat is denk ik wel de mooiste die ik van je gezien hebquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:47 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik heb de haan opgestuurd, denk niet dat ik dit jaar nog een mooiere maak
Dank jequote:Op vrijdag 10 december 2004 20:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel de mooiste die ik van je gezien heb![]()
Pea gaat soloquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank jeIk ben erachter dat als ik mooie foto's wil maken, dat ik dan helemaal alleen moet gaan.
Zondag iedereen het huis uit jagen als ik aan de gang ga voor productfotografiequote:
En dan nog uren gaan denken wat je eigenlijk wil gaan schietenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zondag iedereen het huis uit jagen als ik aan de gang ga voor productfotografie
"Ja maar mam..."
"Niks ja maar...eruit!"
We zitten in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:24 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb de achtergrond al...das een begin toch?
Kan je me die sturen??quote:Op woensdag 8 december 2004 18:51 schreef Caar2 het volgende:
[..]
die grote versie heb ik natuurlijk!!![]()
![]()
sorry, dat doe ik nooit zomaar!! En wat ben je der mee van plan???quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan je me die sturen??
Je mag em wel naar mijn hotmail sturen (ruimte genoeg 25 mb)
Adres staat in mijn profiel
Gewoon als achtergrond gebruiken, verder niet verspeiden over het netquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:29 schreef Caar2 het volgende:
[..]
sorry, dat doe ik nooit zomaar!! En wat ben je der mee van plan???![]()
![]()
op DPZ staat een grotere versie die je wel als achtergrond kan gebruikenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon als achtergrond gebruiken, verder niet verspeiden over het net
Thats it
Thnxquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:56 schreef Caar2 het volgende:
[..]
op DPZ staat een grotere versie die je wel als achtergrond kan gebruiken
linkje:
http://www.dutchphotozone(...)order=asc&highlight=
NR8, leuk perspectief zo, veruit de beste van de serie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:10 schreef KamikazeKoe het volgende:
AAHH geen id welke ik moet kiezen! best lastig nog!
Dus hier een selectie, kan wel een beetje hulp gebruiken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu nog even resizen tot 550 pixels en dan zijn we helemaal tevredenquote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef KamikazeKoe het volgende:
thnx, heb zoiezo niet geniale fotos maja toch wat inzenden he!
En ff genummerd.
Nou, zit ik alweer fout..? hahaha...quote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee, jullie hebben het allebei fout
het is foto@qltel.org
q l t e l
Hmpf...lastige namen ookquote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee, jullie hebben het allebei fout
het is foto@qltel.org
q l t e l
Overigens komen de foto's op dit adres allemaal gewoon bij mij binnen hoor, Pea. Ik heb alleen een apart adres aangemaakt om de foto's van de decemberwedstrijd en van de jaarwedstrijd van elkaar te onderscheiden. Die van de jaarwedstrijd komen nu meteen in een aparte map te staan. Voorkomt (hopelijk) vergissingen.
Als ik wist hoe, kon ik dat doen jaquote:Op zondag 12 december 2004 19:04 schreef Bowiefan het volgende:
kun je niet ergens een mailto linkje neer zetten?
mailto: foto@qltel.orgquote:Op zondag 12 december 2004 19:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik wist hoe, kon ik dat doen ja
Heb je die pagina speciaal gemaakt om van hieruit te kunnen linken?quote:Op zondag 12 december 2004 19:30 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
mailto: foto@qltel.org
beetje omslachtig, maar het werkt wel![]()
Het is 2 tellen werkquote:Op zondag 12 december 2004 19:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb je die pagina speciaal gemaakt om van hieruit te kunnen linken?
Adres kloptquote:Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Het is 2 tellen werk
plaatje stond er al, en WS-FTP stond ook al aan
hoop alleen dat ik geen typfouten heb gemaakt in het e-mail adres, dat heb ik niet getest
Tnx Bowiefanquote:Op zondag 12 december 2004 19:30 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
mailto: foto@qltel.org
beetje omslachtig, maar het werkt wel![]()
ik denk dat je op de features en de bestandsgrootte na niet veel verschil zult merken....quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:25 schreef Meaghan het volgende:
Mijn foto staat er ook bij
En dan te bedenken dat ik vrijdag mijn nieuwe camera kan ophalen en daar statisch gezien veel betere foto's mee zou moeten kunnen maken. Althans, ik mag hopen dat het verschil tussen 3 of 8 MP niet zomaar onopgemerkt zal gaan![]()
Dat ligt er maar net aan wat voor (brakke) camera ik nu heb en daarmee vergeleken maakt het wel degelijk verschilquote:Op woensdag 15 december 2004 19:03 schreef berc het volgende:
[..]
ik denk dat je op de features en de bestandsgrootte na niet veel verschil zult merken....
en om dit er ff bij te vermelden:
wow wat is die foto van Icicle mooi! supah!
Dankje.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:12 schreef Icicle het volgende:
Ik vind hem leuk Bupatih! De groene plantjes zijn een goed detail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |