De eerste 2 erg mooi, de laatste erg aangrijpend....quote:Op zondag 5 december 2004 14:22 schreef Libris het volgende:
tot november 7685 pics, zo'n 10 gig...
hoogtepunten zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je, ik heb ze alledrie ingelijst ophangen. De derde is nog aangrijpender als je je de stank herinnert, het had geregend de nacht ervoor en dat was niet echt bevordelijk. Ook wel een dubbel gevoel als je 10 minuten later in je luxe hotel in een warm bad zitquote:Op zondag 5 december 2004 14:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De eerste 2 erg mooi, de laatste erg aangrijpend....
Kan ik me wel iets bij voorstellen...Maar waarom hang je zo'n vervelende herinnering op? (bedoel ik niet rottig hoor)quote:Op zondag 5 december 2004 14:32 schreef Libris het volgende:
[..]
Dank je, ik heb ze alledrie ingelijst ophangen. De derde is nog aangrijpender als je je de stank herinnert, het had geregend de nacht ervoor en dat was niet echt bevordelijk. Ook wel een dubbel gevoel als je 10 minuten later in je luxe hotel in een warm bad zit
Niet rot, meer relativerend.. .was een enorm indrukwekkende week.quote:Op zondag 5 december 2004 14:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen...Maar waarom hang je zo'n vervelende herinnering op? (bedoel ik niet rottig hoor)
Je weet natuurlijk wel opeens weer hoe goed je het zelf hebt als je naar zo'n foto kijkt....quote:Op zondag 5 december 2004 14:48 schreef Libris het volgende:
[..]
Niet rot, meer relativerend.. .was een enorm indrukwekkende week.
Jouw tweede vond ik de mooiste!
same here, dit zijn toevallig de foto's die ik heb laten afdrukken.. heb dus nog 7500 andere uit 2004...quote:Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk wel opeens weer hoe goed je het zelf hebt als je naar zo'n foto kijkt....
En dank je, ik ben nog niet uitgezocht...dit is het toch niet geloof ik.
Ik heb er ook ontzettend veel, maar er zijn er heel veel die al meteen afvallen. Verder laat ik ook de zelfportretten niet meetellen, dat scheelt ook alweer een hoop...hahaha...quote:Op zondag 5 december 2004 14:53 schreef Libris het volgende:
[..]
same here, dit zijn toevallig de foto's die ik heb laten afdrukken.. heb dus nog 7500 andere uit 2004...
tis wel een leuke goudvisquote:Op zondag 5 december 2004 16:13 schreef huiz het volgende:
En daar kom ik weer aan met slechts mijn goudvis
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |