Dank je welquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat moet ik eens uit testen!
Echt super
Heb 6X zoom(FujiFilm S602)
Thnx
P.S deze foto moet je gewoon insturen
Oke thnxquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je wel
ps de druppels heb ik gemaakt met een plastic spuitje (van mijn werk) daardoor krijg je zulke mooie ronde druppels.
En voor het licht heb ik wel uren lopen schuiven in de kamer voor de juiste lichtinval , Maar goed nu weet je alles
Dank je wel Rewimoquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:36 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk niet zo leuk
omdat ie voor mij bedoeld was
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
P.S deze foto moet je gewoon insturen
Oke, vredequote:Op zaterdag 4 december 2004 23:13 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nie meer sippen oke!![]()
mag dat ook, spammen!quote:Op zondag 5 december 2004 00:40 schreef Ouwesok het volgende:
Kindertjes....
Ik doe mee![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind dit ook helemaal geen uitgelezen gelegenheid om weer eens wat ouwe feauteaux te spammen![]()
Ik vind het ontzettend leuk dat je die foto's mooi vindt, maar die van jou is echt super!quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ik ben toch wel een erg grote bewonderaar van deze fotos , deze mogen wat mij betreft zo ingestuurd worden . Geweldig mooi , ik wil er nog wel veel meer van zien
Ze zijn van Het -Gele-Teken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze gedragen zich als een volwaardig model Ouwesokquote:Op zondag 5 december 2004 00:40 schreef Ouwesok het volgende:
Kindertjes....
Ik doe mee![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind dit ook helemaal geen uitgelezen gelegenheid om weer eens wat ouwe feauteaux te spammen![]()
Op het forum staan genoeg foto's waarvan ik dacht dat ze met super apparatuur gemaakt zijn maar dat bleek achteraf een simpele diitale compact te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je wel Rewimo
Dat is wel leuk aan al die deelnemers , zo ben ik absoluut fan van die fotos van het gele teken![]()
Zo wil ik ook ooit eens leren fotograferen , maar eerst sparen voor een echte camera
quote:Op zondag 5 december 2004 11:07 schreef Oceanonix het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de macro's van de PdeHoog, die zijn heel erg mooi en lekker scherp en gemaakt met een digi compact.![]()
De eerste 2 erg mooi, de laatste erg aangrijpend....quote:Op zondag 5 december 2004 14:22 schreef Libris het volgende:
tot november 7685 pics, zo'n 10 gig...
hoogtepunten zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je, ik heb ze alledrie ingelijst ophangen. De derde is nog aangrijpender als je je de stank herinnert, het had geregend de nacht ervoor en dat was niet echt bevordelijk. Ook wel een dubbel gevoel als je 10 minuten later in je luxe hotel in een warm bad zitquote:Op zondag 5 december 2004 14:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De eerste 2 erg mooi, de laatste erg aangrijpend....
Kan ik me wel iets bij voorstellen...Maar waarom hang je zo'n vervelende herinnering op? (bedoel ik niet rottig hoor)quote:Op zondag 5 december 2004 14:32 schreef Libris het volgende:
[..]
Dank je, ik heb ze alledrie ingelijst ophangen. De derde is nog aangrijpender als je je de stank herinnert, het had geregend de nacht ervoor en dat was niet echt bevordelijk. Ook wel een dubbel gevoel als je 10 minuten later in je luxe hotel in een warm bad zit
Niet rot, meer relativerend.. .was een enorm indrukwekkende week.quote:Op zondag 5 december 2004 14:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen...Maar waarom hang je zo'n vervelende herinnering op? (bedoel ik niet rottig hoor)
Je weet natuurlijk wel opeens weer hoe goed je het zelf hebt als je naar zo'n foto kijkt....quote:Op zondag 5 december 2004 14:48 schreef Libris het volgende:
[..]
Niet rot, meer relativerend.. .was een enorm indrukwekkende week.
Jouw tweede vond ik de mooiste!
same here, dit zijn toevallig de foto's die ik heb laten afdrukken.. heb dus nog 7500 andere uit 2004...quote:Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk wel opeens weer hoe goed je het zelf hebt als je naar zo'n foto kijkt....
En dank je, ik ben nog niet uitgezocht...dit is het toch niet geloof ik.
Ik heb er ook ontzettend veel, maar er zijn er heel veel die al meteen afvallen. Verder laat ik ook de zelfportretten niet meetellen, dat scheelt ook alweer een hoop...hahaha...quote:Op zondag 5 december 2004 14:53 schreef Libris het volgende:
[..]
same here, dit zijn toevallig de foto's die ik heb laten afdrukken.. heb dus nog 7500 andere uit 2004...
tis wel een leuke goudvisquote:Op zondag 5 december 2004 16:13 schreef huiz het volgende:
En daar kom ik weer aan met slechts mijn goudvis
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |