tis ook niet zo dat ik hem leuk vind omdat ie voor jou bedoeld was hoorquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:36 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk niet zo leuk
omdat ie voor mij bedoeld was
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ze zijn van Het -Gele-Teken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
*mep*quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Zeg Sok, jij stuurt zeker een boom in?
Mis!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk dat ik hem infrarood toch mooier vind dan met kleur...Maar je Mariabeeldje blijft ook mooi... Hoewel ik het idee krijg dat hij iets overbelicht is...
Eentjequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Zeg Sok, jij stuurt zeker een boom in?
ik geloof er niets van!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Ymke het volgende:
Ik heb niks om in te sturen
O maar ik meen het echt hoor , ben pas een jaartje een beetje met het fotograferen bezig , mijn mooiste inzendingen waren voor de wedstrijden, meer heb ik nog nietquote:
Ik heb er 10 foto's van gemaakt; ik heb 1 foto waar de lamp perfect belicht is, maar waar je het mariabeeldje niet meer zietquote:Op zaterdag 4 december 2004 09:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk dat ik hem infrarood toch mooier vind dan met kleur...Maar je Mariabeeldje blijft ook mooi... Hoewel ik het idee krijg dat hij iets overbelicht is...
Dan stuur je toch 1 van die in?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:41 schreef Ymke het volgende:
O maar ik meen het echt hoor , ben pas een jaartje een beetje met het fotograferen bezig , mijn mooiste inzendingen waren voor de wedstrijden, meer heb ik nog niet
Ik vind deze eigenlijk mijn mooiste , maar het onderwerp druppels is wel heel erg flauw geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan stuur je toch 1 van die in?
Mooie foto!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk mijn mooiste , maar het onderwerp druppels is wel heel erg flauw geloof ik![]()
[afbeelding]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.quote:
Echt heel mooi gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.
Je pakt een cdtje , leg daar wat druppels op en je zorgt dat het licht van rechts komt , de strepen in de druppels zijn van de tuindeuren.
Zover moeglijk inzoomen als je cameraatje toestaat en klikken.
Dat was alles
Dat moet ik eens uit testen!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.
Je pakt een cdtje , leg daar wat druppels op en je zorgt dat het licht van rechts komt , de strepen in de druppels zijn van de tuindeuren.
Zover moeglijk inzoomen als je cameraatje toestaat en klikken.
Dat was alles
Zo simpel kan het zijnquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef huiz het volgende:
[..]
Echt heel mooi gedaan
En zo simpel als je het hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |