quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef Oceanonix het volgende:
Ik verschillende foto's die ik best leuk vind. Keuzes maken is lastig dus ik knal hier maar wat foto's neer.
3
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef Oceanonix het volgende:
Ik verschillende foto's die ik best leuk vind. Keuzes maken is lastig dus ik knal hier maar wat foto's neer.
[afbeelding]
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
spammerdespam.. denk denk... ik heb de kleurenversie nog niet laten ontwikkelen...ik verwacht dat die mooier is...
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik denk dat ik voor deze hier ga:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:36 schreef huiz het volgende:
Misschien dat in het wedstrijdtopic ook een paar regeltjes tekst bij elke foto kunnen, daardoor gaan de foto's veel meer spreken
Anders krijg je straks een enorme lijst foto's die je heel snel doorbladert omdat het je verder niets zegt.
quote:De bedoeling is dat je één foto inlevert die je in 2004 hebt gemaakt. Het onderwerp mag je zelf kiezen, het enige wat we als eis stellen is dat de foto dit jaar gemaakt moet zijn. Je mag een toelichting geven bij je foto als je dat wilt. Bijvoorbeeld om de locatie te noemen, of om uit te leggen waarom die foto zo speciaal voor je is.
Ja maar daar staat niet in dat het ook in het topic gezet wordt, msch vindt Rewimo het gewoon leuk om te lezenquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:52 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Uit: Wedstrijd: De Mooiste Foto van 2004
[..]
Ik nu ook jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:00 schreef Luckepuk het volgende:
Ik zie toch bij 2 foto´s al een toelichting er onder staan?
tis ook niet zo dat ik hem leuk vind omdat ie voor jou bedoeld was hoorquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:36 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk niet zo leuk
omdat ie voor mij bedoeld was
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ze zijn van Het -Gele-Teken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
*mep*quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Zeg Sok, jij stuurt zeker een boom in?
Mis!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk dat ik hem infrarood toch mooier vind dan met kleur...Maar je Mariabeeldje blijft ook mooi... Hoewel ik het idee krijg dat hij iets overbelicht is...
Eentjequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Zeg Sok, jij stuurt zeker een boom in?
ik geloof er niets van!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Ymke het volgende:
Ik heb niks om in te sturen
O maar ik meen het echt hoor , ben pas een jaartje een beetje met het fotograferen bezig , mijn mooiste inzendingen waren voor de wedstrijden, meer heb ik nog nietquote:
Ik heb er 10 foto's van gemaakt; ik heb 1 foto waar de lamp perfect belicht is, maar waar je het mariabeeldje niet meer zietquote:Op zaterdag 4 december 2004 09:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk dat ik hem infrarood toch mooier vind dan met kleur...Maar je Mariabeeldje blijft ook mooi... Hoewel ik het idee krijg dat hij iets overbelicht is...
Dan stuur je toch 1 van die in?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:41 schreef Ymke het volgende:
O maar ik meen het echt hoor , ben pas een jaartje een beetje met het fotograferen bezig , mijn mooiste inzendingen waren voor de wedstrijden, meer heb ik nog niet
Ik vind deze eigenlijk mijn mooiste , maar het onderwerp druppels is wel heel erg flauw geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan stuur je toch 1 van die in?
Mooie foto!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk mijn mooiste , maar het onderwerp druppels is wel heel erg flauw geloof ik![]()
[afbeelding]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.quote:
Echt heel mooi gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.
Je pakt een cdtje , leg daar wat druppels op en je zorgt dat het licht van rechts komt , de strepen in de druppels zijn van de tuindeuren.
Zover moeglijk inzoomen als je cameraatje toestaat en klikken.
Dat was alles
Dat moet ik eens uit testen!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel hoor , ik heb dus alleen een canon powershot a70 , geen lenzen of wat dan ook.
Je pakt een cdtje , leg daar wat druppels op en je zorgt dat het licht van rechts komt , de strepen in de druppels zijn van de tuindeuren.
Zover moeglijk inzoomen als je cameraatje toestaat en klikken.
Dat was alles
Zo simpel kan het zijnquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef huiz het volgende:
[..]
Echt heel mooi gedaan
En zo simpel als je het hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |