Nou, zit ik alweer fout..? hahaha...quote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee, jullie hebben het allebei fout
het is foto@qltel.org
q l t e l
Hmpf...lastige namen ookquote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee, jullie hebben het allebei fout
het is foto@qltel.org
q l t e l
Overigens komen de foto's op dit adres allemaal gewoon bij mij binnen hoor, Pea. Ik heb alleen een apart adres aangemaakt om de foto's van de decemberwedstrijd en van de jaarwedstrijd van elkaar te onderscheiden. Die van de jaarwedstrijd komen nu meteen in een aparte map te staan. Voorkomt (hopelijk) vergissingen.
Als ik wist hoe, kon ik dat doen jaquote:Op zondag 12 december 2004 19:04 schreef Bowiefan het volgende:
kun je niet ergens een mailto linkje neer zetten?
mailto: foto@qltel.orgquote:Op zondag 12 december 2004 19:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik wist hoe, kon ik dat doen ja
Heb je die pagina speciaal gemaakt om van hieruit te kunnen linken?quote:Op zondag 12 december 2004 19:30 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
mailto: foto@qltel.org
beetje omslachtig, maar het werkt wel![]()
Het is 2 tellen werkquote:Op zondag 12 december 2004 19:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb je die pagina speciaal gemaakt om van hieruit te kunnen linken?
Adres kloptquote:Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Het is 2 tellen werk
plaatje stond er al, en WS-FTP stond ook al aan
hoop alleen dat ik geen typfouten heb gemaakt in het e-mail adres, dat heb ik niet getest
Tnx Bowiefanquote:Op zondag 12 december 2004 19:30 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
mailto: foto@qltel.org
beetje omslachtig, maar het werkt wel![]()
ik denk dat je op de features en de bestandsgrootte na niet veel verschil zult merken....quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:25 schreef Meaghan het volgende:
Mijn foto staat er ook bij
En dan te bedenken dat ik vrijdag mijn nieuwe camera kan ophalen en daar statisch gezien veel betere foto's mee zou moeten kunnen maken. Althans, ik mag hopen dat het verschil tussen 3 of 8 MP niet zomaar onopgemerkt zal gaan![]()
Dat ligt er maar net aan wat voor (brakke) camera ik nu heb en daarmee vergeleken maakt het wel degelijk verschilquote:Op woensdag 15 december 2004 19:03 schreef berc het volgende:
[..]
ik denk dat je op de features en de bestandsgrootte na niet veel verschil zult merken....
en om dit er ff bij te vermelden:
wow wat is die foto van Icicle mooi! supah!
Dankje.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:12 schreef Icicle het volgende:
Ik vind hem leuk Bupatih! De groene plantjes zijn een goed detail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |