Jah, maar verder totaal niet spectaculair zoals die prachtige nachtfoto's, de huiveringwekkende zwartwit beelden van een oorlogskamp, een prachtige gedetailleerde foto van een ouderwetsch horloge, dit is slechts een simpele vis en allang dood ook, de sufferdquote:
Die vind ik erg mooiquote:Op zondag 5 december 2004 15:02 schreef pea4fun het volgende:
deze vind ik nog steeds wel stoer
[afbeelding]
Moeilijke keuze tussen deze 3quote:Op zondag 5 december 2004 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er ook nog wat gevonden (en nu heb ik ongeveer alles doorgewerkt wat ik online heb staan)
Wat minimalistisch werk (mijn favo toch wel)
[afbeelding]
Landschapje
[afbeelding]
[afbeelding]
einde van mijn spam-actie
Ook weer een moeilijke keuze tussen deze 3, tja je moet zelf kiezen hequote:Op zondag 5 december 2004 15:18 schreef Re het volgende:
ik heb er maar een paar uitgezocht waaruit ik hem wel ga kiezen denk ik
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
Hijs leuk!quote:
Deze 2 vind ik personelijk wel mooiquote:Op zondag 5 december 2004 16:07 schreef Xilantof het volgende:
ik heb ook even snel gebladerd...
hier even 6 foto's
1:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
Mooi goudvisjequote:Op zondag 5 december 2004 16:13 schreef huiz het volgende:
En daar kom ik weer aan met slechts mijn goudvis
[afbeelding]
Jawel, maar ik weet zo ook al dat dit een van mijn mooiste wasquote:Op zondag 5 december 2004 16:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooi goudvisje![]()
Verder geen andere foto's?
Oke danquote:Op zondag 5 december 2004 16:45 schreef huiz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet zo ook al dat dit een van mijn mooiste was
Zal binnenkort nog eens door het archief bladeren.
Deze vind ik het mooist... Vooral 4... 7 kun je ook voor de productfotografie westrijd insturen... Reclame voor een kleurspoeling...quote:Op zondag 5 december 2004 15:18 schreef Re het volgende:
ik heb er maar een paar uitgezocht waaruit ik hem wel ga kiezen denk ik
4.
7. en natuurlijk
Zo heb ik ook nog een mug...quote:Op zondag 5 december 2004 16:13 schreef huiz het volgende:
En daar kom ik weer aan met slechts mijn goudvis
[afbeelding]
Je hebt er nog één?quote:Op zondag 5 december 2004 19:17 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een mug...![]()
[afbeelding]
Ik had er iets van 100 in die hoedanigheid....quote:
Teveel krijgsmachtfoto's gescand Huizquote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef huiz het volgende:
[..]
't Lijkt wel een fun-condoom, met die bek als zo'n afgerold randje
Hmjaquote:Op zondag 5 december 2004 20:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Teveel krijgsmachtfoto's gescand Huiz
quote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef huiz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2004 20:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Teveel krijgsmachtfoto's gescand Huiz
Mafkeesquote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef huiz het volgende:
[..]
die vind ik mooi!!!quote:Op zondag 5 december 2004 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan
Ik zit nu met 1 probleem
Kan nu niet kiezen
Heb nog even gekeken:
Thnxquote:
Ik vind um heel mooi! Vrolijk!quote:
Zo heb ik ook nog een vliegquote:Op zondag 5 december 2004 19:17 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een mug...![]()
[afbeelding]
Het was niet mijn badkamerquote:Op zondag 5 december 2004 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe nat was je badkamer na afloop van deze foto
Hij lacht wel lief
quote:
Die is zo echt dat ik um bijna eng vind!quote:Op zondag 5 december 2004 21:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een vlieg![]()
[afbeelding]
Nee ook niet, we waren op vakantiequote:
Ooooooooooooooooooooooohquote:
Ik vind foto 4 erg mooi geworden. Deze foto zou in kleur denk ik veel minder spannend zijn.quote:
die wolkquote:Op maandag 6 december 2004 18:41 schreef Caar2 het volgende:
je mag wisselen toch???'k kan niet kiezen hoor...
[afbeelding]
[afbeelding]
nr4! Blijf hem mooi vindenquote:Op maandag 6 december 2004 14:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Het is moeilijk om voor de maandelijkse wedstrijd je mooiste foto uit te zoeken, voor een heel jaar is ie nog moeilijker zeg.
Naja hier dan nog een selectie van wat ik mooi vind en die meedingen om ingeleverd te worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan deze natuurlijk, komt iedereen bekend voor neem ik aan.
[afbeelding]
Die wolk is echt ongelovelijk mooi!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 december 2004 18:41 schreef Caar2 het volgende:
je mag wisselen toch???'k kan niet kiezen hoor...
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar omdat deze foto al eens heeft meegedaan met de wedstrijd, stuur ik nummer 4 niet in. Ook al is ie zo mooi. Ik denk zelf dat het nummer 1 gaat worden.quote:
wow!! thankssss........quote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die wolk is echt ongelovelijk mooi!!!!!!!!!!!!!echt prachtig.
En idd die kleine boompjes erbij laat zien hoe groot die wolk is, gewoon geweldig
nummer 2 vind ik ook mooi.quote:Op maandag 6 december 2004 21:11 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Maar omdat deze foto al eens heeft meegedaan met de wedstrijd, stuur ik nummer 4 niet in. Ook al is ie zo mooi. Ik denk zelf dat het nummer 1 gaat worden.
ik vind het blijde schaakpaard ook best grappig... lekker vrolijk dingquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 6 december 2004 21:40 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wow!! thankssss........Ik weet nu geloof ik wel welke ik in ga sturen
![]()
Van de 7 foto's die je hier in het topic hebt gezet vind ik nr 7 het mooistquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:05 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het blijde schaakpaard ook best grappig... lekker vrolijk ding
en ik weet het nog steeds niet welke ik ga insturen, hmmm nog maar een paar nachtijes over slapen dan
dank jequote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Van de 7 foto's die je hier in het topic hebt gezet vind ik nr 7 het mooist
die grote versie heb ik natuurlijk!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Stuur die zeker in!
Heb je die foto ook in een grote versie?
Zo ja, dan heb ik er zeker wel belang bij
Tnxquote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef Ymke het volgende:
Marc H : wat een prachtige foto heb je ingestuurd , de sfeer en de stilte zijn bijna tastbaar![]()
Zeg MarcH.... Hoe heb je toch de uitgang van Burgers Zoo gevondenquote:
'k vind 1 wel gaaf!!! Die kleur van het zand!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 14:53 schreef lastig het volgende:
ik vraag me af of ik met deze platen in de buurt kan komen van een "goede" foto..
#1 red sanddunes in Cambodia
[afbeelding]
#2 cloudy at 461m above streetlevel
[afbeelding]
#3 Vietnamese minority in Sapa
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |