Wel mooi, maar een beetje Novib-achtig..quote:Op donderdag 9 december 2004 15:18 schreef Caar2 het volgende:
[..]
'k vind 1 wel gaaf!!! Die kleur van het zand!!!![]()
Als je de kaart in een externe card reader stopt, maar zonder software kan je camera geen verbinding maken met de pc.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef Rewimo het volgende:
Is hier soms een Eos-bezitter online? Zet ik mijn vraag uit het slowchattopic ook even hier neer
Okee, foto's gemaakt, maar hoe krijg ik ze in mijn comp? In tegenstelling tot de Ixus wordt de Eos niet meteen zichtbaar in Mijn Computer. En de cd-rom met software krijg ik morgen pas. Is het ook mogelijk zonder die software? Zo ja, hoe?
Dat is denk ik wel de mooiste die ik van je gezien hebquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:47 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik heb de haan opgestuurd, denk niet dat ik dit jaar nog een mooiere maak
Dank jequote:Op vrijdag 10 december 2004 20:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel de mooiste die ik van je gezien heb![]()
Pea gaat soloquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank jeIk ben erachter dat als ik mooie foto's wil maken, dat ik dan helemaal alleen moet gaan.
Zondag iedereen het huis uit jagen als ik aan de gang ga voor productfotografiequote:
En dan nog uren gaan denken wat je eigenlijk wil gaan schietenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zondag iedereen het huis uit jagen als ik aan de gang ga voor productfotografie
"Ja maar mam..."
"Niks ja maar...eruit!"
We zitten in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:24 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb de achtergrond al...das een begin toch?
Kan je me die sturen??quote:Op woensdag 8 december 2004 18:51 schreef Caar2 het volgende:
[..]
die grote versie heb ik natuurlijk!!![]()
![]()
sorry, dat doe ik nooit zomaar!! En wat ben je der mee van plan???quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan je me die sturen??
Je mag em wel naar mijn hotmail sturen (ruimte genoeg 25 mb)
Adres staat in mijn profiel
Gewoon als achtergrond gebruiken, verder niet verspeiden over het netquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:29 schreef Caar2 het volgende:
[..]
sorry, dat doe ik nooit zomaar!! En wat ben je der mee van plan???![]()
![]()
op DPZ staat een grotere versie die je wel als achtergrond kan gebruikenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon als achtergrond gebruiken, verder niet verspeiden over het net
Thats it
Thnxquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:56 schreef Caar2 het volgende:
[..]
op DPZ staat een grotere versie die je wel als achtergrond kan gebruiken
linkje:
http://www.dutchphotozone(...)order=asc&highlight=
NR8, leuk perspectief zo, veruit de beste van de serie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:10 schreef KamikazeKoe het volgende:
AAHH geen id welke ik moet kiezen! best lastig nog!
Dus hier een selectie, kan wel een beetje hulp gebruiken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu nog even resizen tot 550 pixels en dan zijn we helemaal tevredenquote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef KamikazeKoe het volgende:
thnx, heb zoiezo niet geniale fotos maja toch wat inzenden he!
En ff genummerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |