quote:Het wordt ook wel het mooiste circuit ter wereld genoemd: de Nordschleife van de Nürburgring. Niet alleen het mooiste, maar wellicht ook het gevaarlijkste. De Nordschleife is een voormalig circuit waar Formule 1 gereden werd totdat Niki Lauda bijna levend verbrandde in zijn auto. Vanaf dat moment was het over met de F1-races op de Nordschleife. De Nordschleife is thans op vele tijden beschikbaar voor publiek. Een ieder kan er met zijn motor of auto na betaling van 14 Euro een ronde rijden. Volgens de wet is het een éénrichtings tolweg zonder snelheidslimiet. Met zijn tientallen bochten, hoogteverschillen en zeer beperkte uitloopstroken is een ongeluk echter zo gebeurd. Helaas zijn daar uit het verleden vele bewijzen van. Motoren en auto's rijden door elkaar heen. Op een gemiddelde Ringdag in het weekend worden er zo'n vijf tot tien auto's of motoren van het circuit gesleept.....
Indien je jezelf echter beheerst en voldoende het achteropkomend verkeer in de gaten houdt dan kun je zonder noemenswaardig gevaar een ronde met je eigen auto of motor over dit meer dan 20 km lange circuit rijden. Ga echter niet forceren aangezien je toch echt zo’n 30 tot 40 rondes nodig hebt om het circuit een beetje te leren kennen. Er zijn talloze dagen waarop je vrij kunt rijden op de Nordschleife. Voor de exacte data en tijden kijk bij openingstijden.
Als je bij de Nordschleife aan komt moet je een kaartje kopen om een ronde te mogen rijden. Meer informatie over de diverse kaartjes en prijzen vind je bij kosten. Voordat je een kaartje gaat kopen wil ik je adviseren om eerst één of meerdere rondes mee te rijden met iemand die vaker op de Ring geweest is. Zodoende weet je wat je ongeveer te wachten staat en kun je zelf bepalen of een ronde rijden voor jou zinvol is of niet. Mocht je mij treffen op de parkeeplaats in mijn rode 205 of blauwe 911, vraag me dan gerust om een passagiersronde. Ik neem je met alle plezier een keer mee.
Heb je besloten om een aantal rondes te rijden doe het dan in deze eerste rondes rustig aan. Kijk goed in je spiegels en ga naar de rechter zijde van de baan en geef met je richtingaanwijzer de richting aan waar je naartoe gaat. Dit wordt door de achteropkomende rijder zeer gewaardeerd aangezien dit een teken is dat je hem gezien hebt. Ga, indien mogelijk, op een rustige tijd je eerste rondes rijden. Zorg dat je er bent zodra de Ring open gaat (in het weekend veelal om 8.00u) of kom tegen het einde van de dag. Het beste is om je eerste rondes op een door deweekse dag te rijden aangezien het dan veruit het rustigst is. Rij je eerste ronde van de dag altijd rustig omdat de baan op sommige onverwachte lokaties nog glad kan zijn door natte plekken of bladeren.
Filmen en foto's maken vanuit de auto op de Nordschleife is sinds eind 2002 verboden. Rij je toch naar de slagboom met een filmcamera in het zicht dan zullen de marshalls bij de slagboom je camera in beslag nemen. Je kunt hem dan aan het einde van de ronde weer ophalen bij het kaartverkoophuisje. De bijrijdster op onderstaande foto overkwam hetzelfde. Wordt je een aantal malen betrapt met een camera of fototoestel in de auto dan volgt een jaarverbod. Omdat de touristenfahrten steeds verder worden bedreigd wil ik een ieder verzoeken om aan het niet filmen en foto's maken op de baan gehoor te geven.
Ga niet met een stopwatch je rondetijden meten want dat heeft totaal geen zin. Ongemerkt ga je toch stiekem wat harder rijden dan eigenlijk mogelijk is. Er valt op de Ring niks te winnen. Je kunt alleen maar verliezen in de vorm van een gecrashte auto en eventueel persoonlijk letsel. Zorg gewoon dat je plezier hebt en laat de tijden voor wat het is.
Via het menu aan de linkerzijde van deze pagina kun je allerlei informatie met betrekking tot de Nordschleife van de Nürburgring vinden. Als je al deze info een keer hebt doorgenomen en je volgt de gegeven adviezen op, dan ga je goed voorbereid de Ring op. Mocht je vinden dat er wat ontbreekt of iets niet juist is, mail mij dat gerust.
In Koblenz is vast wel een Macquote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet wel zeker van nietmaar daar komen we de dag wel mee door
Donequote:Op woensdag 1 december 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doe maar nummer 11
maar wel een OP met nuttige tipsquote:Zorg dat je er bent zodra de Ring open gaat (in het weekend veelal om 8.00u) of kom tegen het einde van de dag. Het beste is om je eerste rondes op een door deweekse dag te rijden aangezien het dan veruit het rustigst is.
Hallo schat hoe was je werkdag vandaag.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:07 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:07 schreef Makster het volgende:
Zo ben er weer. Best donker zo in de Polder maar alles weer overleefd.
nah, toch maar niet na het lezen van je OP...quote:Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou je de Ring op OPM?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hallo schat hoe was je werkdag vandaag.![]()
Toch geen ruzie gemaakt he op je werk..
[..]
Wat doe jij na werktijd in de polder -je gaat toch niet vreemd he!
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:29 schreef Makster het volgende:![]()
![]()
![]()
quote:Tijdens een zeer spannende finale race in Finestrat (Spanje) is het kampioenschap beslist in de Supermoto S2 klasse. De 24 jarige Fransoos Jerome Giraudo, rijdend voor Aprilia, heeft voor het Italiaanse merk het wereldkampioenschap binnen gehaald.
Jerome Giraudo begon aan de race met een achterstand van 26 punten op zijn directe concurrent Massimo Verderosa, die voor Honda uitkomt in het kampioenschap. Door beide heats te winnen kon Jerome zijn achterstand in een voorsprong ombuigen en mede daardoor het kampioenschap binnen halen.
Deze titel heeft grote gevolgen voor Aprilia. Niet alleen is Aprilia in haar debuutjaar kampioen geworden maar ook vanwege hun innovatieve twee-cilinder motor in deze klasse, een keuze die tot nu toe als technisch onmogelijk werd beschouwd.
Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat ik zo'n achterstand kon goedmaken, hier door geeft de overwinning nog meer voldoening. Een seizoen zo zegevieren, zo strak vanaf het begin is gewoon een verbazend resultaat. Toen Aprilia de beslissing nam om het roer om te gooien en het seizoen aan de start te verschijnen met een 2 cilinder motor, die ook nog is met een elektronische ontsteking werkt, dacht ik dat we minimaal een jaar ontwikkelingswerk zouden hebben. In plaats daarvan werkte alles perfect en werd met de tijd alles alleen maar beter. Ik moet zeggen dat de technische staf een geweldige prestatie heeft geleverd dit seizoen.
Voor Aprilia betekent deze wereldtitel de 26ste in hun bestaan, tevens is dit hun derde offroad kampioenschapstitel. De laatste keer dat Aprilia een offroad titel won was in 1992 met trail wedstrijden.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:38 schreef Makster het volgende:
Maar goed ik heb wel zin in Ringen, en Pep
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:38 schreef Makster het volgende:
, en Pep. Zodra je een SM hebt dan wil ik weer met je knuffelen
quote:
Kwam de bocht uit en (met de Honda) moet daar helemaal plat voorover gaan liggen omdat ik geen stuurdemper heb (genoeg druk op mijn voorwiel te houden tijdens het uitaccelereren) en het asfalt daar ERG hobbelig is. Ik lette dus even niet genoeg op en mn stuur begon gigantisch te slaan. Zo heftig dat hij echt van aanslag tot aanslag kwam. Na een keer of 5 van links naar rechts te zijn geslingerd nog een keer vol aan het gas gedraaid om dr druk op mn wiel te verminderen in de hoop daarmee het slaan van het wiel te kunnen verhelpen. T werd even iets minder maar ging weer net zo heftig door....inmiddels was ik al bijna op de brug en nam mezelf voor om maar te springen...ben gaan staan en net voordat ik eigenlijk van mn bike willen springen had ik de controle weer Rolling Eyes Paar keer hard in mn rem moeten knijpen om weer remdruk op te bouwen (jaja, je moet er maar even aan denken na zon moment dat de zuigers door de kracht weer worden teruggeduwd in in remtang Wink ).
Er zullen nog wel een paar momentjes zijn geweest, maar ja...die horen er bij. Vorige week nog in Ex-Muhle toen ineens mn achterwiel een cm of 30 opzij stapte bij het uitkomen. Ik voelde de high-sider aankomen, het ging allemaal in slow-motion voor me. IK voelde de grip weer komen, zag aan de binnekant van mn oogjes de achterveer inveren en wachtte op het moment dat de klap terug kwam....en die kwam dus niet Laughing Heerlijk zon vette powerslide Cool
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van een Tueno?
Vind het echt een stoere naked..... en twin natuurlijk
Echt?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:14 schreef Makster het volgende:
Kut FOK is er niet beter op geworden de laatste tijd
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga ook mee naar de ring ..
..en volgens mij snappen 9 van de 10 mensen niet waarom de ring zo moeilijk is.![]()
Ik heb hier namelijk nog niet echt een goede persoonlijke verklaring gelezen waarom de Nordschleife zo verraderlijk is.Meesten weten niet waar ze aan beginnen.
Ik weet het namelijk wel ..
quote:Met zijn tientallen bochten, hoogteverschillen en zeer beperkte uitloopstroken is een ongeluk echter zo gebeurd. Helaas zijn daar uit het verleden vele bewijzen van.
Zoals eerder gezegd bevat de Nordschleife vele tientallen bochten. Deze bochten zorgen in combinatie met de enorme hoogteverschillen voor diverse ononverzichtelijke lokaties op de baan. Ga je op deze lokaties te hard en je gaat er af dan heb je een serieus probleem. In de meeste gevallen bevindt zich tussen de baan en de dure vangrail slechts een paar meter gras. De klap tegen de vangrail zal erg hard aankomen. Helaas hebben de afgelopen jaren bewezen dat deze klap voor vele mensen al fataal is geweest. Er valt niets te winnen tijdens een rondje op de Ring. Je kunt alleen maar verliezen. Dit verlies kan bestaan uit materiële schade, maar ook uit lichamelijke schade. Doe dus voorzichtig!
Ik heb het over een persoonlijke eigen mening waarom het zo moeilijk is. Niet meer en niets minder.quote:Op donderdag 2 december 2004 07:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Komt ie weer met zn altijd passende antwoord.....
Staat toch duidelijk op de site uitgelegd, lijkt mij....
Visie.quote:Op donderdag 2 december 2004 08:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij neemt toch ook aan dat SM's funbikes zijn? Terwijl je er nog nooit op heb gereden....
En dat is wat hele tijd zeg..... de bochten zijn idd verradelijk, spreek je jezelf nu weer tegenNet zeg je nog dat de Ring niet zo gevaarlijk is als dat iedereen zegt......
1 verschilletje is dat hun de Ring gereden heb en jij niet.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag trouwens op de Aprilia site ook nog een leuke wegrace dame:
[afbeelding]
Martina Colombari.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
ik heb weer een hoop gemist.
Nog even over dat rijbewijs. Er valt niets te regelen met Hoeze want het gemeentehuis is in principe al dicht als ik zelfs pas met het examen moet beginnen. Hangt nu van die vriendelijke ambtenaar af. Nou ja en anders ga ik gewoon kijken of iemand anders nog even tijd heeft en snel dat rijbewijs wil maken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:52 schreef Makster het volgende:
Doet mij ineens herrinderen.
Vorige week 3 !!!, fucking 3 keer op een dag ik de hondenstront gestaan
Ik weet zeker dat ik een jaar of 8 hondepoep vrij ben geweest en vorige week gewoon 3 fucking keer in de POEP
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:52 schreef Makster het volgende:
Doet mij ineens herrinderen.
Vorige week 3 !!!, fucking 3 keer op een dag ik de hondenstront gestaan
Ik weet zeker dat ik een jaar of 8 hondepoep vrij ben geweest en vorige week gewoon 3 fucking keer in de POEP
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:28 schreef hollander172 het volgende:
Als het met een pup al zo is, hoe zit het dan met babies?Die blijven nog veel langer bezig met hun "wekker" functie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar wel ervaring mee heeft..
Dat duurt ongeveer 8 maanden.. althans de grootste klap ..
Daarna komt nog wel menige nachtmerrie of ziekte om de hoek kijken waardoor
je nachtrust verstoord wordt. [afbeelding]
Een collega van mij heeft een dochtertje die een chronische vorm van slaapwandelen heeft.
Hij ziet er aardig moe uit soms.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:43 schreef hollander172 het volgende:
8 maanden? Damn, zie al op tegen deze paar weken.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je kan nu nog enigzins bijslapen en uitrusten overdag.
Ik heb er altijd wat moeite mee als ik een late avond heb gehad om direct bij het beginnen van de dag met allemaal zakelijke problemen geconfronteerd te worden.![]()
Maar ja het leven is hard.![]()
Mijn chef maakt wat dat betreft niets mee en heeft geen enkele compassie als iemand ergens mee zit.
Ik ga niet meer uitleggen waarom ik soms te laat kom, soms wat moe ben, beoordelingsfoutje heb gemaakt enz.
Hij doet het ook bij zijn vrienden is mij opgevallen dus dat verzacht wel een beetje.
(ja hij heeft de afgelopen maanden 2 maatjes van hem aangenomen voor hier op kantoor= 2 van de 11)
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:09 schreef Makster het volgende:
Elke keer als jij iets los laat over die chef van jou krijg ik een soort van Hitler beeld voor me. Volgens mij is hij echt de meest irritante slavendrijver waarover ik gehoord heb
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
Maar je kan nu nog enigzins bijslapen en uitrusten overdag.
quote:
Ik heb er altijd wat moeite mee als ik een late avond heb gehad om direct bij het beginnen van de dag met allemaal zakelijke problemen geconfronteerd te worden.![]()
quote:
Mijn chef maakt wat dat betreft niets mee en heeft geen enkele compassie als iemand ergens mee zit.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:20 schreef hollander172 het volgende:
Heel dom want als je echt succesvol wil worden in het zakenleven dien je ook een goed ontwikkelde sociale kant te hebben, met alleen hard werken en hard optreden kom je er echt niet.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik kan het zelf ook bijna niet geloven.
Maar stel je een vrijgezel ventje voor die geen relatie kan krijgen omdat hij te zelfingenomen is en onaangepast, al 8 jaar bij zijn eerste baantje werkt en chef is geworden doordat zijn naaste collega (de mededirecteur) met pensioen is gegaan vorig jaar.
Buiten dit bedrijf om heeft hij dus geen enkele werkervaring. En hij is wel the bom.Naar zijn idee.
Tot zover mijn visie.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
We krijgen tegenwoordig ook geen koffie meer, en de dames voeren spoedorders heel traag in.
De grootste relschopper is een vrouw van 55 jaar die zijn regiem niet kan accepteren.
Zij haalde altijd s'ochtends koffie voor ons, maar was mede daardoor 10 minuten te laat op de werkplek.
Toen had de chef namelijk gezegt: nou dan tap je maar koffie zodra je binnenkomt.
Je ben altijd ruim voor tijd aanwezig en zit dan altijd te kletsen in de kantine.![]()
Dat accepteerd ze natuurlijk niet van een (in haar ogen) ventje van 31 jaar.
Maar ze houd nu die stipheidsactie al aan sinds april dit jaar.
Ik dacht dat het wel zou slijten.![]()
Net dus maar weer zelf koffie heeft gehaald .. t'is niet zo druk dus ik kan er even tussenuit zonder dat de foon achter elkaar blijft rinkelen...
quote:
quote:Pfoei ben een beetje moe, ging pas wegens omstandigheden om 1:00 naar bed.
Zegt hij: nou en ? Ik moest na werktijd voetballen, had geen tijd voor avondeten en was pas 1:00 thuis en toen moest ik nog naar bed. Stel je net aan man!![]()
quote:Tjee voel mij een beetje misselijk. Bedoelde er verder niets mee.
Hij: Hmm je bent toch geen watje zeg.![]()
quote:Tering ik heb spierpijn zeg, gisteren gesport.
Hij:Pfff aansteller, dan moet je vanavond gewoon weer gaan trainen.
quote:Ik: zo ik ben gisteren door mijn enkel gegaan.
Hij: gewoon lopen, vast niets aan de hand. Aansteller.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een beetjegek ben van een bepaald merk motor en type ?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef ondeugend het volgende:
Weer een mooie OP trouwens, doet me weer denken aan Jeremy van Topgear
Ik wil heeel snel een SuperMotard rijden, en het liefst natuurlijk een KTM.quote:Op donderdag 2 december 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee helemaal niet vertel eens ?
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
KTM
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Warme gevoelens dus bij die uitzending. [afbeelding]
Er stonden eerst wat auto's in de OP .. volgens mij Jeremy himself met die Mercedes Jag.
Maar als je nou eens vlot gaat lessen dan kan je lekker mee op de Nordschleife.![]()
Wel wat te doen .. maar vooral een beetje treuzelen.quote:Op donderdag 2 december 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt het heel erg druk of niet
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
Wel wat te doen .. maar vooral een beetje treuzelen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Goedemiddag allen! Weinig inbreng vandaag eigenlijk van mijn kant.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil heeel snel een SuperMotard rijden, en het liefst natuurlijk een KTM.
Tering ik kan ook niets voor mij houden.![]()
![]()
quote:IVAN LAZZARINI
Nation: Italy
Date of Birth: 09/03/79
Family: Girlfriend
Hobbies: Playstation 2, Snowboard, Motorsport;
First KTM: 2004
First Race: 1986
Favorite course: Alpe d'Huez, France
Goals for 2004: To win the World Championship
Highlights
3 times Italian MX Champion
Winner Italian Supermoto Championship 2003
6th place Supermoto World Championship 2003
Private Sponsors
Airoh, Arnette, Red Bull, Zentedeschi Luca;
Ik laat wel ergens een steekje vallen, maar wat echt af moet dat komt ook goed.quote:Op donderdag 2 december 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb (helaas) weer genoeg te doen, allerlei dingen die vandaag en morgen af moeten...dus...weinig fokken 2day
Eerst wat poena regelen. Volgende week wil de VTR korte metten gaan maken met de deal.quote:Op donderdag 2 december 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
regel nou gewoon eens ergens een proefrit en wij komen jou mentaal en fysiek ondersteunen bij het testen van een KTM,![]()
Ja dat mag Lars .. balen.quote:
Had wel in de schuur gepast denk ik -aangezien mijn SZR er vroeger ook net inpaste.quote:Beste Pepijn,
Bedankt voor de snelle reactie. De BMW spreekt mij aan, het lijkt mij een fantastische motor. Helaas denk ik niet dat we de ruil rond krijgen, aangezien het verschil ruim 3000 euro is. Dat bedrag kan ook ik niet missen. Ik heb dan ook besloten geen ruil te doen, maar normale verkoop.
Met vriendelijke groet,
Richard.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Mag ik even?
GODVER DE TERING TIEFUS.
Ben ik met die hond al de hele dag aan het boenen zet ik net de vaatwasser en hoor na een half uur ineens gedruppel. Dat was dus water dat de kelder aan het inlopen was.
Ding ligt nu helemaal uit elkaar, alle relais, drukcontactjes, pompen etc. zijn doorgemeten en droog getest. Nu kan ik al die slangen schoon gaan maken.Weleens vuil geroken dat dik 10 jaar in het vocht staat? GODVER DE GODVER.
Dit kon er ook nog wel even bij, net geprobeerd een sollicitatiegesprek op te schuiven. Waarschijnlijk val ik er nu dus buiten want alleen vandaag en gisteren deden ze deze gesprekken.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
knal waar Patrich281 het gisteren over had
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Hey wat staat daar nou ?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
Was mij ook opgevallen, maar die zou ik nog niet gratis willen.
![]()
Omdat de lekkage veroorzaakt omdat het water niet weggepompt werd. Kwam dus tussen de afsluitrubbers en de klep er uit sijpelen.quote:Op donderdag 2 december 2004 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom helemaal uit elkaar halen als er een lekkage is ?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
De combinatie zwart oranje is anders wel mooi![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Teveel cross en toer -te weinig SuperMotard. (klein, licht, handelbaar en pittig)
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik nam het even op voor mijn tweewieler qua kleur
Dat ding op de foto ziet er inderdaad lelijk uit verder
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het jullie ook opgevallen dat er een aantal smiley's missen bij fok ?![]()
quote:KTM LC620
hoi, sorry maar ik ben niet op zoek naar een andere motor ik zoek een quad... je kunt hem wel van me kopen voor ¤ 3750.00 bedankt voor je reactie groeten robert
quote:Suzuki DRZ400 E
DANK JE WEL VOOR HET AANBOD, MAAR HELAAS ZIJN WIJ NIET GEINTERESSEERD IN JE BMW, VEEL SUCCES, MOCHT JE DE BMW VERKOPEN EN TOCH NOG INTERESSE HEBBEN DAN KAN JE ALTIJD NOG EVEN CONTACT OPNEMEN
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
AAAAHHHHHHHHHHHH KUTTTTTTT FOKKKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WORD ER TELKENS UITGEGOOID
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrom ze ooit over zijn gegaan op datreplique...
![]()
![]()
![]()
![]()
en ben hartstikke druk hier en nu ligt het systeem plat...
ik: hey, chef hij hangt vast.
manager: ja dat kan.
ik: ok, en nu? even eruit en opnieuw opstarten?
manager: nee, ik denk dat je gewoon pech hebt...
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beide
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
AAAAHHHHHHHHHHHH KUTTTTTTT FOKKKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WORD ER TELKENS UITGEGOOID
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat kijk je slim.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:Duidelijk een post van een door files mentaal aangetaste en gefrustreerde Nissan rijder.
quote:Wat kijk je slim.![]()
What happend here ?quote:Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef ondeugend het volgende:
Wat ben ik blij met mijn rare baas zeg !
Ik ga hem dat volgende week meteen zeggen
Weer een mooie OP trouwens, doet me weer denken aan Jeremy van Topgear
quote:
Of je dat thuis of zo hebt .. dat je roept dat je compie eruit floept.quote:en dat wordt na deze post nog slimmer![]()
![]()
quote:Gezocht: Ruilen K1100LT voor R850GS of R1100GS
Prijs: Ruilen
Beschrijving: Wie wil zijn R850GS of R1100GS ruilen tegen een Mystik rode K1100LT uit 1993. Deze motor heeft ca. 78.000 km gereden.
[quote]http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/bmw/16739.jpg[/img]
Bijzonderheden:
3 delige kofferset (in kleur)
elektrische voorruit bediening
handvatverwarming
alarm
creme-kleurig zadel
Technisch is de motor in optimale staat, het lakwerk heeft gebruikssporen.
Aanbiedingen s.v.p. via e-mail.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
Zou dit wat zijn .. of ben ik nu echt oud aan het worden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
Zou dit wat zijn .. of ben ik nu echt oud aan het worden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:04 schreef Faithz het volgende:
Patrick281, iets voor jou dit? http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82163
/>
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:57 schreef Patrick281 het volgende:Ach over een paar maandjes is het weer zomâh.
quote:Of je dat thuis of zo hebt .. dat je roept dat je compie eruit floept.![]()
Het was wat ver gezocht dat geef ik toe..![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:04 schreef Faithz het volgende:
Patrick281, iets voor jou dit? http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82163
/>
Tering wat zie jou post er raar uit.quote:Op donderdag 2 december 2004 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey dat is weer even geleden dat wij jou hier gezien hebben,
was je verdwaald ?
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoveelste keer dat dit ding voorbij komt![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:13 schreef Faithz het volgende:
Maarre: jullie gaan snel met het vullen van een topic, bijna niet bij te houden!
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was even kwijt wie jij ook alweer was .. en welke motor je zelf wilt kopen.
![]()
En ik maar in die andere wachten.quote:
quote:Ik wil het liefst een zx6r. Maar ondertussen hebben we een huis gekocht en over 2 weken krijgen we de sleutel. Dus een zx6r zal er niet aan zitten denk ik.. Dus ben ik een beetje rond gaan kijken. CB-1 vind ik wel een leuk ding. Zou wel graag een 4 cilinder willen dus absoluut geen gs500 o.i.d.
En ik heb geen 25kw periodeIdeaal.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik maar in die andere wachten.
Nee, t'is inderdaad hier beter ..kan niet off topic genoeg zijn.
[..]
Had dan wat extra hypotheek genomen .. goedkoper kan je niet lenen.
![]()
![]()
CB-1 is best geinig, 10 jaar geleden hadden we een echte CB-1 killer in het dorp rondrijden.
Overal reed die gozer op het achterwiel.
![]()
Of de motor zijn feestje tot op de dag van vandaag overleefd heeft weet ik niet.![]()
Met een cv kan je niet rijden.quote:Op donderdag 2 december 2004 16:42 schreef Faithz het volgende:
We hebben extra hypotheekMaar ook een oude cv e.d.
haha
quote:Ik denk dat het beter is om even te wachten met een wat grotere uitgave.
quote:Maar dat komt ook in orde. Heb ik iets om naar uit te kijken toch?
Bedoel je zoiets als dit ?quote:Op donderdag 2 december 2004 16:49 schreef hollander172 het volgende:
Pssst. Pep? Kan je volgende keer plaatjes zoals bovenstaande achter een link plakken? Is wat fijner voor de ogen en de gemoedsrust.![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met een cv kan je niet rijden.
[..]Dat is zo 2010 niet extra bijlenen.
[..]
[afbeelding] Klinkt wel hoopvol ..
Nou ja'tis nog geen zomer he.
Maar nog geen erge kriebeltjes ?![]()
Misschien kan je met Mercy en Raus een beetje wisselen.![]()
Ik heb al erg vaak blauw gehad dus ..quote:Op donderdag 2 december 2004 16:57 schreef hollander172 het volgende:
Mijn avatar is geen probleem, lees de spelregels in mijn sig even.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb al erg vaak blauw gehad dus ..![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:35 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM heeft vanmiddag definitief afscheidt genomen van z'n brommer/scooter periode
Grote klasse.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:51 schreef Makster het volgende:
Ik heb ff bij die maat van me nagevraagd over die SM.
Tis een 500 cc 2Takt Honda. 300 km geleden zuiger vervangen, 6 zuiger remtang. 17 Inch Rs250 wielen en je krijgt er een 2 de crosser voor de onderdelen bij
Ding schijnt echt ZIEK te zijn, hij heeft ook de vertanding aangepast omdat er anders niet mee te rijden valt, normaal gaat ie ongeveer 115 km per uur maar dan trek je zelfs wheelies in zijn 5. Nu met andere vertanding alleen wheely's in zijn 1,2,3 en top van 175 km per uur
quote:Hij gaat hem verkopen omdat ie een susuki 1100 wilt en daar een compressor op gaat bouwen om mee te drag racen. Hij wil 300 pk uit dat blok gaan halen![]()
![]()
Zijn 750 gixxer heeft nu 146 Achterwiel pk's, alles is getuned, koppen gelowed enzo. Ja hij vind het een leuke hobby![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grote klasse.Nu kan je 1:1 deze halen.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Perfecte overstap, economisch volledig verantwoord en wie kan er zeggen dat hij heeft geupgraded van een bromscoot naar een motorscoot voor zo weinig geld.
![]()
-en met regen en ander nattigheid zit je ook eerste rang.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:02 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb nog een zeer grote voordeel ontdekt aan een crosser... buiten het feit dat je in de winter met je snuffert in de kou zit,
quote:zit je daarintegen tijdens een hete dag gewoon lekker helemaal in de wind (itt tot m'n Beemer) Oftewel, ik kan dan gewoon rijden zonder dat ik eigenlijk een vochtzak bij me zou moeten hebben...
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
-en met regen en ander nattigheid zit je ook eerste rang.
Het zal ook wel opvallen hoe nat je benen/voeten e.d. worden bij een beetje regenbui.
quote:
[..]
Aha dus bij mooie dagen neem je de crosser voor de meetings.
Zou het een beetje lekker rijden op lange afstanden ?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:18 schreef PatrickM het volgende:
Het zal zeker vol te houden zijn
En bovendien moet ik toch elke 150 tot 180 km tanken(12 liter tank)
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:32 schreef Faithz het volgende:
Ik wil het liefst een zx6r. Maar ondertussen hebben we een huis gekocht en over 2 weken krijgen we de sleutel. Dus een zx6r zal er niet aan zitten denk ik.. Dus ben ik een beetje rond gaan kijken. CB-1 vind ik wel een leuk ding.
2 keer tanken van hier tot Groningen.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:32 schreef PatrickM het volgende:
Mwoah... 't dingetje kan 160 km p/h
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Deze staat trouwens ook op Marktplaats voor ¤ 2.500,00. Mother of all.
[afbeelding]En daar zit al WP op ..
Alleen bij regen een beetje oppassen zei die dame toch laatst.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:49 schreef PatrickM het volgende:
En rekening houden met ca. 250 euro voor nieuwe banden om er mee op de weg te kunnen rijden zonder te glijden
quote:Schitterende KTM620 van het bouwjaar 1996 met origineel kenteken en een compleet nieuwe look van een 98er.
De nieuwe onderdelen die geplaatst zijn:
- Plasticwerk
- Stickers
- Handkappen
- Buddy overtrek
- Handvatten
- Ketting en tandwielen
- Remblokken voor en achter
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
Maar de buddy lijkt mij ook niet echt lekker zitten van deze KTM's.
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komt ie weer met zn altijd passende antwoord.....
Staat toch duidelijk op de site uitgelegd, lijkt mij....
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:10 schreef PatrickM het volgende:
Tja, de buddy wordt weer ruim gecompenseerd door de vering
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:15 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Morning .. bijna weekend toch.
[..]
Ik heb het over een persoonlijke eigen mening waarom het zo moeilijk is. Niet meer en niets minder.
Een beetje visie kan geen kwaad op basis van die beelden en wat ik er bij topgear van gezien heb.
Een forum is er om een persoonlijke mening te uiten, als we hier alleen maar "copy-paste"uitgaan van wat tekst op andere sites dan kunnen we de zaak beter sluiten.
Gewoon iets lezen en als een 100 % waarheid aannemen gaat mij te ver.
Dat heb ik ook in mijn vakgebied -dat is toch een paar andere standpunten heb dan de schrijver.
Ik denk namelijk dat er iets het meest verraderlijk is in uit die beschrijvingen en wat ik laatst bij topgear gezien heb. Het viel mij het meest op aan bepaalde foto's. En het heeft alles met bochtentechniek te maken.![]()
Het maakt het rijden van de ring in ieder geval een stuk duidelijker en veiliger, nu blijft er zoveel informatie hangen dat ik mij voor kan stellen dat de meesten niet eens een idee hebben hoe daar te rijden en er alleen maar enorm tegen op gaan kijken.
Maar ik bewaar het wel even tot de volgende meet.![]()
Topgear had helemaal geen visie over de ring verder, en zeker geen tips.quote:Op donderdag 2 december 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga eens dan zelf rijden ipv te gaan zitten blaten waar je niks vanaf weet..... visie enzo, dat van topgear neem je toch ook aan? Als we hier alleen maar alles geloven wat op TV is, dan kunnen we de zaak beter sluiten
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan die gozer gewoon niet uitstaan.......
quote:
Beetje zand happen kan dan geen kwaad nee.quote:Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, met een SM op de Ring hoef je je ook niks aan die waarschuwingen aan te trekken
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:55 schreef ondeugend het volgende:
Het gaat dus vast goedkomen en anders ga ik met de alto de Nordschleife op
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga je serieus de Ring op als je je motorrijbewijs dan heb?
Lekker naief die vrouwen altijd heGeen idee wat er bij komt kijken
quote:Hoi,
Allereerst excuses voor mijn late reactie op uw mailtje. U hebt inderdaad een fantastische motor! Het lijkt me erg jammer om zo'n motor te moeten in ruilen voor een andere en zeker voor een supermotard zoals die van mij. Mijn KTM is uiteraard ook een super motor waar je goed mee kan spelen, maar voor lange afstanden over de snelweg bijvoorbeeld is ie eigenlijk niet geschikt. T is dus geen toerfiets. Ik neem aan dat u zich daar bewust van bent, maar ik wilde het voor de zekerheid toch nog even zeggen.
Helaas moet ik mijn motor verkopen, omdat ik naar het buitenland ga voor een langere tijd. In ruilen voor een andere motor is dus geen optie. In elk geval bedankt voor u interesse en succes bij de verkoop van uw motor.
Met vriendelijke groet,
quote:
quote:
Dat zijn dus algemeenheden, veel spiegelen -rustig aan doen.quote:Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je Dr Phil weer....
Of je leest het gewoon goedHeel het forum van nurburgring.nl staat vol met ervaringen.....
Enne ja, wat kan je anders doen dan goed opletten en snelheid aanpassenVergeet niet dat er ook beginners op rijden...... die nog niet zoveel van bochtentechniek afweten... en zijn dus geen prof, daar zijn die sites voor...
Maar dat was maar 1 rondje, dus ik kan niet echt ervaringen geven,
Inderdaad heel veel spiegelen en RUSTIG aan doen.... niet te enthousiast beginnen.
quote:behalve de tips die overal staan en volgens jou onzinnig zijn.....
Ik vrees van niet. Een zeker iemand is onderweg naar zijn werk en heeft geen internet overdag.quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:mogge,
De basis is alweer gelegd voor de vrijdagmiddagrel zie ik,![]()
quote:Mercy_symbol Mercy_symbol - vrijdag 3 december 2004 @ 08:43
Nog maar 2 weekjes![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:03 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet al leven..... ik ben hier immers gekomen....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Goedemorgen .. wordt maar rustig wakker hoor .. [afbeelding]
..hoe is het met je enkel ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
Tja alleen de echte motorrijder haalt zijn ros niet uit de verzekering he.
Passie gaat voor een financieel voordeeltje.
Bij het behalen van Raus d'r papiertje blijft de VFR in de verzekering.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Is allang over nagedacht hoor![]()
komt helemaal goed![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij het behalen van Raus d'r papiertje blijft de VFR in de verzekering.![]()
En dan zet je die achterband die ik gisteren in het meettopic postte erop.![]()
[afbeelding]
Safety first in winter times.![]()
![]()
![]()
Ik denk alleen dat het gezelliger rijden is met zijn tweetjes.Ieder op de eigen motor.
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:45 schreef Makster het volgende:
Doet wat je wilt, zolang je maar plezier heb en zolang andere maar geen last van je hebben, en dan bedoel ik ook met alles in het leven (andere last van jou mag soms met een korreltje zout genomen worden omdat je anders zelf niet genoeg plezier kan hebben)![]()
Zo ook met de Ring, denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of het link is en vooral of het de moeite waard is om er op te gaan rijden. We zijn allemaal oud genoeg om zelf keuzes te maken en na te denken over delicate onderwerpen.
Ik denk dat iedereen ook wel snapt dat als je op een "circuit" gaat rijden er gevaren zijn, en ik denk dat iedereen dat ook wel weet als hij/zij in de Urban Jungle op de motor stapt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja wel stoer bandje, maar oftie geschikt is voor VFRik denk dat ie zo versleten is,
quote:
Wat ik zei was alleen ter discussie -niet ter aanval of veroordeling.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
helemaal mee eensmaar een algemene waarschuwing is nooit weg als je van plan bent de Ring op te gaan
en aan echte, persoonlijke en gedetailleerde ervaringen en meningen heb je toch pas iets als je de Ring een beetje kent?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:48 schreef RB het volgende:
Morgenen weer een deel van het rbw theorie binnen nog 1 deel te gaan
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:45 schreef Patrick281 het volgende:
Wat ik zei was alleen ter discussie -niet ter aanval of veroordeling.![]()
En dan mag ik lessen
En dan mag ik lessen
Ik weet dat jij niet verdigend was naar jezelf toe.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weet ikzo vatte ik het iig niet op. en zo was mijn reactie ook niet verdedigend bedoeld, alleen lijkt het mij pas interessant te discussieren over details etc. als je de Ring pas echt kent
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet dat jij niet verdigend was naar jezelf toe.
quote:Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon voorbereidingen treffen voor de ring en daarover discusseren.
Ik had/heb er een bepaalde visie over die ik even wilde ventileren.
Het is niet de bijbel voor de ring, maar ik vond er wel wat aardige ideeen bijzitten.
Alleen tegen die rit opkijken is ook geen controle nemen over dingen.
Voorbereiden die hap.
quote:Mijn eerste tweede rondje moet wel onder de 10 minuten.![]()
Ben dus voorzichtig.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja okmaar je had het over het leren van volgorde van bochten enzo...hoe wil je daar nu over kunnen discussieren?
quote:dat is dus het gevaar waar in de OP voor wordt gewaarschuwd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Overigens heb ik ook een deel uit die film die ik van Luc kreeg: goede rijders kunnen denken tijdens het rijden (Rossi -heeft bijvoorbeeld ook geen verhoogde hartslag is gemeten) en sommige rijders kunnen alleen maar hard. (Biaggi met bijbehorende hoge harslag
)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat we vervallen in algemeenheden en wij allemaal best wel wat rijervaring hebben om erover te filosoferen. Dat is toch niet verboden.
WTF doen we anders hier op het forum ?
Als je met het besef rijdt dat je een bepaalde bocht rijdt en harder kan maar dat dit niet verstandig is omdat de volgende bocht niet bekend is dan lijkt mij dat wel een belangrijk detail die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Alleen maar voorzichtig aan doen vind ik een te algemene uitspraak en kan als je dit detail vergeet en toch even voelt het kan harder dan knal je er juist uit.
Want zo gaan ze meesten in de fout volgens mij.
quote:Ik heb het over een goede voorbereiding, en ik ga wel in mijn uppie die tweede ronde knallen hoor.
En dan nog blijf ik wat reserve houden zoals ik eerder gepost heb.
Rijden met je koppie.Niet teveel met de motor bezig zijn -schakelen -welke toeren zit je in -maar bezig zijn met de baan.
Wat dat betreft heb ik nu nog wel een goede motor daarvoor. Volgens mij near perfect voor de ring.
Maar ja hij komt natuurlijk ook al uit Duitsland.
Overigens heb ik ook een deel uit die film die ik van Luc kreeg: goede rijders kunnen denken tijdens het rijden (Rossi -heeft bijvoorbeeld ook geen verhoogde hartslag is gemeten) en sommige rijders kunnen alleen maar hard. (Biaggi met bijbehorende hoge harslag
)
Misschien door de Beemer dat ik tijdens ultra snelle bochten nog heel veel gemoedrust heb en alles onder mij goed kan aanvoelen ?![]()
Toen het gezegd werd in de film voelde ik mij in ieder geval compleet aangesproken.
In ieder geval trekt de wereld onder mijn wielen zich tegenwoordig een stuk langzamer aan mij voorbij en dat terwijl ik toch even +160 doe in een bocht.
Verder kan ik even er niet op ingaan, want Fokken staat even onder druk hier.
Dus ik breek e.a. even voortijdig af. [afbeelding]
178 zit nog maar 10 slagen onder je maximumhartslag die gezond is.quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:07 schreef Makster het volgende:
Ik heb die film toevallig ook gezien, en een hoge hartslag wil in principe niet zeggen dat je niet kan denken. In tegendeel, door de adreanaline kan je misschien wel scherper denken en handelen.
En wat is hoog? Die van Rossi stond werd gemeten op 128 in de bocht, Biaggi zat op 178 ofzo. Tis wel een stuk hoger maar 129 is ook niet wat je noemt laag
Ja ik zie ook liever Biaggi winnen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:02 schreef PNG het volgende:
Wat praten jullie veel over de ring zeg.
Moet gewoon keer gaan rijden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:02 schreef PNG het volgende:
Wat praten jullie veel over de ring zeg.
Moet gewoon keer gaan rijden.
Gewoon rustig aan doen. Niet gek laten maken
Rest van het verhaal ingekort om het leesbaar te houden
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
hilarisch topic dit,
Leuke fotosoep
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kijk ik vind dit nou een open en duidelijk verhaal, ipv dat nutteloze bangmakerij,
als het echt zo zwaar gevaarlijk zou zijn dan zou het allang dicht zijn voor het publiek, of met een toetsing vooraf of zo,
Dat moest zowiezo al om niet bij strakke lederen Raus uit de toom te vallen als je er achter rijdt of naast loopt.quote:moet toch voor die tijd strak leren pak hebben zie ik al
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moest zowiezo al om niet bij strakke lederen Raus uit de toom te vallen als je er achter rijdt of naast loopt.![]()
Ze gaat toch wel ff afrijden in d'r pakkie he. Misschien maakt dat een goede indruk .. of juist niet ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat kunnen we haar examinator niet aandoen, Die houd dat nooit vol om 45 minuten naar die strakke leren billen te kijken,![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Of dan blijkt ie homo te zijn, helpt het nog niet...![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat kunnen we haar examinator niet aandoen, Die houd dat nooit vol om 45 minuten naar die strakke leren billen te kijken,![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toevallig een losspringendje naadje in het midden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en dan uitstappen met een grote witte vlek op zijn broek
![]()
![]()
quote:Nu ook SM
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Misschien is er dan nog hoop voor mij. Dan weet ik zeker dat ik na 10 minuten ben geslaagd.![]()
Of dan blijkt ie homo te zijn, helpt het nog niet...![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als hij al durft uit te stappen.. vanwege een tijdelijke vergroeiing.
![]()
![]()
[..]
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat kunnen sommige vrouwen de foto van die negerin achterop de motor toch anders opvatten he.
Mailde het uit een geintje door, krijg gelijk hele verhalen dat wij daar op geilen enzo.
Zo aantrekkelijk was het toch niet allemaal ? ik vond het gewoon grappig. Niks meer niks minder.
Een heel verhaal over een man die zichzelf in de metro aan het helpen was terwijl hij haar wilde aanraken.
.. onder het mom van: zelfs als vrouwen aangekleed zijn raken jullie nog opgewonden, laat staan van zo'n achterwerk.![]()
Wat kunnen sommige vrouwen de foto van die negerin achterop de motor toch anders opvatten he.
Mailde het uit een geintje door, krijg gelijk hele verhalen dat wij daar op geilen enzo.
Zo aantrekkelijk was het toch niet allemaal ? ik vond het gewoon grappig. Niks meer niks minder.
Een heel verhaal over een man die zichzelf in de metro aan het helpen was terwijl hij haar wilde aanraken.
.. onder het mom van: zelfs als vrouwen aangekleed zijn raken jullie nog opgewonden, laat staan van zo'n achterwerk.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:54 schreef Faithz het volgende:
En daar komt bij, zo'n kont is niet erg hoorGaat erom wat er aanvast zit
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef Faithz het volgende:
hahaha nee, dat trekt dat arme ding niet..
Daar heb je BMW's voor
Koppel.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef Faithz het volgende:
hahaha nee, dat trekt dat arme ding niet..
Daar heb je BMW's voor
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Die mannen zijn the bom.
![]()
Terugkruipt in zijn holletje en even heel stil is.![]()
![]()
quote:
Minibike SPORT RACER 47CC
Nog 1x in Blauw Op= Op !
Specificaties
Mini -Sport- Racer op benzine (mengsmering 1:25).
* 47cc, 2-takt, 1-cylinder lucht gekoeld
* Topsnelheid >55KM/per uur.
* Brandstof tank 1 liter.
* Race achterband 11" (28cm).
* Race voorband 9" (23cm).
* Voor- en achter schijfrem.
* Zit hoogte 43cm.
* Maximum gewicht berijder: 110KG.
* Afmetingen (lxbxh) 99 x 35 x 56 cm. Gewicht 19Kg.
* ALLE ONDERDELEN voor reparatie en onderhoud zijn los verkrijgbaar !
* Gratis Motorbokje + Stickers
Weg=Weg Actie Prijs: ¤ 249,- (demo) blauw Op=Op nog slecht 1x op voorraad !
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn best aardige dingetjes geloof ik PatM
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Morgen zal ik het weten... qua zit is het iig goed
Geld ligt al klaar bij de PostbankDus extreem grote kans dat ik morgen m'n derde motor koop
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:
Had ik al verteld dat ik zin heb in morgen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:
Had ik al verteld dat ik zin heb in morgen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, gewoon 2e hands dempertje kopen..... originele behouden
Corona Gixxer......
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Corona is van een gast van een Italiaans forum waar ik zitDie gaste daar hebben echt vette fietsen
Is van www.daidegas.it
Die Z1000 heb ik nog nooit gezien bij Shortland? Ja...... ik deel dat idee met je, Z1000 is heeeeeeeeeel vetMaar Bandit1200 N ook.... en betaalbaarder
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuke die Z1000, Z750 is ook heel kick alleen niet in groen leverbaar![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Er staat er eentje te koop een zwarte Z100, voor 8500 euro ofzo. En die andere stond er denk ik voor onderhoud. Was van iemand van MF, echt een master vet apparaat!!
Leuke die Z1000, Z750 is ook heel kick alleen niet in groen leverbaar![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn, wij verkopen sinds vandaag schaalmodelletjes van een KTM 520 SX als ik het goed heb.... van Maisto
Slechts 3,75![]()
[afbeelding]
Had m bijna voor je gekocht![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:23 schreef Faithz het volgende:
PatM, wat ga je morgen doen?
Heb ik gemist
quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een appriciatie.....![]()
Ondankbaar stuk vreten
quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc zijn server is weer eens down
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:20 schreef PatrickM het volgende:
Heb net ff proefgereden... in 1 smilie:
hebbe hebbe hebbe
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:20 schreef PatrickM het volgende:
Heb net ff proefgereden... in 1 smilie:
hebbe hebbe hebbe
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gekocht ? Maar nog niet meegekregen ?
Ik ben nu weg, maar om half 1 weer thuis tot 15:00 .. dus als je nog langs kan komen weet je de tijden.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja... datte...
Kijk hier eens......... NIET voor de zwakke maag... motorongeluk
http://www.roeiboot.com/various/bike_accident/
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zieke shit!De waarschuwing was nog zacht uitgedrukt moet ik zeggen... Er is weinig meer van die kerel over. Het lijkt er op of ze alles bij elkaar op een hoopje hebben geflikkerd van wat er nog te vinden was.
Is er ook nog een toedracht bekend van dit ongeluk? Reed hij 300kpu, klapband... etc
yech![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:07 schreef PatrickM het volgende:
En oja, de motor maakt een lekker geluidje, maar schreeuwt gewoon minimaal om een half open demper![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hoe zit dat met boetes? Ik heb namelijk begrepen dat het een millieu delict is als je teveel geluid produceert. Mijn Laser 'demper' dempt verdomd weinig, wat resulteerd in een geluid dat harder is dan mag volgens mij. Word je daar serieus op genaaid, of is het voornamelijk bij grote motor evenementen (zoals in Assen), dat ze daar extra op controleren?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:32 schreef Makster het volgende:
En PatM, ombouwen naar een SM zeg ik je![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:17 schreef PatrickM het volgende:
En weer terug is
check de minimale wijziging in mijn signature
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:24 schreef ondeugend het volgende:
Waar komt dat nu ineens vandaan ?
Jij gaat snel lately ! Eerst volgend jaar een nieuw motor, dan toch maar niet maar een motorscooter er bij en nu dit !
Voor er bij lijkt het me een prima motor !
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:22 schreef PatrickM het volgende:
[afbeelding]
Helaas kan ik nog geen andere pics er van maken. Woensdagmiddag kan ik 'm ophalen
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:24 schreef ondeugend het volgende:
Waar komt dat nu ineens vandaan ?
Jij gaat snel lately ! Eerst volgend jaar een nieuw motor, dan toch maar niet maar een motorscooter er bij en nu dit !
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:47 schreef Makster het volgende:
Wel een gaaf apparaat![]()
En het doet me deugt dat je eindelijk eens een goed merk motorfiets aanschaft
Nu je BMW nog inruilen op een Z1000 en je hebt je respect weer terug![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:32 schreef Makster het volgende:
En PatM, ombouwen naar een SM zeg ik je![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dingen zijn trouwens nieuw helemaal niet duur.Klik!
* Patrick281 nog 7 sinterklaasgedichten moet maken met een uurtje te gaan..
Traditie ..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
Je weet er ook gelijk alles van he.
![]()
Maar die andere is meer toermotor dus, blijft een koopje nieuw. (keek er even over heen)
Tja ik weet niet of je over een maand nog zo tevreden bent hoor met die slappe vering.
Het zal bij snellere bochten op asfalt voor geen meter meewerken.
Maar aanpassen kan altijd nog.Of niet.
![]()
quote:
Voor alleen zandhappen zijn er trouwens ook wel leuke koopjes te vinden. Klik!
Even een trekhaak achter de Fiero en op naar het crossbossie.
Er staat bij dat'ie goedloopt .. maar het is een ding zonder kenteken dus alleen om mee te crossen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:03 schreef PatrickM het volgende:
Waarbij je gelijk weer het 4-dubbele uit mag geven om 'm weer gangbaar te maken dat je er veilig mee over de weg kan
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er staat bij dat'ie goedloopt .. maar het is een ding zonder kenteken dus alleen om mee te crossen.![]()
Ik vind het ook geen geld, maar er zijn er wel meer zonder kenteken die geen drol kosten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef PatrickM het volgende:
Banden? Ketting + tandwielen? Verrot achterbrug (komt vaak voor bij crossers)? etc. etc.
Hij zal niet voor niets voor zo weinig weggaan
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
feliPatM kom je 11 dec op je Kawa
?
Ze gaat gewoon met de CBR meequote:Op zaterdag 4 december 2004 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[Boodschap modus]
Raus vind mocht ze niet slagen dan toch achterop VFR gewoon huilend mee rijd![]()
[/Boodschap modus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |